Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00453400/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa śmieciarki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Zagospodarowania Odpadów "Czysta Błękitna Kraina" Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770740686
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Czarnówko 34
1.5.2.) Miejscowość: Nowa Wieś Lęborska
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-351
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@zzo-czarnowko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzo-czarnowko.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4b74c070-f050-4645-be64-72d644bba9931.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - związek jednostek samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zakład Zagospodarowania Odpadów
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup i dostawa śmieciarki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4b74c070-f050-4645-be64-72d644bba993
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480714
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00347249/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup i dostawa śmieciarki
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00453400
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPII/7/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 350000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
zakup oraz dostawa śmieciarki o następujących minimalnych parametrach:
- konfiguracja osi 4x2
- moc silnika 129kW (175KM)
- kolor biały, zabudowa pomarańczowa
- gwarancja 24miesiące
- pojazd nowy, rok produkcji 2023
- silnik spełniający normę Euro 6
- pojazd na kołach z oponami oraz 1 koło zapasowe z oponą
- zbiornik paliwa 100l
- ESP
- hamulce tarczowe
- ABS
- kabina kierowcy odchylana
- lusterka wsteczne ogrzewane
- centralny zamek z pilotem
- immobilizer
- kolumna kierownicza regulowana dwupłaszczyznowo
- poduszka powietrzna dla kierowcy i napinacze pasów bezpieczeństwa
- elektrycznie starowane szyby kierowcy i pasażera
- tachograf cyfrowy na 2 kierowców
- sygnał ostrzegawczy załączonego biegu wstecznego
- klimatyzacja
- akumulatory bezubsługowe
- światła do jazdy dziennej
- asystent hamowania awaryjnego
- asystent utrzymania pasa ruchu
- asystent ruszania na wzniesieniu
- mocowanie tablic rejestracyjnych
- instrukcja obsługi w języku polskim
- apteczka
- gaśnica
- trójkąt ostrzegawczy
- pojemność skrzyni ładunkowej – 6m3
- pojemność wanny załadowczej – 1m3
- stopień zagęszczenia odpadów – 6:1
- podłoga i ściany skrzyni ładunkowej - stalowa 4mm
- podłoga wanny załadunkowej – stalowa 5mm
- urządzenie załadowcze do kontenerów – 80, 120, 240, 1100 litrów.
Wszystkie powyższe parametry to parametry minimalne jakie musi spełniać urządzenie. Zamawiający dopuszcza wszystkie urządzenia o takich i wyższych parametrach niż wskazane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 469860 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 469860 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 469860 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sommer Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 221575940
7.3.3) Ulica: Poznańska
7.3.4) Miejscowość: Słupsk
7.3.5) Kod pocztowy: 76-200
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 469860 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 miesiące
INNE PRZETARGI NOWA WIEŚ LĘBORSKA
- Wykonanie dokumentacji projektowej zmiany sposobu użytkowania fragmentu parteru na przedszkole w Gminnym Obiekcie Kulturalno-Oświatowym w Janowicach.
- Wykonanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej na budowę sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami do granicy działek w m. Leśnice
- Dzierżawa kompaktora -będącego własnością Wykonawcy za zapłatą przez Zamawiającego miesięcznego czynszu dzierżawnego wraz z przyznaniem Zamawiającemu prawa do jego wykupu
więcej: przetargi NOWA WIEŚ LĘBORSKA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup i dostawa elektrycznego pojazdu ciężarowego typu hakowiec"
- Wynajem dwóch zestawów ciągnika samochodowego, naczepy ciężarowej do wywozu nieczystości
- Zakup w formie leasingu operacyjnego 2 szt. pojazdów osobowo-ciężarowych (do 3,5t) do wywozu odpadów komunalnych z zabudową skrzyniową, wywrotem oraz możliwością zamontowania siatki do zabezp. ładunku
- Leasing operacyjny z opcją wykupu śmieciarki
- Dostawa używanego pojazdu specjalistycznego (śmieciarki) do odbioru i transportu odpadów komunalnych dla EKO ŚLĘŻA Sp. z o.o. w Sobótce
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego używanego pojazdu ciężarowego do wywozu odpadów komunalnych o pojemności załadunku odpadów 12-16m3 III postępowanie"
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.