Ogłoszenie z dnia 2023-11-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00413046/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stryszawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072181965
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Stryszawa 17
1.5.2.) Miejscowość: Stryszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-205
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stryszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.stryszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/stryszawa1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-588f9fba-5c3a-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00063334/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.3 Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413046
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IPP.271.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg przez:a) odśnieżanie w razie wystąpienia opadów śniegu,
b) zwalczanie śliskości przez posypywanie dostępnymi materiałami (piasek, żwir, szlaka itp.)
dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024 na warunkach określonych w projekcie umowy
część I zamówienia, na którą składa się zimowe utrzymanie dróg w obwodzie I- sołectwach Stryszawa Dolna i Stryszawa Górna zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) droga gminna Stryszawa Siwcówka 0,910 km. (do klasztoru).
b) droga gminna Stryszawa Steczki-Kamienne 2,880 km.
c) droga gminna Stryszawa Słapy 0,450 km
d) droga gminna Stryszawa Gałuszki 1,520 km.
e) droga gminna Stryszawa Bartyle 1,150 km.
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024 polega na zapewnieniu przejezdności dróg (przez odśnieżanie i zwalczanie śliskości) w godzinach od 6.00. do 22.00. Dopuszcza się okresowe przerwy w dziennej przejezdności niektórych odcinków dróg w sytuacjach szczególnych (burze śnieżne, zawieje i zamiecie, ekstremalnie niskie temperatury itp.) za zgodą zamawiającego.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy wynosi 4.
Wykonawca, który złoży oferty na wszystkie części zamówienia winien liczyć się z możliwością zlecenia mu wszystkich części zamówienia i mieć odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające ich prawidłowe wykonanie.
Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie określa się wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 51185,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg przez:a) odśnieżanie w razie wystąpienia opadów śniegu,
b) zwalczanie śliskości przez posypywanie dostępnymi materiałami (piasek, żwir, szlaka itp.)
dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024 na warunkach określonych w projekcie umowy
część II zamówienia, na która składa się zimowe utrzymanie dróg w obwodzie II- sołectwach Lachowice, Kurów, Hucisko, Pewelka zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) droga gminna Lachowice Mączne 2,200 km.
b) droga gminna Lachowice Mączne- Kuków 1,200 km.
c) droga gminna Lachowice Mączne- Kurów II 2,755 km.
d) droga gminna Kurów- Pętla Jeżowice 1,175 km.
Ogółem: 7,330 km.
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024 polega na zapewnieniu przejezdności dróg (przez odśnieżanie i zwalczanie śliskości) w godzinach od 6.00. do 22.00. Dopuszcza się okresowe przerwy w dziennej przejezdności niektórych odcinków dróg w sytuacjach szczególnych (burze śnieżne, zawieje i zamiecie, ekstremalnie niskie temperatury itp.) za zgodą zamawiającego.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy wynosi 4.
Wykonawca, który złoży oferty na wszystkie części zamówienia winien liczyć się z możliwością zlecenia mu wszystkich części zamówienia i mieć odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające ich prawidłowe wykonanie.
Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie określa się wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 46151,67 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg przez:a) odśnieżanie w razie wystąpienia opadów śniegu,
b) zwalczanie śliskości przez posypywanie dostępnymi materiałami (piasek, żwir, szlaka itp.)
dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024 na warunkach określonych w projekcie umowy
część III zamówienia, na która składa się zimowe utrzymanie dróg w obwodzie III- sołectwach Kuków i Krzeszów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) droga gminna Krzeszów Żurawnica 2,005 km.
b) droga gminna Targoszów- Krzeszów 2,096 km.
c) droga gminna Kuków Ździebel 0,760 km.
d) parking obok Szkoły Podstawowej w Kukowie 0,2 km
Ogółem: 5,061 km.
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024 polega na zapewnieniu przejezdności dróg (przez odśnieżanie i zwalczanie śliskości) w godzinach od 6.00. do 22.00. Dopuszcza się okresowe przerwy w dziennej przejezdności niektórych odcinków dróg w sytuacjach szczególnych (burze śnieżne, zawieje i zamiecie, ekstremalnie niskie temperatury itp.) za zgodą zamawiającego.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy wynosi 4.
Wykonawca, który złoży oferty na wszystkie części zamówienia winien liczyć się z możliwością zlecenia mu wszystkich części zamówienia i mieć odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające ich prawidłowe wykonanie.
Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie określa się wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 37488,89 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Na przedmiot zamówienia składa się zimowe utrzymanie dróg przez:a) odśnieżanie w razie wystąpienia opadów śniegu,
b) zwalczanie śliskości przez posypywanie dostępnymi materiałami (piasek, żwir, szlaka itp.)
dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024 na warunkach określonych w projekcie umowy
obejmuje część IV zamówienia, na która składa się zimowe utrzymanie dróg w obwodzie IV- sołectwie Targoszów zgodnie z poniższym zestawieniem:
a) droga gminna Targoszów Rola 1,490 km.
b) droga gminna Targoszów Snokówka 1,415 km.
Ogółem: 2,905 km.
Zimowe utrzymanie dróg w sezonie 2023/2024 polega na zapewnieniu przejezdności dróg (przez odśnieżanie i zwalczanie śliskości) w godzinach od 6.00. do 22.00. Dopuszcza się okresowe przerwy w dziennej przejezdności niektórych odcinków dróg w sytuacjach szczególnych (burze śnieżne, zawieje i zamiecie, ekstremalnie niskie temperatury itp.) za zgodą zamawiającego.
Oferty można składać w odniesieniu do wszystkich części zamówienia na Formularzu oferty – załącznik nr 1 do SWZ.
Maksymalna liczba części zamówienia, na które może zostać udzielone zamówienie jednemu wykonawcy wynosi 4.
Wykonawca, który złoży oferty na wszystkie części zamówienia winien liczyć się z możliwością zlecenia mu wszystkich części zamówienia i mieć odpowiednie zaplecze techniczne umożliwiające ich prawidłowe wykonanie.
Dodatkowe uwagi zamawiającego do realizacji przedmiotu zamówienia:
1) Podczas prowadzenia usług muszą być bezwzględnie przestrzegane przepisy BHP, oraz wynikające z zasad bezpieczeństwa ruchu drogowego.
2. Sposób weryfikacji zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ust. 2 Pzp, oraz uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań związanych z zatrudnianiem tych osób oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały określone we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
3. Dostępność dla osób niepełnosprawnych:
Ze względu na charakter przedmiotu zamówienia nie określa się wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
4.5.5.) Wartość części: 20442,78 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 78098,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 78359,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 78098,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072149246
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa 177B
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 78098,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 67985,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 73197,41 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 67985,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Marcin Gąska SEKIMG
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 120193500
7.3.4) Miejscowość: Kurów 118
7.3.5) Kod pocztowy: 34-233
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 67985,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 57449,13 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61217,85 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 57449,13 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Transportowo-Usługowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072149246
7.3.4) Miejscowość: Stryszawa 177B
7.3.5) Kod pocztowy: 34-205
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
jakie przetargi wygrała firma
ANDRZEJ JASICA FIRMA TRANSPORTOWO - USŁUGOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 57499,13 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-04-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Podstawa prawna:
Zgodnie z art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne i prawne:
Zamawiający dnia 26.09.2023 r. wszczął postepowanie o udzielenie zamówienia publicznego nr IPP.271.16.2023 prowadzonego w trybie podstawowym, na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bez przeprowadzenia negocjacji na wykonanie zamówienia pn.: „Zimowe utrzymanie dróg na terenie Gminy Stryszawa w sezonie 2023/2024”. W terminie wyznaczonym przez Zamawiającego tj. 05.10.2023 r. do godz. 10:00 w części IV przedmiotowego postepowania nie wpłynęły żadne oferty.
Ponieważ nie złożono żadnej oferty, postępowanie zostaje unieważnione na podstawie art. 255 pkt 1 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli nie złożono żadnej oferty”.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług utrzymania czystości i porządku na terenach uniwersyteckich
- "Całoroczne utrzymanie porządku i czystości terenów Zespołu Zamkowego w Malborku"
- Świadczenie usług sprzątania pomieszczeń Sądu Rejonowego w Giżycku oraz utrzymanie terenów przyległych w latach 2025-2027.
- USŁUGA UTRZYMANIA CZYSTOŚCI W CIĄGACH KOMUNIKACYJNYCH I SANITARIATACH SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE ORAZ W RAMACH DZIAŁKI NR 603/6 WRAZ Z PRZYLEGŁYMI CHODNIKAMI
- Świadczenie usług utrzymania zieleni i czystości na terenach będących w zarządzaniu Hevelianum
- Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie powiatu nowotarskiego oraz świadczenie usług sprzętowych związanych z zimowym utrzymaniem dróg powiatowych w sezonach 2006r do 2009r.
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.