eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BulkowoDostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo



Og³oszenie z dnia 2023-11-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA BULKOWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611015709

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Bulkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 09-454

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki

1.5.7.) Numer telefonu: 24 265 20 13

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@bulkowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.bulkowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-0f38f707-7caa-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00480805

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00055283/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0f38f707-7caa-11ee-9aa3-96d3b4440790

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl
2. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl
3. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”).
4. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: k.kalinowska@bulkowo.pl lub gmina@bulkowo.pl (nie dotyczy sk³adania ofert).

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
2. W przypadku problemów technicznych i awarii zwi±zanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia u¿ytkownicy mog± skorzystaæ ze wsparcia technicznego dostêpnego poprzez formularz udostêpniony na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl w zak³adce „Zg³o¶ problem”.
3. Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452).
4. Dokumenty elektroniczne o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz. U. poz. 2452) sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12
kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji
w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki.
5. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie (Dz.U. poz. 2452)., przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych (Dz. U. z 2017 r. poz. 2247) (i przekazuje siê jako za³±cznik), lub
b) jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji”).
6. Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wys³ane i odebrane w postêpowaniu przez wykonawcê wiadomo¶ci widoczne s± po zalogowaniu w podgl±dzie postêpowania w zak³adce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
9. Pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne dot. korespondencji elektronicznej okre¶lono w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegó³y zawiera rozdzia³ XXXVII SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: RRA.IZ.271.7.2023

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego na potrzeby Gminy Bulkowo, tj. do Szkó³ na terenie Gminy Bulkowo oraz do Gminnej Biblioteki Publicznej w Bulkowie.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:

W przypadku gdy zapotrzebowanie na olej opa³owy bêdzie wy¿sze ni¿ minimalne- 90m3, Zamawiaj±cy mo¿e skorzystaæ z prawa opcji i zwiêkszyæ zakres zamówienia o 20%, tj. do 108 m3

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-01-01 do 2024-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Ocenie podlegaj± jedynie oferty niepodlegaj±ce odrzuceniu.
2. Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy bêdzie siê kierowa³ nastêpuj±cymi kryteriami i ich wagami:
Kryterium I -Cena (C): 60 pkt,
Kryterium II – Termin p³atno¶ci faktury (T): 20 pkt,
Kryterium III – Termin dostawy jednorazowej (D): 20 pkt.

3. Zasady oceny ofert wed³ug ustalonych kryteriów:
Opis sposobu oceny ofert w poszczególnych kryteriach.
W Kryterium I (C) liczba przyznanych punktów dla poszczególnych ofert bêdzie obliczona zgodnie z poni¿szym wzorem:
Najni¿sza zaoferowana cena brutto
C = ------------------------------------------- x 60 pkt
Cena brutto badanej oferty

W Kryterium II (T) liczba punktów przydzielana bêdzie zgodnie z poni¿sz± klasyfikacj±:

Termin p³atno¶ci faktury [dni] Liczba przyznanych punktów
14 dni - 0 pkt
21 dni - 10 pkt
30 dni - 20 pkt

Uwaga!
Termin p³atno¶ci faktury nale¿y podaæ w dniach w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie maksymalny termin p³atno¶ci faktury otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium II (T).
Minimalny wymagany przez Zamawiaj±cego termin p³atno¶ci faktury wynosi 14 dni.
W przypadku podania przez Wykonawcê krótszego ni¿ wymagany terminu lub nie podania wcale, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Maksymalny mo¿liwy do zaoferowania przez Wykonawcê termin p³atno¶ci faktury wynosi 30 dni. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin d³u¿szy ni¿ 30 dni do oceny ofert zostanie przyjêty termin 30 dni i taki zostanie uwzglêdniony równie¿ w umowie.
W Kryterium III (D) liczba punktów przydzielana bêdzie zgodnie z poni¿sz± klasyfikacj±:

Termin dostawy jednorazowej [godziny] Liczba przyznanych punktów
48 godz. - 0 pkt
24 godz. - 10 pkt
12 godz. - 20 pkt

Uwaga!
Termin dostawy jednorazowej nale¿y podaæ w godzinach w formularzu ofertowym (Za³±cznik nr 1 do SWZ). Wykonawca, który poda w ofercie najkrótszy termin dostawy jednorazowej – 12 godz., otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów w kryterium III (D).
Najd³u¿szy, mo¿liwy do zaoferowania termin dostawy jednorazowej wynosi 48 godzin.
W przypadku podania przez Wykonawcê terminu d³u¿szego lub nie podania wcale, oferta Wykonawcy zostanie odrzucona jako niezgodna z warunkami zamówienia. Najkrótszy, mo¿liwy do zaoferowania przez Wykonawcê termin dostawy jednorazowej wynosi 12 godzin. Je¿eli Wykonawca zaoferuje termin krótszy ni¿ 12 godzin do oceny ofert zostanie przyjêty termin 12 godzin i taki zostanie uwzglêdniony równie¿ w umowie.

4. Zamawiaj±cy uzna za najkorzystniejsz± ofertê Wykonawcy, który spe³ni warunki udzia³u w postêpowaniu, a jego oferta nie bêdzie podlegaæ odrzuceniu oraz otrzyma najwy¿sz± liczbê punktów wyliczon± zgodnie ze wzorem:
S = C + T + D

gdzie:
S– ³±czna ilo¶æ punktów dla ocenianej oferty,
C- liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „cena”,
T - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin p³atno¶ci faktury”,
D - liczba punktów przyznana ofercie w kryterium „termin dostawy jednorazowej”.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin p³atno¶ci faktury

4.3.6.) Waga: 20

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin dostawy jednorazowej

4.3.6.) Waga: 20

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. Warunki w zakresie zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ do wystêpowania w obrocie gospodarczym. Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ).
2. Warunki w zakresie kompetencji lub uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci zawodowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia posiada koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.).
3. Warunki w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek w powy¿szym zakresie zostanie uznany za spe³niony, je¿eli Wykonawca ubiegaj±cy siê o udzielenie przedmiotowego zamówienia: wyka¿e, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³otych 0/100) na jedno i wszystkie zdarzenia i za³±czy op³acon± polisê OC.
4. Warunki w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej dotycz±ce posiadanych narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy dostawy w celu realizacji zamówienia wraz z podaniem podstawy dysponowania tymi zasobami.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy posiadaj± zdolno¶æ techniczn± lub zawodow± dotycz±c± posiadanych narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych. Zamawiaj±cy odstêpuje od szczegó³owego opisu sposobu dokonywania oceny spe³niania warunków w tym zakresie. Zamawiaj±cy dokona oceny spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na podstawie o¶wiadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ).

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia
16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r. poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow±, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – za³±cznik nr 5 do SWZ;
2) odpis lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego lub z centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy PZP, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) aktualna koncesja na obrót paliwami ciek³ymi, zgodnie z przepisami ustawy Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 1385 ze zm.),
2) op³acona polisa OC w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci gospodarczej zwi±zanej z przedmiotem zmówienia na sumê gwarancyjn± nie ni¿sz± ni¿ 300 000,00 PLN (s³ownie: trzysta tysiêcy z³ 00/100) na jedno i wszystkie zdarzenia.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

W przypadku sk³adania oferty wspólnej przez kilku przedsiêbiorców (tzw. konsorcjum) wspólnicy musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy. Do oferty nale¿y do³±czyæ stosowne pe³nomocnictwo, podpisane przez osoby upowa¿nione do sk³adania o¶wiadczeñ woli ka¿dego ze wspólników.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmiany umowy oraz warunki ich wprowadzenie s± opisane we wzorze umowy stanowi±cym za³±cznik nr 4 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-15 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski” widocznej w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia pod adresem https://ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-15 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-14

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Zamawiaj±cy wykluczy z postêpowania Wykonawcê w stosunku, do którego zachodz± okoliczno¶ci wskazane w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2023 r., poz. 1497) (przes³anka obligatoryjna).
Uwaga:
Osoba lub podmiot podlegaj±ce wykluczeniu na podstawie ust. 2, które w okresie tego wykluczenia ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia publicznego lub dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie lub bior± udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub w konkursie, podlegaj± karze pieniê¿nej w wysoko¶ci do 20 000 000 z³ (art. 7 ust. 6 i 7 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r.).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.