eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zielona GóraPrzebudowa stadionu żużlowego przy ul. Wrocławskiej 69



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa stadionu żużlowego przy ul. Wrocławskiej 69

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Zielona Góra - Urząd Miasta Zielona Góra

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770178

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podgórna 22

1.5.2.) Miejscowość: Zielona Góra

1.5.3.) Kod pocztowy: 65-424

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@um.zielona-gora.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zielona-gora.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c8378dbe-6427-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa stadionu żużlowego przy ul. Wrocławskiej 69

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8378dbe-6427-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480823

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00092340/15/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.18 Przebudowa stadionu przy ul. Wrocławskiej 69.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00432071

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DO-ZP.271.58.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 5234749,62 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest wykonanie robót budowlanych związanych z zadaszeniem parku maszyn, przebudową utwardzonego placu manewrowego oraz przebudową części trybun na stadionie żużlowym w Zielonej Górze wraz z infrastrukturą techniczną i towarzyszącą w ramach zadania Przebudowa stadionu żużlowego przy ul. Wrocławskiej 69.
2. Przedmiotem kompletnego zamierzenia inwestycyjnego jest (w obszarze objętym inwestycją):
1) demontaż stalowych ogrodzeń i barierek oddzielających trybuny od toru oraz poszczególne sektory pomiędzy sobą, oraz innych barier zlokalizowanych w obszarze objętym opracowaniem, kolidujących z zamierzeniem inwestycyjnym (konstrukcja do dalszego wykorzystania),
2) rozbiórka i utylizacja części trybun ziemnych - w obszarze lokalizacji planowanego parku maszyn, przebudowywanej trybuny oraz w obszarze tzw. buforu bezpieczeństwa oddzielającego istniejące trybuny gospodarzy od planowanych trybun przeznaczonych dla gości,
3) rozbiórka muru oporowego oddzielającego trybuny ziemne od utwardzonego placu betonowego, oraz rozbiórka i przebudowa części placu betonowego,
4) rozbiórka innych, wyżej nie wymienionych obiektów budowlanych, kolidujących z planowaną inwestycją, w tym konstrukcji reklam,
5) demontaż konstrukcji stalowych przeznaczonych na powierzchnie reklamowe, w tym demontaż konstrukcji stalowej reklamy w obszarze projektowego parku maszyn (reklama „Francepol”) wraz z jej fundamentem,
6) niwelacja terenu,
7) budowa utwardzonego placu parku maszyn wraz z dojściem i zewnętrznymi schodami (w miejscu obecnych trybun gości),
8) budowę zadaszenia części placu utwardzonego placu parku maszyn z przynależnymi ścianami oporowymi (w miejscu obecnych trybun gości),
9) budowa murów oporowych niwelujących lokalne różnice terenu,
10) przebudowa istniejącej trybuny ziemnej oznaczonej, jako trybuna H1 (dostosowanie do obowiązujących przepisów i wymagań),
11) niwelacja i uporządkowanie obszaru przeznaczonego na bufor oddzielający obszar trybun gości od obszaru trybun widzów gospodarzy (wydzielenie terenu z części obszaru rozebranej trybuny H1),
12) montaż barier wydzielających widzów trybun gości, gospodarzy,
13) remont ciągów pieszych, budowa nowych ciągów pieszych, przebudowa istniejących ciągów pieszych,
14) montaż kontenerowych sanitariatów przeznaczonych dla widzów (osobne sanitariaty dla widzów gości i gospodarzy),
15) przebudowę istniejącego przejazdu (placu betonowego) w obszarze istniejący warsztat-park maszyn,
16) budowa przejazdu technicznego,
17) budowa schodów terenowych,
18) budowa terenowych pochylni dla osób niepełnosprawnych,
19) budowa posadowienia na potrzeby lokalizacji konstrukcji reklam,
20) budowa urządzeń infrastruktury technicznej:
a) instalacja elektryczna i teletechniczna dla potrzeb parku maszyn,
b) instalacja wod-kan oraz elektryczna do kontenerowych sanitariatów,
c) kanalizacji kablowej dla potrzeb parku maszyn,
d) instalacja wod-kan;
21) przebudowa istniejących urządzeń infrastruktury technicznej kolidujących z planowanym zagospodarowaniem:
a) instalacji wod-kan w obszarze parku maszyn i przebudowywanych trybun,
b) instalacji zasilającej i sterowniczej oświetlenia stadionu żużlowego (maszty oświetleniowe), w obszarze parku maszyn i projektowanej widowni,
c) instalacji zasilającej budynek warsztatu,
d) sieci teletechnicznych w obszarze parku maszyn i przebudowywanych trybun,
e) złącz kablowych SZ2, SZ3.
22) wykonanie systemu monitoringu polegającego na rozbudowie istniejącego monitoringu zgodnego z ustawą o imprezach masowych.
3. System monitoringu o którym mowa w pkt 3.3.22) SWZ należy wykonać i wycenić na podstawie załączonej koncepcji oraz przedmiaru robót. Szczegóły rozwiązań technicznych zostaną przedstawione na etapie realizacji. Wytyczne do systemu monitoringu:
1) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy systemu o 8 kamer stacjonarnych, 3 kamer szybkoobrotowych PTZ i 1 kamery PTZ typu ulisses wraz z infrastrukturą teletechniczną. Kamery te należy dobrać według parametrów nie gorszych niż wymienione w opisie kamer;
2) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy wszystkich elementów składowych które będą kopatybilne z istniejącą infrastrukturą oraz elementami systemów już istniejących;
3) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy serwera o wymaganą ilość niezbędnych licencji;
4) Wykonawca jest zobowiązany do przebudowy macierzy dyskowej aby zapis oraz kasowanie obrazu i dźwięku spełniały wymagania ustawy o imprezach masowych;
5) Wykonawca jest zobowiązany do wymiany 20 punktów kamerowych oraz ich zaprogramowania
6) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy podtrzymania zasilania awaryjnego na czas zgodny z ustawą o imprezach masowych;
7) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy i naprawy systemu rejestrującego dźwięk zgodnie z ustawą o imprezach masowych;
8) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy stacji podglądu na sektor kibiców przyjezdnych i dróg ewakuacyjnych;
9) Wykonawca jest zobowiązany do rozbudowy stanowiska operatora o 4 monitory w jakości obrazu 4K.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr I.4 do SWZ oraz
w dokumentach, o których mowa w pkt 3.6. SWZ.
5. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, Specyfikacjami Technicznymi Wykonania i Odbioru Robót oraz koncepcją budowy monitoringu zawartymi w załączniku nr I.6 do SWZ.
6. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji dla robót objętych umową na okres min. 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru robót oraz rękojmi za wady robót na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
Uwaga: Dodatkowa gwarancja dla robót (okres wydłużenia gwarancji) podlega punktacji zgodnie z kryteriami oceny ofert określonymi w pkt 30.2. SWZ.
7. Zamawiający informuje, iż mogące wystąpić w SWZ wraz z załącznikami wskazania nazw zwyczajowych, znaków towarowych, nazw producentów, zdjęć w zamieszczonych elementach opisu przedmiotu zamówienia służy wyłącznie określeniu cech wizualnych, technicznych i jakościowych. Użyte w SWZ wraz z załącznikami nazwy produktów, znaki towarowe, patenty lub pochodzenie należy traktować jako przykładowe - Zamawiający dopuszcza zastosowanie produktów (materiałów, sprzętów) równoważnych. Za produkt równoważny uznaje się produkt, który będzie miał te same cechy funkcjonalne, wizualne, materiałowe i techniczne co konkretny produkt wskazany w SWZ lecz jest oznaczony innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem. Jakość produktu równoważnego nie może być gorsza od opisanego w przedmiocie zamówienia, w żadnym stopniu nie może obniżać standardu i nie może zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w niniejszej SWZ, a tym samym pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających ze SWZ. Wykonawca, który do wyceny oferty przyjmie rozwiązania (produkty) równoważne jest zobowiązany udowodnić równoważność przyjętych rozwiązań, w tym sprzętu i materiałów. W celu potwierdzenia, że oferowane rozwiązanie równoważne spełnia wymagania określone w SWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą szczegółowy opis / wykaz oferowanego przedmiotu zamówienia równoważnego, w którym dla każdego rozwiązania określi cechy pozwalające na jednoznaczną identyfikację zaoferowanego rozwiązania i potwierdzenie zgodności z opisem przedmiotu zamówienia. Uwaga: Niezłożenie takiego opisu/ wykazu będzie równoznaczne z przyjęciem rozwiązań wskazanych w SWZ oraz załącznikach do SWZ.
8. Zamawiający informuje, iż w przypadku odniesienia się w opisie przedmiotu zamówienia zawartego w SWZ wraz z załącznikami do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych dopuszcza się rozwiązania równoważne opisywanym, przez które rozumie się takie rozwiązania techniczne, eksploatacyjne i użytkowe, które zapewniają spełnienie wymagań minimalnych na poziomie nie gorszym niż określono to odpowiednio w ww. dokumentach, umożliwiającego uzyskanie efektu założonego przez Zamawiającego za pomocą wskazanych w SWZ wraz z załącznikami rozwiązań technicznych. W przypadku odwołania się w SWZ wraz z załącznikami do konkretnych norm lub innych przepisów, które spełniać mają materiały, sprzęt, urządzenia i inne towary oraz wykonane i zbadane roboty, obowiązywać będą postanowienia najnowszego wydania lub poprawionego wydania powołanych norm lub przepisów, o ile w dokumentach zamówienia nie wskazano inaczej.
9. Zawarte w niniejszej SWZ wraz z załącznikami informacje na temat parametrów i funkcji są danymi minimalnymi - Zamawiający dopuszcza zaoferowanie produktów o rozszerzonych funkcjach i lepszych parametrach, pod warunkiem, iż spełniają one minimalne wymagania określone w niniejszym zamówieniu.
10. Zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy pzp Zamawiający wymaga aby przedmiot zamówienia został zrealizowany z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, w szczególności zgodnie z zasadami projektowania uniwersalnego, o których mowa w Konwencji o prawach osób niepełnosprawnych z dnia 13 grudnia 2006 r. (Dz.U. 2012 r. poz. 1169 z późn. zm.).
11. Zamawiający wymaga, aby osoby wskazane przez Wykonawcę, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia i kontaktować się z Zamawiającym w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia władały językiem polskim w stopniu komunikatywnym. W przypadku, gdy ww. osoby nie będą władały językiem polskim, w czasie trwania umowy i dla potrzeb realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest zapewnić tłumacza na własny koszt i własnym staraniem.
Z uwagi na ograniczenia techniczne pozostała część opisu przedmiotu zamówienia znajduje się w dokumentach zamówienia (SWZ)

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6545505,49 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7957704,12 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6545505,49 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Commercial Networks Service Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9291865234

7.3.3) Ulica: Zacisze 16A

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-775

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6545505,49 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin wykonania zamówienia: 5 miesięcy od dnia przekazania placu budowy. Termin rozpoczęcia robót budowlanych ustala się na dzień przekazania placu budowy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.