eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadkówBudowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic: Łąkowa, Widokowa, Rekreacyjna, Kolonia Leśna w Radkowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic: Łąkowa, Widokowa, Rekreacyjna, Kolonia Leśna w Radkowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Radków

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718159

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 1

1.5.2.) Miejscowość: Radków

1.5.3.) Kod pocztowy: 57-420

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamow_publ@radkowklodzki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkowklodzki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/952027

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic: Łąkowa, Widokowa, Rekreacyjna, Kolonia Leśna w Radkowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-115685b7-e5ea-41e2-acd1-b639d9311bae

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480833

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022012/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic: Łąkowa, Widokowa, Rekreacyjna, Kolonia Leśna w Radkowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00403415

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TiZP.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zadania jest budowa kanalizacji sanitarnej w obrębie ulic: Łąkowa, Widokowa, Rekreacyjna, Kolonia Leśna w Radkowie.
1.1. Zakres prac polega na budowie sieci kanalizacji sanitarnej wraz z odcinkami bocznymi do działek budowlanych oraz przeznaczonych pod zabudowę na terenie miasta Radkowa, zgodnie z miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego w formule „zaprojektuj-wybuduj” oraz w oparciu o dokumentację projektową z obowiązującym pozwoleniem na budowę. Inwestycja pn. „Budowa kanalizacji sanitarnej miasta Radkowa - ul. Jagiellońska, ul. Rekreacyjna, ul. Piękna, ul. Kolonia Leśna” obszarowo obejmuje południową i południowo-wschodnią i wschodnią część miasta Radkowa. Planowane przedsięwzięcie jest inwestycją celu publicznego, ma charakter liniowy i obejmuje budowę sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej DN 200 mm wraz z odcinkami bocznymi DN 160 mm z rur PVC do granic działek budowlanych,
W części zamówienia przewidzianej w trybie „Zaprojektuj i wybuduj”, przygotowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami, decyzjami i pozwoleniami umożliwiającymi realizację inwestycji oraz wykonanie i przekazanie inwestorowi robót. W zakresie przedmiotu są także czynności odbiorowe Wykonawcy robót i inwentaryzacja powykonawcza kanałów, przewodów i obiektów oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji do uzyskania pozwolenia na użytkowanie.
1.2. Dla zakresu objętego obowiązującym pozwoleniem na budowę, Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną. Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania projektu zastępczego celem zmiany przebiegu sieci kanalizacyjnej i poprowadzenia wykopów poza drogami o nawierzchni bitumicznej oraz uzyskania wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji administracyjnych w tym zakresie.
1.3. Zamieszczona w ogłoszeniu dokumentacja dotyczy szerszego zakresu, niż objęty przedmiotowym zamówieniem. W ramach przedmiotowego zamówienia należy wykonać trzy odcinki wchodzące w skład załączonego projektu budowlanego:
1) Od istniejącej studni S29 wzdłuż ul. Łąkowej do studni S89.
2) Od istniejącej studni S29 wzdłuż ul. Kamiennej do studni S44.
3) Od studni S44 wzdłuż ul. Widokowej do studni S61.

2. Zakres Robót obejmuje zaprojektowanie i wykonanie:
1) kanałów grawitacyjnych sieciowych DN 200 mm z PVC o długości – ok. 5232,2 mb;
a) długość odcinków bocznych kanalizacji sanitarnej DN 160 mm z PVC – do ustalenia na etapie projektowym;
b) odcinki wykonane metodą bezwykopową (przecisku) w rurze stalowej DN273x7,1 – ok. 53,60 mb;
c) odcinki wykonane metodą bezwykopową (przecisku) w rurze stalowej DN273x7,1 – do ustalenia na etapie projektowym – rura osłonowa dla przyłączy;
d) studnie betonowe prefabrykowane fi1000 – ok. 122 szt;
e) studnie tworzywowe fi425 – ok. 42 szt;
f) studnie tworzywowe fi315 – do ustalenia na etapie projektowym – stosować, jeśli to możliwe, na zakończeniu każdego odcinku bocznego na granicy z posesją/terenem prywatnym,
g) powierzchnia konstrukcji i nawierzchni do odtworzenia w drogach gminnych zgodnie z wydanymi warunkami i decyzjami zarządców dróg. Przewiduje się odtworzenie nawierzchni asfaltowych jedynie w miejscach wpięć poszczególnych kanałów;
h) przewidywana ilość do odtworzenia dróg utwardzonych mechanicznie: 865,05 m2 ;
i) przewidywana ilość terenów urodzajnych (humusu) do odtworzenia: 7.046,30 m2 ;
j) wykonanie niezbędnej wymiany gruntu na odcinkach w ul. Łąkowej, ul. Kolonii Leśnej, ul. Rekreacyjnej (pod prognozowaną budowę dróg asfaltowych): 2.758,31 m3

2) projektu budowlanego i złożenia wniosku o pozwolenia na budowę lub zgłoszenie robót inwestycji. Projekt budowlany do opracowania przez Wykonawcę powinien mieć poziom szczegółowości wystarczający do uzyskania pozwolenia na budowę – dla zakresu objętego PFU

3) projektu budowlanego zastępczego i uzyskania niezbędnych uzgodnień - dla zakresu objętego obowiązującym projektem budowlanym
2.1. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia nadzoru autorskiego w trakcie realizacji robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zadanie zgodnie z opracowaną przez siebie i zatwierdzoną przez Zamawiającego oraz właściwe organy administracji państwowej dokumentacją projektową i techniczną. Wykonawca zrealizuje zadanie w oparciu o obowiązujące przepisy, a w szczególności ustawę Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi. Podane w Programie Funkcjonalno-Użytkowym ilości robót są ilościami przybliżonymi i nie są wiążące dla Wykonawcy, który jest zobowiązany opracować własny przedmiar robót w ramach opracowania dokumentacji projektowej. Szczegółowe rozwiązania wpływające na zwiększenie zakresu i ilości robót stanowią ryzyko Wykonawcy i nie będą traktowane jako roboty dodatkowe. Wszelkie koszty opracowania dokumentacji niezbędnej do rozpoczęcia, prowadzenia i ukończenia robót budowlanych ponosi Wykonawca. Wykonawca dołączy do projektów oświadczenie, że dokumentacja jest wykonana zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz że jest ona kompletna z punktu widzenia celu, któremu ma służyć.

3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa, PFU,STWiORB oraz przedmiary robót - stanowiące załączniki do SWZ.
3.1. Wykonawca winien zapoznać się z Programem Funkcjonalno Użytkowym, STWiORB oraz Projektem Budowlanym, tak aby w trakcie realizacji nie wystąpiły rozbieżności dotyczące samej realizacji obiektu co do jakości, ilości jak i przyjętych rozwiązań technicznych oraz wartości całej inwestycji określonej w ofercie. Przedmiary robót stanowią element pomocniczy przy szacowaniu wartości zamówienia. Wykonawca winien zapoznać się z obiektem oraz przed złożeniem oferty zaznajomić się z problematyką zadania. Jakiekolwiek wątpliwości nawet jeżeli miałyby skutki finansowe winny być przez Wykonawcę wykonane na poziomie kosztu ustalonego Umową. Podpisanie umowy jest ostatecznie potwierdzeniem przyjętych zapisów zawartych w Umowie jak i w projekcie. Nie dopuszcza się jakichkolwiek zmian w trakcie realizacji bez uprzedniej zgody Inwestora oraz Inspektora Nadzoru. Wykonawca nie może wykorzystywać błędów lub uproszczeń w umowie, a o ich wykryciu winien natychmiast powiadomić Inwestora i Inspektora, którzy mogą dokonać odpowiednich zmian lub poprawek. Wszystkie wykonane roboty i dostarczone materiały będą zgodne z Dokumentami Zamówienia, Projektem Budowlanym i PFU. Dane określone w PFU będą uważane za wartości docelowe, od których dopuszczalne są odchylenia w ramach określonego przedziału tolerancji.
3.2. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6733339,46 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10397069,44 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6733339,46 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Pełnomocnik: Przemysław Hudy

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: HYDRORAZ Piotr Berliński, Przemysław Hudy Spółka Cywilna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 381024778

7.3.3) Ulica: ul. Henryka Brodatego 36/3

7.3.4) Miejscowość: Henryków

7.3.5) Kod pocztowy: 57-210

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6733339,46 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 16 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.