eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ToruńDostawa woreczków laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, fartuchów foliowych, cewników Dufoura, Ambu, masek tlenowych z workiem tlenowym, środków do myjek-dezynfektorów, poj. transferowych



Ogłoszenie z dnia 2023-11-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa woreczków laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, fartuchów foliowych, cewników Dufoura, Ambu, masek tlenowych z workiem tlenowym, środków do myjek-dezynfektorów, poj. transferowych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Specjalistyczny Szpital Miejski im. Mikolaja Kopernika w Toruniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 870252274

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Batorego 17/19

1.5.2.) Miejscowość: Toruń

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-100

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: r.pr.zbigniew.rymkiewicz@gmail.com

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.med.torun.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-3ab8b43e-56d5-11ee-9aa3-96d3b4440790

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa woreczków laparoskopowych, sprzętu do żywienia dojelitowego, fartuchów foliowych, cewników Dufoura, Ambu, masek tlenowych z workiem tlenowym, środków do myjek-dezynfektorów, poj. transferowych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-3ab8b43e-56d5-11ee-9aa3-96d3b4440790

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00480839

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00059839/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.101 DOSTAWA WORECZKÓW DO PĘCHERZYKA ŻÓŁCIOWEGO I EKSTRAKCJI ŚLEDZIONY

1.2.104 DOSTAWA SPRZĘTU 1X UŻYTKU DO ŻYWIENIA DOJELITOWEGO

1.2.109 DOSTAWA AMBU 1X UŻYTKU

1.2.110 DOSTAWA MASEK TLENOWYCH Z REZERWUAREM

1.2.154 DOSTAWA POJEMNIKÓW TRANSFEROWYCH

1.2.159 DOSTAWA ŚRODKÓW DO MYJEK DEZYNFEKTORÓW

1.2.172 DOSTAWA FARTUCHÓW FOLIOWYCH

1.2.194 Dostawa cewników Dufoura.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413892

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SSM.DZP.200.164.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa woreczków laparoskopowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141600-6 - Zbiorniki i torby do gromadzenia płynów ustrojowych, dreny i zestawy

4.5.5.) Wartość części: 16101 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa sprzętu do żywienia dojelitowego 1x użytku

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141641-5 - Sondy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33692200-9 - Produkty do żywienia pozajelitowego

33141310-6 - Strzykawki

33168000-5 - Przyrządy do endoskopii, endochirurgii

33140000-3 - Materiały medyczne

4.5.5.) Wartość części: 136773,54 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa fartuchów foliowych 1x użytku

4.5.3.) Główny kod CPV: 35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

35113400-3 - Odzież ochronna i zabezpieczająca

4.5.5.) Wartość części: 5070 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa cewników Dufoura

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141200-2 - Cewniki

4.5.5.) Wartość części: 78884 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa Ambu 1x użytku

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157700-2 - Worki ambu

4.5.5.) Wartość części: 3445,20 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa masek tlenowych z workiem tlenowym 1x użytku

4.5.3.) Główny kod CPV: 33157110-9 - Maski tlenowe

4.5.5.) Wartość części: 4018,50 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa środków do myjek-dezynfektorów

4.5.3.) Główny kod CPV: 33631600-8 - Środki antyseptyczne i dezynfekcyjne

4.5.5.) Wartość części: 19124 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

dostawa pojemników transferowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141620-2 - Zestawy medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33141500-5 - Produkty hematologiczne

33141613-0 - Pojemniki na krew

33141614-7 - Pojemniki na osocze krwi

4.5.5.) Wartość części: 901 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Unieważnienie postępowania w zakresie części nr 1 oraz 8, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w ww. częściach postępowania nie złożono żadnej oferty.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

unieważnienie postępowania w zakresie części nr 1 oraz 8, zgodnie z art. 255 pkt 1 ustawy Pzp ponieważ w ww. częściach postępowania nie złożono żadnej oferty

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.