Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00492358/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-13
- 2022/BZP 00500097/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-16
- 2022/BZP 00509837/01 - Modyfikacja z dnia 2022-12-21
- 2024/BZP 00237554/01 - Modyfikacja z dnia 2024-03-08
- 2023/BZP 00123439/01 - Wynik z dnia 2023-03-07
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
(DFP.271.162.2022.DB) Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL UNIWERSYTECKI W KRAKOWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288685
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Mikołaja Kopernika 36
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-501
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 012 424 78 02
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dobochenek@su.krakow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.su.krakow.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
(DFP.271.162.2022.DB) Dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e53a451-64cb-11ed-abdb-a69c1593877c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480859
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00331028/15/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.16 Materiały instalacyjne elektryczne.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://platformazakupowa.pl/pnsu_krakow3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pnsu_krakow
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1.Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w szczególności składanie ofert, wszelkich oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem platformy zakupowej:
https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow.
2. Zamawiający informuje, że instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotyczące w szczególności logowania, składania wniosków o wyjaśnienie treści SWZ, składania, zmiany i wycofania ofert, oraz innych czynności podejmowanych w niniejszym postępowaniu przy użyciuplatformazakupowa.pl znajdują się w zakładce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod
adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje.
3. Podmiotowe środki dowodowe, zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, niewystawione przez upoważnione podmioty, oraz pełnomocnictwo przekazuje się w postaci elektronicznej i opatruje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
4. W przypadku przekazywania w postępowaniu dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
5. Komunikacja między zamawiającym a wykonawcami odbywa się za pośrednictwem platformy zakupowej i formularza „Wyślij wiadomość do zamawiającego”.
6. Za datę przekazania (wpływu) oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji przyjmuje się datę ich przesłania za pośrednictwem platformy zakupowej poprzez kliknięcie przycisku „Wyślij wiadomość do zamawiającego” po których pojawi się komunikat, że wiadomość została wysłana do zamawiającego.
7. Korespondencja, której zgodnie z obowiązującymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, będzie przekazywana za pośrednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy.
8. Maksymalny rozmiar jednego pliku przesyłanego za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielkość pliku to maksymalnie 500 MB.
9. Szczegółowe informacje dotyczące wymagań technicznych i organizacyjnych sporządzania, wysyłania i odbierania plików w komunikacji elektronicznej znajdują się w pkt. 11 SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotyczące RODO zawiera załącznik do SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: DFP.271.162.2022.DB
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.5.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 500000,00 PLN
4.1.6.) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 321736,43 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych tj.
1) ŻARÓWKA JARZENIOWA TLD 36W/840 - 100 szt.
2) ŻARÓWKA JARZENIOWA TLD 36W/830 - 500 szt.
3) ŻARÓWKA JARZENIOWA TLD 18W/840 - 100 szt.
4) ŻARÓWKA JARZENIOWA TLD 18W/830 - 500 szt.
5) ŻARÓWKA SODOWA WLS 250W E-40 - 10 szt.
6) ŻARÓWKA SODOWA WLS 100W E-40 - 10 szt.
7) Świetlówka liniowa T5 o mocy 13W/ 830 z trzonkiem G5- 10 szt.
8) Świetlówka liniowa T5 o mocy 24W/ 830 z trzonkiem G5- 300 szt.
9) Świetlówka liniowa T5 o mocy 28W/ 830 z trzonkiem G5- 40 szt.
10) Świetlówka liniowa T5 o mocy 28W/ 840 z trzonkiem G5- 40 szt.
11) Świetlówka liniowa T5 o mocy 35W/ 830 z trzonkiem G5- 100 szt.
12) Świetlówka liniowa T5 o mocy 39W/ 830 z trzonkiem G5- 100 szt.
13) Świetlówka liniowa T5 o mocy 49W/ 830 z trzonkiem G5- 100 szt.
14) Świetlówka liniowa T5 o mocy 54W/ 840 z trzonkiem G5- 100 szt.
15) Żarówka LED Gwint E14 6W/230V- 50 szt.
16) Żarówka LED Gwint E14 6W/230V- 50 szt.
17) Żarówka LED Gwint E14 6W/230V - 50 szt.
18) Żarówka LED Gwint E27 7W/230V - 500 szt.
19) Żarówka LED Gwint E27 10W/230V - 500 szt.
20) Żarówka LED Gwint E27 15W/230V - 300 szt.
21) Żarówka LED Gwint E27 3W/230V- 50 szt.
22) Żarówka LED Gwint E14 6W/230V - 50 szt.
23) Żarówka LED trzonek GU10 5W/230V - 50 szt.
24) Żarówka halogenowa JDR GU10 230V 20W- 20 szt.
25) Żarówka halogenowa JDR GU10 230V 35W - 20 szt.
26) Żarówka halogenowa JDR GU10 230V 20W - 20 szt.
27) Żarówka halogenowa JDR GU10 230V 35W - 20 szt.
28) Żarówka halogenowa MR11 GU4 12V 20W - 20 szt.
29) Żarówka halogenowa MR11 GU4 12V 35W - 20 szt.
30) Żarówka halogenowa MR16 G5,3 12V 20W - 20 szt.
31) Żarówka halogenowa MR16 G5,3 12V 35W - 20 szt.
32) Świetlówka kompaktowa /trzonek G24d-2 / 18W/830 - 20 szt.
33) Świetlówka kompaktowa /trzonek G24d-2 / 18W/830 - 20 szt.
34) Świetlówka kompaktowa / trzonek G24d-1 / 13W/830 - 10 szt.
35) Świetlówka kompaktowa / trzonek G24d-3 / 13W/830- 10 szt.
36) Świetlówka kompaktowa / trzonek GX24q-4 / 42W/830 - 10 szt.
37) Świetlówka kompaktowa 7W/830 - 10 szt.
38) Świetlówka kompaktowa 9W/830- 10 szt.
39) Świetlówka kompaktowa 11W/830 - 10 szt.
40) Świetlówka kompaktowa 7W/830- 10 szt.
41) Świetlówka kompaktowa 9W/830 - 20 szt.
42) Świetlówka kompaktowa 11W/830 - 10 szt.
43) Świetlówka kompaktowa 36W/830 - 10 szt.
44) Świetlówka kompaktowa 40W/830 - 10 szt.
45) Świetlówka kompaktowa 55W/830 - 60 szt.
46) Świetlówka kołowa 22W/830 - 10 szt.
47) Świetlówka kołowa 32W/830 - 10 szt.
48) Świetlówka kompaktowa 21W/830 - 10 szt.
49) Świetlówka kompaktowa 28W/830 - 10 szt.
50) Świetlówka kompaktowa 38W/830 - 10 szt.
51) Żarówka metalohalogenkowa 150W E27 230V 4000K - 10 szt.
52) Świetlówka kompaktowa GR14q-1 17W/830/4P - 10 szt.
53) Świetlówka kompaktowa 36W/830 trzonek 2G10 - 60 szt.
54) Świetlówka liniowa T5 o mocy 80W/ 840 - 20 szt.
55) Świetlówka kompaktowa 18W/830 - 20 szt.
56) ŚWIETLÓWKA LINIOWA T8 G13 58W/840 - 20 szt.
57) Żarówka LED G4 2W=20W - 10 szt.
58) Żarówka LED G9 230V 4W - 10 szt.
59) Żarnik led liniowy - 10 szt.
60) Żarnik led liniowy - 10 szt.
61) Żarówka moduł LED z magnesem 1200lm 12W - 10 szt.
62) Żarówka moduł LED z magnesem 1900lm 19W- 10 szt.
63) Świetlówka liniowa T5 o mocy 54W/ 830 - 50 szt.
64) Świetlówka kompaktowa 18W/830 - 10 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a oraz 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku lub zmniejszenia zapotrzebowania.
4.2.5.) Wartość części: 19140,91 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych tj.
1) Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych - 30 szt.
2) Statecznik elektroniczny do opraw jarzeniowych - 20 szt.
3) Starter zapłonnik do świetlówek -100 szt.
4) Starter zapłonnik do świetlówek -100 szt.
5) UKŁAD ZAPŁONOWY 100-400W LAMPOWY SODOWY - 10 szt.
6) PRZEWÓD OMY - 100 szt.
7) PRZEWÓD OMY - 100 szt.
8) PRZEWÓD YDY - 100 szt.
9) PRZEWÓD YDY - 300 szt.
10) PRZEWÓD YDY - 100 szt.
11) PRZEWÓD YDY - 100 szt.
12)PRZEWÓD YDY - 100 szt.
13)PRZEWÓD YDYP -1000 szt.
14) PRZEWÓD YDYP - 1000 szt.
15)PRZEWÓD OW - 100 szt.
16)PRZEWÓD OW -100 szt.
17) PRZEWÓD UTP kat.5e - 10 000 szt.
18)PRZEWÓD UTP kat.6 - 10 000 szt.
19)GNIAZDO HERMETYCZNE podwójne z uziemieniem -50 szt.
20)GNIAZDO HERMETYCZNE POJEDYNCZE z uziemieniem -30 szt.
21)GNIAZDO P/T POJEDYNCZE -200 szt.
22) GNIAZDO P/T PODWÓJNE - 100 szt.
23)GNIAZDO Z/U BIAŁE - UCHYLNA OSŁONA- 50 szt.
24)GNIAZDO SIŁOWE 5P-16A -3 szt.
25)GNIAZDO SIŁOWE 5P-32A -3 szt.
26)Oprawa hermetyczna 2x36W OPK-236 IP65- 5 szt.
27)Oprawa świetlówkowa do sufitów podwieszanych klosz mleczny -5 szt.
28)Oprawa świetlówkowa rastrowa -10 szt.
29)Oprawa świetlówkowa natynkowa 2x 36 W -20 szt.
30)Oprawa świetlówkowa 2x28W liniowa- 20 szt.
31) Gniazdo gumowe 16A proste -5 szt.
32)Plafoniera natynkowa 1x75W E27 Ikl. 230V - 10 szt.
33)PUSZKA P/T 60 MM DO ZESTAWÓW -100 szt.
34) PUSZKA P/T 60 MM DO ZESTAWÓW POGŁĘBIANA - 100 szt.
35)PUSZKA P/T 80 MM -10 szt.
36)PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU -100 szt.
37)PUSZKA N/T Hermetyczna kwadratowa- 100 szt.
38)Ramka 1- krotna – kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem Simon Basic Standard-200 szt.
39)Ramka 2 - krotna – kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem Simon Basic Standard- 100 szt.
40)Ramka 3 - krotna – kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem Simon Basic Standard-200 szt.
41)Ramka 4 - krotna – kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem Simon Basic Standard-100 szt.
42)Ramka 5 - krotna – kompatybilna z posiadanym przez Zamawiającego osprzętem Simon Basic Standard-200 szt.
43) Rozdzielnica elektryczna modułowa natynkowa -1 szt.
44)ROZŁĄCZNIK FR-103 63A -2 szt.
45)Rura kablowa RL22 -20 szt.
46)Rura kablowa RL28 -20 szt.
47)Uchwyt UZ 22 biały -100 szt.
48)Uchwyt UZ 28 biały -100 szt.
49)Złączka ZCLF 22 biała-50 szt.
50)Złączka ZCLF 28 biała-50 szt.
51)Wkładka topikowa WTS 10A-20 szt.
52)Wkładka topikowa WTS 16A-20 szt.
53)Wkładka topikowa WTS 20A-20 szt.
54) Wkładka topikowa WTS 25A-20 szt.
55)Wkładka bezpiecznikowa NH00 20A-10 szt.
56)Wkładka bezpiecznikowa NH00 25A-10 szt.
57)Wkładka bezpiecznikowa NH00 32A-10 szt.
58)Wkładka bezpiecznikowa NH00 64A-10 szt.
59)Wkładka bezpiecznikowa NH00 100A-10 szt.
60)Wkładka bezpiecznikowa NH00 160A-10 szt.
61)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 32A-10 szt.
62)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 63A-10 szt.
63)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 80A-10 szt.
64)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 100A-10 szt.
65)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 160A-10 szt.
66)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 200A-10 szt.
67)Wkładka bezpiecznikowa NH2C 250A-10 szt.
68)WTYCZKA SIŁOWA 32A 5 BOLCE -3 szt.
69)WTYCZKA SIŁOWA 16A 5 BOLCE -3 szt.
70)WTYCZKA 1-fazowa 16A z uziemieniem-50 szt.
71)WYŁĄCZNIK HERMETYCZNY POJEDYŃCZY.WNT-100C N/T-10 szt.
72)WYŁĄCZNIK HERMETYCZNY PODWÓJNY.WNT-100C N/T-10 szt.
73)WYŁĄCZNIK HERMET.PRZYCISK-DZWON. WNT-101C -5 szt.
74)WYŁĄCZNIK P/T PODWÓJNY Z KLAWISZAMI -100 szt.
75)WYŁĄCZNIK P/T POJEDYNCZY Z KLAWISZAMI -100 szt.
76)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-10A -10 szt.
77)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-16A -10 szt.
78)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B-20A - 10 szt.
79)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 B 25A -10 szt.
80)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-10A - 10 szt.
81))WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-16A -10 szt.
82)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-20A -10 szt.
83)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-301 C-25A -10 szt.
84)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-302B-10A -5 szt.
85)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-302B-16A -5 szt.
86)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303B-16A -5 szt.
87)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-16A -5 szt.
88)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-20A -5 szt.
89)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-20A -5 szt.
90)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-25A -5 szt.
91)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-25A -5 szt.
92)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 B-32A -5 szt.
93)WYŁĄCZNIK NADPRĄDOWY S-303 C-32A -5 szt.
94)PRZEKAŹNIK BISTABILNY PB-301 16A -2 szt.
95)SZYNA ŁĄCZENIOWA DO APARATURY MODUŁOWEJ -2 szt.
96)WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P304 -3 szt.
97)WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P304 -3 szt.
98)WYŁĄCZNIK RÓŻNICOWO-PRĄD.P302 -5 szt.
99)Wyłącznik Różnicowo-prądowy z członem nadprądowym -20 szt.
100)TAŚMA IZOL. MULTICOLOR -300 szt.
101)Taśma kablowa -100 szt.
102)Taśma kablowa -50 szt.
103)Listwa elektroinstalacyjna PCV - 10 szt.
104)Listwa elektroinstalacyjna PCV - 10 szt.
105)Listwa elektroinstalacyjna PCV -50 szt.
106)Listwa elektroinstalacyjna PCV -10 szt.
107)LISTWA ZACISKOWA LZ 2,5 MM -10 szt.
108)LISTWA ZACISKOWA LZ 4 MM -10 szt.
109)LISTWA ZACISKOWA LZ 6 MM -5 szt.
110)LISTWA ZACISKOWA LZ 10 MM -3 szt.
111)ZAMEK SZYFROWY -3 szt.
112)Oprawka plastikowa E-14 -10 szt.
113)Oprawka plastikowa E-27 -10 szt.
114)Złączka wago 4 polowa -400 szt.
115)Złączka wago 3 polowa -200 szt.
116)Symetryczny, rewersyjny, uniwersalny zaczep elektromagnet. -10 szt.
117)Symetryczny, uniwersalny zaczep elektromagnetyczny -10 szt.
118)Dzwonek bezprzewodowy -20 szt.
119)OPRAWA PANEL LED-20 szt.
120)Ramka do montażu -20 szt.
121)PRZEWÓD YDY-1000 szt.
122)Wkładka topikowa D02 gL/gG 16A-20 szt.
123)Wkładka topikowa D02 gL/gG 20A-20 szt.
124)Wkładka topikowa D02 gL/gG 25A-20 szt.
125)Wkładka topikowa D02 gL/gG 32A-20 szt.
126)Wkładka topikowa D02 gL/gG 50A-20 szt.
127)Wkładka topikowa D02 gL/gG 63A-20 szt.
128)Oprawa LED -10 szt.
129)Wtyczka gumowa 16A-5 szt.
130)Przycisk pojedynczy zwierny bez piktogramu-30 szt.
131)Przycisk podwójny zwierny, dwuobwodowy-30 szt.
132)PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU -50 szt.
133) PUSZKA P/T 60MM PKD 60 DO SUCHEGO TYNKU -50 szt.
134) Wyłącznik różnicowprądowy -30 szt.
135)Puszka natynkowa głęboka -100 szt.
136)Puszka natynkowa głęboka -50 szt.
137)Gniazdo wtyczkowe podwójne z uziemieniem -100 szt.
138)Gniazdo wtyczkowe z uziemieniem -30 szt.
139)Łącznik jednobiegunowy -30 szt.
140)Kabel instalacyjny typu skrętka -30 000 mb
141)Panel porządkujący 19" 1U-40 szt.
142)Panel rozdzielczy 24xRJ45 1U bez modułów-40 szt.
143)Moduł RJ45 keystone kat.6A beznarzędziowy- 2000 szt.
144)Pokrywa gniazd teleinformatycznych na Keystone -500 szt.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku lub zmniejszenia zapotrzebowania.
4.2.5.) Wartość części: 258996,49 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa materiałów instalacyjnych i elektrycznych tj.
1) Opaska identyfikacyjna dla pacjentów dorosłych - 350 kaset
2) Opaska identyfikacyjna dla noworodków - 10 kaset
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1a i 3 do SWZ. Opis ten należy odczytywać wraz z ewentualnymi zmianami treści SWZ, będącymi np. wynikiem udzielonych odpowiedzi na zapytania Wykonawców. Podane ilości są szacunkowym zapotrzebowaniem i służą do obliczenia ceny oferty (tj. ustalenia maksymalnego wynagrodzenia wykonawcy). Zamawiający zastrzega sobie prawo rezygnacji z zakupu części asortymentu wynikającej z braku lub zmniejszenia zapotrzebowania.
4.2.5.) Wartość części: 43599,02 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 31680000-6 - Elektryczne artykuły i akcesoria
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Procentowo
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji.
2. Zgodnie z art. 274 ust. 4 ustawy Zamawiający nie wezwie do złożenia dokumentu z punktu 1 o ile Wykonawca wskaże w oświadczeniu, o którym mowa w punkcie 10.2.3. SWZ, dane umożliwiające dostęp do tych środków.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub/i wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodnyz opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry.
Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których pozycji (wynikających z załącznika do SWZ) przedstawiony materiał dotyczy.
2. Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 1 i 2, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy. Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe będą niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym
terminie. Zamawiający nie wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia, jeżeli przedmiotowe środki dowodowe służą potwierdzaniu zgodności z cechami lub kryteriami określonymi w opisie kryteriów oceny ofert. Zamawiający może żądać od Wykonawców wyjaśnień dotyczących treści przedmiotowych środków dowodowych.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Materiały firmowe – np. foldery, katalogi, karty charakterystyki, instrukcja lub/i wyciąg z instrukcji, dokumentacja techniczna, świadectwa rejestracji, oświadczenia producenta potwierdzające, że oferowany sprzęt jest zgodnyz opisem przedmiotu zamówienia oraz potwierdzające wszystkie oferowane parametry. Zamawiający prosi o zaznaczenie w złożonych materiałach firmowych, których pozycji (wynikających z załącznika do SWZ) przedstawiony materiał dotyczy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się, z zastrzeżeniem art. 110 ust. 2 ustawy, Wykonawcę na podstawie art. 108 ust. 1 pkt. 1 – 6 ustawy oraz art. 7 ust. 1 Ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (ogłoszonej w Dzienniku Ustaw w dniu 15 kwietnia 2022 r.). W tym celu Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie nr 2 do SWZ.2. Do oferty przekazywanej w postaci elektronicznej należy dołączyć następujące dokumenty w postaci elektronicznej, opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności:
2.1. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy formularz oferty, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ.
2.2. Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy arkusz cenowy (dla danej części) , sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1a do SWZ.
2.3. Aktualne na dzień składania ofert oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w zakresie wskazanym w załączniku nr 2 do SWZ (zgodnie z pkt. 1 powyżej)
2.3.1. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2.3 SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
2.3.2. Wykonawca, który powołuje się na zasoby innych podmiotów, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia oraz spełnienia w zakresie, w jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu (jeżeli zostały określone) składa także oświadczenie, o którym mowa w punkcie 2.3, dotyczące tych podmiotów.
2.4. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania wykonawcy, w postaci elektronicznej opatrzonej przez Wykonawcę kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym pod rygorem nieważności, lub jako cyfrowe odwzorowanie dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem
elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym:
2.4.1. dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
2.4.2. dla ustanowionego pełnomocnika, do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
2.5. Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty - w przypadku, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z odpisu z właściwego rejestru, który Zamawiający może uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, względnie innych dokumentów złożonych wraz z ofertą.
2.6. Przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane dostawy spełniają wymagania Zamawiającego (wymienione w pkt. 10.2.4). Zamawiający przewiduje możliwość uzupełnienia przedmiotowych środków dowodowych wymienionych w pkt. 10.2.4, zgodnie z art. 107 ust. 2 ustawy.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia w rozumieniu art. 58 ust. 1 ustawy.1. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego (np. członkowie konsorcjum, przedsiębiorcy prowadzący działalność w formie spółki cywilnej) są zobowiązani ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i do zawarcia umowy.
2. W takim przypadku wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego są zobowiązani do złożenia wraz z ofertą Pełnomocnictwa ustanawiającego Pełnomocnika, o którym mowa w punkcie 1 . Pełnomocnictwo powinno zawierać umocowanie do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy.
2. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie tj. Załącznik nr 2 do SWZ składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Oświadczenie to ma potwierdzać spełnianie warunków udziału w postępowaniu (jeżeli zostały określone) w zakresie, w którym każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Reguluje wzór umowy stanowiący załącznik do specyfikacji7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-16 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami należy umieścić na platformie zakupowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/su_krakow
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-16 09:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- ZP.159.2024 - Dostawa samochodów osobowych typu kombivan
- Dostawa energii elektrycznej oraz odkup nadwyżek energii wytworzonej w instalacjach OZE, dla trzech lokalizacji INiG-PIB w Krakowie, przez okres 12 miesięcy
- Wyłonienie wykonawcy na przyg. i przep. specjal. szkoleń z obsługi pakietu oprog. PETREL w zast. geologicznych Key to the future-Kompleksowy program rozwoju kształcenia na potrzeby branż kluczowych UJ
- Dostawa i montaż mebli do Domu Pomocy Społecznej przy ul. Sołtysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Usług Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa laptopa dla CDSI - DE-dzp.272-675/24
- Świadczenie usługi serwisowania 15 sztuk respiratorów w zakresie przeprowadzenia przeglądów technicznych i napraw wraz z zapewnieniem części zamiennych dla KSS im. św. Jana Pawła II
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.