eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoznańDostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu - liczba części 5



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 5

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Przyrodniczy w Poznaniu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wojska Polskiego 28

1.5.2.) Miejscowość: Poznań

1.5.3.) Kod pocztowy: 60-637

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.kaczmarek@up.poznan.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.up.poznan.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/up_poznan

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa i montaż klimatyzacji w jednostkach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu – liczba części 5

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bad00b0f-473d-4ba9-91eb-4e570a148a83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00480865

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00080898/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.11 Zakup i montaż klimatyzatorów w obiektach Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410252

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: AZ.262.2099.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 38/42:
1. Montaż systemu klimatyzacji typu VFV, VRF, Multi V, dwururowy, 3 piętro – pokoje biurowe:
1. Pokój nr 305 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
2. Pokój nr 306 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
3. Pokój nr 307 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
4. Pokój nr 308 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
5. Pokój nr 310 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
6. Pokój nr 311 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
7. Pokój nr 312 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
8. Pokój nr 313 , split kaseta sufitowa o mocy chłodniczej 2,9-3,7kw
9. Pokój nr 314 , split kaseta sufitowa o mocy chłodniczej 2,9-3,7kw
10. Pokój nr 315 , split naścienny o mocy chłodniczej 2,2-3kw
11. Jednostka zewnętrzna na dachu o minimalnej mocy chłodniczej 23,4kw
12. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu
13. W pomieszczeniach sterownik typu pilot
14. Możliwość zdalnego sterowania i zarządzania klimatyzacją
15. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych, w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzeni zastosować pompki skroplin.
16. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
17. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
18. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 40mb
19. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
20. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
21. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji
Plan sytuacyjny układu pomieszczeń zawiera załącznik nr 1 do SWZ – OPZ część 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 110700,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 50:
2. Montaż systemu klimatyzacji typu VFV, VRF, Multi V lub Split, parter – sale wykładowe:
1. Sala wykładowa nr B-4 , split naścienny o mocy chłodniczej 7,1-8kw
2. Sala wykładowa nr B-7 , split naścienny o mocy chłodniczej 7,1-8kw
3. Sala komputerowa nr B-84 , split naścienny o mocy chłodniczej 7,1-8kw
4. Jednostka zewnętrzna na dachu o minimalnej mocy chłodniczej 21,3kw w przypadku montażu zbiorczej klimatyzacji.
5. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 7.2
6. Klasa efektywności energetycznej: A++
7. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu
8. W pomieszczeniach sterownik typu ścienny
9. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych, w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzeni zastosować pompki skroplin.
10. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
11. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
12. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 30mb
13. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
14. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
15. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji
Plan sytuacyjny układu pomieszczeń zawiera załącznik nr 2 do SWZ – OPZ część 2

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 60669,75 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 50:
3. Montaż systemu klimatyzacji typu Multisplit, parter – pokoje:
1. Pokój nr A-13, split naścienny o mocy chłodniczej 3-4kw
2. Pokój nr A-14, split naścienny o mocy chłodniczej 3-4kw
3. Jednostka zewnętrzna na ścianie zewnetrzej o minimalnej mocy chłodniczej 7kW
4. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 6.1
5. Klasa efektywności energetycznej: A++
6. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu
7. W pomieszczeniach sterownik typu ścienny
8. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych, w przypadku braku możliwości grawitacyjnego odprowadzeni zastosować pompki skroplin.
9. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
10. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
11. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 30mb
12. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
13. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 17220,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budynek przy ul. Wojska Polskiego 28:
4. Montaż systemu klimatyzacji typu Split, piętro 2 – pomieszczenie serwerowni:
1. Serwerownia nr 272 split podstropowy o mocy chłodniczej 13,4-16kw – 3 sztuki
2. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 6.1
3. Klasa efektywności energetycznej: A++
4. Minimalna nastawa chłodzenia 14st
5. Urządzenie klimatyzacyjne przeznaczone do ciągłej pracy pod pełnym obciążeniem
6. Klimatyzacje pracują pod jednym sterownikiem ściennym
7. Możliwość zdalnego sterowania i zażądania klimatyzacją
8. Przedstawienie Zamawiającemu koncepcji układu klimatyzacji wraz z zakresem prac towarzyszącymi oraz zatwierdzenie DTR montowanego systemu. Zaproponowanie systemu trybu pracy klimatyzacji.
9. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych.
10. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
11. Montaż 3 tac pod klimatyzatory zabezpieczające pomieszczenie w przypadku awarii klimatyzacji i przelania się wody z tacki ociekowej. Odpływ grawitacyjnie.
12. Utylizacja z wykreśleniem w CRO zainstalowanych klimatyzatorów.
13. Likwidacja wentylacji z okna oraz wstawienie pakietu szyby lub inne wypełnię.
14. Obklejenie szyb od wewnątrz matą typu Armaflex o grubości minimum 20mm
15. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
16. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do najdalszej jednostki: 20mb
17. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
18. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
19. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 105900,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wymagania wspólne dla wszystkich obiektów:
5. Wymagania wspólne dla wszystkich obiektów:
1. Wymagana minimalna efektywność w trybie chłodzenia SEER: 6.1
2. Klasa efektywności energetycznej: A++
3. Urządzenie klimatyzacyjne przeznaczone do ciągłej pracy pod pełnym obciążeniem
4. W pomieszczeniach sterowniki pilot
5. Możliwość zdalnego sterowania i zażądania klimatyzacją
6. Odprowadzenie skroplin grawitacyjnie do najbliższych punktów kanalizacyjnych.
7. Instalacja prowadzona w korytach PCV oraz w strefie sufitu podwieszanego, w szachtach instalacyjnych
8. Zasilanie urządzeń z punktu wskazanego przez Zamawiającego, montaż odpowiednich zabezpieczeń wg DTR urządzeń w rozdzielni elektrycznej
9. Wykonanie prac ogólnobudowlanych takich jak: wykonanie otworów przejściowych instalacji w stropach i ścianach, uzupełnienie ścian pianka lub zaprawą, szpachlowanie, malowanie, montaż rewizji
10. Wykonanie niezbędnych przejść PPOŻ
11. Serwis i konserwacja zgodnie z DTR urządzeń i wymagań producenta w czasie trwania gwarancji
12. Nowa instalacja freonowa
13. Klimatyzacja montowana jednego producenta we wszystkich pomieszczeniach

6. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 31-33, serwerownia A3 - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

7. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 38-42, serwerownia centrala telefoniczna - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Montaż 2 tac pod klimatyzatorami zabezpieczające pomieszczenie w przypadku awarii klimatyzacji i przelania się wody z tacki ociekowej. Odpływ grawitacyjnie.

8. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 71C, serwerownia 0.03 - piwnica:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 4,5kW – 6kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Wykonanie odpływu grawitacyjnego skroplin do najbliższego punktu

9. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 71C, serwerownia 34 - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Likwidacja wentylacji z okna oraz wstawienie pakietu szyby lub inne wypełnię.

10. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 71F, serwerownia 114.1 – 1 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 3kW – 4kW
2. Agregat montowany na zewnętrznej ścianie
3. szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji
5. Skropliny odprowadzane na zewnątrz

11. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Wojska Polskiego 33, serwerownia - 3 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 3kW – 4kW
2. Agregat montowany na dachu
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

12. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Witosa 45, serwerownia 114 - 1 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 5kW – 6kW
2. Agregat montowany na dachu
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

13. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Piątkowska 94, serwerownia 108 - parter:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 7,1kW – 8kW
2. Utylizacja istniejącego zainstalowanego klimatyzatora.
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

14. Montaż klimatyzacji w budynku przy ul. Szydłowska 50, serwerownia 3 piętro:
1. Split ścienny o mocy chłodniczej 4kW – 5kW
2. Agregat montowany na dachu, przejście instalacją przez 4te pietro
3. Szacowana długość linii freonowej od agregatu do jednostki wewnętrznej: 10 mb
4. Wymiana zabezpieczeń prądowych w istniejącym zasilaniu klimatyzacji

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 248980,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95571,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 128157,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95571,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal House Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721287947

7.3.3) Ulica: Żmigrodzka 41/49

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-171

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95571,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51706,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 87077,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51706,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JM INFOTEL Jarosław Misiak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6171572350

7.3.3) Ulica: Kasztanowa 10/39

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51706,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11808,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 46106,55 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11808,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal House Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 97212857947

7.3.3) Ulica: Żmigrodzka 41/49

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-171

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11808,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 72939,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 112415,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 72939,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal House Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721287947

7.3.3) Ulica: Żmigrodzka 41/49

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-171

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 72939,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110208,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 182655,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110208,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Opal House Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9721287947

7.3.3) Ulica: Żmigrodzka 41/49

7.3.4) Miejscowość: Poznań

7.3.5) Kod pocztowy: 60-171

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110208,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.