eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RaszynDostawa sprzętu informatycznego: komputerów wraz z monitorami, komputerów AIO oraz serwerów dla Gminy Raszyn



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu informatycznego: komputerów wraz z monitorami, komputerów AIO oraz serwerów dla Gminy Raszyn

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Raszyn

1.3.) Oddział zamawiającego: Raszyn

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013269232

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Szkolna 2a

1.5.2.) Miejscowość: Raszyn

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-090

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam.publ@raszyn.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://raszyn.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4bad5b49-6598-11ed-abdb-a69c1593877c

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu informatycznego: komputerów wraz z monitorami, komputerów AIO oraz serwerów dla Gminy Raszyn

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bad5b49-6598-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00021967/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Modernizacja infrastruktury serwerowej Urządu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00441496/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.47.2022.DC

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 261710,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 1 – „Dostawa komputerów wraz z monitorami i oprogramowaniem biurowym oraz skanerem na potrzeby Urzędu”
Zadanie obejmuje dostawę fabrycznie nowych: komputerów (w ilości 12 sztuk) wraz z monitorami (w ilości 14 sztuk) i oprogramowaniem biurowym (w ilości 12 sztuk) oraz skanerem(w ilości 1 sztuka) do budynku Urzędu Gminy Raszyn.
Wymagania techniczne odnośnie urządzeń i oprogramowania zawarto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ
Warunki w zakresie serwisu i gwarancji zostały opisane w oddzielnym dokumencie – stanowiącym Załącznik nr 7.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

30216110-0 - Skanery komputerowe

4.5.5.) Wartość części: 71000 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 2 – „Dostawa serwerów, oprogramowania i urządzeń sieciowych wraz z usługą instalacji i migracji obecnego środowiska”
Zadanie obejmuje dostawę fabrycznie nowych serwerów (w ilości 2 sztuki), oprogramowania (w ilości 2 sztuki) i urządzeń sieciowych do budynku Urzędu Gminy Raszyn.
Dostarczone urządzenia po uprzednim zainstalowaniu systemów i niezbędnego oprogramowania oraz przeniesieniu usług i danych z obecnego środowiska opisanych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia mają być zainstalowane w szafie rack znajdującej się w serwerowi Urzędu Gminy Raszyn.
Wymagania techniczne odnośnie urządzeń i oprogramowania zawarto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Warunki w zakresie serwisu i gwarancji zostały opisane w oddzielnym dokumencie– stanowiącym Załącznik nr 7.2 do SWZ oraz Załącznik nr 8 do SWZ – usługa instalacji i migracji środowiska domenowego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48820000-2 - Serwery

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

48823000-3 - Serwery plików

30200000-1 - Urządzenia komputerowe

32420000-3 - Urządzenia sieciowe

30213000-5 - Komputery osobiste

30231300-0 - Monitory ekranowe

30233000-1 - Urządzenia do przechowywania i odczytu danych

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.5.) Wartość części: 230000 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

ZADANIE NR 3 – „Dostawa komputerów AIO (All In One) wraz z oprogramowaniem biurowym dla Ogniska Wychowawczego w Jaworowej”
Zadanie obejmuje dostawę fabrycznie nowych komputerów AIO (w ilości 4 sztuki) wraz z oprogramowaniem biurowym (w ilości 4 sztuki) do budynku Urzędu Gminy Raszyn z przeznaczeniem dla Ogniska Wychowawczego w Jaworowej.
Wymagania techniczne odnośnie urządzeń i oprogramowania zawarto w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia – stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ.
Warunki w zakresie serwisu i gwarancji zostały opisane w oddzielnym dokumencie – stanowiącym Załącznik nr 7.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.5.) Wartość części: 20903,85 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 233746,53 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 233746,53 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 233746,53 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ESKOM IT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 141946570

7.3.3) Ulica: Puławska 543

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-844

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 233746,53 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na zakup komputerów AIO dla Ogniska Wychowawczego w Jaworowej, Zamawiający otrzymał dofinansowanie. W postępowaniu złożono jedną ofertę, której cena przewyższa środki zabezpieczone z dofinansowania a tym samym kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.