eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GdyniaPrzystosowanie pomieszczeń biurowych do obecnych standardów klimatycznych na parterze i piętrze w budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przystosowanie pomieszczeń biurowych do obecnych standardów klimatycznych na parterze i piętrze w budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000145000

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrzanowskiego 10

1.5.2.) Miejscowość: Gdynia

1.5.3.) Kod pocztowy: 81-338

1.5.4.) Województwo: pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL633 - Trójmiejski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@umgdy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//umgdy.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przystosowanie pomieszczeń biurowych do obecnych standardów klimatycznych na parterze i piętrze w budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-908b5cc5-40af-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00480952

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00092478/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.17 Przystosowanie pomieszczeń biurowych do obecnych standardów klimatycznych na parterze i piętrze w budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00377998/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.371.46.2022.JL

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wymiana systemu klimatyzacji ze zmiennym przepływem czynnika chłodniczego wraz z instalacją odprowadzenia skroplin na parterze i piętrze w budynku Urzędu Morskiego w Gdyni, Delegatura w Słupsku
przy ul. Niemcewicza 15A, 76-200 Słupsk, na podstawie dokumentacji projektowej. Zamawiający wymaga zdemontowania istniejących urządzeń typu Split, wykonania fundamentu pod jednostkę centralną na zewnątrz budynku przy ścianie północnej oraz wykonania dokumentacji powykonawczej przebiegu systemu klimatyzacji z naniesieniem instalacji elektrycznej. W związku z planami instalacji klimatyzacji na poddaszu budynku należy zostawić miejsca dla przebiegu przyszłej instalacji chłodniczej na poziomie parteru i piętra.
Realizacja robót w oparciu o prawomocną Decyzję Prezydenta Miasta Słupska
o pozwoleniu na budowę nr 59/2017 z dnia 02.03.2017 r.
Zamawiający wymaga udzielenia gwarancji jakości i rękojmi na wykonane prace i zamontowane urządzenia na okres minimum 36 miesięcy (stanowi kryterium oceny ofert o wadze 20%).
Zamawiający wymaga napraw gwarancyjnych w terminie nie dłuższym niż 8 godzin, od zgłoszenia przez Zamawiającego (stanowi kryterium oceny ofert o wadze 20%).
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 2 do SWZ Opis przedmiotu zamówienia (OPZ).

4.5.3.) Główny kod CPV: 39717200-3 - Urządzenia klimatyzacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 185065,80 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 297841,29 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185065,80 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARTCOMFORT Sowiński Tomasz

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8792035862

7.3.3) Ulica: Bolesława Leśmiana 5/6

7.3.4) Miejscowość: Gdańsk

7.3.5) Kod pocztowy: 80-280

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

roboty budowlane - instalacyjne


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185065,80 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.