Og³oszenie z dnia 2024-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00490137/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00514862/01 - Wynik z dnia 2024-09-25
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKÓ£ Z TERENU GMINY ROZPRZA
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINNY ZESPÓ£ O¦WIATY W ROZPRZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590420593
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Sportowa 12A
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rozprza
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-340
1.5.4.) Województwo: ³ódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gzo@rozprza.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rozprza.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA OLEJU OPA£OWEGO DLA SZKÓ£ Z TERENU GMINY ROZPRZA
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8b00658d-f539-4f44-a35b-9b913b2e0dc0
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00481097
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00211748/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.1 Zakup i dostawa oleju opa³owego do szkó³ na okres od pa¼dziernika 2024 do kwietnia 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9747533.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc± odbywa siê w jêzyku polskim przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej za po¶rednictwem Platformy pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/974753 Korzystanie z Platformy przez wykonawcê jest bezp³atne. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wczytania do Platformy:
1) za datê przekazania oferty przyjmuje siê datê jej przekazania w Platformie w drugim kroku sk³adania oferty poprzez klikniêcie przycisku „Z³ó¿ ofertê” i wy¶wietlenie siê komunikatu, ¿e oferta zosta³a zaszyfrowana i z³o¿ona
2) za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po których pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Niezbêdne wymagania sprzêtowo
aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie:
1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja,
jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna, inna przegl±darka internetowa ni¿ Internet Explorer,
4) w³±czona obs³uga JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6) Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3.
7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu
lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar.
2. Dokumenty elektroniczne (pliki) przekazywane do zamawiaj±cego nale¿y sporz±dziæ w formatach danych .pdf,: .doc, .xls, .jpg,
.zip., 7Z – dopuszczone odpowiednimi przepisami prawa, przy czym zamawiaj±cy rekomenduje stosowanie plików w formacie .pdf. z
uwagi na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu.
3. W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty
z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie.
4. Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz
na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max
5MB.
5. Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê
mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES.
6. Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z
podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym.
7. Zamawiaj±cy zaleca aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie
ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji plików.
8. Zamawiaj±cy zaleca, aby wykonawca z odpowiednim wyprzedzeniem przetestowa³ mo¿liwo¶æ prawid³owego wykorzystania
wybranej metody podpisania plików oferty.
9. Ofertê nale¿y przygotowaæ z nale¿yt± staranno¶ci± dla podmiotu ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia publicznego i
zachowaniem odpowiedniego odstêpu czasu do zakoñczenia przyjmowania ofert/wniosków. Sugerujemy z³o¿enie oferty na 24
godziny przed terminem sk³adania ofert/wniosków.
10. Podczas podpisywania plików zaleca siê stosowanie algorytmu skrótu SHA2 zamiast SHA1.
11. Je¶li wykonawca pakuje dokumenty np. w plik ZIP zalecamy wcze¶niejsze podpisanie ka¿dego ze skompresowanych plików.
12. Zamawiaj±cy zaleca aby nie wprowadzaæ jakichkolwiek zmian w plikach po podpisaniu ich podpisem kwalifikowanym. Mo¿e to
skutkowaæ naruszeniem integralno¶ci plików co równowa¿ne bêdzie z konieczno¶ci± odrzucenia oferty w postêpowaniu
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Gminny Zespó³ O¶wiaty w Rozprzy, z siedzib± 97-340 Rozprza, ul. Sportowa 12a, tel. 44 6158900, adres e-mail: gzo@rozprza.pl
2) administrator wyznaczy³ inspektora ochrony danych, z którym mo¿e siê Pani/Pan kontaktowaæ we wszystkich sprawach dotycz±cych przetwarzania danych osobowych oraz korzystania z praw zwi±zanych z przetwarzaniem danych: pisemnie na adres naszej siedziby lub poprzez e-mail: kontakt@ekspertodo.pl
3) Pani/Pana dane bêd± przetwarzane w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz jego rozstrzygniêcia, jak równie¿ zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jej realizacji, a tak¿e udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego i jego archiwizacji.
4) podstaw± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest niezbêdno¶æ wype³nienia przez Administratora obowi±zku prawnego, a podstaw± prawn± jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zwi±zku z ustaw± z 11 wrze¶nia 2019 r Prawo zamówieñ publicznych (Pzp) (t.j. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 z pó¼n. zm.).
5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp oraz Open Nexus Sp. z o.o. prowadz±cy Platformê Zakupow± pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_rozprza
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przetwarzane na podstawie przepisów prawa, przez okres niezbêdny do realizacji celów przetwarzania - zgodnie z art. 78 Pzp, zamawiaj±cy przechowuje protokó³ postêpowania wraz z za³±cznikami przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata zamawiaj±cy przechowuje protokó³ wraz z z³±cznikami przez ca³y okres obowi±zywania umowy.
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp zwi±zanym z udzia³em w postepowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
8) w zwi±zku z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych przys³uguj± Pani/Panu, z wyj±tkami zastrze¿onymi przepisami prawa, nastêpuj±ce uprawnienia:
• na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych jej dotycz±cych;
• na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u postêpowañ oraz jego za³±czników;
• na podstawie art. 18 RODO prawo do ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
• prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego w³a¶ciwego w sprawach ochrony danych osobowych, tj. Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez Administratora
9) nie przys³uguje Pani/Panu w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych oraz nie przys³uguje prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art. 20 RODO
10) nie przys³uguje Pani/Panu na podstawie art. 21 RODO prawo do sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c
11) Pani/Pana dane nie bêd± przetwarzane w sposób zautomatyzowany i nie bêd± przetwarzane w celu profilowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: GZO.271.2.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa, ¶rodkiem transportu wykonawcy, oleju opa³owego lekkiego w ³±cznej ilo¶ci szacunkowej 187 000 litrów do szkó³ zlokalizowanych na terenie gminy Rozprza wg poni¿szego wykazu:
1) Szko³a Podstawowa w Rozprzy (budynek 1), ul. Szkolna 1, 97-340 Rozprza
2) Szko³a Podstawowa w Rozprzy (budynek 2), ul. Sportowa 12 A, 97-340 Rozprza
3) Szko³a Podstawowa w Niechcicach, ul. Czêstochowska 27, 97-340 Rozprza
4) Szko³a Podstawowa w Milejowie, ul. Szkolna 12, 97-340 Rozprza
5) Szko³a Podstawowa w Nowej Wsi, Nowa Wie¶ 84, 97-340 Rozprza
6) Szko³a Podstawowa w Straszowie, Straszów 70, 97-340 Rozprza
Przedmiot zamówienia dostarczany bêdzie partiami do 10.000 litrów na ka¿dorazowe wezwanie.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-10-01 do 2025-04-30
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów „Cena” oraz „Czas realizacji partii zamówienia”.
A. Kryterium „Cena” w PLN:
a) znaczenie kryterium (C) - 60% (60 pkt);
b) opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Ceny”:
C = (Cmin / Cb) x 100 x 60%
gdzie:
C- liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Cena” ocenianej oferty
Cmin - cena w ofercie z najni¿sz± cen±
Cb - cena w ofercie ocenianej
B. Kryterium „Czas realizacji partii zamówienia” w dniach:
1. znaczenie kryterium (R) - 40% (40 pkt);
2. opis sposobu oceny ofert dla kryterium „Czas realizacji partii zamówienia”:
R = (Rmin / Rb) x 100 x 40%
gdzie:
R- liczba uzyskanych punktów dla kryterium „Czas realizacji partii zamówienia” ocenianej oferty
Rmin - czas realizacji partii zamówienia w ofercie z najkrótszym czasem.
Rb - czas realizacji partii zamówienia w ofercie badanej
Wykonawca podaje czas realizacji partii zamówienia w dniach (od 1 do 5 dni).
Czas realizacji partii zamówienia nie mo¿e byæ d³u¿szy ni¿ 5 dni.
Kryterium czas realizacji partii zamówienia, który zostanie wyra¿ony w dniach, podany przez Wykonawcê w Formularzu Oferty, bêdzie oceniany zgodnie z powy¿szym wzorem.
W przypadku podania czasu d³u¿szego lub pozostawienie pola niewype³nionego skutkowaæ bêdzie odrzuceniem oferty wykonawcy na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas realizacji partii zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych warunków;
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Warunek zostanie przez zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e posiada aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym zamówieniem zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.).
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie okre¶la w tym zakresie ¿adnych warunków;
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Warunek zostanie przez zamawiaj±cego uznany za spe³niony w przypadku, gdy Wykonawca przed³o¿y wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dwóch dostaw oleju opa³owego w ³±cznej ilo¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000 litrów ka¿da (dostawa realizowana na podstawie jednej umowy na rzecz jednego odbiorcy) w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert- wg za³±cznika nr 3 do SWZ;
W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez wykonawców ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie co najmniej jeden z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
W przypadku, gdy wykonawca polega na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów ww. warunek zostanie uznany przez zamawiaj±cego za spe³niony, je¿eli spe³ni go samodzielnie podmiot, na którego zasoby w tym zakresie powo³uje siê wykonawca.
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy, w zakresie potwierdzenia braku podstaw wykluczenia z postêpowania, obejmuj±:
1) o¶wiadczenia wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych
w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez zamawiaj±cego (zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ);
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy, w zakresie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu, obejmuj±:
1) aktualn± koncesjê na obrót paliwami ciek³ymi w zakresie objêtym zamówieniem zgodnie z art. 32 ust.1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 266 z pó¼n. zm.);
2) wykaz dostaw, o których mowa w rozdziale 16 pkt 2 ppkt 4 wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy – sporz±dzony wed³ug wzoru stanowi±cego za³±cznik Nr 3 do SWZ;
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
DOKUMENTY SK£ADAJ¡CE SIÊ NA OFERTÊ:1) wype³niony formularz oferty (ka¿da pozycja) - za³±cznik nr 1 do SWZ
2) o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu z postêpowania oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu - za³±cznik nr 2 do SWZ; w przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie ww. o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z nich;
3) wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada:
a) o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby - za³±cznik nr 2 do SWZ - je¿eli dotyczy,
b) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów (za³±cznik nr 4 do SWZ) - je¿eli dotyczy;
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w art.117 ust. 4, z którego wynika, które roboty budowlane/us³ugi/dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia [konsorcjum, spó³ki cywilne] (za³±cznik nr 5 do SWZ) - je¶li dotyczy;
5) dokument potwierdzaj±cy wniesienie wadium, w przypadku, gdy wadium wnoszone jest w innej formie ni¿ pieni±dz (tzn. w postaci gwarancji lub porêczenia), wymagane jest za³±czenie oryginalnego dokumentu/gwarancji w postaci elektronicznej z zastrze¿eniem, ¿e dokument bêdzie opatrzony kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez gwaranta/porêczyciela;
6) oferta ma byæ podpisana przez osobê/osoby upowa¿nione do reprezentowania wykonawcy. W celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania do oferty nale¿y do³±czyæ odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru, z którego wynika umocowanie do reprezentacji. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia ww. dokumentów, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, a wykonawca w formularzu oferty wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
7) pe³nomocnictwo ustanowione do reprezentowania wykonawcy, tak¿e wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego - je¿eli dotyczy;
8) wydzielony plik jako tajemnica przedsiêbiorstwa - je¶li dotyczy. Zgodnie z art. 18 ust. 3 ustawy Pzp, nie ujawnia siê informacji stanowi±cych tajemnicê przedsiêbiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji. Je¿eli wykonawca, nie pó¼niej ni¿ w terminie sk³adania ofert, w sposób niebudz±cy w±tpliwo¶ci zastrzeg³, ¿e nie mog± byæ one udostêpniane oraz wykaza³, za³±czaj±c stosowne wyja¶nienia, i¿ zastrze¿one informacje stanowi± tajemnicê przedsiêbiorstwa. Na platformie w formularzu sk³adania oferty znajduje siê miejsce wyznaczone do do³±czenia czê¶ci oferty stanowi±cej tajemnicê przedsiêbiorstwa.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
1. Zamawiaj±cy wymaga wniesienia wadium.2. Ka¿dy wykonawca zobowi±zany jest wnie¶æ wadium, na ca³y okres zwi±zania ofert±, w wysoko¶ci 3.000,00 z³ (s³ownie: trzy tysi±ce 00/100 z³).
3. Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1) pieni±dzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci (Dz. U. z 2019 r. poz. 310, 836 i 1572).
4. Gwarancja bankowa, gwarancja ubezpieczeniowa, porêczenie winny zostaæ z³o¿one w formie dokumentu elektronicznego oryginalnego, podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Dokument wadialny powinien byæ wystawiony na Zamawiaj±cego jako beneficjenta gwarancji, mieæ formê o¶wiadczenia bezwarunkowego, nieodwo³alnego i p³atnego na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego. Dokument wadialny powinien wskazywaæ wszystkie przes³anki zatrzymania wadium wskazane w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp.
5. Orygina³ wadium, sporz±dzony w postaci dokumentu elektronicznego podpisanego kwalifikowanym podpisem elektronicznym przez wystawcê dokumentu, nie mo¿e zawieraæ postanowieñ uzale¿niaj±cych jego dalsze obowi±zywanie od zwrotu orygina³u dokumentu gwarancyjnego do wystawcy.
6. Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na konto w naturoBank nr 82 8973 0003 0010 0000 0286 0004 z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postêpowaniu GZO.271.2.2024 dostawa oleju”
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
WYKONAWCY WSPÓLNIE UBIEGAJ¡CY SIÊ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA. Zgodnie z art. 58 ust. 1 Pzp wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (np. w formie konsorcjum, spó³ki cywilnej):1) w tym celu wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pe³nomocnictwo musi zostaæ z³o¿one wraz z ofert±,
2) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, wykonawcy ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy, je¿eli zamawiaj±cy go ¿±da,
3) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ³±cznie spe³niaæ warunki udzia³u w postêpowaniu. Przy potwierdzeniu warunków udzia³u w postêpowanie dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych lub do¶wiadczenia wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia mog± polegaæ na zdolno¶ciach tych wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane,
4) w przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp (za³±cznik nr 2 do SWZ) sk³ada ka¿dy wykonawca,
5) wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia za³±czaj± do oferty o¶wiadczenie z art. 117 ust 4 Pzp (za³±cznik nr 5 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Projektowane postanowienia umowy w sprawie zamówienia publicznego, które zostan± wprowadzone do tre¶ci tej umowy, okre¶lone zosta³y w za³±czniku nr 7 do SWZZamawiaj±cy, zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp, przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ zawartej umowy w sprawie zamówienia publicznego, w sposób i na warunkach okre¶lonych w projekcie umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-10 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/974753
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 09:05
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-09
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opa³owego lekkiego L-1 do ogrzewania budynków Domu Pomocy Spo³ecznej w Ludzisku
- Sukcesywne dostawy oleju napêdowego grzewczego dla Wojewódzkiego Zespo³u Zak³adów Opieki Zdrowotnej Centrum Leczenia Chorób P³uc i Rehabilitacji w £odzi
- dostawa: oleju napêdowego w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2007, oleju opa³owego lekkiego w okresie wrzesieñ 2006 - sierpieñ 2007, oleju silnikowego, hydraulicznego i p³ynów eksploatacyjnych do pojazdów w okresie lipiec 2006 - czerwiec 2006.
- Dostawa oleju napêdowego, opa³owego oraz olejów silnikowych i przek³adniowych.
- dostawa: materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego dla oddzia³u kardiochirurgii, materia³ów jednorazowych i drobnego sprzêtu medycznego, opatrunków, nici chirurgiczne, wyrobów ortopedycznych i drobnego sprzêtu ortopedycznego, materia³ów jedno
wiêcej: Olej opa³owy »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.