Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00338362/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-08
- 2022/BZP 00349476/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00357935/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-21
- 2022/BZP 00369602/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg woj. z podziałem na zad. roku 2023 na sieci dróg woj. administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD DRÓG WOJEWÓDZKICH W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 470850645
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: AL. PIŁSUDSKIEGO 12
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-051
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdw.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lodz.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zdwlodz.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
zarządzanie drogami wojewódzkimi w imieniu samorządu województwa łódzkiego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie, konserwacja i naprawy sygnalizacji świetlnych w ciągu dróg woj. z podziałem na zad. roku 2023 na sieci dróg woj. administrowanych przez ZDW w Łodzi z podziałem na zadania2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dce519ab-2dac-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481110
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00006070/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.3 Konserwacja sygnalizacji świetlnych i bramek ITS 2023,2024,2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00338362/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DZ.352.61.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 369600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 1 – Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi – Rejon Dróg Wojewódzkich w Poddębicach:4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.5.) Wartość części: 88800,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 2 – Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi – Rejon Dróg Wojewódzkich w Łowiczu4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.5.) Wartość części: 54000,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 3 – Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi – Rejon Dróg Wojewódzkich w Piotrkowie Tryb4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.5.) Wartość części: 22232,36 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 4– Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi – Rejon Dróg Wojewódzkich w Bełchatowie:4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.5.) Wartość części: 201600,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie Nr 5– Lokalizacja sygnalizacji świetlnych na drogach wojewódzkich administrowanych przez ZDW w Łodzi – Rejon Dróg Wojewódzkich w Sieradzu:4.5.3.) Główny kod CPV: 50232200-2 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
50232000-0 - Usługi w zakresie konserwacji publicznych instalacji oświetleniowych i sygnalizatorów
4.5.5.) Wartość części: 369600,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50922,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 50922,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 76383,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 30996,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30996,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46494,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 102434,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 102434,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 102434,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SATMAR Marcin Kudyba
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712449668
7.3.3) Ulica: A. Próchnika
7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
7.3.5) Kod pocztowy: 97-300
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 153651,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 112914,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141696,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212544,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225828,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 225828,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225828,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.U. MACUGA Włodzimierz Macuga
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8271513589
7.3.3) Ulica: B. Prusa 7
7.3.4) Miejscowość: Sieradz
7.3.5) Kod pocztowy: 98-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
jakie przetargi wygrała firma
F.H.U. "MACUGA" WŁODZIMIERZ MACUGA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 338742,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-31INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 16/D/2025 Dostawa materiałów biurowych i papieru ksero
- Świadczenie usług sprzątania terenu zewnętrznego obiektów Izby Administracji Skarbowej w Łodzi oraz jednostek jej podległych
- dostawa 2 szt. respiratorów transportowych na potrzeby Kliniki Kardiologii Interwencyjnej dla Centralnego Szpitala Klinicznego Uniwersytetu Medycznego w Łodzi przy ul. Pomorskiej 251
- Na zawarcie umowy ramowej na remont lokali wchodzących w skład mieszkaniowego zasobu Miasta Łodzi
- Rozbudowa drogi wojewódzkiej NR 481 wraz z rozbiórką i budową obiektu inżynierskiego w m. Wola Wężykowa
- Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania Rozbudowa drogi wojewódzkiej Nr 476 w rejonie węzła Dobrzelów na DK 74 wraz z rozbudową węzła Dobrzelów
więcej: przetargi w Łodzi »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.