Og³oszenie z dnia 2024-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00485371/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-05
- 2024/BZP 00555403/01 - Wynik z dnia 2024-10-21
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA ASORTYMENTU BHP I RATOWNICTWA MEDYCZNEGO DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE - Z PODZIA£EM NA CZʦCI.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811143594
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Steyera 28
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦winouj¶cie
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-600
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciñski
1.5.7.) Numer telefonu: 261242581
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kpw.zp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA ASORTYMENTU BHP I RATOWNICTWA MEDYCZNEGO DLA KPW ¦WINOUJ¦CIE - Z PODZIA£EM NA CZʦCI.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-14ed0599-252c-4c96-a2e5-6c06d6ad5772
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00481126
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036231/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.10 Dostawa asortymentu BHP i ratownictwa medycznego z podzia³em na czê¶ci.
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Dok³adnie opisano w Rozdziale XII SWZ.
3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Informacje dotycz±ce ochrony danych – RODO: Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie siedziba w 72-600 ¦winouj¶cie, ul. Steyera 28,
2) Inspektor Danych Osobowych: w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych kmdr. ppor. Andrzejem DOMINIKIEM, tel. 261-242-980 i za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod.kpws@ron.mil.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacje dotycz±ce ochrony danych – RODO:
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komenda Portu Wojennego ¦winouj¶cie siedziba w 72-600 ¦winouj¶cie, ul. Steyera 28,
2) Inspektor Danych Osobowych: w sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pañstwa danych osobowych proszê kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych kmdr. ppor. Andrzejem DOMINIKIEM, tel. 261-242-980 i za po¶rednictwem poczty elektronicznej: iod.kpws@ron.mil.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego,
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 Pzp przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisanych ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego,
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO,
8) posiada Pani/Pan:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych,
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych,
- na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO,
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO,
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO,
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 21/KPW/MUND./2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Dostawa asortymentu BHP i ratownictwa medycznego dla KPW ¦winouj¶cie z podzia³em na czê¶ci:
1) Czê¶æ nr 1 – Dostawa asortymentu BHP.
Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ poni¿sze parametry: musi byæ nowy, posiadaæ oryginalne opakowania producenta wraz z czyteln± etykiet± producenta, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w I kwartale 2024 roku, oznakowane w sposób umo¿liwiaj±cy jednoznaczn± identyfikacjê produktu, musi odpowiadaæ cechom okre¶lonym w za³±czniku nr 2 i 3 do SWZ, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych stanowi±cym odpowiednio za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ (do umowy za³±cznik nr 1 i 1a).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 18100000-0 - Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
1Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp polegaj±cego na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia podstawowego zakresu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia okre¶lonego co do asortymentu i ilo¶ci w formularzu cenowym Wykonawcy, maksymalnie o ilo¶ci wskazane w tym¿e formularzu , ka¿dorazowo nie wiêcej ni¿ o 100% w stosunku do podstawowego zakresu ilo¶ciowego.Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji b±d¼ skorzystania czê¶ciowego, wykonawcy nie przys³uguje ¿±danie roszczenia z tego tytu³u.
Warunkiem ka¿dorazowego uruchomienia prawa opcji jest pisemne o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego na wykonanie uzupe³niaj±cego zamówienia wykraczaj±cego poza zamówienie podstawowe. Zamawiaj±cy, ka¿dorazowo na pi¶mie okre¶li zakres i wielko¶æ zwiêkszenia dostawy w ramach prawa opcji, nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed planowana dostaw±.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryteriami: cena oferowana – 100%
najni¿sza cena ofertowa brutto
PC = –––––––––––––––––––––––––––– x 100
cena brutto badanej oferty
Oferta najkorzystniejsza to taka, dla której sumaryczna ilo¶æ punktów PS bêdzie najwiêksza. W przypadku uzyskania przez dwie lub wiêcej ofert takiej samej ilo¶ci punktów, najkorzystniejsza oferta to taka, w której punkty za PC bêd± najwy¿sze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa asortymentu BHP i ratownictwa medycznego dla KPW ¦winouj¶cie z podzia³em na czê¶ci:
2) Czê¶æ nr 2 – Dostawa asortymentu ratownictwa medycznego.
Przedmiot zamówienia musi spe³niaæ poni¿sze parametry: musi byæ nowy, posiadaæ oryginalne opakowania producenta wraz z czyteln± etykiet± producenta, wyprodukowane nie wcze¶niej ni¿ w I kwartale 2024 roku, oznakowane w sposób umo¿liwiaj±cy jednoznaczn± identyfikacjê produktu, musi odpowiadaæ cechom okre¶lonym w za³±czniku nr 2 i 3 do SWZ, wolne od wad fizycznych i prawnych.
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Formularzach cenowych stanowi±cym odpowiednio za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ (do umowy za³±cznik nr 1 i 1a).
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 33199000-1 - Odzie¿ medyczna
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna warto¶æ opcji oraz okoliczno¶ci skorzystania z opcji:
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ust. 1 ustawy Pzp polegaj±cego na mo¿liwo¶ci zwiêkszenia podstawowego zakresu ilo¶ciowego przedmiotu zamówienia okre¶lonego co do asortymentu i ilo¶ci w formularzu cenowym Wykonawcy, maksymalnie o ilo¶ci wskazane w tym¿e formularzu , ka¿dorazowo nie wiêcej ni¿ o 100% w stosunku do podstawowego zakresu ilo¶ciowego.Skorzystanie z prawa opcji jest uprawnieniem Zamawiaj±cego, z którego mo¿e ale nie musi skorzystaæ w ramach realizacji zawartej umowy. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiaj±cego z prawa opcji b±d¼ skorzystania czê¶ciowego, wykonawcy nie przys³uguje ¿±danie roszczenia z tego tytu³u.
Warunkiem ka¿dorazowego uruchomienia prawa opcji jest pisemne o¶wiadczenie woli Zamawiaj±cego na wykonanie uzupe³niaj±cego zamówienia wykraczaj±cego poza zamówienie podstawowe. Zamawiaj±cy, ka¿dorazowo na pi¶mie okre¶li zakres i wielko¶æ zwiêkszenia dostawy w ramach prawa opcji, nie pó¼niej ni¿ na 14 dni przed planowana dostaw±.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cym kryteriami: cena oferowana – 100%
najni¿sza cena ofertowa brutto
PC = –––––––––––––––––––––––––––– x 100
cena brutto badanej oferty
Oferta najkorzystniejsza to taka, dla której sumaryczna ilo¶æ punktów PS bêdzie najwiêksza. W przypadku uzyskania przez dwie lub wiêcej ofert takiej samej ilo¶ci punktów, najkorzystniejsza oferta to taka, w której punkty za PC bêd± najwy¿sze.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce: zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – wykaz dostaw zgodnie z za³±cznikiem nr 6 do SWZ.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od wykonawcy obejmuj±:
Na spe³nianie
1) w celu potwierdzenia posiadania zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania
i podmiotów, na rzecz których dostawy zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te dostawy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz którego dostawy by³y wykonywane, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie Wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wydane nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
Ww. wykaz musi zawieraæ co najmniej dwie dostawy polegaj±ce na dostawie odzie¿y roboczej, ochronnej, specjalnej, wyekwipowania oraz obuwia dla Si³ Zbrojnych RP (WOG, RBLog, JW.) o warto¶ci dostawy co najmniej 100.000,00 z³ brutto ka¿da ze wskazanych dostaw wed³ug wzoru, stanowi±cego za³±cznik nr 6.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
W celu potwierdzenia, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± wymagania, Zamawiaj±cy ¿±da:1) certyfikat potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca dzia³a w oparciu o System Zarz±dzania Jako¶ci± zgodny z wymogami normy AQAP 2110 lub 2120
w zakresie przedmiotu zamówienia, KONSORCJUM – ww. dokument sk³ada
co najmniej jeden z cz³onków;
2) o¶wiadczenia Wykonawcy, ¿e oferowane przedmioty posiadaj± deklaracjê zgodno¶ci oceny typu WE oraz oznakowania wyrobu znakiem CE o tre¶ci zgodnej ze wzorem okre¶lonym wg za³±cznika nr 5 do SIWZ, KONSORCJUM – ww. dokument sk³ada co najmniej jeden z cz³onków.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Je¿eli Wykonawca nie z³o¿y przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie do ich z³o¿enia lub uzupe³nienia – art. 107 ust. 2 ustawy prawo zamówieñ publicznych.Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawców wyja¶nieñ dotycz±cych tre¶ci przedmiotowych ¶rodków dowodowych.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Ofertê sk³ada siê na Formularzu ofertowym – zgodnie z za³±cznikiem nr 1do SWZ. Wraz z ofert± Wykonawca jest zobowi±zany z³o¿yæ:
1) odpowiednie formularze cenowe dla Czê¶ci nr 1 i 2 - za³±cznik nr 2 i 3 do SWZ,
2) o¶wiadczenie - za³±cznik nr 4 do SWZ,
3) o¶wiadczenie - za³±cznik nr 5 do SWZ,
4) odpowiednie certyfikaty,
5) zobowi±zanie innego podmiotu za³±cznik nr 7 do SWZ (je¿eli dotyczy),
6) dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty; odpowiednie pe³nomocnictwa (je¿eli dotyczy). Elektroniczna kopia pe³nomocnictwa nie mo¿e byæ uwierzytelniona przez upe³nomocnionego.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia publicznego (tzw. konsorcja lub spó³ki cywilne). W takim przypadku Wykonawcy powinni ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich lub reprezentowania i zawarcia umowy w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo musi byæ za³±czone do oferty (orygina³ w postaci elektronicznej podpisany w formie elektronicznej przy u¿yciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, lub elektroniczna kopia dokumentu potwierdzona za zgodno¶æ z orygina³em przez notariusza) o ile prawo do reprezentowania Wykonawcy nie wynika z innych dokumentów z³o¿onych wraz z ofert±.W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt. 1 sk³ada ka¿dy z Wykonawców
(tzw. konsorcja lub spó³ki cywilne) wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenie to ma potwierdzaæ spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym ka¿dy z Wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu, brak podstaw wykluczenia. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia sk³adaj± w formularzu oferty o¶wiadczenie , które dostawy wykonaj± poszczególni wykonawcy.
Wykonawca mo¿e powierzyæ wykonanie czê¶ci zamówienia podwykonawcy (podwykonawcom). Zamawiaj±cy nie zastrzega obowi±zku osobistego wykonania przez Wykonawcê kluczowych czê¶ci zamówienia. Zamawiaj±cy wymaga, aby w przypadku powierzenia czê¶ci zamówienia podwykonawcom, Wykonawca wskaza³ w ofercie czê¶ci zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyæ podwykonawcom oraz poda³ (o ile s± mu wiadome na tym etapie) nazwy (firmy) tych podwykonawców.
Wykonawca mo¿e w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w polegaæ na zdolno¶ciach technicznych lub zawodowych podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków prawnych.
W odniesieniu do warunków dotycz±cych do¶wiadczenia, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± ¶wiadczenie do realizacji którego te zdolno¶ci s± wymagane.
Wykonawca, który polega na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, sk³ada, wraz z ofert±, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy ¶rodek dowodowy potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca realizuj±c zamówienie, bêdzie dysponowa³ niezbêdnymi zasobami tych podmiotów. Wzór zobowi±zania podmiotu stanowi za³±cznik nr 7 do SWZ.
Wykonawca, w przypadku polegania na zdolno¶ciach lub sytuacji podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, przedstawia, wraz z o¶wiadczeniem, o którym mowa w pkt 1, tak¿e o¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, potwierdzaj±ce brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie, w jakim wykonawca powo³uje siê na jego zasoby okre¶lone w Rozdziale IX pkt 10 ppkt 1) SWZ.
Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona,
do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych, je¿eli wymaga³ ich z³o¿enia w og³oszeniu o zamówieniu lub dokumentach zamówienia, aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-11 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/kpws_wp
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-11 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-10
INNE PRZETARGI Z ¦WINOUJ¦CIA
- Dostawa Energii Elektrycznej do Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS "Sasanka" w ¦winouj¶ciu" na lata 2025-2026
- Opracowanie Miejskiego Planu Adaptacji do zmian klimatu dla Gminy Miasto ¦winouj¶cie
- Kompleksowe ¶wiadczenie us³ug ratownictwa wodnego w 2025 r. w obiekcie O¶rodka Sportu i Rekreacji "Wyspiarz" - P³ywalni "Uznam Arena" w ¦winouj¶ciu ul. Grodzka 5
wiêcej: przetargi w ¦winouj¶ciu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy ¶rodków ochrony indywidualnej (3 zadania czê¶ciowe) II postêpowanie
- "Dostawa odzie¿y wizytowej, szytej na miarê z logo Kopalni Soli "Wieliczka""
- Dostawy jednorazowej odzie¿y, bielizny medycznej, ob³o¿eñ niesterylnych do Warszawskiego Szpitala Po³udniowego sp. z o. o.
- Dostawa sortów mundurowych le¶nika dla pracowników Nadle¶nictwa Ustrzyki Dolne
- Dostawa bielizny jednorazowej fizelinowej
- Sukcesywna dostawa odzie¿y dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Sk³odowskiej-Curie - Pañstwowego Instytutu Badawczego Oddzia³u w Gliwicach
wiêcej: Odzie¿ bran¿owa, specjalna odzie¿ robocza i dodatki »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.