Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00413377/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa na plac Zamawiającego kruszyw kamiennych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZARZĄD DRÓG POWIATOWYCH W BRANIEWIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 170818131
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Królewiecka 55
1.5.2.) Miejscowość: Braniewo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-500
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 556442232
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zdp@zdpbraniewo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdpbraniewo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-b7151ed5-8098-46de-bb15-a91130ae05251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa na plac Zamawiającego kruszyw kamiennych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b7151ed5-8098-46de-bb15-a91130ae0525
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481154
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003205/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.5 Dostawa na plac Zamawiającego kruszyw kamiennych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00413377
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZDP.7.252.29.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 1: Dostawa na plac Zamawiającego kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0/31,5 mma) Część Nr 1: Kruszywo kamienne łamane 0/31,5 mm – ok 1 200,0 Mg
4. Wymagania techniczne dla kruszyw:
1) Kruszywo 0/31,5 mm – na podbudowę zasadniczą (górną warstwę)
2) Kruszywo 0/63 mm – na podbudowę pomocniczą (dolną warstwę)
a) oferowane kruszywo winno spełniać wymagania zgodne z normą PN-EN-13242:2004 – Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym
b) wskaźnik nośności mieszanki kruszywa przy Is≥1,00 – min. 80%; przy Is≥1,03 – min. 120% - wg PN-S-06102
c) kruszywo łamane kamienne uzyskane w wyniku całkowitego pokruszenia surowca skalnego litego – zawartość ziaren łamanych 100%.
d) kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych (drewno, szkło, plastik) i bez domieszek gliny.
e) wyklucza się kruszywa ze skał wapiennych
f) Nasiąkliwość nie większa niż 3% (m/m) badana wg PN-B-06714.18
g) Mrozoodporność, ubytek masy po 25 cyklach zamrażania nie więcej niż 5% (m/m) badana PN-B-06714.19
Uziarnienie kruszywa:
Rysunek 1. Pole dobrego uziarnienia kruszyw przeznaczonych na podbudowy
wykonywane metodą stabilizacji mechanicznej
a) Krzywa uziarnienia kruszywa, określona według PN-B-06714-15 powinna leżeć między krzywymi granicznymi pól dobrego uziarnienia podanymi na rysunku 1.
b) 1-2 kruszywo na podbudowę zasadniczą (górną warstwę) lub podbudowę jednowarstwową
c) 1-3 kruszywo na podbudowę pomocniczą (dolną warstwę)
Krzywa uziarnienia kruszywa powinna być ciągła i nie może przebiegać od dolnej krzywej granicznej uziarnienia do górnej krzywej granicznej uziarnienia na sąsiednich sitach. Wymiar największego ziarna kruszywa nie może przekraczać 2/3 grubości warstwy układanej jednorazowo.
5. Odbiór dostawy (dla wszystkich części zamówienia):
a) Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy;
b) Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie;
c) Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie;
d) Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdu podczas transportu materiału po drogach publicznych;
e) Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym;
f) Jednostką obmiarową jest 1 tona materiału. Dostawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. Odbierający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości do 10 km. Koszt dojazdu obciąża Dostawcę.
g) Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, spełniają w/w wymagania.
h) Dostawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na okres 6 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
i) W przypadku dostarczenia kruszywa niespełniającego wymagań Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości kruszywo i dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana partia kruszywa nie będzie spełniała wymagań specyfikacji zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, ZDP odmówi zapłaty za dostarczoną partię kruszywa, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 184800 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część Nr 2: Dostawa na plac Zamawiającego kruszywa kamiennego łamanego o frakcji 0/63 mmb) Część Nr 2: Kruszywo kamienne łamane 0/63 mm – ok 600,0 Mg
4. Wymagania techniczne dla kruszyw:
1) Kruszywo 0/31,5 mm – na podbudowę zasadniczą (górną warstwę)
2) Kruszywo 0/63 mm – na podbudowę pomocniczą (dolną warstwę)
a) oferowane kruszywo winno spełniać wymagania zgodne z normą PN-EN-13242:2004 – Kruszywa do niezwiązanych i hydraulicznie związanych materiałów stosowanych w obiektach budowlanych i budownictwie drogowym
b) wskaźnik nośności mieszanki kruszywa przy Is≥1,00 – min. 80%; przy Is≥1,03 – min. 120% - wg PN-S-06102
c) kruszywo łamane kamienne uzyskane w wyniku całkowitego pokruszenia surowca skalnego litego – zawartość ziaren łamanych 100%.
d) kruszywo powinno być jednorodne bez zanieczyszczeń obcych (drewno, szkło, plastik) i bez domieszek gliny.
e) wyklucza się kruszywa ze skał wapiennych
f) Nasiąkliwość nie większa niż 3% (m/m) badana wg PN-B-06714.18
g) Mrozoodporność, ubytek masy po 25 cyklach zamrażania nie więcej niż 5% (m/m) badana PN-B-06714.19
Uziarnienie kruszywa:
Rysunek 1. Pole dobrego uziarnienia kruszyw przeznaczonych na podbudowy
wykonywane metodą stabilizacji mechanicznej
a) Krzywa uziarnienia kruszywa, określona według PN-B-06714-15 powinna leżeć między krzywymi granicznymi pól dobrego uziarnienia podanymi na rysunku 1.
b) 1-2 kruszywo na podbudowę zasadniczą (górną warstwę) lub podbudowę jednowarstwową
c) 1-3 kruszywo na podbudowę pomocniczą (dolną warstwę)
Krzywa uziarnienia kruszywa powinna być ciągła i nie może przebiegać od dolnej krzywej granicznej uziarnienia do górnej krzywej granicznej uziarnienia na sąsiednich sitach. Wymiar największego ziarna kruszywa nie może przekraczać 2/3 grubości warstwy układanej jednorazowo.
5. Odbiór dostawy (dla wszystkich części zamówienia):
a) Odbiór dostawy dokonany będzie przez pracownika wskazanego przez Zamawiającego w obecności przedstawiciela Dostawcy;
b) Materiał może być przewożony samochodami samowyładowczymi, sprawnymi technicznie;
c) Dostawca jest zobowiązany do stosowania jedynie takich środków transportu, które nie wpłyną niekorzystnie na jakość przewożonego materiału, w szczególności na jego zawilgocenie;
d) Dostawca powinien dostosować się do obowiązujących ograniczeń odnośnie obciążeń osi pojazdu podczas transportu materiału po drogach publicznych;
e) Dostawca winien brać pod uwagę, że podstawowy czas pracy Zamawiającego jest od poniedziałku do piątku, w godzinach od 7 do 15. Dostawy w innych godzinach oraz w dniach ustawowo wolnych od pracy winny być uzgodnione z Zamawiającym;
f) Jednostką obmiarową jest 1 tona materiału. Dostawca określa w dokumencie przewozowym tarę pojazdu i masę ładunku. Odbierający zastrzega sobie prawo do wykonania kontrolnych ważeń pojazdów na wadze atestowanej zlokalizowanej od miejsca rozładunku w odległości do 10 km. Koszt dojazdu obciąża Dostawcę.
g) Dostawca w trakcie realizacji umowy dostarczy dokumenty potwierdzające właściwą jakość przedmiotu umowy oraz że wyroby objęte ofertą, spełniają w/w wymagania.
h) Dostawca udzieli gwarancji odpowiedniej jakości na okres 6 miesięcy od daty dostarczenia przedmiotu zamówienia.
i) W przypadku dostarczenia kruszywa niespełniającego wymagań Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt w terminie 7 dni od powiadomienia przez Zamawiającego zabrać nieodpowiedniej jakości kruszywo i dostarczyć właściwej jakości. Zamawiający zastrzega prawo wykonania badań kontrolnych. W przypadku gdy badana partia kruszywa nie będzie spełniała wymagań specyfikacji zostanie pozostawiona do dyspozycji Wykonawcy, ZDP odmówi zapłaty za dostarczoną partię kruszywa, a Wykonawca usunie materiał z placu Zmawiającego na własny koszt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.5.) Wartość części: 96000 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 184500
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 184500 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 184500 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MARKON Paweł Moskiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821230873
7.3.3) Ulica: Dąbrowa
7.3.4) Miejscowość: Płoskinia
7.3.5) Kod pocztowy: 14-526
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MOSKIEWICZ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MOSKIEWICZ PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 184500 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 96000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 92250 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 92250 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PHU MARKON Paweł Moskiewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5821230873
7.3.3) Ulica: Dąbrowa
7.3.4) Miejscowość: Płoskinia
7.3.5) Kod pocztowy: 14-526
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE MOSKIEWICZ PAWEŁ
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE MOSKIEWICZ PAWEŁ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 92250 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gruzu betonowego do bieżących napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa łamanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.