eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KielcePoprawa estetyki i funkcjonalności oraz zwiększenie potencjału turystycznego Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach - Filia nr 4 w Nowej Słupi poprzez modernizację infrastruktury



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Poprawa estetyki i funkcjonalności oraz zwiększenie potencjału turystycznego Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach – Filia nr 4 w Nowej Słupi poprzez modernizację infrastruktury

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT KIELECKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291009372

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Wrzosowa 44

1.5.2.) Miejscowość: Kielce

1.5.3.) Kod pocztowy: 25-211

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@powiat.kielce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.powiat.kielce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa estetyki i funkcjonalności oraz zwiększenie potencjału turystycznego Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach – Filia nr 4 w Nowej Słupi poprzez modernizację infrastruktury

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c46007-2397-11ed-9071-8637ea33a6f9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481179

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00039207/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa estetyki i funkcjonalności oraz zwiększenie potencjału turystycznego Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach – Filia nr 4 w Nowej Słupi poprzez modernizację infrastruktury

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00331778/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: SR-II.272.1.16.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 330740,65 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 91113,13 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest robota budowlana, obejmująca: Poprawę estetyki i funkcjonalności oraz zwiększenie potencjału turystycznego Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach – Filia nr 4 w Nowej Słupi poprzez modernizację infrastruktury. Projekt swym zakresem obejmuje: budynek, ogrodzenie frontowe, altanę rekreacyjną oraz drogę wewnętrzną. Etap I, którego dotyczy postępowanie obejmuje prace w zakresie budynku schroniska, w szczególności wykonanie następujących robót:
1) odnowienie ok. 350m2 elewacji budynku wykonanej z poziomo ułożonych desek. Prace będą polegać na mechanicznym jej oczyszczeniu, wymianie elementów uszkodzonych, a następnie zabezpieczeniu powierzchni drewnianej za pomocą środków głęboko penetrujących, zabezpieczających przed wilgocią i promieniowaniem UV;
2) odnowienie dwóch metalowych barierek zewnętrznych o łącznej długości ok. 38m i wysokości ok. 80cm. Prace polegają na oczyszczeniu barierek z korozji oraz łuszczącej się farby, odtłuszczeniu i pomalowaniu farbą chlorokauczukową;
3) wymiana 2 szt. drzwi wejściowych, demontaż istniejących drewnianych drzwi i montaż w tych miejscach przeszklonych zestawów trzyszybowych drzwi z profili PCV w okleinie imitującej drewno – w kolorze elewacji;
4) wymiana w części nawierzchni z płytek gresowych na tarasie od strony północnej obiektu i w całości na schodach oraz w całości na tarasie i schodach od strony zachodniej. W miejsce usuniętej posadzki należy ułożyć żywię;
5) modernizacja trzech pokoi sypialnych, kuchni oraz holu/świetlicy. Zakres robót obejmuje wymianę wykładziny podłóg z PCV na panele podłogowe, cyklinowanie podłóg z desek drewnianych, ich lakierowanie oraz przebudowę zniszczonej posadzki z płytek gresowych. W pomieszczeniach pokoi należy wykonać malowanie ścian zmywalnymi farbami lateksowymi;
6) montaż (wraz z zakupem) zewnętrznego pionowego podnośnika platformy z najazdem opadającym, zasilanego napięciem bezpiecznym 24V. Wysokość podnoszenia: 80cm.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SWZ.
3. Podane w dokumentacji projektowej nazwy (znaki towarowe, patenty) mają charakter przykładowy, a ich wskazanie ma na celu określenie oczekiwanego standardu, przy czym Zamawiający dopuszcza składanie „ofert równoważnych”. Przez „ofertę równoważną” należy rozumieć taką, która przedstawia opis przedmiotu zamówienia o takich samych lub lepszych parametrach technicznych, jakościowych, funkcjonalnych, spełniających minimalne parametry określone przez Zamawiającego, lecz oznaczoną innym znakiem towarowym lub pochodzeniem. W związku z czym, Zamawiający dopuszcza produkty równoważne na podstawie art. 99 ust. 5 ustawy Pzp. W przypadku wystąpienia w którymkolwiek Załączniku do SWZ znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, produkty można zastąpić równoważnymi (nie gorszymi). Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w opisywanym przez Zamawiającego przedmiocie zamówienia jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty spełniają wymagania określone przez Zamawiającego.
4. Zamawiający, stosownie do art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umów o pracę osób, wykonujących czynności w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia, za wyjątkiem osób wskazanych w rozdziale V ust. 2 pkt 3) lit. a), tj.:
a) jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.),
b) wykonujące niezbędne czynności w trakcie realizacji zamówienia. Wykonawca przy realizacji zamówienia zatrudni ww. osoby na cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Zatrudnienie winno nastąpić na podstawie umów o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy (t. j. Dz. U. z 2020r. poz. 1320 z późn. zm.),
c) w przypadku ustania zatrudnienia, np. rozwiązania stosunku pracy przez osobę, osoby, pracodawcę lub z innych przyczyn w trakcie okresu, o którym mowa w lit. b) powyżej, Wykonawca zobowiązuje się zatrudnić w ich miejsce na pozostały okres realizacji przedmiotu zamówienia, licząc od dnia ustania zatrudnienia, inne osoby na warunkach, o których mowa w ust. 5,
d) w przypadku niezatrudnienia przy realizacji przedmiotu zamówienia osób na umowy o pracę lub nieprzedstawienia Zamawiającemu na jego żądanie dokumentów potwierdzających zatrudnianie przez Wykonawcę na podstawie umów o pracę dokumentujących świadczenie pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości określonej we wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 7 do SWZ,
e) Wykonawca po wyborze, a przed podpisaniem umowy przedłoży Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu przedmiotu zamówienia, który będzie stanowił Załącznik do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do przedstawienia w terminie do 5 dni od dnia podpisania umowy potwierdzonych za zgodność z oryginałem kserokopii zanonimizowanych umów o pracę pracowników, skierowanych do realizacji zamówienia. Każdorazowo przy każdej zmianie pracowników realizujących zamówienie, na co najmniej 2 dni robocze przed taką zmianą, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu kopie zanonimizowanych umów o pracę zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi zamówienie. W tym celu Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania od pracowników zgody na przetwarzanie danych osobowych, zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych. Wykonawca w terminie do 5 dnia każdego miesiąca i na każde żądanie Zamawiającego jest zobowiązany do przedstawienia dokumentów potwierdzających sposób zatrudnienia osób, o których mowa w lit. b), np. przedstawiając oświadczenie tych osób, że są zatrudnione na podstawie umów o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974r. Kodeks pracy z uwzględnieniem minimalnego wynagrodzenia za pracę ustalonego na podstawie art. 2 ust. 3 – 5 ustawy z dnia 10 października 2002r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracę przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia. Nieprzedłożenie przez Wykonawcę kopii umów zawartych przez Wykonawcę z pracownikami realizującymi zamówienie w terminie wskazanym przez Zamawiającego powyżej będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników realizujących zamówienie na podstawie umów o pracę. Zamawiający przewiduje możliwość powiadomienia inspekcji pracy w razie nabrania wątpliwości co do wypełnienia obowiązków związanych z zatrudnieniem na podstawie umów o pracę.
5. Zamawiający nie przewiduje udzielania zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp.
6. Ze względów organizacyjnych, technicznych oraz ekonomicznych przedmiot zamówienia nie został podzielony na części. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych. Przedmiot zamówienia stanowi pierwszy etap z całości zamówienia pn.: „Poprawa estetyki i funkcjonalności oraz zwiększenie potencjału turystycznego Powiatowego Szkolnego Schroniska Młodzieżowego w Chęcinach – Filia nr 4 w Nowej Słupi poprzez modernizację infrastruktury”, którego wartość stanowi kwotę wyższą niż 130.000,00 zł netto.
7. Zamawiający zaleca, ale nie warunkuje złożenia ważnej oferty od przeprowadzenia przez Wykonawców wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za skutki braku lub mylnego rozpoznania warunków realizacji zamówienia. Termin wizji lokalnej należy ustalić z osobami wyznaczonymi w rozdz. XII lit. a) SWZ.
8. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
9. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej, o której mowa w art. 311 ustawy Pzp, jak również nie przewiduje przeprowadzenia aukcji elektronicznej.
10. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2) ustawy Pzp, związanych z zatrudnianiem osób.
11. Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45262400-5 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45350000-5 - Instalacje mechaniczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 189437,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 280800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 189437,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe GREI Grzegorz Bafia

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6571528329

7.3.3) Ulica: Henryka Sienkiewicza nr 28 lok. 15

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-301

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 189437,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.