Og³oszenie z dnia 2024-09-02
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00501224/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-16
- 2024/BZP 00506904/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00538905/01 - Wynik z dnia 2024-10-09
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nieczajnie Górnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA D¡BROWA TARNOWSKA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Rynek 34
1.5.2.) Miejscowo¶æ: D±browa Tarnowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.5.4.) Województwo: ma³opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.dabrowatar.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nieczajnie Górnej
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-f4a87e0a-5caa-47d6-9e98-b3ff46e645a6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00481200
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00036826/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.11 Termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w NIeczajnie Górnej
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4a87e0a-5caa-47d6-9e98-b3ff46e645a63.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: 3.1. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym
a Wykonawcami odbywa siê przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl .
3.2. Wykonawca mo¿e zwróciæ siê do Zamawiaj±cego o wyja¶nienie tre¶ci SWZ wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, tj. „Formularza do komunikacji” dostêpnego w podgl±dzie postêpowania po zalogowaniu siê na konto Wykonawcy na Platformie e-Zamówienia, przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
3.3. Szczegó³owe informacje dotycz±ce przyjêtego w postêpowaniu sposobu komunikacji, znajduj± siê
w rozdziale III pkt 1 niniejszej SWZ.
3.4.Szczegó³owe instrukcje u¿ytkowania Platformy e-Zamówienia dostêpne s± na stronie internetowej platformy pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponet-edukacyjny/ .
3.5. Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f4a87e0a-5caa-47d6-9e98-b3ff46e645a6
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ
udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca" na Platformie e-
Zmówienia. Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady і warunki korzystania z Platformy e-
Zmówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zmówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl
oraz informacje zamieszczone w zak³adce „Centrum Pomocy".
2) Przegl±danie і pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zmówienia
ani logowania.
3) Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci
zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa
Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
4) Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach
rozporz±dzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla
rejestrów publicznych і wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych
(Dz.U. z 2017 r. poz. 2247), z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych і przekazuje siê, jako za³±czniki.
W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy Pzp, ww. regulacje nie bêd± mia³y bezpo¶redniego zastosowania.
5) Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie
wymagañ dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej:
a) w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i
przekazuje siê, jako za³±cznik), lub
b) Jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej (np. w tre¶ci
wiadomo¶ci e-mail lub w tre¶ci „Formularza do komunikacji").
6) Je¿eli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej, zawieraj± informacje stanowi±ce
tajemnice przedsiêbiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 16 kwietnia 1993 r. o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji (Dz. U.
z 2020 r. poz. 1913 oraz z 2021 r. poz. 1655) wykonawca, w celu utrzymania w poufno¶ci tych informacji, przekazuje je w
wydzielonym і odpowiednio oznaczonym pliku, wraz
z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowi±cy tajemnice przedsiêbiorstwa".
7) Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu odbywa siê
drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze" („Formularze do
komunikacji").
Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji" odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ і zawiadomieñ, zadawanie
pytañ і udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do wiadomo¶ci (przycisk
„dodaj za³±cznik").
8) W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla
dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê
o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju
podpisu і jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z
wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrznym).
Pozosta³e informacje w Rozdziale III, ust. 1 SWZ
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 16.1. Zamawiaj±cy o¶wiadcza, ¿e spe³nia wymogi okre¶lone w rozporz±dzeniu
Parlamentu Europejskiego
i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne
rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119
z 4 maja 2016 r.), dalej: RODO, tym samym dane osobowe podane przez wykonawcê bêd± przetwarzane zgodnie z RODO oraz
zgodnie z przepisami krajowymi.
16.2. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest:
Gmina D±browa Tarnowska; Rynek 34, 33-200 D±browa Tarnowska
tel. 14 642-27-75; fax 14 642-27-47; www.dabrowatar.pl .
16.3. Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie D±browa Tarnowska jest Pan Dawid Wiêcek;
tel. 14-642-27-75; e-mail: iod@dabrowatar.pl .
16.4. Dane osobowe wykonawcy bêd± przetwarzane na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z przedmiotowym
postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
16.5. Odbiorcami przekazanych przez wykonawcê danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym zostanie udostêpniona
dokumentacja postêpowania zgodnie z art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
a tak¿e art. 6 ustawy z 6 wrze¶nia 2001 r. o dostêpie do informacji publicznej.
16.6. Dane osobowe wykonawcy zawarte w protokole postêpowania bêd± przechowywane przez okres 4 lat, od dnia zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas
trwania umowy.
16.7. Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO znajduje siê w formularzu oferty.
16.8. Zamawiaj±cy nie planuje przetwarzania danych osobowych wykonawcy w celu innym ni¿ cel okre¶lony w pkt 16.4. powy¿ej.
Je¿eli administrator bêdzie planowa³ przetwarzaæ dane osobowe w celu innym ni¿ cel, w którym dane osobowe zosta³y zebrane (tj.
cel okre¶lony w pkt 16.4. powy¿ej), przed takim dalszym przetwarzaniem poinformuje on osobê, której dane dotycz±, o tym innym
celu oraz udzieli jej wszelkich innych stosownych informacji,
o których mowa w art. 13 ust. 2 RODO.
16.9. Wykonawca jest zobowi±zany, w zwi±zku z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu,
do wype³nienia wszystkich obowi±zków formalno-prawnych wymaganych przez RODO i zwi±zanych
z udzia³em w przedmiotowym postêpowaniu o udzielenie zamówienia.
Do obowi±zków tych nale¿±:
• obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane osobowe dotycz± i od których
dane te wykonawca bezpo¶rednio pozyska³ i przekaza³ Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie
Zamawiaj±cego;
• obowi±zek informacyjny wynikaj±cy z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane wykonawca pozyska³ w sposób
po¶redni, a które to dane wykonawca przekazuje Zamawiaj±cemu w tre¶ci oferty lub dokumentów sk³adanych na ¿±danie
Zamawiaj±cego.
16.10.W celu zapewnienia, ¿e wykonawca wype³ni³ ww. obowi±zki informacyjne oraz ochrony prawnie uzasadnionych interesów
osoby trzeciej, której dane zosta³y przekazane w zwi±zku z udzia³em
w postêpowaniu, wykonawca sk³ada o¶wiadczenia o wype³nieniu przez niego obowi±zków informacyjnych przewidzianych w art. 13
lub art. 14 RODO – tre¶æ o¶wiadczenia zosta³a zawarta w formularzu oferty.
Pozosta³e informacje w Rozdziale I, ust. 16 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Nie przys³uguje Pani/Panu:
- w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych,
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania
Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZP.271.2.20.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1 Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Szko³y Podstawowej w Nieczajnie Górnej – zgodnie z audytem energetycznym budynku, inwentaryzacj± i kolorystyk± elewacji oraz kosztorysem ofertowym.
1.2. Wykonanie robót obejmowaæ bêdzie m. in.:
- rozbiórka istniej±cej opaski wokó³ szko³y i sali gimnastycznej i wykonanie nowej,
- skucie tynków o¶cie¿y celem wymiany stolarki z napraw±,
- wymiana istniej±cej stolarki okiennej i drzwiowej,
- wykonanie ocieplenia dodatkow± warstw± styropianu ¶cian z przygotowaniem powierzchni,
- wykonanie wykopów z zasypaniem,
- wykonanie izolacji ¶cian powy¿ej poziomu terenu,
- wykonanie ocieplenia ¶cian fundamentowych szko³y i sali gimnastycznej poni¿ej terenu ze styropianu wodoodpornego,
- wykonanie ocieplenia ¶cian powy¿ej terenu szko³y i sali gimnastycznej z uwagi na to, ¿e pod³oga na gruncie szko³y oraz sali nie spe³niaj± obecnych wymagañ WT 2021,
- wykonanie ocieplenia stropu nad ostatni± kondygnacj± szko³y i zaplecza sali gimnastycznej,
- monta¿ instalacji fotowoltaicznej,
- monta¿ pompy ciep³a,
zgodnie z za³±cznikiem nr 11 -kosztorysem ofertowym.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45443000-4 - Roboty elewacyjne
45321000-3 - Izolacja cieplna
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e
45410000-4 - Tynkowanie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty zamawiaj±cy bêdzie kierowa³ siê nastêpuj±cymi kryteriami i
odpowiadaj±cymi im znaczeniami oraz w nastêpuj±cy sposób bêdzie ocenia³ spe³nienie kryteriów:
Lp. Opis kryterium oceny Znaczenie (%)
1. Cena (koszt) 60%
2. Gwarancja 40%
Razem : 100%
Oferty bêd± oceniane przez komisjê przetargow± metod± punktow± w skali 100-punktowej
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce:1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek dotycz±cy zdolno¶ci do wystêpowania
w obrocie gospodarczym je¿eli wykonawca prowadz±cy dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow± przed³o¿y wraz z ofert± dokument potwierdzaj±cy, ¿e jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, wystawionego nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jego z³o¿eniem.
(dla Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± na terenie Polski dotyczy: wpisu do Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi)
(Zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±)
Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów o których powy¿ej sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania. Dokument o którym mowa powy¿ej, powinien byæ wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie sytuacji ekonomicznej lub finansowej je¿eli wyka¿e posiadanie dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 PLN. Zamawiaj±cy wymaga przed³o¿enia kopii op³aconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego posiadanie ubezpieczenia OC.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie do¶wiadczenia zawodowego je¿eli wyka¿e, ¿e w ci±gu ostatnich 5-ciu lat wykona³ co najmniej 2 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. termomodernizacjê budynku kubaturowego o powierzchni u¿ytkowej min. 750 m² o warto¶ci co najmniej 500.000,00 z³ ka¿de lub 1 zadanie o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto - potwierdzone dowodami na nale¿yte wykonanie robót.
b) W zakresie potencja³u technicznego Zamawiaj±cy nie stawia warunków w prowadzonym postêpowaniu.
c) Zamawiaj±cy uzna, ¿e wykonawca spe³nia warunek w zakresie potencja³u kadrowego je¿eli wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ osob± lub osobami odpowiedzialnymi za kierowanie robotami budowlanymi w tym osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie wykonawczym w specjalno¶ci: ogólnobudowlane, elektrycznej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych, wodoci±gowych, kanalizacyjnych.
Osoby sprawuj±ce opisane samodzielne funkcje techniczne musz± tak¿e w okresie realizacji zadania nale¿eæ do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego.
(Odno¶nie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia mog± oni polegaæ na zdolno¶ciach tych z wykonawców, którzy wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane.
W przypadku pos³ugiwania siê przez wykonawcê cudzym potencja³em, wykonawcy mog± polegaæ na zdolno¶ciach podmiotów udostêpniaj±cych zasoby, je¶li podmioty te wykonaj± roboty budowlane lub us³ugi, do realizacji których te zdolno¶ci s± wymagane).
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: DOKUMENTY SK£ADANE
RAZEM Z OFERT¡
1) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale
II podrozdzia³ach 6 i 7 SWZ (za³±czniki nr 2 i nr 3 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: DOKUMENTY SK£ADANE RAZEM Z OFERT¡
1) o¶wiadczenia o niepodleganiu wykluczeniu oraz spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym w rozdziale II podrozdzia³ach 6 i 7 SWZ (za³±czniki nr 2 i nr 3 do SWZ)
B. DOKUMENTY SK£ADANE NA WEZWANIE
Zgodnie z art. 274 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy przed wyborem najkorzystniejszej oferty wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni, aktualnych na dzieñ z³o¿enia, nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych:
1) Dokument potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca jest wpisany do jednego z rejestrów zawodowych lub handlowych, prowadzonych w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania.
Dla Wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± na terenie Polski: Odpis z Krajowego Rejestru S±dowego (KRS), do którego powinny byæ wpisane podmioty prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± w okre¶lonej formie prawnej lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej (CEIDG), czyli spis przedsiêbiorców bêd±cych osobami fizycznymi.
(wa¿no¶æ dokumentu – 6 miesiêcy)
Zamawiaj±cy ¿±da wpisu do odpowiedniego rejestru wy³±cznie od wykonawców prowadz±cych dzia³alno¶æ gospodarcz± lub zawodow±.
2) Kopiê op³aconej polisy, a przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzaj±cego posiadanie aktualnego ubezpieczenia od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia na kwotê nie mniejsz± ni¿ 1.000.000,00 PLN.
Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ dokumentów dotycz±cych sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiaj±cego, mo¿e z³o¿yæ inny dokument, który w wystarczaj±cy sposób potwierdza spe³nianie opisanego przez Zamawiaj±cego warunku udzia³u
w postêpowaniu.
3) Wykaz robót budowlanych (za³±cznik nr 6 do SWZ) wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonywania
i podmiotów na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów potwierdzaj±cych ¿e te wykazane roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie.
Wykaz musi zawieraæ co najmniej co najmniej 2 zadania odpowiadaj±ce swoim rodzajem robotom budowlanym stanowi±cym przedmiot zamówienia, tj. termomodernizacja budynku kubaturowego o pow. min. 750 m² o warto¶ci min. 500 000,- z³. ka¿de lub 1 zadanie o warto¶ci co najmniej 1.000.000,00 z³ brutto - potwierdzone dowodami na nale¿yte wykonanie robót.
4) Wykaz osób (za³±cznik nr 8 do SWZ) skierowanych do realizacji zamówienia spe³niaj±cych wymagania opisane w rozdziale II punkt 6 podpunkt 4) litera c) niniejszej specyfikacji, tj. dysponowanie osob± lub osobami odpowiedzialnymi kierowanie robotami budowlanymi, w tym osobami z uprawnieniami budowlanymi bez ograniczeñ w zakresie wykonawczym w specjalno¶ci ogólnobudowlanej, elektrycznej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ sanitarnych, wodoci±gowych, kanalizacyjnych – wraz z przed³o¿eniem dokumentów potwierdzaj±cych wydane uprawnienia oraz potwierdzeniem przynale¿no¶ci do w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego i op³acenia sk³adki.
5) O¶wiadczenie o grupie kapita³owej (za³±cznik nr 10 do SWZ) O¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2021 r., poz. 275), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wymagania dotycz±ce wadium9.1. Wykonawca zobowi±zany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysoko¶ci: 20.000,00 z³ (s³ownie: dwadzie¶cia tysiêcy z³otych; 00/100 z³otych);
9.2. Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
9.3 Wadium mo¿e byæ wnoszone w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
1). pieni±dzu;
2). gwarancjach bankowych;
3). gwarancjach ubezpieczeniowych;
4). porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci
(Dz. U. z 2020 r. poz. 299).
9.4 Wadium w formie pieni±dza nale¿y wnie¶æ przelewem na konto Urzêdu Miejskiego
w D±browie Tarnowskiej w Banku Spó³dzielczym w D±browie Tarnowskiej nr rachunku:
72 9462 0003 2001 0000 4226 0003 z dopiskiem „Wadium – postêpowanie IZP.271.2.20.2024”.
UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniê¿nej zostanie przyjêty termin uznania rachunku Zamawiaj±cego.
9.5. Wadium wnoszone w formie porêczeñ lub gwarancji musi byæ z³o¿one jako orygina³ gwarancji lub porêczenia w postaci elektronicznej i spe³niaæ co najmniej poni¿sze wymagania:
1). musi obejmowaæ odpowiedzialno¶æ za wszystkie przypadki powoduj±ce utratê wadium przez Wykonawcê okre¶lone w ustawie PZP;
2). z jej tre¶ci powinno jednoznacznie wynikaæ zobowi±zanie gwaranta do zap³aty ca³ej kwoty wadium;
3). powinno byæ nieodwo³alne i bezwarunkowe oraz p³atne na pierwsze ¿±danie;
4). termin obowi±zywania porêczenia lub gwarancji nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin zwi±zania ofert± (z zastrze¿eniem i¿ pierwszym dniem zwi±zania ofert± jest dzieñ sk³adania ofert);
5). w tre¶ci porêczenia lub gwarancji powinna znale¼æ siê nazwa oraz numer przedmiotowego postêpowania;
6). beneficjentem porêczenia lub gwarancji jest: Gmina D±browa Tarnowska;
7). w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiaj±cy wymaga aby porêczenie lub gwarancja obejmowa³a sw± tre¶ci±
(tj. zobowi±zanych z tytu³u porêczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub aby z jej tre¶ci wynika³o, ¿e zabezpiecza ofertê Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum).
9.6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawid³owy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do up³ywu terminu zwi±zania ofert± lub z³o¿y wniosek
o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy PZP zostanie odrzucona.
9.7. Zasady zwrotu oraz okoliczno¶ci zatrzymania wadium okre¶la art. 98 ustawy PZP.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
6.1. Projektowane postanowienia umowy (wzór umowy) stanowi± za³±cznik nr 5 do SWZ.6.2. Z³o¿enie oferty jest jednoznaczne z akceptacj± przez wykonawcê projektowanych postanowieñ umowy.
6.3. Wybrany Wykonawca jest zobowi±zany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach
okre¶lonych we wzorze umowy.
6.4. Zakres ¶wiadczenia wykonawcy wynikaj±cy z umowy jest to¿samy z jego zobowi±zaniem zawartym w ofercie.
6.5. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie
uregulowanym w art. 454-455 Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy.
6.6. Zmiana umowy wymaga dla swej wa¿no¶ci pod rygorem niewa¿no¶ci, zachowania formy pisemnej.
6.7. Projektowane postanowienia umowy przewiduj± m.in.:
• rycza³tow± form± rozliczenia zadania,
• realizacjê p³atno¶ci na podstawie faktury koñcowej
Pozosta³e warunki w Rozdziale III ust. 6 SWZ i projekcie umowy
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
obejmuj±ce, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty spo³eczne
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-17 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Ofertê nale¿y z³o¿yæ za pomoc± ¶rodków komunikacji elektronicznej przy u¿yciu Platformy e- Zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-17 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-16
INNE PRZETARGI Z D¡BROWY TARNOWSKIEJ
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- "Demonta¿ istniej±cej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych, dostawa i monta¿ nowej platformy do przewozu osób niepe³nosprawnych wewn±trz budynku ODT ¦wiatowid."
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni ³±cznej 310,1773 ha
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Uporz±dkowanie gospodarki wodno-¶ciekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.