eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrajenkaDowóz uczniów do szkół z terenu gminy Krajenka w roku szkolnym 2024/2025



Ogłoszenie z dnia 2024-09-02


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Krajenka w roku szkolnym 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH GMINY I MIASTA KRAJENKA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366134760

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Szkolna 17

1.5.2.) Miejscowość: Krajenka

1.5.3.) Kod pocztowy: 77-430

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.7.) Numer telefonu: 672639204

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@krajenka.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krajenka.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bcce2f5b-eaaf-49c9-b1e3-45b0edb787b9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Krajenka w roku szkolnym 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcce2f5b-eaaf-49c9-b1e3-45b0edb787b9

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481231

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00098297/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Dowóz uczniów do szkół na terenie Gminy Krajenka w roku szkolnym 2024/2025 Część 1 - Dowóz uczniów, Część 2 - Dowóz dzieci niepełnosprawnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402663

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 1 – trasa mała
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy i Miasta Krajenka i z powrotem.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. wykonywanie regularnych przewozów zgodnie z rozkładem jazdy w ilości ok 107 km dziennie – 188 dni,
1.2. Wykonywanie przewozów dodatkowych na zajęcia pozalekcyjne, uroczystości, zawody itp. w ilości do 250 km miesięcznie
2. Szacunkowa ilość km które przejadą autobusy w okresie realizacji zamówienia wynosi 22 616 km, w tym 20 116 km w ramach regularnych przewozów i 2500 km w ramach przewozów dodatkowych. Powyższe ilości mogą ulec zmianie.
3. Termin realizacji zamówienia wg obecnie obowiązującego harmonogramu roku szkolnego od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
4. Zakres usług obejmuje wykonywanie przewozu uczniów jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących min 30

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 123550,37 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

CZEŚĆ 2 – trasa duża
Dowóz uczniów do szkół i przedszkoli na terenie Gminy i Miasta Krajenka i z powrotem.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1.1. wykonywanie regularnych przewozów zgodnie z rozkładem jazdy w ilości ok 158 km dziennie – 188 dni,
1.2. Wykonywanie przewozów dodatkowych na zajęcia pozalekcyjne, uroczystości, zawody itp. w ilości do 250 km miesięcznie
2. Szacunkowa ilość km które przejadą autobusy w okresie realizacji zamówienia wynosi 32 204 km, w tym 29 704 km w ramach regularnych przewozów i 2500 km w ramach przewozów dodatkowych. Powyższe ilości mogą ulec zmianie.
3. Termin realizacji zamówienia wg obecnie obowiązującego harmonogramu roku szkolnego od 2 września 2024 r. do 27 czerwca 2025 r.
4. Zakres usług obejmuje wykonywanie przewozu uczniów jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących min 45 oraz jednym autobusem o liczbie miejsc siedzących min 60

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 259421,11 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3
Dowóz dzieci niepełnosprawnych,
z miejsca zamieszkania do ośrodków szkolno – wychowawczych, szkół i przedszkoli specjalnych i z powrotem.

1. Szacunkowa ilość km, które przejdzie pojazd wynosi 52 935 km.
2. Zakres usługi obejmuje wykonywanie przewozu dzieci jednym pojazdem, przystosowanym do przewozu min. 20 osób ( w tym kierowcy i opiekuna) oraz dodatkowo 1 osoby na wózku inwalidzkim:
2.1. w okresie od 2 września 2024 do 27 czerwca 2025 r.
2.1.1. trasa o długości 256 km dziennie – 188 dni
2.2. W okresie od 30 czerwca 2025 do 31 sierpnia 2025 r.
2.2.1. Trasa o długości ok 92 km dziennie – 33 dni
2.2.2. trasa o długości ok 77 km dziennie - 23 dni

4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób

4.5.5.) Wartość części: 289181,94 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135469,84 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141666,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 141666,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TELE-BUS Sławomir Urbanek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 570261615

7.3.3) Ulica: Domańskiego

7.3.4) Miejscowość: Krajenka

7.3.5) Kod pocztowy: 77-430

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 141666,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 225105,96 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246940,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 225105,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajan usługi transportowe wypożyczalnia samochodów pomoc drogowa Mikołaj Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367178096

7.3.4) Miejscowość: Krajenka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 225105,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-27

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 197976,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 222962,22 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 197976,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krajan usługi transportowe wypożyczalnia samochodów pomoc drogowa Mikołaj Dąbrowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 367178096

7.3.4) Miejscowość: Krajenka

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 197976,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-08-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.