Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00484878/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-04
- 2024/BZP 00570105/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚWIERKLANIEC
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258983
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Młyńska 3
1.5.2.) Miejscowość: Świerklaniec
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-622
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kancelaria@ugswierklaniec.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-swierklaniec
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przewóz dzieci i młodzieży z niepełnosprawnościami do szkół i placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b3b399be-56c0-4ddc-8df4-5d016f6e73a1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481248
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042969/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Przewóz dzieci z niepełnosprawnością do szkół i placówek oświatowych
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,174794,84069d41a042684dd176a305d5899c03.html3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami może się odbywać wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, to znaczy:
• pocztą elektroniczną na adres e-mail: barbara.drozdziel@ugswierklaniec.pl oraz kancelaria@ugswierklaniec.pl lub
• poprzez platformę przetargową pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/zapytania_email,174794,84069d41a042684dd176a305d5899c03.html
Ofertę należy złożyć wyłącznie poprzez platformę przetargową
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Wykonawca zamierzający złożyć ofertę zobowiązany jest zapoznać się z instrukcjami użytkowników Platformy przetargowej dostępnymi pod adresem https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html oraz zaakceptować regulamin korzystania z Platformy przetargowej dostępny pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/regulamin.html
2. Złożenie oferty poprzez Platformę przetargową oznacza akceptację regulaminu, o którym mowa w ust. 1.
3. Wymagania techniczne związane z korzystaniem z Platformy przetargowej wskazane są na stronie internetowej Platformy przetargowej pod adresem: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html
4. Wsparcia technicznego w zakresie działania Platformy przetargowej udziela jej dostawca, tj. Logintrade S.A., ul. Legnicka 57 D lok. B/J, 53-680 Wrocław; numer telefonu 71/787 35 34; adres e-mail: helpdesk@logintrade.net
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Informacja zawarta w rozdziale 32 SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZ.271.2.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa polegająca na transporcie uczniów niepełnosprawnych z terenu Gminy Świerklaniec z miejsca zamieszkania do szkół i placówek oświatowych oraz ze szkół i placówek oświatowych do miejsca zamieszkania od dnia zawarcia umowy do 27 czerwca 2025 r. we wszystkie dni nauki organizowane przez placówki, w celu realizacji zajęć dydaktyczno – wychowawczych z uwzględnieniem przerw w zajęciach szkolnych (święta, ferie, dni ustawowo wolne od zajęć). Pełny opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku numer 1 do specyfikacji warunków zamówienia.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
Zamawiający zastrzega możliwość skorzystania z opcji polegającej na wydłużeniu realizacji zamówienia do 29.08.2025 r. Zamawiający skorzysta z opcji, jeżeli nie później niż do 27.06.2025 r. zostaną zgłoszone dzieci do przewozu w dowolnym terminie między 30.06.2025 a 29.08.2025. W dniu wszczęcia niniejszego postępowania zamawiający nie ma wiedzy na temat ilości dzieci, którym będzie musiał zapewnić transport w czasie wakacji 2025 r. W przypadku skorzystania z opcji realizacja umowy zostanie wydłużona o czas, w którym zgłoszone dziecko lub dzieci mają być dowożone (maksymalnie do 29.08.2025 r.). Wydłużenie realizacji umowy nastąpi na podstawie pisemnego oświadczenia zamawiającego. Zamawiający ma prawo złożyć oświadczenie dowolną ilość razy - będzie to uzależnione ilością i częstotliwością zgłoszeń dotyczących dowozów wakacyjnych. Opcjonalne przewozy wakacyjne będą się odbywały na tych samych warunkach co realizacja podstawowego zakresu zamówienia. O skorzystaniu z opcji oraz o trasach, które będą realizowane w ramach opcji zamawiający poinformuje wykonawcę pisemnie najpóźniej 27.06.2025 r. Zgłoszenie dzieci do przewozu wakacyjnego może nastąpić w każdym momencie i jest niezależne od zamawiającego. Długość tras objętych opcją może różnić się od długości tras realizowanych w ciągu roku szkolnego, Zamawiający nie ma wpływu na wybór placówek, do których będą dowożone dzieci.4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-27
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Zamawiający przewiduje udzielenie zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług, o którym mowa w art. 214 ust.1 pkt 7 ustawy. Zamawiający udzieli zamówienia z wolnej ręki w przypadku zgłoszenia dzieci do przewozu w okresie wakacji 2025 r., jeżeli zgłoszenie to nastąpi po 27.06.2025 r. (po zakończeniu roku szkolnego). Wartość zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług nie przekroczy kwoty 10.000 złotych netto. Realizacja zamówienia polegającego na powtórzeniu podobnych usług będzie się odbywała na tych samych warunkach, co realizacja zamówienia podstawowego.
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 80
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: rok produkcji pojazdów
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
Uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej – Wykonawca musi posiadać aktualną licencję lub licencje na wykonywanie krajowego transportu drogowego w zakresie przewozu osób – stosownie do rodzaju pojazdów, którymi będzie wykonywał zamówienie, o której mowa w ustawie z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym. Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania usługi przez wykonawcę lub wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia w zakresie objętym wymaganą licencją. Wykonawca nie może powołać się na zasoby podmiotu trzeciego w zakresie posiadania licencji.Zdolność techniczna lub zawodowa: Wykonawca ubiegający się o przedmiotowe zamówienie musi wykazać spełnianie następujących warunków:
Wykonawca musi wykazać, iż w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wykonał, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych – wykonuje, co najmniej jedną usługę polegającą na transporcie dzieci i / lub młodzieży z niepełnosprawnościami o wartości min. 150.000 zł brutto. Zamawiający nie dopuszcza możliwości sumowania doświadczenia, tj. wykazania większej ilości wykonanych usług o wartości łącznej 150.000 złotych. Zastrzeżenie to dotyczy również sytuacji składania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi pojazdami niezbędnymi do realizacji zamówienia: min. 4 samochodami przystosowanymi do przewozu osób, które zostały wyprodukowane nie wcześniej niż w roku 2020, w tym:
▪ 2 pojazdy z liczbą miejsc siedzących dla minimum 18 osób (łącznie z kierowcą),
▪ 2 pojazdy z liczbą miejsc siedzących dla minimum 9 osób (łącznie z kierowcą),
w tym jeden pojazd z bezpiecznym miejscem do przewiezienia osoby poruszającej się na wózku wyposażonym w w system umocowania wózka wraz z pasażerem. Pojazd powinien być wyposażony w podnośnik lub podjazd/najazd, lub nisko usytuowane wejście umożliwiające swobodne dostanie się osoby na wózku do samochodu.
Wykonawca musi wykazać, że dysponuje lub będzie dysponował następującymi osobami zdolnymi do realizacji zamówienia:
• czterema kierowcami posiadającymi uprawnienia zawodowe wynikające z ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym,
• czterema opiekunami, posiadającymi udokumentowane kwalifikacje do wykonywania zawodu pielęgniarki/pielęgniarza albo ukończony kurs opiekuna medycznego lub kurs udzielania pierwszej pomocy, albo udokumentowane minimum sześciomiesięczne doświadczenie w opiece nad osobami niepełnosprawnymi.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Od obowiązków wynikających z umowy Strony mogą być zwolnione tylkow przypadkach zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć przy udzielaniu zamówienia, siły wyższej. Za przypadki siły wyższej uważa się wszelkie nieznane stronom
w chwili zawierania umowy zdarzenia, zaistniałe niezależnie od woli stron, i na których zaistnienie strony nie miały żadnego wpływu jak np. wojna, atak terrorystyczny, zdarzenia związane z działaniami sił przyrody, np. pożar, powódź, wybuchy wulkanów a także strajki, zarządzenia władz, katastrofalne warunki pogodowe.
Strony dopuszczają również możliwość zmian umowy w następujących przypadkach:
1) Gdy nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa mających wpływ na realizację umowy.
2) Zmiany podwykonawcy lub powierzenia nowemu podwykonawcy części zakresu zamówienia z zachowaniem wymagań określonych w rozdziale 18 SWZ.
Zmian, których nie można było przewidzieć na etapie sporządzania SWZ a które nie wykraczają poza zakres ustawy Prawo zamówień publicznych.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 08:00
8.2.) Miejsce składania ofert: https://ugswierklaniec.logintrade.net/rejestracja/ustawowe.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 08:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-09
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Transport i opieka w czasie przewozu uczniów niepełnosprawnych do szkół i placówek oświatowych w 2025 roku
- Dowozy szkolne dzieci i młodzieży na podstawie miesięcznych biletów do placówek oświatowych na terenie Gminy Lipinki Łużyckie w roku kalendarzowym 2025
- Zakup biletów na przewóz dzieci wraz z opieką w trakcie podróży oraz doprowadzenie ich na teren szkoły i odprowadzenie po zajęciach do autobusu.
- Dowożenie uczniów z niepełnosprawnościami z terenu gminy Halinów
- DOWÓZ UCZNIÓW Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI Z GMINY MIEJSKIEJ OSTRÓDA DO PLACÓWEK SPECJALNYCH WRAZ Z OPIEKĄ
- "TRANSPORT UCZNIÓW Z TERENU GMINY CIĘŻKOWICE W ROKU SZKOLNYM 2024/2025"
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.