Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00492094/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00493276/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00625390/01 - Wynik z dnia 2024-11-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Usługa przeprowadzenia 70 szkoleń z zakresu ewidencji księgowej, Prawa zamówień publicznych, studium wykonalności oraz pomocy publicznej i pomocy de minimis
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecka Jednostka Wdrażania Programów Unijnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 140944971
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Inflancka 4
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-189
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 22 542 20 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: m.kosior@mazowia.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://mazowia.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Sprawy gospodarcze i finansowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa przeprowadzenia 70 szkoleń z zakresu ewidencji księgowej, Prawa zamówień publicznych, studium wykonalności oraz pomocy publicznej i pomocy de minimis
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d7dc092b-09ff-4a47-9472-a03bf6073de8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481252
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059602/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Organizacja szkoleń specjalistycznych - 67 prelekcji
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.15.) Nazwa projektu lub programu
Fundusze Europejskie dla Mazowsza
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-d7dc092b-09ff-4a47-9472-a03bf6073de83.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://mazowia.eu/zamowienia-publiczne/
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu bezpłatnej Platformy e-Zamówienia; 2. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca”; 3. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych będących kopią elektroniczną treści zapisanej w postaci papierowej musi być zgodny z wymaganiami określonymi w przepisach prawa; 4. Dokumenty elektroniczne sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w rozporządzeniu w sprawie KRI, z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje się jako załączniki. W przypadku formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 uPzp, ww. regulacje nie będą miały bezpośredniego zastosowania. Wykaz poszczególnych dokumentów i oświadczeń składanych w postępowaniu zostały określone w pkt 11 i 19 SWZ; 5. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż wymienione w § 2 ust. 1 rozporządzenia w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych, przekazywane w postępowaniu sporządza się w postaci elektronicznej: a) w formatach danych określonych w przepisach rozporządzenia w sprawie KRI (i przekazuje się jako załącznik), lub b) jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej; 6. Jeżeli dokumenty elektroniczne, przekazywane przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, zawierają informacje stanowiące tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepisów ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji Wykonawca, w celu utrzymania w poufności tych informacji, przekazuje je w wydzielonym i odpowiednio oznaczonym pliku, wraz z jednoczesnym zaznaczeniem w nazwie pliku „Dokument stanowiący tajemnicę przedsiębiorstwa”; 7. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze”. Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości; 8. W przypadku załączników, które są zgodnie z uPzp lub rozporządzeniem w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być opatrzone, zgodnie z wyborem Wykonawcy / Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby, podpisem zewnętrznym lub wewnętrznym. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) dodaje się do przesyłanej wiadomości uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny); 9. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” oraz zalogowania się. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego; 10. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”; 11. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza); 12. W uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację za pośrednictwem platformy, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres email wskazany w pkt 22.1 SWZ (nie dotyczy składania ofert u w postępowaniu); 13. Z uwagi na ograniczenie liczby znaków w ogłoszeniu, szczegółowe informacje w powyższym zakresie zostały opisane w pkt 20 SWZ
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych Zamawiający przedstawił w pkt 39 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania i ochrony danych osobowych Zamawiający przedstawił w pkt 39 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.331-1-43/24.U.WSP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 488451,20 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 4
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 16 szkoleń z zakresu ewidencji księgowej w projektach unijnych realizowanych w ramach FEM 2021-2027
4.2.5.) Wartość części: 67760,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p. Zamawiający w każdej części przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: a) przygotowanie i aktualizacje harmonogramu szkoleń – uwzględniając przy tym sugestie Zamawiającego; b) przygotowanie programów szkoleń; c) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przez eksperta (praktyka) z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z danej tematyki; d) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu (umowa licencyjna) materiału dydaktycznego dla uczestników prelekcji w postaci prezentacji; 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy P.z.p.; 4. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt 4.1.5 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazuje, że wartość szacunkowa przewidywanego zamówienia uzupełniającego wynosi 40656,00 zł.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert, która nie zostanie odrzucona, otrzyma łączną liczbę punktów zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 33.3 SWZ; 2. Ocena zostanie dokonana z oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów; 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu trenerskiego
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 26 szkoleń z zakresu Prawa zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz zasady konkurencyjności w projektach unijnych realizowanych w ramach FEM 2021-2027
4.2.5.) Wartość części: 111167,33 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p. Zamawiający w każdej części przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: a) przygotowanie i aktualizacje harmonogramu szkoleń – uwzględniając przy tym sugestie Zamawiającego; b) przygotowanie programów szkoleń; c) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przez eksperta (praktyka) z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z danej tematyki; d) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu (umowa licencyjna) materiału dydaktycznego dla uczestników prelekcji w postaci prezentacji; 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy P.z.p.; 4. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt 4.1.5 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazuje, że wartość szacunkowa przewidywanego zamówienia uzupełniającego wynosi 66700,40 zł.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert, która nie zostanie odrzucona, otrzyma łączną liczbę punktów zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 33.3 SWZ; 2. Ocena zostanie dokonana z oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów; 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu trenerskiego
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 14 szkoleń z zakresu studium wykonalności jako załącznik do wniosku o dofinansowanie w projektach FEM 2021-2027
4.2.5.) Wartość części: 62556,67 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p. Zamawiający w każdej części przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: a) przygotowanie i aktualizacje harmonogramu szkoleń – uwzględniając przy tym sugestie Zamawiającego; b) przygotowanie programów szkoleń; c) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przez eksperta (praktyka) z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z danej tematyki; d) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu (umowa licencyjna) materiału dydaktycznego dla uczestników prelekcji w postaci prezentacji; 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy P.z.p.; 4. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt 4.1.5 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazuje, że wartość szacunkowa przewidywanego zamówienia uzupełniającego wynosi 37534,00 zł.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert, która nie zostanie odrzucona, otrzyma łączną liczbę punktów zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 33.3 SWZ; 2. Ocena zostanie dokonana z oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów; 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu trenerskiego
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 4
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest usługa przeprowadzenia 16 szkoleń z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis w projektach realizowanych w ramach FEM 2021-2027
4.2.5.) Wartość części: 63798,00 PLN
4.2.6.) Główny kod CPV: 80500000-9 - Usługi szkoleniowe
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-22
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane 1. Zgodnie z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy P.z.p. Zamawiający w każdej części przedmiotu zamówienia przewiduje udzielenie zamówienia uzupełniającego w przypadku, gdy jednocześnie spełnione zostaną następujące warunki: a) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone w okresie 3 lat od dnia udzielenia zamówienia podstawowego; b) zamówienie uzupełniające zostanie udzielone dotychczasowemu Wykonawcy usług świadczonych w ramach zamówienia podstawowego; c) zamówienia uzupełniające będzie polegało na powtórzeniu usług podobnych lub tożsamych z usługami świadczonymi w ramach zamówienia podstawowego; d) informacja o możliwości udzielenia zamówienia uzupełniającego została wskazana w Specyfikacji Warunków Zamówienia oraz Ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z jego przedmiotem; e) wartość zamówienia uzupełniającego została uwzględniona przy obliczaniu szacunkowej wartości całego zamówienia; 2. Zamawiający wskazuje ewentualny zakres usług stanowiących zamówienie uzupełniające: a) przygotowanie i aktualizacje harmonogramu szkoleń – uwzględniając przy tym sugestie Zamawiającego; b) przygotowanie programów szkoleń; c) przygotowanie i przeprowadzenie szkoleń przez eksperta (praktyka) z udokumentowanym doświadczeniem w prowadzeniu szkoleń z danej tematyki; d) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu (umowa licencyjna) materiału dydaktycznego dla uczestników prelekcji w postaci prezentacji; 3. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy P.z.p.; 4. W uzupełnieniu informacji wskazanej w pkt 4.1.5 Ogłoszenia o zamówieniu Zamawiający wskazuje, że wartość szacunkowa przewidywanego zamówienia uzupełniającego wynosi 38278,80 zł.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Każda z ofert, która nie zostanie odrzucona, otrzyma łączną liczbę punktów zgodnie ze wzorem wskazanym w pkt 33.3 SWZ; 2. Ocena zostanie dokonana z oferty zadecyduje najwyższa liczba punktów; 3. Jeżeli nie można wybrać najkorzystniejszej oferty z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny lub kosztu i innych kryteriów oceny ofert, Zamawiający spośród tych ofert wybierze ofertę z najniższą ceną lub najniższym kosztem, a jeżeli zostały złożone oferty o takiej samej cenie lub koszcie, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 40
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia
4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie Zespołu trenerskiego
4.3.6.) Waga: 60
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 112 ust. 2 ustawy P.z.p., w szczególności dotyczące: zdolności technicznej lub zawodowej: 1. dotyczy Części 1: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie wykonał należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na przeprowadzeniu szkoleń przez ekspertów, o wartości co najmniej 30.000,00 zł każda z usług; 2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: a. Trener prowadzący szkolenia z zakresu ewidencji księgowej w projektach unijnych realizowanych w ramach FEM 2021-2027 (co najmniej 3 osoby): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 24 miesięcy świadczyła usługi szkoleniowe z zakresu ewidencji księgowej; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła osobiście jako trener, co najmniej 15 szkoleń z ww. zakresu tematycznego w trakcie których omawiana była tematyka dotycząca: księgowych zasad rozliczania środków, kwalifikowalności wydatków, zakupów w projektach unijnych, elementów instrukcji obiegu dokumentów, prowadzenia i kontroli wyodrębnionej ewidencji księgowej; każde szkolenie prowadzone było dla co najmniej 15 osobowych grup uczestników; 3) Więcej informacji na temat wskazanego warunku można znaleźć w pkt 16.1.4 SWZ; 2. dotyczy Części 2: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie wykonał należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na przeprowadzeniu szkoleń przez ekspertów, o wartości co najmniej 39.000,00 zł każda z usług; 3) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: a. Trener prowadzący szkolenia z zakresu Prawa zamówień publicznych na dostawy, usługi i roboty budowlane oraz zasady konkurencyjności w projektach unijnych realizowanych w ramach FEM 2021-2027 (co najmniej 3 osoby): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 24 miesięcy świadczył usługi szkoleniowe z zakresu Prawa zamówień publicznych; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła osobiście jako trener, co najmniej 15 szkoleń z ww. zakresu tematycznego w trakcie których omawiana była tematyka dotycząca: realizacji zamówień publicznych, ustalenia wartości zamówienia, zamówienia na dostawy, usługi i roboty budowlane, rodzaje nieprawidłowości w zamówieniach publicznych realizowanych w ramach projektów unijnych, przeprowadzenie procedury z zachowaniem zasad konkurencyjności oraz zasad kontroli prawidłowości udzielania zamówień w projektach unijnych; każde szkolenie prowadzone było dla co najmniej 15 osobowych grup uczestników; 3) Więcej informacji na temat wskazanego warunku można znaleźć w pkt 16.1.4 SWZ kresu; 3. dotyczy Części 3: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie wykonał należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na przeprowadzeniu szkoleń przez ekspertów, o wartości co najmniej 23.000,00 zł każda z usług; 2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: a. Trener prowadzący szkolenia z zakresu studium wykonalności jako załącznik do wniosku o dofinansowanie w projektach FEM 2021-2027 (co najmniej 3 osoby): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 24 miesięcy świadczyła usługi szkoleniowe z zakresu studium wykonalności jako załącznik do wniosku o dofinansowanie; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła osobiście jako trener, co najmniej 15 szkoleń z ww. zakresu tematycznego w trakcie których omawiana była tematyka dotycząca: wstępnej analizy projektu – odniesienie się do kryteriów dostępu oraz kryteriów szczegółowych, wniosków zgodność projektu z kryteriami wyboru operacji finansowych, definicji celów projektu, identyfikacji projektu, analizy wykonalności, analiza popytu oraz analiza opcji, analizy finansowej, w tym obliczenie wartości dofinansowania, analizy kosztów i korzyści, analizy ryzyka i wrażliwości, analizy instytucjonalnej, w tym trwałość projektu, analizy specyficznej dla danego rodzaju projektu/sektora, pomocy publicznej, analizy oddziaływania na środowisko; każde szkolenie prowadzone było dla co najmniej 15 osobowych grup uczestników; 3) Więcej informacji na temat wskazanego warunku można znaleźć w pkt 16.1.4 SWZ; 4. dotyczy Części 4: 1) Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie wykonał należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na przeprowadzeniu szkoleń przez ekspertów, o wartości co najmniej 23.000,00 zł każda z usług; 2) Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia – Wykonawca zobowiązany jest wykazać, ze dysponuje lub będzie dysponował osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, o kwalifikacjach zawodowych, doświadczeniu i wykształceniu niezbędnym do wykonania zamówienia, odpowiadającymi warunkom określonym poniżej: a. Trener prowadzący szkolenia z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis w projektach realizowanych w ramach FEM 2021-2027 (co najmniej 3 osoby): Wskazana osoba (w przypadku większej liczby osób, każda ze wskazanych osób): a) w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert przez okres co najmniej 24 miesięcy świadczyła usługi szkoleniowe z zakresu pomocy publicznej i pomocy de minimis; b) w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, prowadziła osobiście jako trener, co najmniej 15 szkoleń z ww. zakresu tematycznego w trakcie których omawiana była tematyka dotycząca: definicji pomocy publicznej i pomocy de minimis; testu pomocy publicznej; pojęcia działalności o charakterze gospodarczym w prawie wspólnotowym; przesłanek angażowania zasobów państwa (środków publicznych); przesłanek korzyści gospodarczej (przysporzenia); przesłanek selektywności wsparcia; przesłanek zakłócenia konkurencji oraz wpływu na wymianę handlową; braku wpływu na wymianę handlową – warunki wykluczenia przesłanki; poziomu występowania pomocy publicznej: dofinansowanie projektu, dysponowanie przez beneficjenta produktami projektu oraz wykorzystanie produktów projektu; Pomocy publicznej na etapie oceny, realizacji oraz cyklu życia projektu; przeznaczenia pomocy de minimis oraz wykluczenia; porównania zasad pomocy de minimis – w okresie przejściowym: pomocy de minimis – stosowanie rozporządzenia Komisji (UE) nr 2023/283, definicja jednego przedsiębiorcy; nowego okresu referencyjnego dla pomocy de minimis oraz dopuszczalny pułap; zasad udzielania pomocy de minimis; analizy możliwości uzyskania pomocy de minimis; każde szkolenie prowadzone było dla co najmniej 15 osobowych grup uczestników; 3) Więcej informacji na temat wskazanego warunku można znaleźć w pkt 16.1.4 SWZ; 5. dotyczy Części 1 – 4: Wykonawca, który składa ofertę na więcej niż jedną część przedmiotu zamówienia, w każdej z części może wykazać spełnienie poniższego warunku: „Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym czasie wykonał należycie (w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych wykonuje) co najmniej 2 usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. usługom polegającym na przeprowadzeniu szkoleń przez ekspertów, o wartości co najmniej (…) zł każda z usług”, za pomocą tych samych usług spełniających wszystkie wymagania Zamawiającego, przy założeniu, że ich wartość spełnia najwyższą wartość wskazaną przez Zamawiającego, tj. 39.000,00 zł brutto5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Celem wstępnego potwierdzenia spełnienia warunków, o których mowa w pkt 16 SWZ oraz w celu wstępnego wykazania braku podstaw do wykluczenia z postępowania, o których mowa w pkt 13 SWZ, Zamawiający żąda złożenia: aktualnego na dzień składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji, w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, składanego na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p., wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ; a) Wykonawca wraz z ofertą składa oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p. aktualne na dzień składania ofert, pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym; b) informacje zawarte w oświadczeniu, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ stanowią wstępne potwierdzenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu; c) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia do złożenia oświadczenia, o którym mowa w pkt 19.1.1 SWZ obowiązany jest każdy z Wykonawców występujących wspólnie. Oświadczenie powinno być aktualne na dzień składania ofert, złożone pod rygorem nieważności w formie elektronicznej, podpisanej kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez każdego z Wykonawców występujących wspólnie w zakresie, w jakim potwierdzają okoliczności, o których mowa w art. 125 ust. 1 ustawy P.z.p.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji Wykonawca, którego ofertę oceniono jako najkorzystniejszą na wezwanie Zamawiającego przedłoży w terminie 5 dni od dnia wezwania następujące oświadczenia i dokumenty: 1. wykazu dostaw lub usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy lub usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ; a) w razie konieczności, szczególnie gdy wykaz lub dowody, o których mowa w powyższym wykazie budzą wątpliwości Zamawiającego lub gdy z poświadczenia lub innego dokumentu wynika, że zamówienie nie zostało wykonane lub zostało wykonane nienależycie, Zamawiający może zwrócić się bezpośrednio do właściwego podmiotu, na rzecz którego dostawy lub usługi były lub miały być wykonane, o przedłożenie dodatkowych informacji lub dokumentów bezpośrednio Zamawiającemu; b) jeżeli załączony wykaz zostanie przedstawiony z uwzględnieniem kwot w walucie innej, niż polska, Zamawiający przeliczy kwoty w określonej walucie zagranicznej na polskie złote wg średniego kursu NBP na dzień składnia ofert. Jeżeli w dniu składania ofert, NBP nie opublikuje informacji o średnim kursie walut, Zamawiający dokona odpowiednich przeliczeń wg średniego kursu z pierwszego, kolejnego dnia, w którym NBP opublikuje ww. średni kurs; c) przepis dotyczący możliwości złożenia oświadczeń własnych Wykonawcy ma charakter wyjątkowy i powinien być interpretowany ściśle, co przeczy praktyce dowolnego zastępowania poświadczeń oświadczeniami Wykonawcy. W przypadku złożenia przez Wykonawcę własnego oświadczenia, Wykonawca jest również zobowiązany do złożenia wyjaśnień w zakresie przyczyn o obiektywnym charakterze uzasadniających złożenie w ofercie oświadczenia Wykonawcy o należytym wykonaniu zamówienia; 2. wykazu osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Wykonawca zobowiązany jest do złożenia: formularza ofertowego, zawierającego m.in. informacje niezbędne do oceny oferty Wykonawcy w ramach pozacenowych kryteriów oceny ofert, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SWZ; a) Wykonawca składa formularz ofertowy pod rygorem nieważności w formie elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Zamawiający nie wykorzystuje interaktywnego Formularza oferty udostępnionego przez Platformę e-ZamówieniaSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia; 2. W przypadku, o którym mowa w pkt 16.3 SWZ Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; 3. Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania określonej formy prawnej w celu złożenia oferty w postępowaniu; 4. Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia; 5. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach zawodowych podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych; 6. W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy mogą polegać na zdolnościach podmiotów udostępniających zasoby, jeśli podmioty te wykonają usługi, do realizacji których te zdolności są wymagane; 7. Zamawiający oceni, czy udostępniane Wykonawcy przez podmioty udostępniające zasoby zdolności zawodowe, pozwalają na wykazanie przez Wykonawcę spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 16.1 SWZ, a także bada, czy nie zachodzą wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, które zostały przewidziane względem Wykonawcy, określone w pkt 13.1 SWZ; 8. Jeżeli zdolności zawodowe podmiotu udostępniającego zasoby nie potwierdzą spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub będą zachodzić wobec tego podmiotu podstawy wykluczenia, określone w 13.1 SWZ, Zamawiający będzie żądał, aby Wykonawca w terminie określonym przez Zamawiającego zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami albo wykazał, że samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu; 9. Wykonawca nie może, po upływie terminu składania ofert, powoływać się na zdolności podmiotów udostępniających zasoby, jeżeli na etapie składania ofert nie polegał on w danym zakresie na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby; 10. Jeżeli Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia, zobowiązani są do złożenia oświadczenia o podziale zadań, o którym mowa w art. 117 ust 4 ustawy P.z.p. (dotyczy również wspólników spółki cywilnej)6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiający zastrzega sobie możliwość rezygnacji z maksymalnie: 1) w Części 1 – 8 szkoleń; 2) w Części 2 – 13 szkoleń; 3) w Części 3 – 7 szkoleń; 4) w Części 4 – 7 szkoleń; w przypadku: a. wprowadzenia ograniczeń, zakazów dot. możliwości prowadzenia tradycyjnych działań szkoleniowych (szkoleń stacjonarnych) w związku np. ze stanem epidemii – o takiej sytuacji, Zamawiający poinformuje Wykonawcę, co najmniej 15 dni roboczych przed planowanym terminem zakończenia umowy. W związku z powyższym Wykonawca nie będzie podnosił w stosunku do Zamawiającego żadnych roszczeń; b. ograniczonego (niskiego) zainteresowania danym szkoleniem (zakresem tematycznym) wśród potencjalnych uczestników – w przypadku niezrekrutowania minimalnej liczby osób – 13, Wykonawca zostanie poinformowany drogą elektroniczną w terminie minimum 2 dni roboczych przed ustalonym pomiędzy Zamawiającym i Wykonawcą terminem szkolenia. W takim przypadku Wykonawca dokona aktualizacji harmonogramu szkoleń zgodnie z sugestiami ze strony Zamawiającego, o którym mowa w załączniku nr 1 do niniejszej umowy. Brak skuteczności wprowadzenia zmian do harmonogramu szkoleń tj. ponowne niezrekrutowanie minimalnej liczby osób na dane szkolenie może skutkować rezygnacją, o której mowa w ust. 1 (Zamawiający poinformuje Wykonawcę, co najmniej 15 dni roboczych przed planowanym terminem zakończenia umowy); w przypadku wystąpienia sytuacji związanej z zaproponowaniem przez Wykonawcę harmonogramu trudnego/niemożliwego do realizacji ze względu na brak możliwości rekrutacji uczestników lub/i w sytuacji związanej z ograniczoną dostępnością trenerów lub/i braku możliwości organizacyjno-kadrowych; 2. W każdej części przedmiotu zamówienia Zamawiający przewiduje możliwość zmiany treści umowy w zakresie zmiany wysokości wynagrodzenia na poniższych zasadach: 1) w zakresie wskazanym w art. 436 pkt 4 lit. b) ustawy P.z.p.; a) szczegółowy zakres zmian został wskazany w pkt 36.4 SWZ; 2) w zakresie wskazanym w art. 439 ustawy P.z.p.; a) szczegółowy zakres zmian został wskazany w pkt 36.5 SWZ7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 12:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę zgodnie z instrukcją wskazaną w pkt 25 SWZ
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 12:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
1. Zamawiający informuje, iż udostępnia na stronie internetowej oraz na Platformie e-Zamówienia Specyfikację Warunków Zamówienia od dnia przesłania Ogłoszenia o zamówieniu do portalu e-zamówienia; 2. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia odpowiednio przed upływem terminu do składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo przed upływem terminu składania ofert, jeżeli wystąpiły okoliczności powodujące, że dalsze prowadzenie postępowania jest nieuzasadnione; 3. Zamawiający może unieważnić postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane, a możliwość unieważnienia postępowania na tej podstawie została przewidziana w ogłoszeniu o zamówieniu; 4. W sprawach nie uregulowanych SWZ mają zastosowanie przepisy ustawy Prawo zamówień publicznych; 5. W sprawach nie uregulowanych w ustawie P.z.p. i przepisach wykonawczych do tej ustawy mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego; 6. W uzupełnieniu informacji dotyczącej terminu realizacji zamówienia Zamawiający informuje, że w każdej części postępowania przedmiot zamówienia zostanie wykonany najpóźniej do dnia 22 grudnia 2025 r. w terminach ustalonych przez Zamawiającego z Wykonawcą z wyłączeniem świąt, dni wolnych od pracy, sobót i niedziel oraz pojedynczych dni wypadających pomiędzy dniami wolnymi od pracy. Szkolenia odbywać się będą najpóźniej do dnia 19.12.2024 r. (w 2024 r.) oraz do dnia 19.12.2025 r. (w 2025 r.); 7. W uzupełnieniu informacji dotyczącej wartości szacunkowej zamówienia Zamawiający informuje, że całkowita wartość szacunkowa, z uwzględnieniem zamówień uzupełniających wynosi 488 451,20 zł. Wartość szacunkowa zamówienia podstawowego wynosi 305 282,00 zł, natomiast wartość szacunkowa zamówień uzupełniających wynosi 183 169,20 zł; 8. W uzupełnieniu informacji dotyczącej zabezpieczenia należytego wykonania umowy Zamawiający informuje, że w każde części Strony ustalają zabezpieczenie należytego wykonania umowy w wysokości 5% ceny całkowitej podanej w ofercie WykonawcyINNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Ochrona mienia w siedzibie Zamawiającego przy ul. Trakt Lubelski 353 i 355 wraz z terenem przyległym; monitorowanie 8 sygnałów alarmowych w obiektach ZGN,
- Dostawa kontrastu dla Rezonansu Magnetycznego.
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce obiadów klientom Ośrodka Wsparcia dla Seniorów przy ul. Lazurowej 14 w Warszawie
- Zakup i dostawę urządzeń medycznych: defibrylatory i tonometr aplanacyjny na potrzeby Szpitala im. prof. W. Orłowskiego CMKP.
- Opracowanie dokumentacji projektowej do złożenia oferty w konkursie PKP PLK S.A. dla budowy tunelu w ciągu DW 632 na terenie m. Michałów-Reginów pod torami LK 10 - nr postępowania 274/24
- Najem wraz z niezbędnymi licencjami oraz wdrożeniem dwóch urządzeń sieciowych zabezpieczających działanie infrastruktury teleinformatycznej Straży Miejskiej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenia grupowych zajęć z przedsiębiorczości - trener przedsiębiorczości (coach) w ramach projektu "Zawodowy Powiat Trzebnicki"
- Świadczenie usług szkoleniowych z zakresu rozwoju kompetencji zarządczych dla kadry menedżerskiej Urzędu Komisji Nadzoru Finansowego
- Usługa kompleksowego zorganizowania 5-dniowego branżowego szkolenia w ośrodku kształcenia i doskonalenia zawodowego w rolnictwie (Niemcy)
- 449.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Ekotoksykologia i ocena skutków zanieczyszczenia środowiska"
- 448.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Endokrynologia porównawcza rozrodu kręgowców"
- 447.2024 konsultacje treści sylabusa kursu "Biologiczne metody oczyszczania ścieków"
więcej: Usługi szkoleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.