Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00353455/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: LUBUSKI OŚRODEK DORADZTWA ROLNICZEGO
1.3.) Oddział zamawiającego: LODR
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001059001
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 91
1.5.2.) Miejscowość: Kalsk
1.5.3.) Kod pocztowy: 66-100
1.5.4.) Województwo: lubuskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 68 385 2091
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lodr.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lodr.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/lodr1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Państwowa jednostka organizacyjna posiadająca osobowość prawną
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
rolnicza
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4bc595c9-233a-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481259
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00331617/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja sieci instalacji elektrycznej w budynku hotelowym w Kalsku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00353455
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: AGK.210.3.2024.KR
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.Opis przedmiotu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji sieci instalacji elektrycznej w czterokondygnacyjnym, czynnym obiekcie o funkcji hotelowej. Obiekt wchodzi w skład kompleksu czterech zespolonych ze sobą budynków, należących do Lubuskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Kalsku.
Zakres robót budowlanych do wykonania obejmuje m.in.:
- demontaż istniejącej aluminiowej instalacji elektrycznej wraz z urządzeniami peryferyjnymi, takimi jak: wtyczki, gniazda, oprawy oświetleniowe, puszki podtynkowe, rozdzielnice elektryczne itp.;
- wykonanie bruzd, otworów, przepustów rurowych, korytek pod nowe przewody elektryczne;
- montaż nowej, miedzianej instalacji elektrycznej wraz z nowymi urządzeniami peryferyjnymi;
- zbadanie skuteczności zerowania;
- ułożenie niezbędnych płytek ceramicznych;
- sprawdzenie i pomiar skuteczności wykonanego zasilania;
- wyrównanie oraz malowanie ścian i sufitów;
- wykonanie pomiaru natężenia oświetlenia wnętrz;
- utylizację starych urządzeń i gruzu;
- wykonanie innych, niezbędnych robót towarzyszących.
Prace wykonywane będą na czynnym obiekcie i nie mogą powodować uciążliwości dla innych części obiektu nie objętych robotami. Sposób organizacji robót zostanie uzgodniony z Zamawiającym.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określają:
Załącznik nr 1: Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych wraz z Załącznikami
Załącznik nr 2: Projekt techniczny
Załącznik nr 3: Projekt wykonawczy
Załącznik nr 4: Przedmiar Robót (pomocniczo)
Załącznik nr 5: Wzór Umowy
Załącznik nr 6: Opis Przedmiotu Zamówienia
które stanowią integralną cześć niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45410000-4 - Tynkowanie
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 202960,87 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 418200,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 202960,87 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: A'Bell Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5832709792
7.3.3) Ulica: Pólnicy
7.3.4) Miejscowość: Gdańsk
7.3.5) Kod pocztowy: 80-177
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 202960,87 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 75 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- "Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do 3 lat Maluch+ 2022-2029 - Adaptacja istniejącego budynku na potrzeby żłobka gminnego w Rędzinach z Rządowego programu MALUCH +"
- REMONT BUDYNKÓW NR: 5, 19, 12, 53, 94 I 101, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU DRAWNO.
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.