Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00439901/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Prace porządkowe i usługa ręcznego sortowania odpadów w Zakładzie ZGO Pukinin gm. Rawa Mazowiecka”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZGO AQUARIUM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100441327
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Katowicka 20
1.5.2.) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-200
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zgoaquarium.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zgoaquarium.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-96854edb-099b-49e7-99c4-f5e6a6dba2191.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Prace porządkowe i usługa ręcznego sortowania odpadów w Zakładzie ZGO Pukinin gm. Rawa Mazowiecka”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-96854edb-099b-49e7-99c4-f5e6a6dba219
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439901
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/10/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 675540,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest usługa ręcznego sortowania odpadów komunalnych i odpadów selektywnych w tym demontaż odpadów wielkogabarytowych, utrzymanie porządku w hali sortowni, a także na terenie Zakładu ZGO Pukinin nr 140, gmina Rawa Mazowiecka oraz pomieszczeniach biurowo-socjalnych zlokalizowanych na terenie Zakładu ZGO Pukinin. Usługa ręcznego sortowania polegać będzie na wybieraniu asortymentu (takiego jak: opakowania z tworzyw sztucznych, folia, makulatura, szkło, metale żelazne
i nieżelazne, a także innych asortymentów wskazanych przez Zamawiającego)
z niesegregowanych (zmieszanych) odpadów komunalnych oraz odpadów gromadzonych selektywnie zgodnie z posiadanymi decyzjami administracyjnymi.
2) Warunki realizacji zamówienia:
1. Świadczenie przedmiotowej usługi odbywać się będzie w systemie dwuzmianowym, tj. 06:00 – 14:00, 14:00 – 22:00. Pięć dni w tygodniu,
tj. od poniedziałku do piątku oraz w soboty po wcześniejszym ustaleniu z Zamawiającym. Zamawiający zakłada możliwość wprowadzenia trzeciej zmiany w porze nocnej tj. w godz. 22:00- 6:00. W chwili obecnej Zamawiający nie powziął informacji czy i kiedy będzie uruchomiona trzecia zmiana pracy w okresie objętym zamówieniem. W przypadku, gdy taka sytuacja nastąpi praca w porze nocnej rozliczana będzie zgodnie z zapisami kodeksu pracy. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany godzin pracy.
2. Zamawiający dopuszcza pracę osób niepełnosprawnych. W takim przypadku Wykonawca przy doborze osób musi wziąć pod uwagę fizyczne przeszkody typu schody, podesty itp., dlatego też zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
3. Wykonawca zapewni minimum 4 i maksymalnie 7 osobową obsadę w charakterze sortowaczy odpadów. Obsada będzie ustalana przez Zamawiającego po konsultacjach z Wykonawcą na bieżąco w miarę potrzeb Zamawiającego.
4. Zamawiający zastrzega, że 100 % osób, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia na terenie ZGO AQUARIUM Sp. z o.o., Zakład ZGO Pukinin nr 140, gm. Rawa Mazowiecka musi być zatrudnionych na umowę o pracę.
5. Zamawiający szacuje, że na pierwszej zmianie Wykonawca winien będzie zapewnić maksymalnie 4 osobowy zespół pracowniczy, zaś na drugiej zmianie maksymalnie 3 osobowy zespół. Ostateczna liczba osób na każdej zmianie będzie ustalana przez Zamawiającego w miesięcznych grafikach pracy.
6. Zamawiający zapewnia warunki do higienicznego przechowywania odzieży własnej (domowej) i roboczej, szatnie, umywalnie, pomieszczenia z natryskami i ustępy urządzone oddzielnie dla kobiet i mężczyzn.
7. Wykonawca musi zapewnić, że zatrudnione osoby posiadają sprawność merytoryczną (w tym osoby niepełnosprawne), umożliwiającą sprawne oddzielanie poszczególnych surowców uwzględniając rodzaje, typy i kolory.
8. Zamawiajmy ustala normę wysegregowanych odpadów w ilości 0,30 Mg na jednego pracownika na jeden dzień roboczy.
9. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania prac określonych przedmiotem zamówienia z należytym profesjonalizmem oraz należytą starannością, mając na względzie optymalne zapewnienie ochrony interesów Zamawiającego, przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia, jak również do przestrzegania wskazań i zaleceń Zamawiającego związanych z realizacją Umowy.
10. W trakcie realizacji prac Wykonawca zobowiązany jest do bezwzględnego przestrzegania wszelkich instrukcji, regulaminów i zasad organizacji pracy na terenie Zamawiającego, przepisów i zasad BHP oraz ppoż.
11. Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia mobilnego i dyspozycyjnego przedstawiciela załogi Wykonawcy realizującej przedmiotowe zamówienia w Zakładzie ZGO Pukinin nr 140, do kontaktu z bezpośrednim przełożonym nadzorującym pracę sortowaczy z ramienia Zamawiającego np. z administratorem zmiany, koordynatorem.
12. Osoby, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia muszą posiadać aktualne badania lekarskie, bez przeciwwskazań zdrowotnych do wykonywania pracy przy ręcznym sortowaniu odpadów na ruchomej linii sortowniczej.
13. Wykonawca zapewnia dla zatrudnionych osób szczepienia ochronne wymagane Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 3 stycznia 2012 r. w sprawie wykazu rodzajów czynności zawodowych oraz zalecanych szczepień ochronnych wymaganych u pracowników, funkcjonariuszy, żołnierzy lub podwładnych podejmujących pracę, zatrudnianych lub wyznaczonych do wykonania tych czynności (Dz. U. 2012 poz. 40) szczególności szczepienia ochronne na: tężec, wirusowe zapalenie wątroby typu A i B.
14. Wykonawca zapewnia odzież i obuwie robocze zgodnie z art. 2377 kodeksu pracy. Wykonawca zabezpiecza na własny koszt pranie odzieży roboczej.
15. Wykonawca zapewnia środki ochrony indywidualnej zgodnie z art. 2378 kodeksu pracy.
16. Wykonawca zapewnia napoje i posiłki regeneracyjne zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 28 maja 1996 r. w sprawie profilaktycznych posiłków i napojów (Dz. U. 1996 nr 60, poz. 279 ze zm.).
17. Zapoznania swoich pracowników z instrukcjami obsługi udostępnionych maszyn i urządzeń, przestrzegania ich oraz stosowania się do przepisów BHP.
18. Wykonawca zobowiązuje się do bezwzględnego przestrzegania instrukcji obsługi maszyn i urządzeń oraz DTR sprzętu.
19. Wykonawca zobowiązany będzie do zapoznania wszystkich pracowników z Polityką Środowiskową obowiązującą w ZGO AQUARIUM Sp. z o.o. Zamawiający zaś udostępni Wykonawcy Politykę Środowiskową obowiązującą w ZGO Pukinin, bądź przeszkoli pracowników Wykonawcy z obowiązków wynikających z Polityki Środowiskowej.
20. Wykonawca ponosi koszty postępowania powypadkowego przy ewentualnym wypadku przy pracy i drodze do i z pracy osób wykonujących usługę.
21. Wykonawca zobowiązany jest kontaktować się w przypadku awarii technicznej, wypadków i innych sytuacji losowych z bezpośrednim przełożonym z ramienia Zamawiającego np. administratorem zmiany, koordynatorem.
22. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za przypadkowe uszkodzenie sprzętu, budynków i budowli należących do Zamawiającego w wysokości równej kosztom straty poniesionej z tego tytułu przez Zamawiającego.
23. Pracownicy Wykonawcy, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zobowiązani będą do dbania o czystość i porządek w miejscu wykonania usługi.
24. Pracownicy Wykonawcy, którym zostanie powierzona realizacja przedmiotu zamówienia zobowiązani będą do dbania o czystość i porządek oraz stan techniczny powierzonego im pomieszczenia socjalnego i sprzętów.
25. Wykonawca zatrudnia na własne potrzeby związane z realizacją zadania pracownika BHP w celu przestrzegania bezpieczeństwa pracy pracowników.
26. Wykonawca przeprowadza profesjonalne szkolenia wstępne i okresowe dla pracowników realizujących usługę pod względem merytorycznym świadczonej usługi.
27. W przypadku zgłoszenia uzasadnionych zastrzeżeń Zamawiającego do prawidłowej pracy pracownika, Wykonawca ma obowiązek zatrudnienia na danym stanowisku pracy inną osobę spełniającą te warunki.
28. Zamawiający w przypadku wystąpienia sytuacji losowych dopuszcza zmianę osób wykonujących przedmiot zamówienia pod warunkiem, iż nowe, wskazane przez Wykonawcę osoby będą spełniały wymagania wskazane w SWZ.
29. Wykonawca winien systematycznie i odpowiednio wcześniej tj. przed rozpoczęciem miesiąca kalendarzowego przekazywać listy obecności dla swoich pracowników wykonujących zamówienie w Zakładzie ZGO Pukinin nr 140. Listy obecności będą dostępne do podpisu w pomieszczeniu wagowym w Zakładzie ZGO Pukinin. Lista obecności powinna zawierać następujące dane z możliwością ich uzupełnienia: imię i nazwisko pracownika, godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy. Ilość przepracowanych godzin w danym dniu.
30. Wykonawca odpowiada za szkody i ewentualne wypadki przy pracy powstałe w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia w wyniku nie przestrzegania zasad organizacji pracy na terenie Zamawiającego oraz zasad BHP i zasad ppoż. przez pracowników Wykonawcy wykonujących czynności określone w przedmiocie zamówienia.
31. Wykonawca zobowiązany jest do poinformowania swoich pracowników o bezwzględnym zakazie wnoszenia, przechowywania, spożywania alkoholu oraz środków odurzających na terenie Zamawiającego. Wstęp na teren Zakładu ZGO Pukinin osób znajdujących się w stanie wskazującym na spożycie alkoholu lub środków odurzających jest zakazane.
32. Zamawiający zakazuje wynoszenia w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia poza teren Zamawiającego znalezionych przedmiotów przez pracowników Wykonawcy.
33. Wykonawca powinien oszacować ilość osób, którym zostanie powierzona realizacja zamówienia biorąc pod uwagę wszystkie wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia np. praca zmianowa, dodatek do urlopów, ewentualne zwolnienia lekarskie, zakup wyposażenia, odzieży roboczej, szkolenia itd. (oraz pozostałe zgodne z Kodeksem Pracy).
34. Na czas urlopu wypoczynkowego przysługującego oddelegowanym do ZGO Pukinin pracownikom lub nieświadczenia usługi spowodowanego chorobą lub innymi wypadkami losowymi Wykonawca zapewni w to miejsce zastępstwo innych osób.
35. Zamawiajmy szacuje, że ilość dni pracujących w okresie realizacji przedmiotu zamówienia, tj. w okresie 12 miesięcy, od 01.10.2024 r. do 30.09.2025 r., wynosi 250 dni roboczych, tj. 2.000 roboczogodzin/na osobę. Ogółem 14.000 roboczogodzin pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 711668,16 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 711668,16 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 711668,16 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Rawsko-Bielska Spółdzielnia Socjalna "Nadzieja i Praca"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8501604584
7.3.3) Ulica: Katowicka 24E
7.3.4) Miejscowość: Rawa Mazowiecka
7.3.5) Kod pocztowy: 96-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-26
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 711668,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-10-01 do 2025-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RAWY MAZOWIECKIEJ
- Postępowanie o udzielenie zamówienia na ubezpieczenie Miasta Rawa Mazowiecka
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO DLA ZGO AQUARIUM SP. Z O.O.
- Wymiana okien w budynku Szkoły Podstawowej Nr 2 w Rawie Mazowieckiej- II etap
- KOMPLEKSOWE UBEZPIECZENIE DLA POWIATU RAWSKIEGO I JEGO JEDNOSTEK ORGANIZACYJNYCH na lata 2025-2028
więcej: przetargi w Rawie Mazowieckiej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odbiór, transport i unieszkodliwienie lub odzysk odpadów niebezpiecznych i innych niż niebezpieczne wytwarzanych w rejonie działania 26 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Zegrzu
- "Usługa odbioru, transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 19 12 12"
- Odbiór i odzysk odpadów o kodzie 16 01 03 (Zużyte opony), pochodzących z Zakładu Zagospodarowania Odpadów Nowy Dwór Sp. z o. o.
- Utworzenie i prowadzenie Punktu Selektywnego Zbierania Odpadów Komunalnych, zwanym dalej PSZOK dla mieszkańców Gminy Puck wraz z zagospodarowaniem zgromadzonych odpadów.
- Świadczenie usług usuwania odpadów komunalnych z miejsc nieprzeznaczonych do ich składowania i magazynowania
- Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Powiatu Wadowickiego oraz odbiór i kasacja zużytych tablic rejestracyjnych.
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.