Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441880/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup dwóch projektorów wraz z modułami kamerowymi oraz akcesoriami do montażu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: TEATR NOWY IM. IZABELLI CYWIŃSKIEJ W POZNANIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000278899
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Henryka Dąbrowskiego 5
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 60-838
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.7.) Numer telefonu: +48 618484949
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@teatrnowy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://teatrnowy.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c45fbfca-4e43-4725-a0db-81b58dbea3131.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup dwóch projektorów wraz z modułami kamerowymi oraz akcesoriami do montażu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c45fbfca-4e43-4725-a0db-81b58dbea313
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481314
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044099/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup wyposażenia multimedialnego (projekcyjnego) na potrzeby obsługi spektakli i wydarzeń kulturalnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441880
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TN-ZP.271.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 295000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67500,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiot zamówienia
Zakup dwóch projektorów wraz z modułami kamerowymi oraz akcesoriami do montażu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera OPZ – Załącznik nr 1 do SWZ.
Przedmiot zamówienia obejmuje również wszystkie prace, obowiązki, zobowiązania Wykonawcy zawarte w projekcie umowy – zał. do SWZ.
2) Zamawiający zamierza przeznaczyć na realizację nin. zamówienia kwotę: 83025,00 zł brutto.
3) Minimalny okres gwarancji na przedmiot zamówienia: min. 24, maks. 36 miesięcy od odbioru przedmiotu zamówienia przez Zamawiającego.
4) Termin realizacji zamówienia (maksymalny: 31.08.2024 r.; minimalny:
16.08.2024r.) - podlega ocenie w kryteriach oceny ofert (konieczność rozliczenia dotacji).
od podpisania umowy (podlega ocenie w kryteriach oceny ofert)
Płatność: 30 dni.
4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44142000-7 - Ramy
44523200-4 - Mocowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89869,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VisualRent Piotr Sikora
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9720811843
7.3.3) Ulica: Szamarzewskiego 39/14
7.3.4) Miejscowość: Poznań
7.3.5) Kod pocztowy: 60-551
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 1 dni
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Zakup i dostawa sprzętu do biopsji mammotomicznej
- Instalacja stacjonarnego systemu detekcji gazów w budynku Centrum NanoBioMedyczne UAM ul. Wszechnicy Piastowskiej 3 w Poznaniu
- Remont schodów wewnętrznych i malowanie sali gimnastycznej
- Dostawa sprzętu komputerowego
- Wymiana nawierzchni jezdni i chodnika w ul. Noteckiej w Poznaniu
- Remont pomieszczeń kuchennych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania do pracowni dydaktycznych szkół zawodowych powiatu biłgorajskiego
- Dostawa urządzeń multimedialnych, sprzętu nagłośnieniowego i audiowizualnego na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- D/35/2025 Zakup i dostawa sprzętu multimedialnego na potrzeby Uniwersytetu Opolskiego
- Zakup i dostawa wyposażenia Domu Kultury w Wielu
- "Zakup i dostawa projektora scenicznego multimedialnego".
więcej: Projektory »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.