Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00435463/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
"Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krośnie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000641762
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Sienkiewicza 12
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.7.) Numer telefonu: 13 437 36 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@krosno.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.so.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-36abe6c1-105e-4469-80ee-f97c55a92ec01.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ kontroli państwowej i ochrony prawa oraz sąd i trybunał
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12".2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36abe6c1-105e-4469-80ee-f97c55a92ec0
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481342
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00022750/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Przebudowa klatki schodowej w budynku Sądu Okręgowego w Krośnie przy ul. Sienkiewicza 12
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00435463
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TP 4/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1400813,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia opisany jest kodem ze Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
45000000-7 - Roboty budowlane – Główny kod CPV
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
2. Opis przedmiotu zamówienia został dokonany za pomocą dokumentacji projektowej
i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót pn. Przebudowa budynku Sądu Okręgowego w Krośnie opracowanych w grudniu 2023 roku przez Zespół Architektów UNGEHEUER z siedzibą: 38-400 Krosno, ul. Lewakowskiego 25 – który stanowi załącznik nr 1 do SWZ. Roboty w ramach niniejszego zamówienia realizowane będą na podstawie ostatecznej decyzję pozwolenia na budowę nr 203/2023 z dnia 14.12.2023 r
3. Przedmiotowe zamówienie obejmuje:
- wyburzenie klatki schodowej i wykonanie nowego stropu
- wydzielenie nowych pomieszczeń biurowych na dwóch piętrach w miejscu wyburzonej klatki schodowej
- przebudowę, rozbudowę lub budowę instalacji: elektrycznej i strukturalnej, centralnego ogrzewania, klimatyzacji
- remont klatki schodowej
- wydzielenie stref pożarowych i rozbudowa systemu ppoż:
a) montaż witryn o odporności ogniowej dzielących obiekt na dwie strefy
b)przebudowę instalacji hydrantowej
c)przebudowę instalacji sygnalizacji pożaru
d)przebudowę instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego
e)wykonanie instalacji oddymiania dwóch klatek schodowych
4. Załączony do SWZ Przedmiar robót ma charakter pomocniczy.
5. Dodatkowe informacje, które Wykonawca musi uwzględnić:
zamówienie wykonywane będzie w czynnym urzędzie, Wykonawca swoim działaniem nie może ograniczać pracy sądu; może wystąpić konieczność wykonywania robót uciążliwych (np. powodujących nadmierny hałas) po godzinach pracy sądu i w dni wolne od pracy (godziny pracy sądu: od 7:30 do 15:30),
na Wykonawcy spoczywać będzie obowiązek odpowiedniego zabezpieczenia stref,
w których będzie realizowane zamówienie, w sposób ograniczający do minimum zakurzenie obszaru, w którym Zamawiający prowadzi bieżącą działalność,
na Wykonawcy ciążyć będzie obowiązek utrzymania czystości i porządku we wszelkich pomieszczeniach, które będą użytkowane przez Wykonawcę w trakcie realizacji zamówienia.
6. Zaleca się przeprowadzenie wizji lokalnej.
7. Jeżeli w SWZ zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) materiałów lub normy, aprobaty, specyfikacje i systemy, o których mowa w art. 99 ust. 5 ustawy Pzp, zamawiający dopuszcza oferowanie materiałów lub rozwiązań równoważnych pod warunkiem, że zagwarantują one prawidłową realizację robót oraz zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w wyżej wymienionych dokumentach zamówienia.
8. Zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp w sytuacji, gdyby w dokumentach opisującym przedmiot zamówienia, zawarto odniesienie do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp, a takim odniesieniom nie towarzyszyło wyrażenie „lub równoważne”, to Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w każdej takiej normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych. W związku z powyższym należy przyjąć, że każdej: normie, ocenie technicznej, aprobacie, specyfikacji technicznej, systemowi referencji technicznych występujących w opisie przedmiotu zamówienia towarzyszą wyrazy „lub równoważne”.
9. Wszystkie kryteria i cechy opisane w normach, ocenach technicznych, specyfikacjach technicznych i systemach referencji technicznych wyznaczają minimalne standardy, które musi spełnić oferowany produkt lub usługa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego została złożona jedna oferta przez Wykonawcę: UsługiRemontowo Budowlane BUDMAX Bronisław Stanisz, Lubatówka 20A, 38-440 Lubatówka.
Oferta Wykonawcy podlegała odrzuceniu na podstawie art. 226 ust. 1 pkt. 3) w zw. z art. 63 ust. 2
ustawy Pzp, gdyż oferta Wykonawcy nie została podpisana za pomocą kwalifikowanego podpisu
elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2071200,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2071200,36 PLN
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- DOSTAWA SPRZĘTU LABORATORYJNEGO
- "Zakup i dostawa soli drogowej do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Zakup i dostawa piasku do zimowego utrzymania dróg powiatowych zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Dostawy drobnego sprzętu laboratoryjnego - część 2"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
więcej: przetargi w Krośnie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont i zakup wyposażenia dla Lokalnego Centrum Integracyjnego w Łęgu Probostwie
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie ochrony przeciwpożarowej budynków przy ul. Canaletta 2, ul. Kłopotowskiego 1/3 i Pl. Zamkowym 6
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Remont Sali gimnastycznej w Zespole Szkół nr 2 we Wrocławiu
- "Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.12-IP.01-0091/23, "Budujemy Przyszłość - Wiedzowy Impuls."Budowa obiektów małej architektury w miejscu publicznym-ścieżka edukacyjna"
- Remont drogi gminnej nr 011050L w miejscowości Zadębce
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.