Ogłoszenie z dnia 2024-09-02
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00564155/01 - Wynik z dnia 2024-10-25
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Wymiana opraw nieenergooszczędnych oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED na terenie Gminy Bargłów Kościelny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Bargłów Kościelny
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000534049
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Augustowska, 47
1.5.2.) Miejscowość: Bargłów Kościelny
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-320
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski
1.5.7.) Numer telefonu: 87/ 642-40-11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@barglow.dt.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ug.barglow.wrotapodlasia.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana opraw nieenergooszczędnych oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED na terenie Gminy Bargłów Kościelny
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0ea5a1f-492e-4319-aef7-e22dbbf14f2b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481348
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-02
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025178/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wymiana opraw nieenergooszczędnych oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED na terenie Gminy Bargłów Kościelny
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0ea5a1f-492e-4319-aef7-e22dbbf14f2b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem
https://ezamowienia.gov.pl. 2. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację Wykonawcy i
Zamawiającego za pośrednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej
na adres: przetargi@barglow.dt.pl (nie dotyczy składania ofert).
3. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania: httpd://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f0ea5a1f-492e-4319-aef7-e22dbbf14f2b.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Adres strony internetowej
prowadzonego postępowania (link prowadzący bezpośrednio do widoku postępowania na Platformie e-Zamówienia):
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f0ea5a1f-492e-4319-aef7-e22dbbf14f2b.
1. Komunikacja w postępowaniu o
udzielenie zamówienia, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą,
odbywa się przy użyciu środków Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl .
2. Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezpłatne.
3. Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu
„Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki
korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej
https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
4. Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i
oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu opisane zostały w Centrum pomocy platformy e-Zamówienia pod
adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/komponent-edukacyjny/ .
5. Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do
komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
6. Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy”
na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia (dotyczy w szczególności SWZ) wystarczające jest
posiadanie tzw. konta uproszczonego na platformie e-Zamówienia.
7. Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez Wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie
postępowania w zakładce „Komunikacja”.
8. Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy
plików przesyłanych jako załączniki jednego formularza).
9. Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz
informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
10. W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą
skorzystać ze wsparcia technicznego dostępnego po numerem telefonu (32)77 88 999 lub drogą elektroniczną poprzez formularz
udostępniony na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
11. W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemożliwiających komunikację wykonawcy i Zamawiającego za pośrednictwem
Platformy e-Zamówienia, Zamawiający dopuszcza komunikację za pomocą poczty elektronicznej na adres e-mail:
przetargi@barglow.dt.pl lub ostrowska@barglow.dt.pl (nie dotyczy składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w
postępowaniu).
12. Wykonawca przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, akceptuje warunki korzystania z
platformy e-Zamówienia, określone w Regulaminie korzystania z platformy e-Zamówienia oraz zobowiązują się korzystając z
platformy e-Zamówienia przestrzegać postanowień tego regulaminu.
13. Pozostałe wymagania zostały wskazane w SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE)
2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urząd Gminy Bargłów Kościelny ul. Augustowska 47, 16-320 Bargłów
Kościelny, reprezentowany przez Wójta Gminy 2. Inspektorem ochrony danych osobowych w Urzędzie Gminy Bargłów Kościelny jest
Pan Piotr Czubaty kontakt: adres e-mail: inspektor@ochronadanych.hub.pl. 3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na
podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o
udzielenie zamówienia publicznego na „Przebudowa drogi gminnej nr 102853 B Rumiejki-Źrobki, Gmina Bargłów
Kościelny"prowadzonym w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w
oparciu o art. 74 ustawy Pzp;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakończenia
postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje cały czas
trwania umowy;
6. obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio go dotyczących jest wymogiem ustawowym określonym
w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania
określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art.
22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
- na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do danych osobowych dotyczących Wykonawcy;
- na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmianą wyniku postępowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie narusza
integralności protokołu oraz jego załączników;
- na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem
przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;
- prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie jego danych
osobowych narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
- w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
- prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
- na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania
danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
10. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych
osobowych przez administratora. Organem właściwym dla przedmiotowej skargi jest Urząd Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki
2, 00-193 Warszawa.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 11. W przypadku, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3
rozporządzenia 2016/679, wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku, Zamawiający może żądać od osoby, której dane dotyczą,
wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty
postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
12. Skorzystanie przez osobę, której dane dotyczą, z uprawnienia do sprostowania lub uzupełnienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporządzenia 2016/679, nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego
lub konkursu ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą.
Wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporządzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych
do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
13. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiającego w Biuletynie Zamówień Publicznych, prawa, o których
mowa w art. 15 i art. 16 rozporządzenia 2016/679, są wykonywane w drodze żądania skierowanego do Zamawiającego
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZ.271.17.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest:
Wymiana opraw nieenergooszczędnych oświetlenia ulicznego na oprawy typu LED na terenie Gminy Bargłów Kościelny.
2. Opis zamówienia:
W ramach zadania planuje się wykonać wymianę opraw lamp nieenergooszczędnego oświetlenia ulicznego na oprawy w technologii LED. Nowe zamontowane oprawy będą energooszczędne z możliwością zdalnego sterowania. W ramach zaplanowanej modernizacji w pierwszej kolejności będą wymienianie oprawy zniszczone, najbardziej awaryjne w miejscach, w których wymiana na technologie LED przyniesie największe oszczędności i efekty.
Podstawowy zakres zadania obejmuje między innymi:
- wymianę 205 szt. istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych, na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia;
- wymianę przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw wraz z zaciskami na nowe przewody, zabezpieczenia i zaciski na liniach napowietrznych nieizolowanych;
- zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem ulicznym umożliwiającego włączenie do niego zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego ;
- utylizację zdemontowanych materiałów w tym źródeł światła;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określono w dokumentacji, na którą składa się:
a) Załącznik nr 7 – Opis Przedmiotu Zamówienia (zwany OPZ) „Modernizacja systemu oświetlenia drogowego w wybranych miejscowościach na terenie Gminy Bargłów Kościelny ”
b) Załącznik od 7a – Przedmiar robót
4.2.6.) Główny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45316110-9 - Instalowanie urządzeń oświetlenia drogowego
45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak
4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:
14. Prawo opcjiOpis opcji: W przypadku powstania oszczędności przy zrealizowaniu zamówienia podstawowego, Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z opcji.
Rodzaj i maksymalna wartość opcji: wymiana do 50 sztuk opraw nieenergooszczędnych na istniejących słupach oświetleniowych na nowe energooszczędne na terenie Gminy Bargłów Kościelny o mocach i parametrach geometrycznych jak w tabeli nr 1.
Zakres opcji może objąć w szczególności:
- wymianę istniejących wyeksploatowanych i nieefektywnych opraw wysokoprężnych, na nowoczesne oprawy ze źródłami światła typu LED celem zwiększenia efektywności energetycznej i ekonomicznej oraz uzyskania właściwych parametrów oświetlenia;
- wymianę przewodów zasilających oprawy oraz zabezpieczeń opraw wraz z zaciskami na nowe przewody, zabezpieczenia i zaciski na liniach napowietrznych nieizolowanych;
- zainstalowanie i uruchomienie systemu sterowania oświetleniem ulicznym umożliwiającego włączenie do niego zainstalowanych opraw oświetlenia ulicznego;
- utylizację zdemontowanych materiałów w tym źródeł światła;
- wykonanie dokumentacji powykonawczej.
Okoliczności skorzystania z opcji: Warunkiem skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji będzie potrzeba wykonania dostaw i wymiany opraw nieenergooszczędnych na nowe energooszczędne oraz w przypadku wystąpienia oszczędności finansowych na zadaniu, po ewentualnym uzyskaniu zgody Banku Gospodarstwa Krajowego (jeżeli dotyczy) po cenach jednostkowych z kosztorysu ofertowego Wykonawcy. Zamawiający może skorzystać z opcji w trakcie trwania umowy.
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2024-11-29
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Wg zapisów SWZ cz. XX. Opis kryteriów oceny ofert wraz z podaniem wag tych kryteriów i sposobu oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji jakości na prace montażowo – instalacyjne, a także na zamontowane materiały i urządzenia
4.3.6.) Waga: 20
Kryterium 3
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Skuteczność świetlna opraw ulicznych
4.3.6.) Waga: 20
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadachokreślonych w Rozdziale IX SWZ, oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.
2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca byłby zobowiązany wykazać w sposób szczególny.
4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna, że Wykonawca posiada wymagane zdolności techniczne lub zawodowe do należytego wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca wykaże, że
a) wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres działalności jest krótszy – w tym okresie, należycie wykonał co najmniej jedno świadczenie polegające na wykonaniu dostawy z montażem opraw oświetlenia drogowego/ulicznego lub budowy oświetlenia ulicznego o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł brutto oraz załączy dowody określające czy te dostawy zostały wykonane należycie.
Uwaga: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem przy realizacji wymaganego zakresu zamówienia również w formie robót budowlanych lub usług.
Uwaga: Zamawiający nie dopuszcza sumowania wartości kilku realizacji o mniejszej wartości w celu wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu w zakresie danego zadania.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, powyższy warunek musi spełnić w całości jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
b) do realizacji przedmiotowego zamówienia skieruje osoby odpowiedzialne za kierowanie robotami budowlanymi, posiadające wymienione poniżej kwalifikacje zawodowe i doświadczenie:
Kierownik budowy, posiadający uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych bez ograniczeń zgodnie z przepisami ustawy dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) lub odpowiadające im uprawnienia wydane na podstawie odrębnych przepisów oraz doświadczenie w pełnieniu funkcji kierownika budowy lub kierownika robót budowlanych minimum pięć lat.
Wymagany powyżej okres doświadczenia zawodowego należy liczyć od upływu terminu składania ofert w niniejszym postępowaniu.
Zamawiający, określając wymogi dla osób w zakresie posiadanych uprawnień budowlanych, dopuszcza odpowiadające im uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz odpowiadające im uprawnienia wydane obywatelom państw Europejskiego Obszaru Gospodarczego oraz Konfederacji Szwajcarskiej, z zastrzeżeniem art. 12a oraz innych przepisów ustawy Prawo budowlane oraz ustawy z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t.j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 z późn. zm.).
Zamawiający może na każdym etapie postępowania, uznać, że Wykonawca nie posiada wymaganych zdolności, jeżeli posiadanie przez wykonawcę sprzecznych interesów, w szczególności zaangażowanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy w inne przedsięwzięcia gospodarcze wykonawcy może mieć negatywny wpływ na realizację zamówienia.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia wypełniają w formularzu ofertowym oświadczenie, z którego wynika, jaki zakres robót i wykonają poszczególni wykonawcy w odniesieniu do warunków, które zostały opisane w ust. 2 - zgodnie z załącznikiem nr 1 do SWZ.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania,
terminie aktualnych na dzień złożenia następujących podmiotowych środków dowodowych:
1) 1) odpis lub informacje z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji
o Działalności Gospodarczej w zakresie art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub wpisu.
W przypadku oferty wspólnej ww. odpis składa każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące formy złożenia podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz podmiotowych środków dowodowych, które Wykonawca składa na wezwanie Zamawiającego na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dotyczących (dotyczy Wykonawcy, którego
oferta została najwyżej oceniona):
1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym (art. 112 ust. 2 pkt 1 ustawy Pzp),
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
2) uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów (art. 112 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp),
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej (art. 112 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp)
Zamawiający nie wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, ponieważ nie precyzuje żadnych warunków w tym zakresie.
4) zdolności technicznej lub zawodowej, tj. potencjału technicznego Wykonawcy (art. 112 ust. 2 pkt 4 ustawy Pzp)
Zamawiający wymaga złożenia podmiotowych środków dowodowych, zgodnie z Rozdziałem VIII, pkt. 2 lit
• wykaz dostaw wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te dostawy zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego dostawy zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - Wzór wykazu stanowi Załącznik nr 4 do SWZ
• wykaz osób skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie dysponowania tymi osobami, oraz załączeniem dowodów określających doświadczenie Kierownika robót, przy czym dowodami, o których mowa, są uprawnienia - Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.
2. Szczegółowe wymagania dotyczące formy złożenia podmiotowych środków dowodowych zostały określone w SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć przedmiotowe środki dowodowe:a) obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych zawartych w OPZ w tabeli nr 1 Załącznika nr 7 Obliczenia fotometryczne, o których mowa powyżej należy wykonać dla każdej sytuacji geometrycznej w zakresie wszystkich parametrów określonych przez normę PN-EN 13201:2016 lub równoważną dla klasy oświetlenia ulicznego. Do obliczeń należy przyjąć klasę oświetlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi w tabeli nr 1, zawartej w załączniku nr 7 – OPZ oraz współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Każde obliczenie powinno być oznaczone liczbą porządkową oraz nazwą zgodnie z przedmiotową tabelą. Moc opraw zaproponowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż moc opraw wskazana w Tabeli nr 1 załącznika nr 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie opraw o mocy niższej niż wskazana w Tabeli nr 1 załącznika nr 7,
b) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawierające parametry techniczne oferowanych opraw oświetleniowych LED obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w Załączniku nr 7, do SWZ,
c) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawierające parametry techniczne oferowanego systemu sterowania obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w Załączniku nr 7, do SWZ,
d) certyfikat na znak ENEC dla opraw oświetlenia ulicznego lub równoważny dokument potwierdzający wykonanie oprawy zgodnie z normami europejskimi typ programu 5 według ISO/IEC 17067 lub równoważnego, nadany przez laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej. Certyfikat musi potwierdzać miejsce produkcji opraw oświetleniowych na terenie Unii Europejskiej lub dopuszczono je do użycia na terenie Unii Europejskiej,
e) certyfikat ENEC PLUS lub równoważny dla opraw oświetlenia ulicznego,
f) certyfikat ZD4i lub równoważny dla opraw oświetlenia ulicznego,
g) raport z testów wibracyjnych zgodnie z normą PN-EN 60068-2-6:2008 lub równoważną wydany przez laboratorium Państwowe Centrum Akredytacji (PCA),
h) uzupełniona, o proponowane typy i moce opraw:
tabela nr 1 z Załącznika Nr 7 do SWZ
2. Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 1 będą podlegały uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w środków dowodowych lub złoży środki dowodowe niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. W przypadku załączenia do oferty błędnych przedmiotowych środków dowodowych, które będą zawierały parametry niezgodne z wymaganiami SWZ, oferta zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia
i będzie podlegała odrzuceniu zgodnie z art. 226 Pzp.
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
1. Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć przedmiotowe środki dowodowe:a) obliczenia fotometryczne wykonane na podstawie danych zawartych w OPZ w tabeli nr 1 Załącznika nr 7 Obliczenia fotometryczne, o których mowa powyżej należy wykonać dla każdej sytuacji geometrycznej w zakresie wszystkich parametrów określonych przez normę PN-EN 13201:2016 lub równoważną dla klasy oświetlenia ulicznego. Do obliczeń należy przyjąć klasę oświetlenia i parametry geometryczne zgodnie z danymi zawartymi w tabeli nr 1, zawartej w załączniku nr 7 – OPZ oraz współczynnik konserwacji równy 0,8 i współczynnik odbicia nawierzchni utwardzonych R3 równy 0,070. Każde obliczenie powinno być oznaczone liczbą porządkową oraz nazwą zgodnie z przedmiotową tabelą. Moc opraw zaproponowana przez Wykonawcę nie może być wyższa niż moc opraw wskazana w Tabeli nr 1 załącznika nr 7. Zamawiający dopuszcza zastosowanie opraw o mocy niższej niż wskazana w Tabeli nr 1 załącznika nr 7,
b) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawierające parametry techniczne oferowanych opraw oświetleniowych LED obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w Załączniku nr 7, do SWZ,
c) karty techniczne lub inne dokumenty informacyjne zawierające parametry techniczne oferowanego systemu sterowania obejmujące informacje potwierdzające spełnianie przez te urządzenia parametrów zawartych w Załączniku nr 7, do SWZ,
d) certyfikat na znak ENEC dla opraw oświetlenia ulicznego lub równoważny dokument potwierdzający wykonanie oprawy zgodnie z normami europejskimi typ programu 5 według ISO/IEC 17067 lub równoważnego, nadany przez laboratorium badawcze, posiadające akredytację na terenie Unii Europejskiej. Certyfikat musi potwierdzać miejsce produkcji opraw oświetleniowych na terenie Unii Europejskiej lub dopuszczono je do użycia na terenie Unii Europejskiej,
e) certyfikat ENEC PLUS lub równoważny dla opraw oświetlenia ulicznego,
f) certyfikat ZD4i lub równoważny dla opraw oświetlenia ulicznego,
g) raport z testów wibracyjnych zgodnie z normą PN-EN 60068-2-6:2008 lub równoważną wydany przez laboratorium Państwowe Centrum Akredytacji (PCA),
h) uzupełniona, o proponowane typy i moce opraw:
tabela nr 1 z Załącznika Nr 7 do SWZ
2. Przedmiotowe środki dowodowe o których mowa w ust. 1 będą podlegały uzupełnieniu. Jeżeli Wykonawca nie złoży w/w środków dowodowych lub złoży środki dowodowe niekompletne, Zamawiający wezwie do ich złożenia lub uzupełnienia w wyznaczonym terminie.
3. W przypadku załączenia do oferty błędnych przedmiotowych środków dowodowych, które będą zawierały parametry niezgodne z wymaganiami SWZ, oferta zostanie uznana za niezgodną z warunkami zamówienia
i będzie podlegała odrzuceniu zgodnie z art. 226 Pzp.
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
1. Przed podpisaniem umowy wybrany Wykonawca zobowiązany jest do złożenia kosztorysu ofertowego wykonanego w oparciu o przedmiar robót (kosztorys ma posłużyć do ewentualnego zastosowania prawa opcji, prawidłowego rozliczenia zadania przez Zamawiającego, zmiany umowy zmniejszenie/zwiększenie lub do wyliczenia wartości wykonanych robót w przypadku ewentualnego odstąpienia od umowy).2. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa powyżej, jeżeli Zamawiający może je
uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do
tych dokumentów np. w treści Formularza ofertowego lub w oświadczeniu o którym mowa w art. 125 ust. 1.
3. Jeżeli w imieniu wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, działa osoba, której
umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1, Zamawiający żąda od
wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
4.Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą,
zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji
danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy
potwierdzający, że wykonawca realizując zamówienie, będzie
dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
5. W postępowaniu mają zastosowanie przepisy rozporządzenia Rady Unii Europejskiej z dnia 8 kwietnia 2022 r. (UE) 2022/576 w sprawie zmiany rozporządzenia (UE) nr 833/2014 dotyczącego środków ograniczających w związku z
działaniami Rosji destabilizującymi sytuację na Ukrainie (Dz. Urz. UE nr L 111 z 8. 4.2022 r, str. 1) oraz ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz.U. z 2022 r., poz. 835). Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się
Wykonawców, w stosunku do których zachodzi którakolwiek z okoliczności wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13
kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących
ochronie bezpieczeństwa narodowego (tj. Dz. U. 2022 r. poz. 835 ze zm.). Wykonawcy składają w tym zakresie stosowne
oświadczenie.
6.Pozostałe wymagania dotyczące wymaganych oświadczeń lub dokumentów zostały zawarte w SWZ.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo winno być załączone do oferty.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, oświadczenia, o których mowa w Rozdziale X ust. 5 pkt 2 SWZ, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
4. Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy
z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie.
5. Pozostałe wymagania w tym zakresie zostały wskazane w SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Zamówienie realizowane i finansowane będzie przy udziale środków Rządowego Funduszu Polski Ład. Zamawiający będzie realizować płatności w następujący sposób:- I Etap- Zamawiający udzieli Wykonawcy zaliczki w kwocie nie mniejszej niż wartość procentowa wynagrodzenia odpowiadająca określonemu w Regulaminie procentowi udziału własnego w planowanej wartości inwestycji, tj. w wysokości min. 20,26 %, przy czym zaliczka będzie dokonana przelewem na rachunek Wykonawcy nie później niż w terminie 14 dni od podpisania umowy, po przedłożeniu właściwej faktury VAT (tzw. faktury zaliczkowej) w rozbiciu na wartość netto oraz podatek VAT,
- II Etap – pozostała do zapłaty kwota wynagrodzenia, z uwzględnieniem sumy wypłaconej zaliczki po dostarczeniu i bezusterkowym odbiorze przedmiotu zamówienia.
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zakres świadczenia Wykonawcy wynikający z umowy jest tożsamy z jego zobowiązaniem zawartym w ofercie. 2.Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 p.z.p. oraz wskazanym w istotnych postanowieniach umowy,
stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ. 3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-10 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: 1. Oferty należy składać poprzez platformę e-Zamówienia zgodnie z wymaganiami określonymi w pkt XIII SWZ. 2. adres strony internetowej prowadzonego postępowania:https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/tenders/ocds-148610-f0ea5a1f-492e-4319-aef7-e22dbbf14f2b.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-10 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-10-09
INNE PRZETARGI BARGŁÓW KOŚCIELNY
więcej: przetargi BARGŁÓW KOŚCIELNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa stawu w Godaczach, Gmina Świercze"
- Budowa drogi gminnej ul. Dworskiej (129048G) w Gościcinie
- "Termomodernizacja budynku Chodzieskiego Domu Kultury".
- Budowa kompleksu sportowego Orlik przy ul. Fizyków - dokumentacja projektowa
- Budowa zespołu dwóch budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dąbiu woj. wielkopolskie
- Remont łazienek w budynku dydaktycznym (szkola) ZSLiE w Brynku.
więcej: Lampy i oprawy oświetleniowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.