Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00433297/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na rzecz Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Nadleśnictwo Ustka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 770528271
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Słupska
1.5.2.) Miejscowość: Ustka
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-270
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL636 - Słupski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ustka@szczecinek.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ustka.szczecinek.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/nadlesnictwo_ustka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na rzecz Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c8c757fd-6678-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481387
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00044061/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie uslug agencji pracy tymczasowej na rzecz Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00433297
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SA.270.1.16.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług agencji pracy tymczasowej na rzecz Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie (dalej jako „Ośrodek”).
2. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do rekrutacji, zatrudniania pracowników tymczasowych i kierowania tych pracowników do świadczenia pracy na rzecz i pod kierownictwem Zamawiającego.
3. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do rekrutowania i kierowania do pracy takich pracowników jak:
- Kucharz – 1 osoba – zatrudnienie na pełen etat;
- Pomoc kuchenna – 2 osoby - zatrudnienie na pełen etat;
- Kelner – 3 osoby - zatrudnienie na pełen etat;
- Dozorca – 1 osoba - zatrudnienie na pełen etat;
- Pokojowe – 3 osoby - zatrudnienie na pełen etat;
- Pracownik kręgielni – 1 osoba - zatrudnienie na pół etatu;
4. Warunki zamówienia:
a) Pracownicy tymczasowi będą realizować zlecone zadania w pełnym wymiarze czasu pracy w miejscach wskazanych przez Zamawiającego (na terenie Ośrodka Szkoleniowo – Wypoczynkowego „Leśnik” w Orzechowie).
b) Wykonawca wyznaczy osobę koordynującą realizację umowy (posługującą się językiem polskim w mowie i piśmie), która będzie odpowiedzialna za nadzór merytoryczny i organizacyjny nad realizacją zamówienia w zakresie rekrutacji i kierowania do pracy, jak również za kontakty z Zamawiającym.
c) Osoby skierowane do pracy, zobowiązane są do stawiennictwa w dniu rozpoczęcia świadczenia pracy w Ośrodku Szkoleniowo – Wypoczynkowym „Leśnik” w Orzechowie wraz z dokumentem tożsamości.
d) Pracownik odpowiedzialny ze strony Zamawiającego za nadzór nad pracownikiem tymczasowym przeprowadzi szkolenie z zakresu instruktażu stanowiskowego oraz wskaże zakres prac, obowiązki służbowe i zapozna pracownika z oceną ryzyka zawodowego na stanowisku.
e) Wykonawca zapewni zmianę pracownika tymczasowego w uzasadnionych przypadkach w szczególności: niewłaściwego świadczenia pracy przez niego, rezygnacji zatrudnienia, porzucenia pracy, w ciągu maksymalne 24 godzin od otrzymania zlecenia przez Zamawiającego.
f) Zamawiający wyraża zgodę na kierowanie cudzoziemców do pracy tymczasowej na rzecz Zamawiającego. Osoby te muszą posiadać wszelkie wymagane zgody, dokumenty czy pozwolenia na świadczenie pracy na terytorium RP.
g) Wykonawca zobowiązuje się na każde wezwanie Zamawiającego, w terminie określonym w tym wezwaniu, dostarczyć kopie dokumentów – zezwolenie na prace pracowników cudzoziemców lub oświadczenie, iż nie znajduje do nich zastosowania obowiązek uzyskania zezwolenia pracy na terenie RP oraz wszelkie inne dokumenty wymagane dla legalnego zatrudnienia pracowników tymczasowych przez Wykonawcę.
h) Zgłaszanie przez Zamawiającego zapotrzebowania na pracowników odbywać się będzie drogą elektroniczną.
i) Rozliczanie umowy będzie następować na podstawie rzeczywiście przepracowanych przez pracowników tymczasowych roboczogodzin w danym miesiącu.
j) Faktyczne wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane, jako iloczyn stawki za jedną godzinę pracy jednego pracownika wskazanej w ofercie Wykonawcy za 1 roboczogodzinę pracy pracownika i ilość faktycznie przepracowanych godzin przez poszczególnego pracownika w ramach Umowy w danym miesiącu kalendarzowym.
k) Wynagrodzenie pracownika tymczasowego określone zostaje na poziomie co najmniej minimalnego wynagrodzenia za pracę zgodnie z Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 14 września 2021 r. w sprawie wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę.
l) Wynagradzanie pracownika tymczasowego jest tak ustalone, aby odpowiadało rodzajowi pracy, którą będzie wykonywał pracownik.
m) Miesięczny koszt pracy jednego pracownika tymczasowego musi obejmować wszystkie koszty związane z właściwym wykonaniem przedmiotu zamówienia wynikające wprost z załączonego opisu przedmiotu zamówienia, jak również w nim nieujęte, a bez których nie można realizować przedmiotu zamówienia, w tym min. koszty wykonywania usługi, koszty badań lekarskich, koszty szkoleń zakresu BHP, koszty odzieży roboczej, koszty dojazdu lub dowozu pracowników, koszty zakwaterowania i inne opłaty niewymienione, w tym ubezpieczenia, wymagane uzgodnienia, wszystkie podatki w tym należny podatek VAT oraz pozostałe składniki cenotwórcze.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79600000-0 - Usługi rekrutacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79610000-3 - Zapewnianie usług personelu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 149125,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 193105,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 149125,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Innovation&Business Natalia Vibla
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862391372
7.3.3) Ulica: Śląska 53C/204
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-304
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Innovation&Business Natalia Vibla
jakie przetargi wygrała firma
Innovation&Business Natalia Vibla
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 149125,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z USTKI
- Zapewnienie schronienia dla osób bezdomnych z terenu Miasta Ustka z usługami opiekuńczymi oraz bez usług opiekuńczych
- Modernizacja hydroforni na terenie Ośrodka Szkoleniowo - Wypoczynkowego Leśnik w Orzechowie - V postępowanie
- Sukcesywne usługi usuwania śniegu oraz usuwania śliskości w sezonie zimowym 2024/25 dróg, chodników, ciągów pieszo - jezdnych Gminy Ustka
więcej: przetargi w Ustce »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.