Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00423938/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-11-04
- 2022/BZP 00437146/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-14
- 2022/BZP 00444562/01 - Modyfikacja z dnia 2022-11-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: INSPEKCJA WETERYNARYJNA POWIATOWY INSPEKTORAT WETERYNARII W LUBLINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431029151
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Spółdzielczości Pracy 3
1.5.2.) Miejscowość: Lublin
1.5.3.) Kod pocztowy: 20-147
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lublin.piw@wiw.lublin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.piw.lublin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://piwlublin.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
WETERYNARIA
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup i dostawa dwóch samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6e605917-5ba6-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481399
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00420660/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Zakup 2 szt. samochodów na potrzeby Powiatowego Inspektoratu Weterynarii w Lublinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00423938/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Fk.a.330.3.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I część- Zakup i dostawa samochodu osobowego typu Pick-up lub SUV 4x4 – 1 sztSzczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1A do SWZ.
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od pon. do pt. w godzinach 7-15.
3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę posiadającą autoryzację producenta. Odległość do punktu serwisowego nie więcej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnienia w cenie oferty pakiet ubezpieczeń: OC, AC,NNW, Assistance (również na Europę) na okres 12 miesięcy (1 roku ).
Okres ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem dostarczenia przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy potwierdzonego podpisaniem przez Strony protokołu bez zastrzeżeń.
5) Dostawa wraz z samochodami dokumentów w języku polskim:
a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów samochodów, niezbędnych do rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze przed datą wydania samochodu (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w Polsce w dacie dostawy),
b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za granicą,
c) instrukcję obsługi samochodów,
d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.
e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
6) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
7) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.
8) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości
a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) bez limitu kilometrów (zgodnie ze złożoną ofertą)
Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert.
Liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 120487,81 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część – Zakup i dostawa samochodu osobowego lub SUV/terenowy – 1 szt.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w zał. nr 1B do SWZ.
Postanowienia wspólne dla obu części:
1) Przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2021 roku.
2) Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się może wyłącznie w dni robocze w godzinach pracy Zamawiającego, tj. od pon. do pt. w godzinach 7-15.
3) Wykonawca zapewni serwis samochodów stanowiących przedmiot umowy. Serwis będzie świadczony przez firmę posiadającą autoryzację producenta. Odległość do punktu serwisowego nie więcej niż 20 km od siedziby Zamawiającego.
4) Wykonawca zobowiązuje się zapewnienia w cenie oferty pakiet ubezpieczeń: OC, AC,NNW, Assistance (również na Europę) na okres 12 miesięcy (1 roku ).
Okres ubezpieczenia rozpoczyna się z dniem dostarczenia przez Wykonawcę i odbioru przez Zamawiającego przedmiotu umowy potwierdzonego podpisaniem przez Strony protokołu bez zastrzeżeń.
5) Dostawa wraz z samochodami dokumentów w języku polskim:
a) Wykonawca zobowiązany jest do złożenia u Zamawiającego wszystkich dokumentów samochodów, niezbędnych do rejestracji pojazdów we właściwym organie komunikacji w terminie nie dłuższym niż 2 dni robocze przed datą wydania samochodu (m.in. wyciąg świadectwa homologacji samochodu i inne dokumenty wymagane przy rejestracji samochodów w Polsce w dacie dostawy),
b) dokumenty gwarancyjne samochodów, wykaz Autoryzowanych Stacji Serwisowych samochodów na terenie Polski i za granicą,
c) instrukcję obsługi samochodów,
d) pełen komplet kluczyków i pilotów w ilości zgodnej z ofertą producenta.
e) harmonogram wymaganych przez producenta przeglądów technicznych, gwarancyjnych i pogwarancyjnych,
6) Ilekroć w opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty, pochodzenie, normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy referencji technicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. Równoważność polega na możliwości zaoferowania przedmiotu zamówienia o nie gorszych parametrach technicznych, konfiguracjach, wymaganiach normatywnych itp.
7) Szczegółowy zakres obowiązków stron zawarty jest we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.
8) Wykonawca na dostarczony przedmiot zamówienia udziela Zamawiającemu następujących gwarancji jakości
a) minimum 24 miesiące gwarancji ogólnej na samochód, w tym na silnik i wszystkie podzespoły mechaniczne (m.in. zawieszenie) bez limitu kilometrów (zgodnie ze złożoną ofertą)
Gwarancja w powyższym zakresie stanowi kryterium oceny ofert.
Liczona od daty podpisania protokołu zdawczo-odbiorczego przez Zamawiającego.
Zakres gwarancji, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 3 (A lub B) do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34110000-1 - Samochody osobowe
4.5.5.) Wartość części: 96463,41 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 138990 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 139944 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 138990 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIX FORUM LIDER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271113753
7.3.3) Ulica: KONOPNICA
7.3.4) Miejscowość: MOTYCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 138990 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 92770,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96555,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96555,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIX FORUM LIDER SP. Z O.O.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5271113753
7.3.3) Ulica: KONOPNICA
7.3.4) Miejscowość: MOTYCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 21-030
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-12-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 96555,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-20INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Usługi holowania, przewozu i parkowania pojazdów o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t i powyżej 3,5 t zabezpieczonych przez Policję (...)
- Dostawa odczynników do badań immunohistochemicznych wraz z dzierżawą aparatu
- Wywóz stałych odpadów komunalnych i odpadów suchych z nieruchomości w Lublinie, Białej Podlaskiej i Chełmie z podziałem na części.
- Świadczenie kompleksowych usług pogrzebowych na rzecz Miejskiego Ośrodka Pomocy Rodzinie w Lublinie w roku 2025.
- Dostawa papieru kserograficznego do Urzędu Miasta Lublin.
- Świadczenie usług terapeuty integracji sensorycznej (terapeuta SI) na potrzeby Regionalnego Punktu Diagnoz i Terapii FAS/FASD w Lublinie z podziałem na części
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup samochodu 9-cio osobowego dla Starostwa Powiatowego w Świdnicy
- Zakup fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie - czwarte postępowanie
- Dostawa samochodu osobowego typu VAN
- NAJEM DŁUGOTERMINOWY SAMOCHODU ELEKTRYCZNEGO ZEROEMISYJNEGO NA POTRZEBY URZĘDU DZIELNICY WESOŁA m.st. WARSZAWY
- Zakup samochodu służbowego na potrzeby Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w Kielcach
- "Likwidacja barier transportowych w Placówkach Opiekuńczo -Wychowawczych w Gostyninie - zakup mikrobusu 9-cio osobowego przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych w ramach "Programu ...
więcej: Samochody osobowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.