eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowa SólZagospodarowanie terenu przy budynku zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zagospodarowanie terenu przy budynku zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowa Sól-Miasto

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 970770280

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka J. Piłsudskiego 12

1.5.2.) Miejscowość: Nowa Sól

1.5.3.) Kod pocztowy: 67-100

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL432 - Zielonogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@nowasol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowasol.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f775920f-adc6-4494-9784-c20d65c44320

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zagospodarowanie terenu przy budynku zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f775920f-adc6-4494-9784-c20d65c44320

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481411

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005410/08/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Rewitalizacja dzielnicy portowej w Nowej Soli - etap III – zagospodarowanie terenu ogrodu i placu przed budynkiem Magazynu Solnego.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00431433

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.17.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zagospodarowania terenu przy budynku zabytkowego Magazynu Solnego przy Placu Solnym w Nowej Soli. Zakres prac obejmuje:
a) zagospodarowanie terenu placu przed budynkiem Magazynu Solnego poprzez usuniecie części nawierzchni z kostki brukowej o powierzchni ca. 54 m2 i wykonanie 6 szt. rabat murowanych oraz 10 szt. obrzeży ogrodowych w formie donic oraz montaż elementów małej architektury takich jak ławki, pojemniki na odpady, stojaki rowerowe, donice, blokady wjazdowe,
b) zagospodarowanie terenu ogrodu za budynkiem Magazynu Solnego poprzez usunięcie nawierzchni betonowo żwirowych i niwelację terenu względem poziomu posadzki w budynku magazynu solnego oraz odpowiednie jego ukształtowanie celem realizacji dojść pieszych o powierzchni ca. 280 m2, wykonanie rabat murowanych, przebudowę istniejącego ogrodzenia ceglanego na granicy ze wspólnotą mieszkaniową poprzez rozbiórkę istniejącego ogrodzenia i budowę nowego ogrodzenia ceglanego o długości ca. 25 mb, demontaż istniejącego betonowego ogrodzenia oraz montaż nowego ogrodzenia o konstrukcji metalowej i częściowo ceglanej o długości
ca. 24 mb, wykonanie ciągów pieszych z płyt betonowych o powierzchni ca. 207 m2, wprowadzenie możliwości podłączenia mediów takich jak woda oraz kanalizacja (wyłazy), likwidację nieczynnego przyłącza wodociągowego oraz studni, wykonanie dekoracyjnego oświetlenia zewnętrznego w postaci reflektorów oraz słupków, wykonanie nawodnienia kropelkowego, wprowadzenie małej architektury takiej jak: maszty z żaglami płóciennymi, ławki, krzesła, stoły kawiarniane, pojemniki na odpady.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233250-6 - Roboty w zakresie nawierzchni, z wyjątkiem dróg

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

43325000-7 - Wyposażenie parków i placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 768000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 827254,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 768000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI BUDOWLANE BUD-BIG KRZYSZTOF PULTYN

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon: 363358387

7.3.4) Miejscowość: Lubieszów 91E

7.3.5) Kod pocztowy: 67-100

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 768000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.