Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441186/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PAKOŚĆ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350783
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 4
1.5.2.) Miejscowość: Pakość
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-170
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 525665024
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pakosc.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pakosc.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9627771.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9106b49d-ed07-4c85-af7f-86709dbc0251
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481565
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024749/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441186
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.10.2024.MG
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 130555,56 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Dowóz dzieci do placówek oświatowych na terenie gminy Pakość w roku szkolnym 2024/2025 na podstawie imiennych biletów miesięcznych”. Dowożenie obejmuje 4 placówki:
1) Szkołę Podstawową im. Ewarysta Estkowskiego w Pakości,
2) Szkołę Podstawową im. Powstańców Wielkopolskich w Pakości,
3) Przedszkole Miejskie w Pakości,
4) Zespół Placówek Oświatowych w Kościelcu.
2. Zamówienie będzie realizowane we wszystkie dni nauki szkolnej, bez ferii zimowych, dni świątecznych a także dni, w których szkoła jest nieczynna, oraz dni, gdy nie jest możliwa realizacja umowy z powodu okoliczności związanych z wystąpieniem epidemii, w tym m.in. wirusa COVID-19, oraz w przypadku wprowadzenia zdalnego nauczania. W przypadku odpracowywania zajęć szkolnych w innym dniu wolnym od zajęć Wykonawca zobowiązany jest zapewnić przewóz i odwóz dzieci, zgodnie z rozkładem jazdy ustalonym przez Zamawiającego.
3. Uczniowie będą przewożeni w oparciu o utworzone przez przewoźnika linie komunikacji regularnej
z pierwszeństwem przejazdu dzieci i młodzieży. Linie komunikacji regularnej zostaną ułożone
i oznaczone w taki sposób aby umożliwiały uczniom dojazd autobusami z miejsca zamieszkania
do placówki oświatowej oraz odwożenie ich z placówki oświatowej do miejsca zamieszkania, przy zachowaniu norm bezpieczeństwa obowiązujących w zakresie transportu drogowego osób.
4. Szacunkowa łączna liczba dowożonych uczniów w roku szkolnym 2024/2025 wynosi 235 uczniów. Podana liczba uczniów może ulec zmianie. Szacunkowa liczba km, które przejadą dziennie autobusy wynosi około 267 km. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zmiany trasy danego przewozu, liczby kursów oraz godzin przewozu dzieci w roku szkolnym 2024/2025, a także możliwość ograniczenia działalności placówek oświatowych z terenu gminy Pakość. Trasy zostaną doprecyzowane po ustaleniu planów zajęć wszystkich szkół. Rozliczenie następuje po zakończeniu każdego miesiąca, na podstawie wystawionej faktury, na którą składać się będzie iloczyn liczby wystawionych imiennych biletów miesięcznych dowożonych uczniów w danym miesiącu, oraz ceny jednostkowej imiennego biletu miesięcznego.
5. Z tytułu zmniejszenia liczby dowożonych uczniów Zamawiający nie przewiduje ponoszenia dodatkowych opłat, a Wykonawca nie będzie rościł pretensji ani żądał rekompensaty finansowej jeżeli wartość zamówienia będzie mniejsza niż szacowana przez Zamawiającego.
6. Opiekę nad przewożonymi uczniami organizuje i zapewnia Zamawiający. Wykonawca zobowiązuje się do bezpłatnego przewozu opiekunów.
7. W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązuje się do wykonania na rzecz Zamawiającego usługi przewozu osób na odległość 2000,00 km, która zostanie zrealizowana na potrzeby Zamawiającego po wcześniejszym wskazaniu przez Zamawiającego trasy danego przewozu, liczby kursów i godzin przewozu dzieci.
8. UWAGA: Ze względu na specyfikę usług rozmiar przedmiotu zamówienia określony jest szacunkowo mimo określenia go przez Zamawiającego z należytą starannością. Rzeczywista ilość usług wynikać będzie z faktycznego zapotrzebowania Zamawiającego i może ulec zmianie, przy czym Wykonawca nie będzie rościł pretensji, ani żądał rekompensaty finansowej, jeżeli ilość ta będzie mniejsza lub większa niż szacowano.
9. Zamawiający wskazuje, że przedmiot zamówienia może być wykonany wyłącznie przy wykorzystaniu kierowców, którzy nie byli skazani za przestępstwa na tle seksualnym.
10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 1 do umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119850,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 135886,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 119850,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Kujawsko- Pomorski Transport Samochodowy S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8883115816
7.3.3) Ulica: Wieniecka 39
7.3.4) Miejscowość: Włocławek
7.3.5) Kod pocztowy: 87-800
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KUJAWSKO-POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
KUJAWSKO-POMORSKI TRANSPORT SAMOCHODOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 119850,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowozy i odwozy uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Łyszkowice w okresie od 1 stycznia do 31 grudnia 2025 roku z wyłączeniem dni wolnych od zajęć szkolnych
- "Świadczenie usługi dowozu i odwozu dzieci do szkół na terenie Gminy Paradyż na podstawie zakupu biletów miesięcznych w okresie od 01.01.2025 r. do 31.12.2025 r."
- Dowóz i odwóz uczniów z niepełnosprawnościami z terenu miasta Zgierza do szkół i ośrodków w roku 2025
- DOWÓZ UCZNIÓW DO SZKÓŁ NA TERENIE GMINY SIERAKÓW W OKRESIE OD 01.01.2025 ROKU DO 31.12.2025 ROKU NA PODSTAWIE BILETÓW MIESIĘCZNYCH SZKOLNYCH
- Świadczenie usług przewozowych w gminnej komunikacji publicznego transportu zbiorowego dla Gminy Ozimek
- Usługi w zakresie przewozu zwłok, przechowywania zwłok na potrzeby prokuratur okręgu ostrowskiego z podziałem na zadania
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.