eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KlukiPrzebudowa dróg w Gminie Kluki - etap III



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa dróg w Gminie Kluki – etap III

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KLUKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648043

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 88

1.5.2.) Miejscowość: Kluki

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-415

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@kluki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kluki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6d7ed0f5-352e-11ef-8a31-0e435a8a43bc

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa dróg w Gminie Kluki – etap III

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6d7ed0f5-352e-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481601

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00230270/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa dróg w Gminie Kluki - etap III

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388381

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RIR.271.3.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 4616028,87 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest budowa i modernizacja dróg na terenie gminy Kluki. Zadanie obejmuje: 1. Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Imielnia- Roździn, 2. Przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Parzno (Kresy), 3. Przebudowę drogi wewnętrznej od drogi krajowej nr 74 do miejscowości Kaszewice Kolonia. Roboty będą polegały głównie na wykonaniu korytowania wykonania przepustów, podbudowy z kruszywa, nawierzchni mineralno-bitumicznej, poboczy obustronnych, przebudowy zjazdów do przylegających nieruchomości.

Zadanie nr 1 – Imielnia - Roździn
Przedmiotem zadania jest przebudowa drogi wewnętrznej (niepublicznej) przebiegającej między miejscowościami Imielnia i Roździn, przez teren niezabudowany.
Szerokość pasa drogowego w stanie obecnym wynosi ok. 6 m. Przedmiotowy odcinek drogi posiada jezdnię tłuczniową szerokości ok. 3,5 m.
W pasie drogowym zlokalizowane jest przyłącze energetyczne.
Drzewa wskazane na planie sytuacyjnym kolidujące z inwestycją przeznaczone są do usunięcia.
Ponadto należy usunąć z pasa drogowego wszystkie drzewa i krzewy nie wymagające pozwolenia na wycinkę. Dodatkowo należy przyciąć wszystkie gałęzie na wysokość 4,2 m nad obszarem korony drogi.
Projekt przewiduje przebudowę drogi wewnętrznej (niepublicznej) obejmującej wykonanie:
- jezdni bitumicznej szerokości 4,0 m ze zwężeniem do 3,0 m na przepuście w ciągu rzeki Stawki
- poboczy obustronnych tłuczniowych szerokości 0,5 m.
Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 724,13 m.
Ponadto projektuje się przebudowę 4 zjazdów do sąsiednich nieruchomości.
Projektuje się również remont przepustu zlokalizowanego pod koroną drogi.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu
- nawierzchnia jezdni bitumicznej - 2870 m2
- nawierzchnia poboczy tłuczniowych - 720 m2
- nawierzchnia zjazdów tłuczniowych - 30 m2
- nawierzchnia umocnienie brukiem kamiennym - 20 m2
Teren nie znajduje się pod ochroną konserwatorską. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego.
Zadanie obejmuje również oznakowanie drogi.

Zadanie nr 2 – Parzno (Kresy)
Przedmiotowe zamierzenie budowlane obejmuje przebudowę drogi wewnętrznej w miejscowości Parzno (przysiółek Kresy). Przedmiotem opracowania jest projekt budowlany przebudowy przedmiotowego odcinka drogi obejmującej przebudowę jezdni wraz z poboczami i zjazdami do sąsiednich nieruchomości oraz przebudową zjazdu zwykłego z drogi powiatowej nr 1909E.
Przedmiotowy odcinek drogi wewnętrznej przebiega głównie poza terenem zabudowy przez obszar zalesiony.
Jedynie na odcinku ok. 170 m droga przebiega przez teren z luźną zabudową jednorodzinną w miejscowości Parzno (przysiółek Kresy).
Szerokość pasa drogowego w stanie obecnym wynosi ok. 8-9 m. Przedmiotowy odcinek drogi posiada jezdnię tłuczniową szerokości ok. 4-5 m.
W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć wodociągowa, napowietrzna linia energetyczna.
Drzewa wskazane na planie sytuacyjnym i kolidujące z inwestycją przeznaczone są do usunięcia. Ponadto należy usunąć z pasa drogowego wszystkie drzewa i krzewy nie wymagające pozwolenia na wycinkę. Dodatkowo należy przyciąć wszystkie gałęzie na wysokość 4,5 m nad obszarem korony drogi (jezdni i poboczy).
Projekt przewiduje przebudowę drogi wewnętrznej (niepublicznej) obejmującej wykonanie:
- jezdni bitumicznej szerokości 4,0 m wraz ze zjazdem zwykłym z drogi powiatowej
- lokalną przebudowę ścieżki rowerowej przylegającej do przebudowywanego zjazdu
- poboczy obustronnych tłuczniowych szerokości 0,75 m.
Długość przebudowywanego odcinka drogi wynosi 780,78 m.
Ponadto projektuje się przebudowę 16 zjazdów do sąsiednich nieruchomości.
Projektuje się również przestawienie i wymianę kolidującego hydrantu nadziemnego.
Zakres w/w robót pokazano na rys. „Projekt zagospodarowania terenu”.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu
- nawierzchnia jezdni bitumicznej - 3145 m2
- nawierzchnia poboczy tłuczniowych – 1056 m2
- nawierzchnia zjazdów tłuczniowych - 300 m2
- nawierzchnia ścieżki rowerowej - 18 m2
Teren nie znajduje się pod ochroną konserwatorską. Teren nie jest objęty miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego. Droga zlokalizowana jest poza teren górniczym.
Zadanie obejmuje również oznakowanie dróg.

Zadanie nr 3 – Od DK nr 74 do miejscowości Kaszewice Kolonia
Przedmiotem niniejszego projektu jest:
przebudowa drogi wewnętrznej na odcinku od drogi krajowej nr 74 w kierunku miejscowości Kaszewice w dwóch odcinkach. Przedmiotem opracowania jest projekt budowlany przebudowy przedmiotowego odcinka drogi obejmującej przebudowę jezdni wraz z poboczami i zjazdami do sąsiednich nieruchomości oraz rozbiórkę i budowę przepustu pod drogą w ciągu rzeki Ścichawki. Zjazd z drogi krajowej został objęty odrębnym opracowaniem.
Przedmiotowy odcinek drogi wewnętrznej przebiega głównie poza terenem zabudowy przez obszar zalesiony i obszary pól i łąk.
Szerokość pasa drogowego w stanie obecnym wynosi ok. 6-8 m. Przedmiotowy odcinek drogi posiada jezdnię tłuczniową szerokości ok. 3,5-4,0 m. Pod drogą w ciągu rzeki Ścichawki zlokalizowany jest przepust stalowy Ø600.
W pasie drogowym zlokalizowana jest sieć wodociągowa.
Drzewa wskazane na planie sytuacyjnym i kolidujące z inwestycją przeznaczone są do usunięcia. Ponadto należy usunąć z pasa drogowego wszystkie drzewa i krzewy nie wymagające pozwolenia na wycinkę. Dodatkowo należy przyciąć wszystkie gałęzie na wysokość 4,5 m nad obszarem korony drogi (jezdni i poboczy).
Projekt przewiduje przebudowę drogi wewnętrznej (niepublicznej) obejmującej wykonanie:
- jezdni bitumicznej szerokości 4,0 m z poszerzeniem do 4,5m w rejonie zjazdu z drogi krajowej
- poboczy obustronnych tłuczniowych szerokości 0,75 m
- przepustu 1500x1000 pod drogą w ciągu rzeki Ścichawki.
Długości przebudowywanych odcinków drogi wynoszą 441,40m i 452,35m.
Ponadto projektuje się przebudowę 4 zjazdów do sąsiednich nieruchomości.
Nie wystąpiły kolizje z istniejącą infrastrukturą nadziemną i podziemną.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu
- nawierzchnia jezdni bitumicznej - 3597 m2
- nawierzchnia poboczy tłuczniowych – 1323 m2
- nawierzchnia zjazdów tłuczniowych - 33 m2
- nawierzchnia tłuczniowych dowiązań jezdni do istniejących dróg - 97 m2
Przebudowa zjazdu zwykłego z drogi krajowej nr 74 do działki nr 1023/2 obręb Kluki gm. Kluki.
Droga krajowa, przy której zlokalizowany jest przedmiotowy zjazd, posiada jezdnię z betonu asfaltowego szer. ok. 7,0 m i obustronne pobocza z destruktu bitumicznego szer. ok. 2,0 m. Brak jest chodników.
Odwodnienie pasa drogowego poprzez obustronne rowy przydrożne. Szerokość pasa drogowego wynosi ok. 17,5 m. Przedmiotowy odcinek drogi przebiega poza obszarem zabudowanym (teren leśny). W obrębie zjazdu brak jest istniejącego uzbrojenia. Zjazd w stanie istniejącym posiada nawierzchnię z destruktu bitumicznego.
Projektowany zjazd zaklasyfikowano do pierwszej kategorii geotechnicznej. W obrębie projektowanego zjazdu występują zalegają piaski średnie. Warunki wodne określono jako dobre (zwierciadło wody gruntowej na
głębokości poniżej 1,50 m ppt).
Projekt przewiduje przebudowę zjazdu zwykłego szerokości całkowitej 6,0 m do działki nr 1023/2 obręb Kluki z drogi krajowej nr 74. Ponadto pod zjazdem projektuje się przebudowę przepustu na przepust PEHD Ø500 długości 10m wraz z konserwacją rowu przydrożnego długości po 10m od strony wlotu i wylotu przepustu. Roboty objęte niniejszym opracowaniem zawierają się w pasie drogowym drogi krajowej.
Zestawienie powierzchni poszczególnych części zagospodarowania terenu
- nawierzchnia jezdni zjazdu bitumicznego - 47,0 m2
- nawierzchnia poboczy zjazdu z destruktu bitumicznego - 20,0 m2
Zjazd projektuje się o następujących parametrach:
- Szerokość jezdni zjazdu: – 4,5 m
- Szerokość poboczy zjazdu: – 0,75 m (2,0 m przy jezdni drogi krajowej)
- Promienie skrętu: – 5,0-7,0 m
- Spadek poprzeczny zjazdu: daszkowy 2 % z dostosowaniem spadku poprzecznego do spadku
podłużnego krawędzi jezdni drogi krajowej (na włączeniu zjazdu do krawędzi jezdni drogi krajowej)
- Spadek podłużny zjazdu: 0,5% w kierunku działki nr 1023/2.
Odwodnienie zjazdu odbywać się będzie jak w stanie istniejącym. Odprowadzenie wód opadowych z powierzchni zjazdu odbywać się będzie do rowu przydrożnego.
Zadanie obejmuje również oznakowanie drogi.
Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia 3 tablic informacyjnych o otrzymanym dofinansowaniu (dla każdego zadania 1 tablica o wymiarach 120x80.) na realizację inwestycji. Treść tablic do uzgodnienia z Zamawiającym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3670113,67 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4262060,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3670113,67 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowy Dróg i Mostów „ERBEDIM” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7712202407

7.3.3) Ulica: Żelazna 3

7.3.4) Miejscowość: Piotrków Trybunalski

7.3.5) Kod pocztowy: 97-300

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

geodezja, podbudowy, hydranty, przepusty


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-19

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3670113,67 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-07-19

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.