Og³oszenie z dnia 2024-09-03
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00508119/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-19
- 2024/BZP 00567922/01 - Wynik z dnia 2024-10-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA ZEWNÊTRZNEGO NA TERENIE GMINY LUZINO
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA LUZINO
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191675340
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Ofiar Stutthofu 11
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Luzino
1.5.3.) Kod pocztowy: 84-242
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdañski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@luzino.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://samorzad.gov.pl/web/gmina-luzino
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
MODERNIZACJA O¦WIETLENIA ZEWNÊTRZNEGO NA TERENIE GMINY LUZINO
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ad20b337-b1ea-41ad-9d8a-cafa16d602e6
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00481674
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00057916/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Modernizacja o¶wietlenia zewnêtrznego na terenie gminy Luzino
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9697403.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/969740
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: W postêpowaniu o udzielenie
zamówienia, komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami odbywa siê drog±
elektroniczn±, za po¶rednictwem Platformy Zakupowej Open Nexus Sp. z o.o.,
platformazakupowa.pl (zwanej w tre¶ci jako „Platforma zakupowa” lub „Platforma”), pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/969740 i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do Zamawiaj±cego” znajduj±cego siê
na stronie danego postêpowania.
2. Wymagania techniczne i organizacyjne sporz±dzenia, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej, przekazywane przy
u¿yciu Platformy znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie
internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje
3. Oferta musi byæ sporz±dzona w jêzyku polskim, w postaci elektronicznej i opatrzona kwalifikowanym podpisem elektronicznym,
lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Ofertê sporz±dza siê w postaci
elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o
informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2024r. poz. 307), z zastrze¿eniem formatów, o
których mowa w art. 66 ust. 1 pzp, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych
danych, np. .pdf, .doc, .docx, .rtf,.xps, .odt. 4. Do przygotowania oferty konieczne
jest posiadanie przez osobê upowa¿nion± do reprezentowania Wykonawcy kwalifikowanego podpisu elektronicznego, lub podpisu
zaufanego lub podpisu osobistego.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu
Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r., w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz
uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L z 04.05.2016r. Nr 119, str. 1; z
2018 r. Nr 127 poz. 2, z 2021r. nr 74 poz. 35), dalej „RODO”, informujemy, ¿e: 1) administratorem
Pani/Pana danych osobowych jest Gmina Luzino, 2) kontakt do inspektora ochrony danych osobowych
w Gminie Luzino, adres e-mail: inspektor.abi@gmail.com , 3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane
bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO, w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o
udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia
umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych
procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cy na Zamawiaj±cym; 4) odbiorcami Pani/Pana
danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz
art. 74 ustawy Pzp; 5) Pani/Pana dane osobowe bêd±
przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia,
a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres
przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych
osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w
przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego;
- konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do Pani/Pana
danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22
RODO; 8) posiada Pan/Pani: a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych
Pani/Pana dotycz±cych; b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia
Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie
mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian±
postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci
protoko³u oraz jego za³±czników; c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora
ograniczenia przetwarzania danych
osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do
ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu
zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej
lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nieogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia
postêpowania o udzielenie zamówienia; d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony
Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych
narusza przepisy RODO; 9) nie przys³uguje Pani/Panu: a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e
RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o
którym mowa w art. 20 RODO; c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania
danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6
ust.1 lit. c RODO. 3.16.) RODO ograniczenia stosowania)
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na
Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których
dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym
postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w
postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust.
5 RODO. 3. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO,
wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane
dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w
szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia. 4. Wyst±pienie z
¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. 5. Przys³uguje Pani/Panu
prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana
danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d
Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 14.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja o¶wietlenia zewnêtrznego na terenie Gminy Luzino, poprzez demonta¿ istniej±cych opraw sodowych oraz zakup, dostawê i monta¿ 723 szt. nowych opraw o¶wietleniowych typu LED.
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) demonta¿ i utylizacjê istniej±cych opraw o¶wietleniowych sodowych, stanowi±cych w³asno¶æ Gminy Luzino (60 szt. opraw),
2) demonta¿ istniej±cych opraw o¶wietleniowych sodowych wraz z osprzêtem, stanowi±cych w³asno¶æ ENERGA O¶wietlenie Sp. z o. o. (663 szt. opraw), oraz przekazanie do ENERGA O¶wietlenie Sp. z o.o. – Dzia³ Realizacji Us³ug Wejherowo, 84-242 Wejherowo, ul. Przemys³owa 18,
3) monta¿ opraw o¶wietleniowych ze ¼ród³em ¶wiat³a LED na s³upach wraz z przygotowaniem miejsca monta¿u i robotami towarzysz±cymi, dotyczy wszystkich czynno¶ci maj±cych na celu wykonanie dostaw oraz przeprowadzenie wymaganych prób i badañ oraz potwierdzenie ich protoko³em.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 31520000-7 - Lampy i oprawy o¶wietleniowe
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45316100-6 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia zewnêtrznego
45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego
71355200-3 - Wykonywanie badañ
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Ocena przeprowadzona bêdzie w skali punktowej 0-100 pkt., pozosta³e proporcjonalnie mniej (proporcjonalno¶æ liniowa).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Informacje dla Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:1) Wykonawcami wspólnie ubiegaj±cymi siê o udzielenie zamówienia mog± byæ:
a) wspólnicy spó³ki cywilnej – w rozumieniu przepisów art. 860-875 KC,
b) Wykonawcy, którzy zawarli porozumienie w celu wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego, nie bêd±cy spó³k± cywiln± w rozumieniu przepisów KC np.: tak zwane „konsorcjum” dwóch lub wiêcej podmiotów gospodarczych,
2) w takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, albo reprezentowania, w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego,
3) dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy, Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia, ustanowionego pe³nomocnika oraz zakres jego umocowania; - pe³nomocnictwo winno byæ podpisane przez wszystkich tych Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o zamówienie publiczne, którzy ustanawiaj± pe³nomocnika; - podpisy musz± zostaæ z³o¿one przez osoby uprawnione do sk³adania o¶wiadczeñ woli wymienione we w³a¶ciwym rejestrze lub wpisie do centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej,
4) oferta winna byæ podpisana przez ka¿dego z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia lub upowa¿nionego pe³nomocnika,
5) W przypadku wyboru, jako najkorzystniejszej, oferty sk³adanej przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie, Wykonawcy, na ¿±danie Zamawiaj±cego, zobowi±zani s± przed podpisaniem umowy, przedstawiæ Zamawiaj±cemu umowê reguluj±c± wspó³pracê tych Wykonawców, zawieraj±c± w szczególno¶ci:
a) wskazania regu³ ponoszenia odpowiedzialno¶ci przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia,
b) wskazania podmiotu, który bêdzie wystawc± faktury w ramach realizacji zamówienia,
c) wskazania podmiotu, który bêdzie ich reprezentowa³ w stosunkach zewnêtrznych,
d) zapis, z którego wynika, ¿e umowa reguluj±ca wspó³pracê tych Wykonawców nie mo¿e zostaæ rozwi±zana przed zakoñczeniem realizacji zamówienia.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak
7.2.) Informacje na temat zaliczek:
Wykonawca wystawi dla Zamawiaj±cego fakturê VAT zaliczkow± na poczet wykonania przedmiotu umowy w wysoko¶ci 5% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie ca³o¶ci przedmiotu umowy, o którym mowa w § 3 ust. 1 niniejszej umowy tj.: w wysoko¶ci …………………. z³. Zamawiaj±cy w terminie do 30 dni od dnia otrzymania faktury VAT zaliczkowej, dokona zap³aty nale¿no¶ci z fakturyz rachunku bankowego Zamawiaj±cego na rachunek bankowy Wykonawcy.
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Wszelkie zmiany i uzupe³nienia tre¶ci niniejszej umowy wymagaj± formy pisemnej, pod rygorem niewa¿no¶ci, za wyj±tkiem zmiany danych osób wskazanych w § 6 niniejszej umowy.2. Zamawiaj±cy, w szczególno¶ci w oparciu o art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia zmiany tre¶ci umowy, w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w szczególno¶ci w zakresie:
1) zmiany terminu koñcowego w przypadku:
a) przej¶ciowego braku na rynku produktów/wyposa¿enia wchodz±cego w sk³ad przedmiotu umowy, udokumentowanego przez Wykonawcê,
b) wyst±pienia si³y wy¿szej,
c) przed³u¿enia procedury udzielenia przedmiotowego zamówienia publicznego poprzez ¶rodki ochrony prawnej wykorzystywane przez wykonawców lub inne podmioty przed zawarciem umowy, gdy termin dostawy okre¶lony zosta³ dat±,
- pod warunkiem podpisania przez strony porozumienia w sprawie zmiany terminu.
2) zmiany materia³ów lub typu urz±dzenia, w przypadku:
a) wprowadzenia na rynek zmodyfikowanego lub udoskonalonego produktu o parametrach równych lub wy¿szych ni¿ okre¶lonych w umowie – przy zachowaniu zaoferowanych cen,
b) wycofania z produkcji lub dystrybucji oferowanego produktu i zaproponowanie innego – przy zachowaniu parametrów technicznych i funkcjonalnych nie gorszych ni¿ urz±dzeñ przyjêtych do oferty, przy zachowaniu zaoferowanych cen, terminu wykonania i innych warunków udzielenia zamówienia zawartych w SWZ; Wykonawca przed³o¿y Zamawiaj±cemu wykaz parametrów nowo proponowanego sprzêtu (zamiennika) oraz dowody, potwierdzaj±ce, ¿e materia³y, sprzêt lub oprogramowanie przyjête do oferty nie s± ju¿ dostêpne na rynku.
c) pojawienia siê na rynku materia³ów lub urz±dzeñ nowszej generacji, pozwalaj±cych na zaoszczêdzenie kosztów realizacji przedmiotu umowy lub kosztów eksploatacji wykonanego przedmiotu umowy, lub umo¿liwiaj±cych uzyskanie lepszej jako¶ci dostaw,
3) zmiany wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany:
a) wysoko¶ci podatku od towarów i us³ug oraz podatku akcyzowego,
b) wysoko¶ci minimalnego wynagrodzenia za pracê albo wysoko¶ci minimalnej stawki godzinowej, ustalonych na podstawie ustawy z dnia 10 pa¼dziernika 2002 r. o minimalnym wynagrodzeniu za pracê,
c) zasad podlegania ubezpieczeniom spo³ecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysoko¶ci stawki sk³adki na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne,
d) zasad gromadzenia i wysoko¶ci wp³at do pracowniczych planów kapita³owych, o których mowa w ustawie z dnia 4 pa¼dziernika 2018 r. o pracowniczych planach kapita³owych (Dz. U. z 2024 r. poz. 427),
- je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê; - w przypadku, o którym mowa w lit. b, c i d, Wykonawca, w terminie 30 dni od dnia wej¶cia w ¿ycie przepisów dokonuj±cych tych zmian, zobowi±zany jest przedstawiæ, w formie pisemnej, wniosek uzasadniaj±cy zwiêkszenie wynagrodzenia,
4) zmiany danych Wykonawcy np. zmiana siedziby, adresu, nazwy (bez zmiany samego Wykonawcy),
5) wyst±pienia rozbie¿no¶ci lub niejasno¶ci w rozumieniu pojêæ u¿ytych w umowie, których nie mo¿na by³o usun±æ w inny sposób, a zmiana taka bêdzie umo¿liwiaæ usuniêcie rozbie¿no¶ci i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji,
6) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wprowadzonych w umowach pomiêdzy Zamawiaj±cym, a stron± inn± ni¿ Wykonawca, w tym instytucjami nadzoruj±cymi wdra¿anie Projektu, w ramach którego realizowane jest zamówienie,
7) konieczno¶æ wprowadzenia zmian bêdzie nastêpstwem zmian wytycznych dotycz±cych Projektu.
3. W przedstawionych w ust. 2 pkt 1 przypadkach wyst±pienia opó¼nieñ strony ustal± nowe terminy, z tym ¿e maksymalny okres przesuniêcia terminu zakoñczenia realizacji przedmiotu umowy równy bêdzie uzasadnionemu okresowi przerwy lub postoju.
4. W przypadku zmian w umowie, niedoprecyzowanych w niniejszym paragrafie, maj± zastosowanie odpowiednie postanowienia art. 454 oraz art. 455 ustawy Pzp.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-26 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/transakcja/969740
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-26 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-25
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Z postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego wyklucza siê równie¿ Wykonawców, w stosunku do którychzachodzi którakolwiek z okoliczno¶ci wskazanych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych
rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa
narodowego (Dz.U. z 2024 r., poz. 507).
2. Wykluczenie nastêpuje na okres trwania okoliczno¶ci okre¶lonych w art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o
szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie
bezpieczeñstwa narodowego (Dz. U. z 2024 r., poz. 507).
INNE PRZETARGI LUZINO
- PRZEBUDOWA ULICY MICKIEWICZA W LUZINIE CZÊ¦Æ NR 2 POSTÊPOWANIA - BUDOWA NAWIERZCHNI ULICY MICKIEWICZA W LUZINIE
- UTWARDZENIE NAWIERZCHNI ULIC NA TERENIE GMINY LUZINO, W MIEJSCOWO¦CIACH: LUZINO I WYSZECINO
- PRZEBUDOWA DROGI GMINNEJ UL. ROBOTNICZEJ, UL. POPRZECZNEJ I UL. 10 MARCA W LUZINIE O BUDOWÊ JEZDNI, BUDOWÊ CHODNIKA I BUDOWÊ KANALIZACJI DESZCZOWEJ
wiêcej: przetargi LUZINO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa o¶wietlenia drogowego ul. Stawowej, ul. Parkowej i ul. Ko¶cielnej w Sadkowie na dz. nr 142/2, 142/3, 158/9, 154"
- Budowa i zadaszenie boisk w Szreniawie
- Przedmiotem zamówienia o nazwie "Projekt wieloetapowej, kompleksowej rewitalizacji Ratusza Miejskiego (d. Willa Rozalin). Etap 1 - rewitalizacja elewacji" oraz "Projekt wieloetapowej, (...)"
- Dostawa i monta¿ instalacji fotowoltaicznej na terenie oczyszczalni ¶cieków w Bia³ej Drugiej
- Budowa boiska pi³karskiego przy ul. Kopernika w P³oñsku wraz z obiektami rozgrzewkowymi - "zaprojektuj i wybuduj"
- Wykonanie zadaszenia oraz pod³o¿a dla agregatu pr±dotwórczego oraz pod³±czenie go do istniej±cej instalacji elektrycznej dla Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w £odzi
wiêcej: Lampy i oprawy o¶wietleniowe »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.