Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00012142/01 - Wynik z dnia 2023-01-05
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„Świadczenie usług w postaci gotowania i dowozu zup oraz obiadów dwudaniowych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Radomsku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ W RADOMSKU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004700786
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 10
1.5.2.) Miejscowość: Radomsko
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-500
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 44 6832885
1.5.8.) Numer faksu: 446832855
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mopos-radomsko.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.mops-radomsko.pl/
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w postaci gotowania i dowozu zup oraz obiadów dwudaniowych dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Radomsku”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-34f1674b-7615-11ed-94da-6ae0fe5e7159
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00481719
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019267/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Świadczenie usług w postaci gotowania i dowozu posiłków dla Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Radomsku
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.13.) O zamówienie mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 361 ustawy – usługi społeczne: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://bip.mops-radomsko.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między zamawiającym a Wykonawcami odbywa sie przy użyciu miniPortalu https://miniportal.uzp.gov.pl/, ePUAP (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Adres skrzynki Ośrodka na platformie ePUAP to: /fr2s9uh854/SkrytkaESP oraz poczty elektronicznej e-mail: zamowienia@mops-radomsko.pl, a także w zakresie przewidzianym ustawą za pośrednictwem strony internetowej prowadzonego postępowania https:// bip.mops-radomsko.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysyłania i odbierania dokumentów elektronicznych (w tym m.in. elektronicznych kopii dokumentów i oświadczeń oraz informacji przekazywanych przy ich użyciu) zostały opisane w Regulaminie korzystania z systemu miniPortaluhttps://miniportal.uzp.gov.pl/Warunki Usługi oraz Warunkach korzystania z elektronicznej platformy usług administracji publicznej (ePUAP) https://www.gov.pl/web/gov/warunki-korzystania .
9) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem dedykowanych formularzy do: złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosków oraz do komunikacji wynosi 150 MB.
10) Za datę przekazania oferty, wniosków, zawiadomień, dokumentów elektronicznych (w tym m.in. oświadczeń, elektronicznych kopii dokumentów lub innych informacji ) przyjmuje się datę ich przekazania na ePUAP.
11) Identyfikator postępowania dla danego postępowania dostępny jest w Liście wszystkich postępowań na miniPortalu oraz stanowi dodatek nr 9 do SWZ. Dane postepowania można wyszukać na Liście wszystkich postępowań w miniPortalu klikając wcześniej na opcję " Dla Wykonawców" lub ze strony głównej z zakładki "POSTĘPOWANIA".
12) Dokumenty elektroniczne w postępowaniu muszą spełniać łącznie następujące wymagania:
a) muszą być utrwalone w sposób umożliwiający ich wielokrotne odczytanie, zapisanie i powielenie, a także przekazanie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej lub na informatycznym nośniku danych;
b) muszą umożliwiać prezentację treści w postaci elektronicznej, w szczególności przez wyświetlenie tej treści na monitorze ekranowym;
c) muszą umożliwiać prezentację treści w postaci papierowej, w szczególności za pomocą wydruku;
d) muszą zawierać dane w układzie niepozostawiającym wątpliwości co do treści
i kontekstu zapisanych informacji.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): szczegółowo określa Rozdział 25 SWZ
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): szczegółowo określa Rozdział 25 SWZ
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: NK.2510.19.2022
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.5.) Wartość zamówienia: 270401,85 PLN
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w postaci przygotowywania i dowozu do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Armii Krajowej 1a/11:
Część I zamówienia - zup z wkładką oraz pieczywem dla podopiecznych Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej o gramaturze zupy – 500 ml, gramaturze wkładki – 10 dkg oraz o gramaturze pieczywa (bułki lub chleba)– 80 gram zgodnie z załączonym jadłospisem stanowiącym dodatek nr 10 do SWZ.
Część II zamówienia - obiadów dwudaniowych dla pensjonariuszy DDPS zgodnie z załączonym jadłospisem stanowiącym dodatek nr 11 do SWZ, recepturą dań obiadowych (załącznik nr 1 do jadłospisu), odpowiednią gramaturą dań obiadowych (załącznik nr 2 do jadłospisu) oraz informacją dodatkową (załącznik nr 3 do jadłospisu).
Realizacja zamówienia odbywać się będzie na podstawie jadłospisów wskazanych przez Zamawiającego zmieniających się cyklicznie co 3 tygodnie. na przestrzeni miesiąca powtarzając co 12 dni posiłki wskazane w jadłospisie. Zamawiający nie wymaga zachowania kolejności posiłków wskazanych w jadłospisie. Wykonawca zobowiązuję się dostarczać jadłospisy z dwutygodniowym wyprzedzeniem (w co drugi piątek) do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Armii Krajowej 1a/11.
Posiłki należy dostarczać każdego dnia tygodnia od poniedziałku do soboty (oprócz dni świątecznych przypadających na te dni) chyba, że Zamawiający odrębnie wskaże te dni w godzinach:
a) Część I zamówienia – zupy z wkładką w godz. od 08.30 – 09.30;
• Przewidywana liczba zup z wkładką – od 35 do 40 dziennie.
b) Część II zamówienia – obiady dwudaniowe w godz. od 11.00 – 11.30.
• Przewidywana liczba obiadów dwudaniowych – od 15 do 20 dziennie.
• Przewidywana liczba samych zup – 4 zupy dziennie.
Liczba posiłków uzależniona będzie od ilości wydanych decyzji (indywidualne decyzje administracyjne wydawane na podstawie ustawy o pomocy społecznej) przez Zamawiającego uwzględniając odrębnie dzienne zapotrzebowanie.
Zamawiający zobowiązuje się poinformować wykonawcę o ilości posiłków z tygodniowym wyprzedzeniem. W przypadkach losowych Zamawiający zastrzega sobie prawo do poinformowania wykonawcy do godz. 09.00 w dniu dostawy o zmniejszeniu lub zwiększeniu ilości zamówionych posiłków.
Szacunkowa liczba posiłków w 2023 r. wynosi:
1) Część I zamówienia: 12 080 zup z wkładką
2) Część II zamówienia:
• 6 040 obiadów dwudaniowych;
• 1 208 zup;
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć gorące posiłki własnym transportem,
w odpowiednich naczyniach jednorazowych wraz ze sztućcami do Dziennego Domu Pomocy Społecznej w Radomsku przy ul. Armii Krajowej 1a/11 na własny koszt.
Wykonawca zobowiązany jest do odebrania odpadków po posiłkach jeśli zajdzie taka potrzeba.
Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamawiającemu na jego prośbę etykiety produktów wraz z wyróżnieniem produktów alergennych oraz kaloryczności potraw.
Zamawiający zastrzega sobie prawo do częściowej zmiany jadłospisu w szczególnych sytuacjach związanych np. z aktualną temperaturą powietrza (w sytuacjach wysokich temperatur powietrza preferowane są zupy mniej kaloryczne i nieciężkostrawne jak np. grochówka), sugestiami zdrowotnymi pensjonariuszy lub uwzględniając sezonowe warzywa i owoce jako składniki surówek. Podczas przygotowywania posiłków dla pensjonariuszy DDPS należy uwzględnić ich podeszły wiek oraz związane z nim problemy z gryzieniem twardych produktów. W związku z tym zaleca się aby przygotowane mięso np. kotlety były odpowiednio miękkie jak również surówki powinny być rozdrabniane tak, aby nie sprawiały problemów z gryzieniem. Zalecane są również warzywa gotowane typu: marchewka czy kapusta zasmażana, kalafior, brokuł z masłem i tartą bułką. Przygotowane posiłki winny być przygotowywane jedynie z naturalnych produktów, bez chemicznych dodatków.
Zupa o pojemności 500ml powinna być zawiesista, pożywna o odpowiedniej gramaturze wsadu wg jadłospisu stanowiącego dodatek nr 10 do SIWZ. Skład zupy powinny tworzyć surowce o cechach organoleptycznych, wywar wg rodzaju zupy, główny składnik, podprawa, przyprawy, odpowiednia dla rodzaju zupy wartość odżywcza z uwzględnieniem takich aspektów jak: kaloryczność potrawy, zawartość białka, tłuszczów, węglowodanów i witamin. Wkładka do zupy w okresie letnim
o wadze 10 dkg powinna być gotowana, pieczona lub pakowana hermetycznie czy próżniowo aby zapobiec psuciu np. paprykarz, pasztecik, konserwa mięsna lub rybna. Pieczywo o wadze 80 gram (bułki lub chleb na przemian każdego dnia wg jadłospisu) powinno być świeże i smaczne.
Wykonawca zobowiązany jest w każdy piątek dla osób, którym zupy są dowożone do miejsca zamieszkania zapewnić posiłek na sobotę zamiast zupy. Posiłek na sobotę powinien stanowić danie „słoikowe”: pulpety, fasolka po bretońsku, flaki, gołąbki, konserwa oraz pieczywo zgodnie z gramaturą określoną w jadłospisie. Liczbę posiłków jaką powinien zapewnić wykonawca zamiast zupy na sobotę podaje każdorazowo pracownik Dziennego Domu Pomocy Społecznej.
Przy odbiorze posiłków pracownicy Dziennego Domu Pomocy codziennie zobowiązani są do przeprowadzania oceny organoleptycznej dostarczonych posiłków.
Wykonawcy wskazuje w pkt. 11 formularza ofertowego stanowiącego dodatek nr 1 do SWZ termin płatności faktury, noty księgowej lub rachunku.
3.2 Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania odpowiedniej gramatury potraw, dającej możliwość przeprowadzania badania przez Powiatową Stację Sanitarno - Epidemiologiczną.
3.3 Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przedmiotu zamówienia przez Wykonawcę.
4.2.6.) Główny kod CPV: 55322000-3 - Usługi gotowania posiłków
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2023-01-02 do 2023-12-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 18.1 Kryteria oceny ofert i znaczenie tych kryteriów:
Cena – 60%
Termin płatności – 40%
18.2 Sposób oceniania ofert:
1) kryterium cena w którym zamawiającemu zależy, aby Wykonawca przedstawił jak najniższy wskaźnik (cena), zostanie zastosowany następujący wzór:
Liczba Cn
zdobytych = ----------- x 100 x waga kryterium 60%
punktów Cb
Gdzie:
Cn – cena najniższa wśród ofert nie odrzuconych
Cb – cena oferty badanej
100 – wskaźnik stały
100 % – procentowe znaczenie kryterium ceny
Liczba punktów, którą można uzyskać w ramach kryterium cena obliczona zostanie przez podzielenie ceny najniższej z ofert przez cenę ocenianej oferty i pomnożenie tak otrzymanej liczby przez 100 punktów i wagę kryterium, którą ustalono na 60%.
2) w kryterium „Termin płatności” Zamawiający przyznał wagę 40 pkt odpowiadającej 40% ogólnej oceny oferty. Najwyższą ilość punktów
(w kryterium termin płatności) otrzyma oferta przedstawiająca najdłuższy termin płatności faktury. Ocena ofert dokonana zostanie według następującej punktacji:
• termin płatności – od 30 dni i więcej od dnia wystawienia faktury – 40 pkt.;
• termin płatności – od 15 dni do 29 dni od dnia wystawienia faktury – 10 pkt.;
• termin płatności – do 14 dni (włącznie) od dnia wystawienia faktury – 0 pkt.
18.3 W przypadku nie wpisania w formularzu oferty (dodatek 1 do SWZ) pkt.11 terminu płatności przez Wykonawcę, Zamawiający uzna, że termin płatności wynosi 14 dni od dnia wystawienia faktury.
18.4 Dokonując ostatecznej oceny danej oferty, Zamawiający zsumuje oceny cząstkowe uzyskane przez ofertę dla kryterium „cena” i „termin płatności”.
18.5. Zamawiający udzieli zamówienia Wykonawcy, którego oferta odpowiadać będzie wszystkim wymaganiom przedstawionym w ustawie PZP oraz w SWZ i zostanie oceniona jako najkorzystniejsza w oparciu o podane kryteria wyboru (tj. oferta która uzyska najwyższą liczbę punktów).
18.6 Jeżeli nie można wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taki sam bilans ceny i innych kryteriów oceny ofert, zamawiający spośród tych ofert wybiera ofertę z niższą ceną.
18.7 Zamawiający zastosuje zaokrąglanie każdego wyniku do dwóch miejsc po przecinku.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin płatności
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
zdolności technicznej lub zawodowejWarunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, że:
a) Posiada doświadczenie tj. przedstawi wykonanie i/lub wykonywanie w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie minimum 3 usług lub więcej polegających na gotowaniu i dowozie posiłków o wartości usługi nie mniejszej niż 25.000,00 zł brutto każda oraz załączy dokument potwierdzający, że usługi te zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
b) dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia tj. co najmniej:
• kucharz – przygotowywanie posiłków
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu przez Wykonawcę w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, które stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SWZ – należy dołączyć do oferty,
1) oświadczenie Wykonawcy o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 4a do SWZ.
W/w oświadczenie w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców(dotyczy również wspólników spółki cywilnej) - składa każdy z Wykonawców osobno.
2) W przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie wymienione w pkt 10.3.1. ppkt 1 podmiotu udostępniającego te zasoby - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 4b do SWZ.
W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenie, składa każdy z tych podmiotów.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, które stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SWZ – należy dołączyć do oferty,
W celu potwierdzenia spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu:
1) dotyczących zdolności technicznej lub zawodowej:
wykaz usług wykonanych, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych również wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane lub są wykonywane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego usługi zostały wykonane, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych są wykonywane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów - oświadczenie wykonawcy; w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych nadal wykonywanych referencje bądź inne dokumenty potwierdzające ich należyte wykonywanie powinny być wystawione w okresie ostatnich 3 miesięcy - z wykorzystaniem wzoru określonego w dodatku nr 5 do SWZ,
Jeśli wykonawca składa oświadczenie, zobowiązany jest podać przyczyny braku możliwości uzyskania referencji bądź innych dokumentów wystawionych przez podmiot, na rzecz którego usługi były wykonywane.
Uwaga : Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji usług, wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, w/w wykaz, powinien dotyczyć usług, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył,
a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.
2) dotyczących dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat wykształcenia niezbędnego do wykonania niniejszego zamówienia (kucharz). Wzór wykazu stanowi dodatek nr 8 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
wypełnionego formularza ofertowego o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym dodatek nr 1 do SWZ, podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy,2) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu przez Wykonawcę w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, które stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SWZ – należy dołączyć do oferty,
3) oświadczenie o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiającego, które stanowi dowód potwierdzający spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 2 do SWZ – należy dołączyć do oferty,
4) oświadczenia, o których mowa w pkt 10.1.1 ppkt 2 i 3 SWZ w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców (dotyczy również wspólników spółki cywilnej) – składa każdy z Wykonawców - z wykorzystaniem wzorów stanowiących dodatek nr 2 do SWZ – należy dołączyć do oferty.
Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu,
5) oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni wykonawcy – zgodnie z pkt 8.1.6 SWZ - dołączyć do oferty w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z wykorzystaniem wzoru stanowiącego dodatek nr 3 do SWZ,
6) oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby - w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby Wykonawca składa niniejsze oświadczenia wraz z oświadczeniami, o którym mowa w pkt 10.1 ppkt 2 i 3 SWZ - z wykorzystaniem wzorów stanowiącego dodatek nr 2 do SWZ. W przypadku, gdy Wykonawca powołuje się na zasoby innych podmiotów, w/w oświadczenia, składa każdy z tych podmiotów.
7) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów - w przypadku polegania przez Wykonawcę na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby - Wykonawca składa wraz z ofertą ten dokument – z możliwością wykorzystania wzoru stanowiącego dodatek nr 6 do SWZ.
W/w zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
a) zakres dostępnych wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby;
b) sposób i okres udostępnienia wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia;
c) czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
8) pełnomocnictwo/-a -do reprezentowania odpowiednio wykonawcy, wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego, podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, określające jego zakres i podpisane przez osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy lub tego podmiotu – Wykonawca składa wraz z ofertą
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zgodnie z art. 58 ust. 1 ustawy PZP Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:8.1.1 Oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkich Wykonawców występujących wspólnie.
8.1.2 Oświadczenia i dokumenty potwierdzające brak podstaw do wykluczenia z postępowania składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz oświadczenia dotyczące spełnienie warunków udziału w postepowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu.
8.1.3 Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego;
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wszelkie zmiany umowy - z zastrzeżeniem art. 455 Prawo zamówień publicznych - wymagają formy aneksu podpisanego przez obie strony - pod rygorem nieważności.Zakazuje się zmian postanowień niniejszej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wybory Wykonawcy, chyba że Zamawiający przewidział możliwość dokonania takiej zmiany w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji warunków zamówienia w postaci jednoznacznych postanowień umownych, które określają ich zakres charakter oraz warunki wprowadzenia zmian.
Wszelkie zmiany umowy zostały szczegółowo określone we wzorze umowy który stanowi załącznik nr 7 do SWZ
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2022-12-15 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Formularza do złożenia, zmiany, wycofania oferty lub wniosku dostępnego na ePUAP i udostępnionego również na miniPortalu. (Elektroniczna Skrzynka Podawcza – Adres skrzynki Ośrodka na platformie ePUAP to: /fr2s9uh854/SkrytkaESP) i miniPortal https://miniportal.uzp.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-12-15 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2023-01-14
INNE PRZETARGI Z RADOMSKA
- Remont lokali mieszkalnych położonych w Radomsku przy ul.Warszyca1/11i21, ul.Warszyca4/16i6,ul.Wyszyńskiego24/,ul.Narutowicza31/3i42/2,ul.Młodzowskiej1/6,ul.Piłsudskiego25/8orazul.Plac3Maja12/4
- Budowa oświetlenia ulicznego etap I ul.Lawendowa, ul. Leśna, ul. Wrotki i ul.Wrzosowa w Radomsku
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów w ramach projektu "Kształcenie zawodowe na najwyższym poziomie-wsparcie uczniów i nauczycieli w powiecie radomszczańskim" nr FELD.08.08-IZ.00-0069/23.
- Zakup i dostawa wyposażenia pracowni szkolnych
- "Budowa budynku zaplecza szatniowo - sanitarnego przy boisku sportowym przy ul. Kukuczki w Radomsku" - etap I
więcej: przetargi w Radomsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- PRZYGOTOWANIE I DOSTARCZANIE POSIŁKÓW OBIADOWYCH DLA DZIECI W ROKU 2025
- ŚWIADCZENIE USŁUG CATERINGOWYCH DLA SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 84 IM. JANA BRZECHWY W GDAŃSKU W 2025 ROKU
- Usługi gastronomiczne polegające na przygotowywaniu i dostarczaniu posiłków dla uczestników Dziennego Domu Senior Wigor i klientów Centrum Usług Społecznych Swarzędzu w miejscu zamieszkania.
- Przygotowanie i dowóz posiłków do Szkoły Podstawowej im. Orła Białego w Kobylanach.
- Sukcesywne świadczenie usług cateringu dla przedszkoli - III części
więcej: Usługi gotowania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.