Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00441646/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2024 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA PRZESMYKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582569
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. 11 Listopada 13
1.5.2.) Miejscowość: Przesmyki
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-109
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@przesmyki.pl, zp@przesmyki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przesmyki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-165ed32d-e024-4f0f-a508-9aaaf97175fe1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2024 roku2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-165ed32d-e024-4f0f-a508-9aaaf97175fe
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481784
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029488/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu Sołeckiego na 2024 rok
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00441646
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: GKIZp.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie dotyczy dostaw pn: – „Dostawa kruszywa drogowego w ramach funduszu sołeckiego do remontów dróg lokalnych na terenie Gminy Przesmyki w 2024 roku”.
2. Zamówienie obejmuje dostawę kruszywa betonowego lub frakcji 20-63 mm w ilości ok 4 600 ton,.
3. Dostawa obejmuje zakup, transport samochodami samowyładowczymi, rozładunek, wyrównanie równiarką drogową oraz zagęszczenie dostarczonego kruszywa wałem o masie minimum 12 ton na drogach lokalnych na terenie Gminy Przesmyki wskazanych przez Sołtysów danej miejscowości.
4. Szczegółowy wykaz miejsc dostawy (sołectw) zostanie przekazany Wykonawcy w terminie do 7 dni od daty zawarcia umowy.
5. Kruszywo powinno być czyste, bez domieszek materiałów niepożądanych typu: odpady metalowe, azbest, plastik, drewno, gliny itp. W przypadku ujawnienia w zawartości kruszywa wspomnianych zanieczyszczeń Zamawiający odmówi przyjęcia dostawy.
6. Wykonawca przyjmuje na siebie pełna odpowiedzialność za właściwe wykonanie dostaw, zapewnienie jakości materiałów oraz metod organizacyjno-technicznych w trakcie realizacji zamówienia.
7. Rozładunek kruszywa na drodze powinien być wykonany w sposób nieutrudniający przejazdu, tj. kruszywo powinno być rozsypane na odcinkach dróg wskazanych przez sołtysa danej miejscowości.
8. Dostawa każdej partii kruszywa powinna odbywać się w obecności sołtysa lub innej osoby upoważnionej przez Zamawiającego.
9. Wykonawca co najmniej na 12 godzin przed planowaną dostawą poinformuje o tym telefonicznie Zamawiającego lub sołtysa.
10. Wykonawca przy każdej dostawie (przed rozładunkiem) będzie zobowiązany przekazać dowody ważenia.
11. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości oraz ilości dostawy. Kontrola tonażu odbędzie się w miejscu wskazanym przez Zamawiającego.
12. W przypadku wystąpienia niekorzystnych warunków atmosferycznych (intensywnych opadów deszczu), Wykonawca wstrzyma dostawy (dotyczy to warunków na drogach gruntowych oraz wilgotności samego kruszywa).
4.5.3.) Główny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 333256,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 650670,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333256,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Handlowo Usługowa Jakub Wojtczuk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 360806342
7.3.3) Ulica: Artych 16
7.3.4) Miejscowość: Łosice
7.3.5) Kod pocztowy: 08-200
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Firma Handlowo-Usługowa Jakub Wojtczuk
jakie przetargi wygrała firma
Firma Handlowo-Usługowa Jakub Wojtczuk
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-27
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 333255,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-20INNE PRZETARGI PRZESMYKI
więcej: przetargi PRZESMYKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOWOŻENIE UCZNIÓW DO SZKÓŁ Z TERENU GMINY KRZYNOWŁOGA MAŁA W 2025 ROKU
- "Kompleksowe wykonanie usługi w zakresie dowozu dzieci do placówek oświatowych Gminy Skąpe w 2025 roku"
- Przewóz seniorów - uczestników Klubu Senior+ oraz Dziennego Domu Senior + w Ćmielowie
- DOWÓZ UCZNIÓW NIEPEŁNOSPRAWNYCH Z TERENU GMINY MIEJSKIEJ PRZEWORSK DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH WRAZ Z OPIEKĄ PODCZAS PRZEWOZU W 2025 ROKU Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Przewóz dzieci i ich opiekunów do szkół i przedszkoli na terenie gminy Cisek w formie zakupu biletów miesięcznych w 2025 roku
- Świadczenie usług transportowych na rzecz uczestników DDS z terenu Gminy Kobierzyce do DDS w Tyńcu Małym oraz do miejsc zamieszkania.
więcej: Kruszywo »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.