Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451325/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 710374461
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Długa 67/4
1.5.2.) Miejscowość: Kłoczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-550
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.7.) Numer telefonu: (025) 754 31 99
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: cuw@kloczew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kloczew.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-43cc0ff2-25df-485d-b659-1aec0a08c86a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43cc0ff2-25df-485d-b659-1aec0a08c86a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481790
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051219/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługa prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
„Szkoły nowych możliwości - wdrożenie programów rozwojowych w szkołach podstawowych z terenu gminy Kłoczew”, Działanie 10.3 Kształcenie ogólne Priorytet X Lepsza edukacja programu Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Plus2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451325
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: CUW.271.7.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 244000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część nr 1 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Kłoczewie,Przedmiotem części nr 1 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Kłoczewie, w wymiarze zaangażowania 480 godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodni – 8 godz./tygodniowo – 8 grup.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 97598,40 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Czernicu,Przedmiotem części nr 2 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Czernicu, w wymiarze zaangażowania 300 godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodnia – 5 godz./tygodniowo – 5 grup.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60999 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 3 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w GóździePrzedmiotem części nr 3 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Góździe, w wymiarze zaangażowania 300 godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodni – 5 godz./tygodniowo – 5 grup.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 60999 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 4 zamówienia – usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Woli ZadybskiejPrzedmiotem części nr 4 zamówienia są usługi prowadzenia zajęć rozwijających zainteresowania z robotyki i programowania dla uczniów szkół podstawowych w Szkole Podstawowej w Woli Zadybskiej, w wymiarze zaangażowani 120 godzin lekcyjnych tj. 45 minut (nie obejmuje czasu przygotowania do zajęć) – 60 tygodni – 2 godz./tygodniowo – 2 grupy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 80000000-4 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 24399,60 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 1 kwotę 57 600,00 zł. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, których wartości opiewały na kwotę odpowiednio: 275 520,00 zł, 57 600,00 zł oraz 93 120,00 zł. Oferta o wartości 57 600,00 zł, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferty, nieodrzucone z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 4 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 2 kwotę 36 000,00 zł. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, których wartości opiewały na kwotę odpowiednio: 172 200,00 zł, 36 000,00 zł oraz 58 200,00 zł. Oferta o wartości 36 000,00 zł, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferty, nieodrzucone z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 3 kwotę 36 000,00 zł. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, których wartości opiewały na kwotę odpowiednio: 172 200,00 zł, 36 000,00 zł oraz 58 200,00 zł. Oferta o wartości 36 000,00 zł, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferty, nieodrzucone z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia w części nr 4 kwotę 14 400,00 zł. W postępowaniu zostały złożone trzy oferty, których wartości opiewały na kwotę odpowiednio: 68 880,00 zł, 14 400,00 zł oraz 23 280,00 zł. Oferta o wartości 14 400,00 zł, została odrzucona z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 2 lit. a ustawy Pzp. Oferty, nieodrzucone z najniższą ceną przewyższają kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Zamawiający dokonał analizy finansowej – Zamawiający nie może zwiększyć kwoty przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia do ceny najkorzystniejszej oferty.
INNE PRZETARGI KŁOCZEW
więcej: przetargi KŁOCZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Imprezy, spotkania oraz wydarzenia sportowe
- Kompleksowe zorganizowanie i realizacja wyjazdu edukacyjnego z elementami integracji dla rodzin zastępczych będących uczestnikami projektu "Moc rodziny" współfinansowanego przez Unię Europejską
- Edukacja dla wszystkich - wysoka jakość kształcenia (z podziałem na 10 części)
- Świadczenie usług w zakresie prowadzenia indywidualnych zajęć dydaktyczno-wyrównawczych dla 42 osób - dzieci i młodzieży w wieku szkolnym
- Usługa kompleksowa- wyjazdy edukacyjno- zdrowotne dla uczestników projektu "Tworzenie Lokalnych Systemów Wsparcia dla Seniorów"
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie siedmiu dwudniowych szkoleń pn. "Podnoszenie poziomu bezpieczeństwa osobistego pracownika socjalnego podczas wykonywania czynności zawodowych" w 2025 roku.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.