Ogłoszenie z dnia 2023-11-08
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00443805/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-10-13
- 2023/BZP 00449232/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-18
- 2023/BZP 00454839/01 - Modyfikacja z dnia 2023-10-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona obiektów Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 639770708
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dziekanowice 32
1.5.2.) Miejscowość: Lednogóra
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-261
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@lednica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lednica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c314aded-6995-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona obiektów Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c314aded-6995-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00481862
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00443805
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MPP-03-2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa realizacja Zamówienia p.n.:
„Ochrona obiektów Muzeum Pierwszych Piastów na Lednicy”
1.2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego
w zakresie realizacji i odbioru określają:
opis przedmiotu zamówienia – część III SWZ,
projektowane postanowienia umowy – część IV SWZ.
1.3. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
79710000-4 – usługi ochroniarskie
1.4. Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej
z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 PZP.
2. Zamawiającemu przysługuje prawo do podjęcia decyzji o realizacji przedmiotu zamówienia w szerszym zakresie niż wskazany w pkt 3 Części II SWZ w przypadku organizowania przez Zamawiającego imprez, w tym imprez masowych, na terenie Zamawiającego lub w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia.
3. W przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, o którym mowa w pkt 2, przedmiot opcji będzie obejmował ochronę osób i mienia w przypadku konieczności zapewnienia ciągłości usług będących przedmiotem zamówienia lub zapewnienia usług ochrony osób i mienia w związku:
3.1. ze Zjazdem Wojów w Grzybowie - połowa sierpnia 2024 roku - 2 pracowników ochrony w wymiarze 36 godzin każdy, przewidywane godziny: piątek: 19.00-7.00, sobota i niedziela: 7.00 -19.00,
3.2. z innymi imprezami organizowanymi przez Muzeum, których dokładny termin nie jest jeszcze ustalony – nie więcej niż cztery imprezy w roku 2024 – 6 pracowników ochrony w wymiarze 10 godzin każdy.
4. Łączny wymiar godzin objętych prawem opcji: 132 h.
5. Całkowite wynagrodzenie Wykonawcy za zapewnienie usługi ochrony osób i mienia objętego prawem opcji nie może przekroczyć 10% wynagrodzenia Wykonawcy za wykonanie podstawowego zakresu przedmiotu zamówienia, o którym mowa w pkt 3 Części III SWZ.
6. Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie w stosunku do Zamawiającego
w przypadku, gdy Zamawiający z prawa opcji nie skorzysta. Realizacja zamówienia objętego opcją jest wyłącznie uprawnieniem Zamawiającego.
7. Warunkiem uruchomiania prawa opcji jest złożenie przez Zamawiającego oświadczenia woli w przedmiocie skorzystania z prawa opcji w określonym przez niego zakresie. Skorzystanie z prawa opcji przez Zamawiającego odbędzie się na podstawie pisemnego oświadczenia Zamawiającego złożonego Wykonawcy, na 7 dni przed dniem, w którym zamówienie objęte prawem opcji ma zostać zrealizowane, oraz określeniem wielkości tego zamówienia, objętego prawem opcji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający dnia 26 października 2023 r., zgodnie dyspozycją przepisu art. 222 ust. 4 PZP, udostępnił informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Kwota ta wynosi 1.722.000 PLN brutto.Po dokonaniu otwarcia ofert ustalono, że oferta z najniższą ceną opiewa na kwotę 1.910.485,20 PLN brutto.
Kwota ta przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty.
Zgodnie z przepisem art. 255 pkt 3 PZP:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
3) cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty;
W związku z powyższym Zamawiający zdecydował, że unieważnia przedmiotowe postępowanie działając na podstawie przepisu art. 255 pkt 3 w zw. z przepisem art. 266 PZP.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób, budynku, lokalu i mienia Sądu Rejonowego w Oleśnie
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach zajmowanych przez jednostki Prokuratury Okręgowej w Legnicy tj.: prokuraturze w Legnicy, Lubinie i Głogowie
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej nieruchomości Polskiej Akademii Nauk położonej przy ul. Jaśkowa Dolina 31 w Gdańsku
- ZAPEWNIENIE OCHRONY I DOZORU MIENIA, NA OBIEKCIE PARKOWO-PAŁACOWYM POŁOŻONYM W MIEJSCOWOŚCI GIŻYCE, GM. IŁÓW.
- Usługi ochrony osób, budynku i mienia Sądu Rejonowego w Głubczycach
- Ochrona fizyczna osób i mienia w budynku przy ul. Wł. Andersa 34 w Koszalinie będącym siedzibą Prokuratury Okręgowej w Koszalinie oraz Sądu Rejonowego w Koszalinie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.