eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzubinŚwiadczenie usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Szubin w latach 2025 - 2026



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Szubin w latach 2025 - 2026

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SZUBIN

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350910

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kcyńska 12

1.5.2.) Miejscowość: Szubin

1.5.3.) Kod pocztowy: 89-200

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@szubin.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.szubin.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/952076

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Szubin w latach 2025 - 2026

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6b45dda8-2ea5-48d4-8a1d-c54ba1ec0d7e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481876

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043420/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Świadczenie usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Szubin w latach 2025-2026.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00430413

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług opieki nad bezdomnymi zwierzętami z terenu gminy Szubin w latach 2025 - 2026.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) całodobowe przyjmowanie telefonicznych interwencji zgłoszonych przez przedstawicieli Gminy Szubin na akcyjne wyłapywanie zwierząt bezdomnych;
2) podejmowanie akcji wyłapywania zwierzęcia w ciągu maksymalnie 3 godzin od przyjęcia zgłoszenia;
3) przyjmowanie bezdomnych zwierząt do schroniska i utrzymywanie ich do czasu:
– wydania (adopcji),
– uśpienia (w przypadkach koniecznych: zwierzęta agresywne i chore, których utrzymanie przy życiu wiązałoby się z cierpieniem, ślepych miotów w przypadku bezdomnych zwierząt, które są przewożone do schroniska dla zwierząt),
– naturalnej śmierci;
4) współorganizowanie z przedstawicielami Gminy Szubin akcji porządkowych – wyłapywania zwierząt wraz z przewiezieniem pochwyconych zwierząt do schroniska;
5) odbiór zwierząt (wcześniej pochwyconych) z miejsca ich tymczasowego przetrzymywania – wskazanego przez pracowników Wydziału Ochrony Środowiska i Rolnictwa Urzędu Miejskiego w Szubinie, w terminie 24 godzin od zgłoszenia;
6) bezpłatne przewiezienie i przejęcie bezdomnych zwierząt ze schroniska obecnie przetrzymującego te zwierzęta najpóźniej do 1 stycznia 2025 r. w liczbie ok. 40 sztuk;
7) poszukiwanie właścicieli dla bezdomnych zwierząt, w szczególności poprzez umieszczanie na stronie internetowej schroniska dla zwierząt informacji ze zdjęciem i opisem zwierzęcia odłowionego na terenie gminy Szubin, w ciągu 8 godzin od momentu wyłapania zwierzęcia;
8) realizacja adopcji psów z terenu Gminy Szubin na poziomie, co najmniej 8 psów w skali roku kalendarzowego;
9) wykonywanie wymaganych zabiegów lekarsko-weterynaryjnych oraz usług pielęgnacyjnych uwzględnionych w projektowanych postanowieniach umowy.
3. Szczegóły dotyczące przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy oraz szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowiące załączniki do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 98380000-0 - Usługi psiarni

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85200000-1 - Usługi weterynaryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 632680,50 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 632680,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 632680,50 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Handlowo-Usługowe „Daniel” Artur Zielaskowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8762200049

7.3.4) Miejscowość: Węgrowo

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 632680,50 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2025-01-01 do 2026-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.