eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi JarosławUtworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI

1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17

1.5.2.) Miejscowość: Jarosław

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84fa6d60-3543-11ef-8a31-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481911

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.11 Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Umowy nr KPO/22/1/BCU/U/0028 z dnia 08.08.2023 r. zawartej w ramach konkursu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).” Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388757

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymania strony internetowej oraz opracowanie internetowej platformy e-learningowej typu LMS dla potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:
3) Część nr 1: Opracowanie i prowadzenie interaktywnej strony internetowej dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
4) Część nr 2: Utworzenie i obsługa platformy e-learningowej typu LMS dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
3. Przedmiotem Część nr 1 zamówienia pod nazwą: Opracowanie i prowadzenie interaktywnej strony internetowej dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki
w Jarosławiu jest usługa opracowania i prowadzenia strony internetowej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu przy ul. Św. Ducha 1A ,spersonalizowanej dla potrzeb realizacji projektu, pozwalającej uczestnikom na aktywne zaangażowanie, przystosowanej do obsługi smartfonów, tabletów i laptopów. Zamówienie obejmuje realizację usługi opracowania i prowadzenia strony internetowej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki i obejmuje swoim zakresem:
1) projektowanie interfejsu graficznego serwisu BCU, tj. tworzenie nowoczesnego
i intuicyjnego designu zgodnie z najnowszymi trendami w branży webowej.
2) tworzenie responsywnych szablonów strony:
a) adaptacja strony do różnych rozdzielczości ekranów, w tym smartfonów, tabletów
i komputerów stacjonarnych,
b) propozycja kilku szablonów graficznych do wyboru dla Zamawiającego oraz wprowadzenie zgłoszonych przez Zamawiającego zmian/poprawek;
3) optymalizację kodu źródłowego pod kątem SEO, struktura kodu winna zostać dostosowana do wymagań wyszukiwarek, w tym wyszukiwarki Google;
4) implementację i konfigurację systemu zarządzania treścią (CMS), wdrożenie intuicyjnego systemu do zarządzania treścią, umożliwiającego łatwe dodawanie i edycję treści.
5) publikację serwisu na hostingu Zamawiającego:
6) utrzymanie ciągłości funkcjonowania serwisu, jego wydajności oraz zabezpieczeń
w okresie gwarancji.
4. Wymagania ogólne dla strony internetowej:
1) zamówienie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach konkursu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”;
2) grafika i układ strony internetowej muszą być zgodne z wymaganiami związanymi
z promocją źródła dofinansowania projektu. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych materiałów (teksty i grafikę na stronę) w wersji elektronicznej niezwłocznie po zawarciu umowy;
3) przed przystąpieniem do zaprojektowania struktury strony internetowej, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w siedzibie
Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu przy ul. Św. Ducha 1A, w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących strony internetowej, szczególnie
w zakresie jej szaty graficznej oraz funkcjonalności;
4) Wykonawca jest zobowiązany skorygować wybrany projekt interfejsu graficznego
na podstawie wszystkich uwag Zamawiającego;
5) strona internetowa musi zapewnić wygodną i intuicyjną administrację i użytkowanie.
Do korzystania i obsługi strony internetowej nie jest wymagana specjalistyczna wiedza informatyczna;
6) strona internetowa musi posiadać możliwość rozbudowy na życzenie Zamawiającego, zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Funkcjonalność może obejmować rozszerzenie o dodatkowe możliwości.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach Część nr 1 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
6. Wykonawca:
1) będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie opracowania
i wdrożenia interaktywnej strony internetowej, wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników i administratorów w terminie do 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy o jego wykonanie
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego terminu wykonania zamówienia określonego na 45 dni od dnia zwarcia umowy i otrzymać z tego tytułu dodatkowe punkty);
2) będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert;
3) winien dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które będą uczestniczyć w jego realizacji;
4) winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości;
5) winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
6) winien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW

4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymania strony internetowej oraz opracowanie internetowej platformy e-learningowej typu LMS dla potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu.
2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Opracowanie i prowadzenie interaktywnej strony internetowej dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
2) Część nr 2: Utworzenie i obsługa platformy e-learningowej typu LMS dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
3. Przedmiotem Część nr 2 zamówienia pod nazwą: Utworzenie i obsługa platformy
e-learningowej typu LMS dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu jest opracowanie, uruchomienie oraz wdrożenie internetowej platformy e-learningowej typu LMS, dla potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO
w Jarosławiu, ul. Św. Ducha 1A, 37-500 Jarosław. Zakres zamówienia obejmuje
w szczególności:
1) opracowanie internetowej platformy e-learningowej typu LMS (Learning Management System) bez ograniczeń co do ilości użytkowników oraz ilości uruchamianych szkoleń;
2) uruchomienie i wdrożenie Platformy:
a) rejestracja domeny internetowej dla Platformy,
b) hosting domeny z Platformą,
c) przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników i administratorów Platformy
z zakresu użytkowania Platformy,
d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym licencji,
e) przekazanie Platformy;
3) utrzymanie i wsparcie techniczne Platformy do dnia 30.06.2026 r.
4. Wymagania ogólne dla Platformy:
1) zamówienie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach konkursu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”;
2) grafika i układ Platformy musi być zgodna z wymaganiami związanymi z promocją źródła dofinansowania projektu. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych materiałów (teksty i grafikę na Platformę) w wersji elektronicznej niezwłocznie po zawarciu umowy;
3) platforma musi zapewnić wygodną i intuicyjną administrację i użytkowanie. Do korzystania i obsługi systemu nie jest wymagana specjalistyczna wiedza informatyczna. System musi umożliwiać pełne zarządzanie z poziomu przeglądarki internetowej;
4) platforma musi posiadać możliwość rozbudowy na życzenie Zamawiającego, zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Funkcjonalność może obejmować rozszerzenie o dodatkowe możliwości;
5) platforma musi posiadać możliwość zabezpieczenia wszystkich informacji wprowadzonych do systemu (backup). W ramach konfiguracji można ustawić automatyczne generowanie kopii bezpieczeństwa w zadanym przedziale czasowym. Z poziomu panelu administracji technicznej system będzie pozwalał na przywracanie systemu z kopii bezpieczeństwa;
6) Wykonawca przed przystąpieniem do zaprojektowania struktury Platformy, zobowiązany jest:
a) przeprowadzić z Zamawiającym konsultacje w siedzibie Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu przy ul. Św. Ducha 1A, 37-500 Jarosław w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących Platformy, szczególnie w zakresie jej szaty graficznej oraz funkcjonalności,
b) skorygować wybrany projekt interfejsu graficznego na podstawie wszelkich uwag Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach Część nr 2 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ.
6. Wykonawca:
1) będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie utworzenia i obsługi Platformy e-learningowej typu LMS wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników i administratorów w terminie do 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy o jego wykonanie
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego terminu wykonania zamówienia określonego na 60 dni od dnia zwarcia umowy i otrzymać z tego tytułu dodatkowe punkty);
2) będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert;
3) winien dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które będą uczestniczyć w jego realizacji;
4) winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości;
5) winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
6) winien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

48514000-4 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu

30211300-4 - Platformy komputerowe

72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia

4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,69 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-jankowska Anna Ejankowska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591995387

7.3.3) Ulica: Cyprysowa 2

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486603,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDWEB Marek Wiatr

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792123174

7.3.3) Ulica: Kalinowa 2

7.3.4) Miejscowość: Łężyce

7.3.5) Kod pocztowy: 84-207

7.3.6.) Województwo: pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.