Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00388757/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-28
- 2024/BZP 00399991/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-05
- 2024/BZP 00404010/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT JAROSŁAWSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: Starostwo Powiatowe w Jarosławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900306
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Jana Pawła II 17
1.5.2.) Miejscowość: Jarosław
1.5.3.) Kod pocztowy: 37-500
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.kocyla@powiat.jaroslaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.jaroslawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/powiat_jaroslawski/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-84fa6d60-3543-11ef-8a31-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481911
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00047784/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Utworzenie i obsługa strony internetowej oraz platformy e-learningowej dedykowanych BCU w Jarosławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Umowy nr KPO/22/1/BCU/U/0028 z dnia 08.08.2023 r. zawartej w ramach konkursu: „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs).” Projekt finansowany z Unii Europejskiej w ramach Krajowego Planu Odbudowy Komponent A „Odporność i konkurencyjność gospodarki”2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00388757
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.272.21.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymania strony internetowej oraz opracowanie internetowej platformy e-learningowej typu LMS dla potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:
3) Część nr 1: Opracowanie i prowadzenie interaktywnej strony internetowej dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
4) Część nr 2: Utworzenie i obsługa platformy e-learningowej typu LMS dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
3. Przedmiotem Część nr 1 zamówienia pod nazwą: Opracowanie i prowadzenie interaktywnej strony internetowej dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki
w Jarosławiu jest usługa opracowania i prowadzenia strony internetowej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu przy ul. Św. Ducha 1A ,spersonalizowanej dla potrzeb realizacji projektu, pozwalającej uczestnikom na aktywne zaangażowanie, przystosowanej do obsługi smartfonów, tabletów i laptopów. Zamówienie obejmuje realizację usługi opracowania i prowadzenia strony internetowej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki i obejmuje swoim zakresem:
1) projektowanie interfejsu graficznego serwisu BCU, tj. tworzenie nowoczesnego
i intuicyjnego designu zgodnie z najnowszymi trendami w branży webowej.
2) tworzenie responsywnych szablonów strony:
a) adaptacja strony do różnych rozdzielczości ekranów, w tym smartfonów, tabletów
i komputerów stacjonarnych,
b) propozycja kilku szablonów graficznych do wyboru dla Zamawiającego oraz wprowadzenie zgłoszonych przez Zamawiającego zmian/poprawek;
3) optymalizację kodu źródłowego pod kątem SEO, struktura kodu winna zostać dostosowana do wymagań wyszukiwarek, w tym wyszukiwarki Google;
4) implementację i konfigurację systemu zarządzania treścią (CMS), wdrożenie intuicyjnego systemu do zarządzania treścią, umożliwiającego łatwe dodawanie i edycję treści.
5) publikację serwisu na hostingu Zamawiającego:
6) utrzymanie ciągłości funkcjonowania serwisu, jego wydajności oraz zabezpieczeń
w okresie gwarancji.
4. Wymagania ogólne dla strony internetowej:
1) zamówienie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach konkursu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”;
2) grafika i układ strony internetowej muszą być zgodne z wymaganiami związanymi
z promocją źródła dofinansowania projektu. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych materiałów (teksty i grafikę na stronę) w wersji elektronicznej niezwłocznie po zawarciu umowy;
3) przed przystąpieniem do zaprojektowania struktury strony internetowej, Wykonawca zobowiązuje się do przeprowadzenia z Zamawiającym konsultacji w siedzibie
Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu przy ul. Św. Ducha 1A, w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących strony internetowej, szczególnie
w zakresie jej szaty graficznej oraz funkcjonalności;
4) Wykonawca jest zobowiązany skorygować wybrany projekt interfejsu graficznego
na podstawie wszystkich uwag Zamawiającego;
5) strona internetowa musi zapewnić wygodną i intuicyjną administrację i użytkowanie.
Do korzystania i obsługi strony internetowej nie jest wymagana specjalistyczna wiedza informatyczna;
6) strona internetowa musi posiadać możliwość rozbudowy na życzenie Zamawiającego, zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Funkcjonalność może obejmować rozszerzenie o dodatkowe możliwości.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach Część nr 1 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1.1 do SWZ.
6. Wykonawca:
1) będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie opracowania
i wdrożenia interaktywnej strony internetowej, wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników i administratorów w terminie do 45 dni licząc od dnia zawarcia umowy o jego wykonanie
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego terminu wykonania zamówienia określonego na 45 dni od dnia zwarcia umowy i otrzymać z tego tytułu dodatkowe punkty);
2) będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert;
3) winien dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które będą uczestniczyć w jego realizacji;
4) winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości;
5) winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
6) winien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 1 zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.1 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72400000-4 - Usługi internetowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72413000-8 - Usługi w zakresie projektowania stron WWW
4.5.5.) Wartość części: 75000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie i utrzymania strony internetowej oraz opracowanie internetowej platformy e-learningowej typu LMS dla potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO w Jarosławiu.2. Przedmiot niniejszego zamówienia został podzielony na 2 Części realizowane pod nazwami:
1) Część nr 1: Opracowanie i prowadzenie interaktywnej strony internetowej dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
2) Część nr 2: Utworzenie i obsługa platformy e-learningowej typu LMS dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu;
3. Przedmiotem Część nr 2 zamówienia pod nazwą: Utworzenie i obsługa platformy
e-learningowej typu LMS dedykowanej BCU w dziedzinie elektroniki w Jarosławiu jest opracowanie, uruchomienie oraz wdrożenie internetowej platformy e-learningowej typu LMS, dla potrzeb Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie elektroniki przy ZSTiO
w Jarosławiu, ul. Św. Ducha 1A, 37-500 Jarosław. Zakres zamówienia obejmuje
w szczególności:
1) opracowanie internetowej platformy e-learningowej typu LMS (Learning Management System) bez ograniczeń co do ilości użytkowników oraz ilości uruchamianych szkoleń;
2) uruchomienie i wdrożenie Platformy:
a) rejestracja domeny internetowej dla Platformy,
b) hosting domeny z Platformą,
c) przeprowadzenie instruktażu dla użytkowników i administratorów Platformy
z zakresu użytkowania Platformy,
d) dostarczenie dokumentacji powykonawczej, w tym licencji,
e) przekazanie Platformy;
3) utrzymanie i wsparcie techniczne Platformy do dnia 30.06.2026 r.
4. Wymagania ogólne dla Platformy:
1) zamówienie jest finansowane ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększenia Odporności w ramach konkursu „Utworzenie i wsparcie funkcjonowania 120 branżowych centrów umiejętności (BCU), realizujących koncepcję centrów doskonałości zawodowej (CoVEs)”;
2) grafika i układ Platformy musi być zgodna z wymaganiami związanymi z promocją źródła dofinansowania projektu. Zamawiający zobowiązuje się do przekazania Wykonawcy niezbędnych materiałów (teksty i grafikę na Platformę) w wersji elektronicznej niezwłocznie po zawarciu umowy;
3) platforma musi zapewnić wygodną i intuicyjną administrację i użytkowanie. Do korzystania i obsługi systemu nie jest wymagana specjalistyczna wiedza informatyczna. System musi umożliwiać pełne zarządzanie z poziomu przeglądarki internetowej;
4) platforma musi posiadać możliwość rozbudowy na życzenie Zamawiającego, zarówno pod względem wizualnym jak i funkcjonalnym. Funkcjonalność może obejmować rozszerzenie o dodatkowe możliwości;
5) platforma musi posiadać możliwość zabezpieczenia wszystkich informacji wprowadzonych do systemu (backup). W ramach konfiguracji można ustawić automatyczne generowanie kopii bezpieczeństwa w zadanym przedziale czasowym. Z poziomu panelu administracji technicznej system będzie pozwalał na przywracanie systemu z kopii bezpieczeństwa;
6) Wykonawca przed przystąpieniem do zaprojektowania struktury Platformy, zobowiązany jest:
a) przeprowadzić z Zamawiającym konsultacje w siedzibie Branżowego Centrum Umiejętności w Jarosławiu przy ul. Św. Ducha 1A, 37-500 Jarosław w celu wyjaśnienia wszelkich wątpliwości dotyczących Platformy, szczególnie w zakresie jej szaty graficznej oraz funkcjonalności,
b) skorygować wybrany projekt interfejsu graficznego na podstawie wszelkich uwag Zamawiającego.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w ramach Część nr 2 zamówienia określa ,,Opis przedmiotu zamówienia”, stanowiący Załącznik Nr 1.2 do SWZ.
6. Wykonawca:
1) będzie zobowiązany zrealizować przedmiot zamówienia w zakresie utworzenia i obsługi Platformy e-learningowej typu LMS wraz z przekazaniem dokumentacji powykonawczej i przeprowadzeniem instruktażu dla użytkowników i administratorów w terminie do 60 dni licząc od dnia zawarcia umowy o jego wykonanie
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować skrócenie terminu wykonania zamówienia w stosunku do wymaganego przez Zamawiającego terminu wykonania zamówienia określonego na 60 dni od dnia zwarcia umowy i otrzymać z tego tytułu dodatkowe punkty);
2) będzie zobowiązany udzielić Zamawiającemu na wykonany przedmiot zamówienia rękojmi i gwarancji jakości na okres zadeklarowany przez Wykonawcę w złożonej ofercie, liczony od dnia odbioru całości przedmiotu zamówienia bez zastrzeżeń, który nie może być krótszy niż 24 miesiące
(Wykonawca w Formularzu ofertowym będzie mógł zadeklarować dłuższy niż 24 miesięczny okres rękojmi i gwarancji jakości i zgodnie z postanowieniami SWZ otrzymać punkty w tym kryterium oceny ofert;
3) winien dysponować na etapie realizacji zamówienia osobami zdolnymi do wykonania zamówienia na odpowiednim poziomie jakości, które będą uczestniczyć w jego realizacji;
4) winien posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie do realizacji zamówienia na odpowiednim poziomie jakości;
5) winien dysponować odpowiednim potencjałem technicznym do wykonania zamówienia;
6) winien być w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej prawidłową realizację przedmiotu zamówienia.
7. Wykonawca zobowiązany będzie wykonać przedmiot Części nr 2 zamówienia zgodnie
z obowiązującymi przepisami prawa, postanowieniami SWZ, zapisami własnej oferty oraz warunki określonymi postanowieniami Projektu umowy, stanowiącego Załącznik Nr 5.2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48514000-4 - Pakiety oprogramowania zdalnego dostępu
30211300-4 - Platformy komputerowe
72000000-5 - Usługi informatyczne: konsultacyjne, opracowywania oprogramowania, internetowe i wsparcia
4.5.5.) Wartość części: 220000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 14
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 14
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5100,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 300000,69 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5100,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: e-jankowska Anna Ejankowska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591995387
7.3.3) Ulica: Cyprysowa 2
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5100,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 16
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 15
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 5
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 486603,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WINDWEB Marek Wiatr
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5792123174
7.3.3) Ulica: Kalinowa 2
7.3.4) Miejscowość: Łężyce
7.3.5) Kod pocztowy: 84-207
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
INNE PRZETARGI Z JAROSŁAWIA
- Zakup, dostawa i montaż urządzeń klimatyzacji wraz z niezbędną instalacją w Budynku nr 8
- "Sporządzenie planu ogólnego Miasta Jarosławia".
- Przebudowa pomieszczeń COM w Jarosławiu z przeznaczeniem na pracownię TK i pracownię endoskopii pn Poprawa jakości usług med. COM w Jarosławiu... dotacja celowa nrDOI/FM/SMPL/10/MDSOR/2023/1002/318
- Wykonanie dostawa i montaż mebli, dostawa krzeseł, foteli, taboretów dla potrzeb wyposażenia laboratorium analitycznego - z podziałem na części
- Przeprowadzenie audytów zgodności serwisów internetowych Zamawiającego z przepisami ustawy z dnia 4 IV 2019 o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej na remont Budynku nr 2 w zakresie parteru i II piętra wraz ze zmianą sposobu użytkowania
więcej: przetargi w Jarosławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa licencji WatchGuard Total Security Suite Renewal/Upgrade 3-yr for Firebox M4800
- Zakup urządzeń i oprogramowania.
- Dostawa serwerów i deduplikatorów
- Wykonanie zadania pn. "Montaż automatycznego systemu parkingowego na terenie Specjalistycznego Szpitala im. Edwarda Szczeklika w Tarnowie".
- Dostawa wraz z wdrożeniem i uruchomieniem oprogramowania oraz infrastruktury sprzętowej dla Gminy Niemcza realizowanego w ramach "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Przedłużenie subskrypcji licencji VDA
więcej: Platformy komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.