Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00467982/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miłakowski Dom Kultury w Miłakowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miłakowo
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743692
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Olsztyńska 16
1.5.2.) Miejscowość: Miłakowo
1.5.3.) Kod pocztowy: 14-310
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski
1.5.7.) Numer telefonu: 89 7578300
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@milakowo.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.milakowo.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9708051.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miłakowski Dom Kultury w Miłakowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a230881f-9f5f-4188-a584-47064e503656
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481918
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00019201/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.4 Wyłonienie zarządcy samorządowej instytucji kultury pod nazwą Miłakowski Dom Kultury w Miłakowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467982
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RGT.ZP.271.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Wyłonienie przez Zamawiającego – Gminę Miłakowo (Organizatora Instytucji Kultury) Wykonawcy (Zarządcy - którym może być osoba fizyczna lub prawna), któremu powierzone zostanie zarządzanie gminną instytucją kultury pod nazwą: Miłakowski Dom Kultury w Miłakowie, zwanej dalej MDK, zgodnie z zapisami ustawy z dnia 25 października 1991 r. o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej (tekst jedn. Dz. U. z 2024 r., poz. 87). W ramach przedmiotu zamówienia Zarządca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na strategicznym i bieżącym zarządzaniu MDK, realizowanym w sposób ciągły i nieprzerwany w okresie 36 miesięcy.
Zamawiający wymaga osobistej obecności Zarządcy w siedzibie MDK w Miłakowie co najmniej 4 godziny dziennie przez 3 dni w tygodniu.
Szczegółowy opis zamówienia w SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79420000-4 - Usługi związane z zarządzaniem
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79952000-2 - Usługi w zakresie organizacji imprez
79970000-4 - Usługi publikacji
80500000-9 - Usługi szkoleniowe
92000000-1 - Usługi rekreacyjne, kulturalne i sportowe
70100000-2 - Usługi w zakresie obsługi nieruchomości własnych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W niniejszym postępowaniu została złożona jedna oferta. Złożona oferta nie została podpisana żadnym z dopuszczonych podpisów wymaganych w Specyfikacji Warunków Zamówienia (dalej: „SWZ”).Zamawiający postawił wymagania dotyczące podpisu ofert co zostało ujęte w §12 pkt 10 SWZ: Formularz ofertowy, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu i spełnianiu warunków udziału w postępowaniu (załącznik nr 1 i 2 do SWZ), podmiotowe środki dowodowe oraz inne dokumenty lub oświadczenia (określone w ust. 1 pkt 1-6), składa się w formie elektronicznej (opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym), w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, w zakresie i w sposób określony w Rozporządzeniu, o którym mowa w §9. ust. 9 pkt 2 SWZ
Powyższy wymóg zawarty w SWZ jest odzwierciedleniem treści art. art. 63 ust. 2 ustawy pzp: „W postępowaniu o udzielenie zamówienia lub konkursie o wartości mniejszej niż progi unijne ofertę, wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub w konkursie, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 p.z.p., składa się, pod rygorem nieważności, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.”
Złożona oferta zostaje odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 3 w zw. z art. 63 ust. 2 – oferta jest niezgodna z przepisami ustawy; powodem niezgodności jest brak podpisu oferty.
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 217800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 217800,00 PLN
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja i obsługa czterech 2-dniowych spotkań stacjonarnych w ramach projektu "Sieć dostępności cyfrowej wsparcie systemowego wdrażania dostępności cyfrowej w podmiotach publicznych"
- Zarządzanie samorządową instytucją kultury pod nazwą: "Gminne Centrum Kultury i Czytelnictwa w Zabrodziu"
- Udostępnienie urządzeń energetycznych w czasie imprez plenerowych
- "Sukcesywne świadczenie usług w zakresie zorganizowania i przeprowadzenia doradztwa zawodowego, szkoleń i kursów dla 260 uczniów i 2 nauczycieli przedmiotów zawodowych"
- Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa cyfrowego Urzędu Miejskiego w Olecku oraz jednostek podległych realizowane w ramach programu grantowego "Cyberbezpieczny Samorząd".
- Świadczenie usługi zarządzania lokalami mieszkalnymi oraz użytkowymi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.