eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Zieleni Miejskiej w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 361777097

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Reymonta 20

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 30-059

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 20 10 240

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zzm.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zzm.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e5f42b66-351e-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481995

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050765/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.29 Roboty budowlane związane z doposażeniem placu zabaw, rozbudową oświetlenia oraz wykonaniem nasadzeń zieleni - ul. Banacha

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00387511

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: NP.24.2.48.24.UK

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 341189,14 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem postępowania i zamówienia jest wyłonienie Wykonawcy robót budowlanych i prac związanych z zagospodarowaniem terenu wraz z rozbudową oświetlenia pomiędzy ul. Stefana Banacha i ul. Kuźnicy Kołłątajowskiej w Krakowie, dla Zarządu Zieleni w Krakowie. Postępowanie nr NP.26.2.48.24.UK
1.1 Zgodnie z art. 310 ustawy Pzp, Zamawiający przewiduje możliwość unieważnienia przedmiotowego postępowania, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
1.2 Przedmiotem postępowania i zamówienia jest inwestycja związana z realizacją zadania ZZM/O1.53/24 „Budowa placu zabaw przy ul. Banacha”, a zakres zamierzenia obejmuje:
1.2.1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: rozbiórki, roboty pomiarowe i przygotowawcze, roboty ziemne,
1.2.2 demontaż istniejących urządzeń zabawowych,
1.2.3 nawierzchnie: roboty ziemne pod nawierzchnie, krawężniki, obrzeża, nawierzchnię bezpieczną w strefie urządzeń zabawowych,
1.2.4 obiekty małej architektury: tablice informacyjne, stojaki rowerowe, kosze na odpady, ławki,
1.2.5 przygotowanie podłoża pod trawniki,
1.2.6 odtworzenie trawnika.
1.3 Zagospodarowanie terenu parku na podstawie załączonej dokumentacji projektowej obejmuje budowę obiektów małej architektury w miejscu publicznym, rozbudowę oświetlenia i prac w zakresie rekultywacji, w ramach kompletnej dokumentacji projektowej zawierającej niezbędne opinie, uzgodnienia i decyzje w tym zaświadczenie o niewniesieniu sprzeciwu wobec zamiaru wykonania robót budowlanych nr AU-01-6.6743.8.316.2022.JZI z dnia 25 lipca 2022r.
1.4 W ramach zamówienia należy wykonać zakres podstawowy oraz ewentualnie zakres objęty prawem opcji, w całości lub części, przysługujących Zamawiającemu.
1.5 Zamówienie w zakresie podstawowym obejmuje między innymi:
1.5.1 roboty przygotowawcze i rozbiórkowe: rozbiórki, roboty pomiarowe i przygotowawcze,
1.5.2 wywóz i utylizacja z rozbiórki placu zabaw,
1.5.3 budowę nowych urządzeń zabawowych, roboty ziemne, fundamenty nowych urządzeń, nawierzchnie bezpieczne,
1.5.4 nawierzchnie, roboty ziemne pod nawierzchnie,
1.5.5 zakup i montaż wyposażenia placu zabaw.
1.6 W zakresie prawa opcji 1 zamówienie obejmuje:
1.6.1 wykonanie prac ziemnych w zakresie rozbudowy oświetlenia,
1.6.2 wykonanie fundamentów dla słupów oświetleniowych,
1.6.3 montaż latarni zgodnie z dokumentacją projektową,
1.6.4 prowadzenie przewodów elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową,
1.6.5 uruchomienie oświetlenia,
1.6.6 przygotowanie podłoża pod trawniki,
1.6.7 założenie/uzupełnienie/odtworzenie trawnika.
1.7 W zakresie prawa opcji 2 zamówienie obejmuje:
1.7.1 wykonanie prac ziemnych w zakresie montażu małej architektury,
1.7.2 demontaż elementów małej architektury: kosz na śmieci – 2 szt.,
1.7.3 wywóz i utylizacja z rozbiórki,
1.7.4 montaż elementów małej architektury: kosz na śmieci – 2 szt.; hamak - 2 szt.; ławka parkowa – 1 szt.; leżak 3 szt.,
1.7.5 uporządkowanie terenu po wykonanych pracach,
1.7.6 uzupełnienie/odtworzenie zniszczonego trawnika.


UWAGA: Obsługa placu budowy będzie wymagała wykonania dojazdu technologicznego. Dojazd do placu budowy Wykonawca zapewni własnym kosztem i staraniem, który należy uwzględnić w cenie oferty. W razie konieczności, na etapie wykonywania drogi technologicznej Wykonawca zobowiązany jest wykonać zabezpieczenia drzew istniejących. Wykonawca zobowiązany jest do odtworzenia nawierzchni zniszczonej przez ciężki sprzęt na etapie budowy.
Zamawiający informuje, że w bezpośrednim sąsiedztwie przedmiotowej inwestycji tj. na terenie dz. ewid. 623/32, 624/2, 622/3, 623/2 obr. K-29, jedn. ewid. Krowodrza, Zarząd Dróg Miasta Krakowa realizuje zadanie Budżetu Obywatelskiego pn. „Przebudowa ul. Potockiego” – etap pozyskiwania decyzji pozwolenia na budowę.
Jednocześnie Zamawiający informuje, że równolegle prowadzona jest również inwestycja jednostki Miejskiej KEGW (Klimat Energia i Gospodarka Wodna) polegająca na zaprojektowaniu i wykonaniu ogrodu deszczowego na tej samej działce, w związku z czym należy skoordynować prace projektowe obu inwestycji.
Ewentualne koszty pozyskania ewentualnych pozwoleń, zgód, odstępstw, uzgodnień ponosi Wykonawca.
1.8 Zamawiający zastrzega sobie możliwość skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, określonego między innymi w art. 441 ustawy Pzp, tj. zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia. Część przedmiotu zamówienia opisana w SWZ i umowie w zakresie opcji dotyczy możliwości zlecenia wykonania prac w branży zieleni. W związku z tym Zamawiający może, ale nie musi zlecić Wykonawcy wykonanie zamówienia objętego prawem opcji w całości lub w części. Wykonawcy nie przysługują z tytułu nieskorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, w całości lub w części, żadne roszczenia. Zamawiający gwarantuje realizację zamówienia podstawowego. Wykonawcy przysługuje wynagrodzenie za faktycznie zrealizowany zakres przedmiotu umowy. Prawo opcji dotyczy polecenia w ramach realizowanego przedmiotu zamówienia wykonania przez Wykonawcę prac w całości lub w części. Zamawiający uzależnia skorzystanie z prawa opcji możliwości finansowych pozwalających na ich wykonanie. W celu skorzystania z prawa opcji, w całości lub w części, Zamawiający przekaże Wykonawcy oświadczenie (zlecenie) w formie pisemnej lub elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym na wskazany do korespondencji adres siedziby lub poczty elektronicznej w terminie do dnia 03.09.2024r., a w takim przypadku Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę i terminach wynikających z treści złożonej oferty i zawartej umowy. Zamawiający w przypadku zlecenia prawa opcji, w całości lub w części, po zakładanym dniu 03.09.2024r. dopuszcza możliwość wydłużenia terminu realizacji umowy o stosowną liczbę dni. Pomimo przekazania przez Zamawiającego zlecenia prawa opcji po zakładanym powyżej terminie, Wykonawca zobowiązany będzie do jego realizacji zgodnie z wymaganiami SWZ i jej załączników oraz za cenę wynikającą z treści złożonej oferty i zawartej umowy, z możliwością wydłużenia terminu realizacji umowy.
1.9 Prace należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych (zwana w skrócie STWiORB) oraz zgodnie z dołączonymi załącznikami graficznymi.
1.10 Integralną częścią SWZ niezbędną dla wykonania przedmiotu zamówienia są materiały załączone do SWZ, a w szczególności dokumentacja projektowa wraz z uzgodnieniami, STWiORB, przedmiary, tabele elementów wytworzonych (utrzymanie, majątek), wzory kart zatwierdzenia materiałów, wzory oświadczeń o podwykonawstwo, wzory protokołów, wytyczne, tabela równoważności i inne stanowiące Załącznik nr 9 do SWZ (1 plik w formacie zip). Zamawiający zaznacza, iż ma prawo do aktualizacji wzorów w trakcie postępowania oraz w trakcie trwania budowy.
1.11 Zamawiający zaznacza, iż załączone przedmiary mają jedynie charakter orientacyjny i pomocniczy, a podstawą do sporządzenia oferty oraz określenia zakresu i obliczenia ryczałtowej ceny, a następnie rozliczeń umowy jest dokumentacja projektowa oraz STWiORB. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować wszystkie roboty wynikające z dokumentacji projektowej, STWIORB, umowy oraz przedmiaru, nawet jeśli zostały ujęte tylko w jednym z tych dokumentów (Wykonawca nie może powoływać się na nieujęcie jakichkolwiek robót w przedmiarze i nie stanowią one żadnych robót dodatkowych w sytuacji, gdy zostały wskazane w choćby jednym dokumencie zamówienia. W przypadku, gdy dwa dokumenty wskazują na różną ilość lub jakość jakichkolwiek elementów, Wykonawca zobowiązany jest do wykonania ilości większej oraz jakości wyższej, chyba że Zamawiający zdecyduje inaczej i przekaże Wykonawcy swoje stanowisko na piśmie (pod rygorem nieważności).
1.12 Opis wymagań i warunków związanych z wykonaniem zamówienia oraz szczegółowy opis przedmiotu został przedstawiony w pkt 5) 7., SWZ i Załączniku nr 9 do SWZ.
2. Wykonawca powinien wypełnić oraz podpisać formularz oferty wraz z załącznikami lub złożyć ofertę odpowiadającą ich treści, przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego oraz zamieścić za pośrednictwem https://platformazakupowa.pl – adres profilu nabywcy https://platformazakupowa.pl/pn/zzm.krakow.
UWAGA! Opatrzenie oferty właściwym podpisem musi nastąpić przed jej zaszyfrowaniem.
3. Wykonawca musi dołączyć do oferty wszystkie dokumenty i oświadczenia oraz załączniki przedstawione w SWZ podpisane przy użyciu kwalifikowanego podpisu elektronicznego, podpisu zaufanego lub podpisu osobistego, jak również musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymaganiami Zamawiającego określonymi w SWZ.
4. Warunki realizacji zamówienia zawarte zostały w projektowanych postanowieniach umowy zawartych w SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45112330-7 - Rekultywacja terenu

71245000-7 - Plany zatwierdzające, rysunki robocze i specyfikacje

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

77300000-3 - Usługi ogrodnicze

45262300-4 - Betonowanie

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45232000-2 - Roboty pomocnicze w zakresie rurociągów i kabli

45232200-4 - Roboty pomocnicze w zakresie linii energetycznych

31520000-7 - Lampy i oprawy oświetleniowe

45112711-2 - Roboty w zakresie kształtowania parków

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 983441,47 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1193830,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 983441,47 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: STAR-KOP Urbańczyk Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9442253808

7.3.3) Ulica: Przemysłowa 7

7.3.4) Miejscowość: Czernichów

7.3.5) Kod pocztowy: 32-070

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

potencjał ludzki, sprzęt budowlany


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 983441,47 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.