eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RokietnicaModernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: 1. Tuligłowy, dz. o nr ewid. 27, 2. Rokietnica, dz. o nr ewid. 2104, 3142/1



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie:
1. Tuligłowy, dz. o nr ewid. 27,
2. Rokietnica, dz. o nr ewid. 2104, 3142/1

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ROKIETNICA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 650900401

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 682

1.5.2.) Miejscowość: Rokietnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 37-562

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL822 - Przemyski

1.5.7.) Numer telefonu: 16 888 93 03

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug_rokietnica@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rokietnica.itl.pl/bip/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie:
1. Tuligłowy, dz. o nr ewid. 27,
2. Rokietnica, dz. o nr ewid. 2104, 3142/1

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f689d69-e10c-4a00-b211-b41d05bbbecc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482066

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00246803/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Modernizacja drogi dojazdowej do gruntów rolnych, w obrębie: 1. Tuligłowy, dz. o nr ewid. 27, 2. Rokietnica, dz. o nr ewid. 2104, 3142/1

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8f689d69-e10c-4a00-b211-b41d05bbbecc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: ezamowienia.gov.pl, ug_rokietnica@wp.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: W postępowaniu o udzielenia zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym, a wykonawcami odbywa się przy użyciu platformy ezamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl. Szczegółowe informacje zostały zawarte w rozdziale XII SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXV SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe określenie zasad związanych z obowiązkiem informacyjnym RODO zawarto w rozdziale XXV SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zakres robót obejmuje:
- Tuligłowy, dz. o nr ewid. 27:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych – wyznaczenie granic pasa drogowego w ilości 0,77 km,
b) Koryta ziemne wykonywane mechanicznie gł. śr. 10 cm na całej szerokości jezdni wraz z odwozem urobku (miejsce wywozu po stronie Wykonawcy w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ilości 2 079,00 m2,
c) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana mieszarkami doczepnymi – grubość podbudowy po zagęszczeniu 25 cm – dodatek cementu 30 kg/m2 wraz z profilowaniem i zagęszczeniem i odpowiednią pielęgnacją w ilości 2 079,00 m2,
d) Warstwa z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm – mieszanka o odpowiednim składzie i wilgotności optymalnej w ilości 2 079,00 m2,
e) Oczyszczenie rowów z namułu o grubości do 50 cm z wyprofilowaniem skarp rowu i odwozem urobku w ilości 180,00 mb,
f) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi (miejsce wywozu po stronie Wykonawcy) – formowanie poboczy gruntowych szer. 25 cm w ilości 38,50 m3.
- Rokietnica, dz. o nr ewid. 2104, 3142/1:
a) Roboty pomiarowe przy liniowych robotach drogowych – wyznaczenie granic pasa drogowego w ilości 0,27 km,
b) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi z przerzutem poprzecznym i rozplantowaniem na miejscu – usunięcie humusu w ilości 40,00 m3,
c) Mechaniczne rozebranie podbudowy z kruszywa kamiennego do 10 cm wraz z odwozem materiału do 0,5 km w miejsce wyznaczone przez Zamawiającego w ilości 300,00 m2,
d) Koryta ziemne wykonywane mechanicznie gł. śr. 10 cm na całej szerokości jezdni wraz z odwozem urobku (miejsce wywozu po stronie Wykonawcy w uzgodnieniu z Zamawiającym) w ilości 848,00 m2,
e) Podbudowa z gruntu stabilizowanego cementem wykonywana mieszarkami doczepnymi lub samojezdnymi – grubość podbudowy po zagęszczeniu 25 cm – dodatek cementu 30 kg/m2 wraz z profilowaniem i zagęszczaniem i odpowiednią pielęgnacją w ilości 848,00 m2,
f) Podbudowa z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm – mieszanka o odpowiednim składzie i wilgotności optymalnej w ilości 195,00 m2,
g) Warstwa z mieszanki kruszywa łamanego 0/31,5 mm o grubości po zagęszczeniu 10 cm – mieszanka o odpowiednim składzie i wilgotności optymalnej w ilości 795,00 m2,
h) Oczyszczenie rowów z namułu o grubości do 50 cm z wyprofilowaniem skarp rowu i odwozem urobku w ilości 180,00 mb,
i) Roboty ziemne wykonywane koparkami podsiębiernymi o poj. łyżki 0,60 m3 w gruncie kat. IV z transportem urobku samochodami samowyładowczymi – formowanie poboczy gruntowych szer. 25 cm w ilości 38,50 m3.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 6

Art. 109 ust. 1 pkt 7

Art. 109 ust. 1 pkt 8

Art. 109 ust. 1 pkt 9

Art. 109 ust. 1 pkt 10

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia z udziału w postępowaniu Zamawiający nie wymaga złożenia przez Wykonawcę podmiotowych środków dowodowych.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą oświadczenie stanowiące potwierdzenie, że na dzień składania ofert nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu.

5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:

Zamawiający nie wymaga złożenia przedmiotowych środków dowodowych.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

Nie dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Zgodnie z zapisami zawartymi w rozdziale XI SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian umowy został zawarty w rozdziale XXII SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-09-18 09:30

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu ezamowienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-18 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.