Og³oszenie z dnia 2023-11-08
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00529055/01 - Wynik z dnia 2023-12-04
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa kruszywa drogowego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Przedsiêbiorstwo Komunalne Pegimek Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430121305
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. Lotników Polskich 5
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@pegimek.swidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.pegimek.swidnik.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa kruszywa drogowego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-46f25618-7e0f-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00482096
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-08
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,146578,8b4721110e48f1ea96ec2a9ae62f5af5.html3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Postêpowanie bêdzie prowadzone na platformie przetargowej pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,146578,8b4721110e48f1ea96ec2a9ae62f5af5.html ,
(dalej zwana: „platform±”). Na podanej platformie przetargowej bêd± udostêpnione zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Platforma wskazana w SWZ wykorzystywana bêdzie w niniejszym postêpowaniu, jako ¶rodek komunikacji elektronicznej do: sk³adania ofert, wszelkich dokumentów i o¶wiadczeñ sk³adanych wraz z ofert±, w tym o¶wiadczenia wykonawców oraz dokumentów i o¶wiadczeñ, o których
mowa w pkt XI SWZ.
2. Platforma bêdzie s³u¿y³a tak¿e do udostêpniania SWZ, informacji o modyfikacji SWZ, przekazywania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, wyja¶nieñ tre¶ci SWZ o zamówieniu, wezwañ do wyja¶nieñ lub uzupe³nienia, wezwañ do przed³o¿enia dokumentów i o¶wiadczeñ, wyja¶nieñ Wykonawców kierowanych w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, uzupe³niania dokumentów (o¶wiadczeñ lub pe³nomocnictw), udostêpnienia informacji z otwarcia ofert, informacji o wyborze oferty najkorzystniejszej lub
uniewa¿nieniu postêpowania wraz z zawiadomieniami skierowanymi do Wykonawców, udostêpniania ofert, przekazywania wniosków o przed³u¿enie terminu zwi±zania ofert± i wa¿no¶ci wadium oraz zgód w tym zakresie.
3. Przegl±danie postêpowañ, pobieranie dokumentów nie wymaga rejestracji, ani logowania na Platformie. W niniejszym postêpowaniu rejestracji oraz logowania wymaga z³o¿enie wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ i z³o¿enie oferty.
4. Logowania wymaga równie¿ przekazywanie wyja¶nieñ, dokumentów lub o¶wiadczeñ w odpowiedzi na wezwania Zamawiaj±cego, kierowane w toku badania i oceny ofert.
5. Wykonawca przed z³o¿eniem wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz przed z³o¿eniem oferty winien dok³adnie zapoznaæ siê ze szczegó³ow± instrukcj± dostêpn± na Platformie pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html .
6. Z³o¿enie oferty i pozosta³ych dokumentów oraz o¶wiadczeñ, o których mowa w SWZ wymaga zarejestrowania siê przez Wykonawcê lub, w przypadku posiadania konta na Platformie, zalogowania. Rejestracja i logowanie s± bezp³atne. Rejestruj±c siê albo loguj±c wykonawcy, akceptuj± warunki korzystania z platformy okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na platformie w zak³adce REGULAMIN.
7. Szczegó³owe zasady korzystania z Platformy, w tym wymagania sprzêtowo — techniczne umo¿liwiaj±ce korzystanie z Platformy (sporz±dzanie, wysy³anie i odbieranie korespondencji elektronicznej), szczegó³owy sposób sk³adania i wycofania ofert, przekazywania o¶wiadczeñ, dokumentów zosta³y okre¶lone w Instrukcjach U¿ytkownika dostêpnych na platformie pod adresem
https://pegimek.logintrade.net/rejestracja/instrukcje.html. Korzystanie z platformy jest bezp³atne.
8. Wymagania techniczne, jakim musi odpowiadaæ sprzêt komputerowy wykonawcy, aby móc korzystaæ z Platformy:
a) dopuszczalne przegl±darki internetowe:
Internet Explorer 8, Internet Explorer 9, Internet Explorer 10, Internet Explorer 11, Google Chrome 31, Mozilla Firefox 26, Opera 18.
b) pozosta³e wymagania techniczne:
- dostêp do sieci internet;
- obs³uga przez przegl±darkê protoko³u XMLHttpRequest – ajax;
- w³±czona obs³uga JavaScript;
- zalecana szybko¶æ ³±cza internetowego powy¿ej 500 KB/s;
- zainstalowany Acrobat Reader;
- zainstalowane ¶rodowisko uruchomieniowe Java - Java SE Runtime Environment 6 Update 24 lub nowszy.
9. Za datê z³o¿enia oferty, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów
lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji rozumie siê datê ich wp³ywu na platformê, a w przypadku z³o¿enia oferty - datê wy¶wietlan± na koncie Zamawiaj±cego wskazan± w kolumnie „data z³o¿enia oferty”.
10. O¶wiadczenia lub dokumenty przekazywane za po¶rednictwem ¶rodka komunikacji elektronicznej przesy³a siê zgodnie z zasadami okre¶lonymi w przepisach Rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji
elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz.U. 2020, poz. 2452).
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Przedsiêbiorstwo Komunalne „Pegimek” Sp. z o.o., Al. Lotników Polskich 5, 21-040 ¦widnik;
2. we wszystkich sprawach zwi±zanych z przetwarzaniem Pani/Pana danych osobowych, jak równie¿ w przypadku pytañ lub w±tpliwo¶ci mog± siê Pañstwo kontaktowaæ z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: iod@pegimek.swidnik.pl;
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia przedmiotowego postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na „Dostawê kruszywa drogowego”, prowadzonym w trybie podstawowym oraz jego rozstrzygniêcia, a tak¿e zawarcia umowy i jej realizacji,udokumentowania postêpowania o udzielenie zamówienia i jego archiwizacji. Obowi±zek informacyjny Zamawiaj±cy realizuje poprzez zamieszczenie pe³nej klauzuli informacyjnej w pkt XXII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z art. 19 ust. 2 ustawy Pzp skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp. Zgodnie z art. 19 ust. 3 ustawy Pzp w postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/670, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia tego postêpowania.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: 46/2023/ZP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa kruszywa drogowego, kamiennego (pochodzenia dolomitowego), frakcji 0-31,5 mm w ilo¶ci do 2500 ton, do bie¿±cego utrzymania dróg gminnych.
Zamówienie obejmuje transport z kopalni do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego oraz roz³adunek we wskazanym przez Zamawiaj±cego miejscu na terenie Gminy ¦widnik.
Oferowane i dostarczane kruszywo musi spe³niaæ wymagania norm PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1 lub równowa¿ne.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 14212200-2 - Kruszywo
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Oferty bêd± oceniane w odniesieniu do najkorzystniejszych warunków przedstawionych przez Wykonawców w zakresie podanych kryteriów oceny.
2. Oferta wype³niaj±ca w najwy¿szym stopniu wymagania okre¶lonego kryterium otrzyma maksymaln± ilo¶æ punktów. Pozosta³ym Wykonawcom przypisana zostanie odpowiednio mniejsza liczba punktów.
3. Ocenie bêd± podlegaæ wy³±cznie oferty nie podlegaj±ce odrzuceniu.
4. Zgodnie z art. 239 ust. 2 ustawy Pzp najkorzystniejsz± ofert± bêdzie oferta z najni¿sz± cen± (oferta, która uzyska najwiêksz± ilo¶æ punktów).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych potwierdzaj±ca zgodno¶æ oferowanego kruszywa z norm± PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1 lub równowa¿n± – deklaracja powinna zawieraæ informacjê o certyfikacji zak³adowej kontroli produkcji (ZKP) producenta kruszyw przez notyfikowan± jednostkê certyfikuj±c±.5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
deklaracja w³a¶ciwo¶ci u¿ytkowych potwierdzaj±ca zgodno¶æ oferowanego kruszywa z norm± PN-EN 13242 lub PN-EN 13242+A1 lub równowa¿n± – deklaracja powinna zawieraæ informacjê o certyfikacji zak³adowej kontroli produkcji (ZKP) producenta kruszyw przez notyfikowan± jednostkê certyfikuj±c±.5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
- dowód wniesienia wadium,- pe³nomocnictwo upowa¿niaj±ce do z³o¿enia oferty, o ile ofertê sk³ada pe³nomocnik,
- pe³nomocnictwo dla pe³nomocnika do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia – dotyczy wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (np. spó³ka cywilna, konsorcjum),
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wadium w wysoko¶ci 2000,00 z³ (dwa tysi±ce z³) mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:1) pieni±dzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium w formie pieniê¿nej nale¿y wnie¶æ przelewem na rachunek bankowy Zamawiaj±cego: PKO BP S.A., konto nr 17 1020 3147 0000 8302 0113 2463.
Je¿eli wadium zostanie wniesione w formie gwarancji lub porêczenia, o których mowa w pkt 2-4 powy¿ej wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji lub porêczenia, w postaci elektronicznej.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku ich oferta musi spe³niaæ nastêpuj±ce wymagania:a) wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo powinno byæ z³o¿one wraz z ofert± i sporz±dzone na zasadach okre¶lonych w pkt XI ust. 12 SWZ.
b) oferta musi byæ podpisana w taki sposób, by prawnie zobowi±zywa³a wszystkich wykonawców wystêpuj±cych wspólnie,
c) wszyscy wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie bêd± ponosiæ solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy,
d) ka¿dy z wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln± oddzielnie musi z³o¿yæ o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt XI ust. 10 lit. a) SWZ – o¶wiadczenie to potwierdza brak podstaw do wykluczenia.
e) w przypadku sk³adania oferty wspólnej nale¿y z³o¿yæ ofertê zgodnie z wymaganiami opisanymi w pkt XI SWZ.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakres i rodzaj zmian w umowie okre¶lono w za³±czniku nr 3 do SWZ - wzór umowy.7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-11-16 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: ofertê nale¿y z³o¿yæ za pomoc± platformy pod adresem: https://pegimek.logintrade.net/zapytania_email,146578,8b4721110e48f1ea96ec2a9ae62f5af5.html
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-11-16 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2023-12-15
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie transportu dla zespo³ów MKS Avia ¦widnik sekcji pi³ki no¿nej oraz pi³ki siatkowej w 2025 roku
- Dostawa sprzêtu jednorazowego u¿ytku
- Kompleksowa us³uga utrzymania czysto¶ci w obiektach Kompleksu Sportowo-Rekreacyjnego Park AVIA oraz Obszaru Parkowego Avia Zielony LOF w 2025 roku
- Dostawa instrumentów muzycznych na potrzeby Pañstwowej Szko³y Muzycznej I stopnia w ¦widniku
- "Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u ¯³obków Miejskich w ¦widniku"
- ¦wiadczenie us³ugi ratownictwa wodnego w Kompleksie Sportowo-Rekreacyjnym Park Avia oraz na terenie krytej p³ywalni przy Szkole Podstawowej nr 5 w ¦widniku w 2025 roku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup gruzu betonowego do bie¿±cych napraw dróg gruntowych w Gminie Barczewo w 2024 r.
- Dostawa kruszywa przeznaczonego do remontów dróg na terenie Gminy Hrubieszów
- Zakup i dostawa kruszywa ³amanego frakcji 0-31,5 dla Gminy Dorohusk
- Dostawa kruszywa drogowego na teren gminy Strawczyn
- ZAKUP I DOSTAWA KRUSZYWA DROGOWEGO NA POTRZEBY GMINY ZELÓW
- Dostawa materia³ów do napraw dróg gruntowych.
wiêcej: Kruszywo »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.