eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Leszno"Dostawa i montaż nowej windy w Zespole Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Dostawa i montaż nowej windy w Zespole Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Leszno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050445

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kazimierza Karasia 15

1.5.2.) Miejscowość: Leszno

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-100

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL417 - Leszczyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@leszno.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.leszno.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Dostawa i montaż nowej windy w Zespole Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7dce9e81-7c84-42c8-8f2e-91a7cbba9f8d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482150

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00066629/20/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 "Dostawa i montaż nowej windy w Zespole Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00439041

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ED.271.03.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: „Dostawa i montaż nowej windy w Zespole Szkół Ekonomicznych im. J. A. Komeńskiego w Lesznie”, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz z załącznikami do niej.

2. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa i wymiana starej windy na nową, przystosowaną dla osób niepełnosprawnych. Zadanie polega na demontażu istniejącego dźwigu osobowego wraz z osprzętem windy oraz montażu nowego dźwigu w istniejącym szybie windowym wraz z rozruchem.
Zamówienie swoim zakresem obejmuje w szczególności:

1) Prace ogólnobudowlane/instalacyjne windy:
a) zabezpieczenie terenu prac na czynnej placówce oświatowej, przed dostępem osób niepowołanych/nieupoważnionych;
b) demontaż istniejącego dźwigu osobowego wraz z osprzętem, w szybie demontaż wszystkich prowadnic, odbojnic. Na poziomie nadszybia do demontażu przewidziano system przekładni i układ napędowy windy. Na każdej kondygnacji przystankowej do demontażu przewidziano drzwi szybu windy oraz ościeża ścian;
c) utylizacja zdemontowanych elementów;
d) oczyszczenie szybu windowego z kurzu, pyłu i pozostałości substancji ropopochodnych;
e) ewentualnie powstałe po demontażu otwory/szczeliny uzupełnić wyprawami w formie zapraw renowacyjnych;
f) odmalowanie szybu windowego;
g) oczyścić i odnowić (malowanie) drabinkę komunikacyjną do podszybia;
h) z uwagi na prace prowadzone w czynnym obiekcie, wymaga się na czas wymiany, osłonięcia drzwi na wszystkich przystankach, sztywną i szczelną obudową np. płytą OSB gr. 22mm, przymocowaną do ścian za pomocą kołków rozporowych;
i) na każdej kondygnacji, po zamontowaniu nowych drzwi windy, ościeży ścian i paneli sterowniczych, należy odnowić (wyprawki szpachlarsko-malarskie) portale wnęk drzwiowych;
j) dostawa i montaż urządzenia o parametrach określonych w opisie przedmiotu zamówienia;

2) Prace instalacji sanitarnych:
a) montaż stalowych rur wentylacyjnych typu SPIRO, przewody wyprowadzić ponad połać dachu wraz z osadzeniem wywietrzaków zamontowanych w obrębie połaci dachowej pokrytej dachówką ceramiczną.

3) Prace instalacji elektrycznych:
a) demontaż i utylizacja istniejących opraw oświetleniowych wraz z przewodem oświetleniowym w szybie jak i nadszybiu (maszynownia);
b) demontaż mechanizmów zasilania, sterowania i obsługi windy (do demontażu przewidziano szafę sterowniczą wraz z linią zasilania);
c) ułożenie nowej linii oświetleniowej w rurce gładkiej, sztywnej mocowanej natynkowo do podłoża betonowego za pomocą uchwytów;
d) wyprowadzenie z istniejącej rozdzielni dwóch obwodów, jednego do zasilania oświetlenia maszynowni, drugi do oświetlenia szybu.

Podstawowe parametry nowego urządzenia:
 rok produkcji windy: nie starsza niż z 2023 rok;
 napęd elektryczny;
 transport osób, w tym niepełnosprawnych;
 układ drzwi – nieprzelotowy;
 ilość przystanków 5 (-1, 0, 1, 2, 3);
 udźwig minimalny 1000 kg (minimum 13 osób);
 kabina o wymiarach minimum 140x160 cm, wysokość kabiny minimum 220 cm;
 urządzenie dostosowane do wymiarów istniejącego szybu żelbetowego w rzucie 210x215 cm, wysokość od posadzki podszybia do dołu stropu nad szybem 21,04 m;
 urządzenie dostosowane do wymiarów istniejącego nadszybia (420 cm) i podszybia (175 cm);
 prędkość podnoszenia minimum 1,0 m/s;
 wielkość otworu drzwiowego istniejącego 94x210 cm;
 kontrola dostępu (możliwość korzystania z windy tylko dla osób posiadających kartę/brelok);
 system przyzywowy w kabinie (sytuacje awaryjne);
 sygnalizacja świetlna i dźwiękowa przyjazdu windy;
 odczyt głosowy, wypukłe przyciski z oznaczeniami w alfabecie Braille’a;
 wykończenie posadzki antypoślizgowe;
 lustro na ścianie tylnej (naprzeciwko drzwi wejściowych);
 wysokość podnoszenia min. 15,27 m (różnica poziomów pomiędzy przystankami -1 i 3).

Ostateczny dobór materiałów wykończeniowych do uzgodnienia z Zamawiającym.

UWAGA:
Wykonawca winien załączyć do Oferty Formularz oferowanej windy (Załącznik nr 1a do SWZ). Zaoferowanie towaru sprzecznego z ww. parametrami skutkować będzie odrzuceniem oferty Wykonawcy jako niezgodnej z warunkami zamówienia.

Zakres zamówienia należy wykonać zgodnie ze sporządzoną dokumentacją postępowania tj. projektem technicznym, stanowiącym Załącznik nr 9 do SWZ, oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót stanowiącymi Załącznik nr 9 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 42416100-6 - Windy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45232460-4 - Roboty sanitarne

45000000-7 - Roboty budowlane

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45313100-5 - Instalowanie wind

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 206886,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 274290,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 206886,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): EXWIND S.C. D. J. Grobelni (Jarosław Grobelny - pełnomocnik spółki cywilnej

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Danuta Grobelna wspólnik w spółce cywilnej EXWIND S.C. D.J. Grobelni

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6972234183

7.3.3) Ulica: Usługowa 14

7.3.4) Miejscowość: Leszno

7.3.5) Kod pocztowy: 64-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 206886,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 100 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.