Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451585/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 - II postępowanie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sobótka
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931935112
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Sobótka
1.5.3.) Kod pocztowy: 55-050
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL518 - Wrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 713351252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@sobotka.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.sobotka.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_sobotka1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 - II postępowanie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ff8bcee2-aee9-41c8-a36e-fd98f7d99993
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482156
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00009448/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Zorganizowany codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIGKiP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025” – w Wierzbicach, Kątach Wrocławskich i Rękowie, polegający na przewozie dzieci na trasie: miejsce zamieszkania dziecka – szkoła/przedszkole/ośrodek – miejsce zamieszkania dziecka, pod opieką osoby dorosłej, na podstawie art. 31 ust.2, art. 32 ust. 6, art. 36 ust.17, art.127 ustawy Prawo oświatowe (t.j. Dz.U. z 2024 r.,poz. 737) w okresie od 2.09.2024 r. – 27.06.2025 r.:
DOWÓZ DO SZKOŁY – 9 dzieci:
a) 1 dziecko do Zespołu Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce;
b) 8 dzieci do Specjalnego Ośrodka Szkolno – Wychowawczego w Kątach Wrocławskich,
ul. Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie;
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 43,50 km= 8134,50 km
ODWÓZ ZE SZKOŁY – 10 dzieci:
a) 1 dziecko z Zespołu Szkół Specjalnych im. św. ks. Zygmunta Gorazdowskiego w Wierzbicach: Wierzbice, ul. Lipowa 44, 55-040 Kobierzyce;
b) 8 dzieci ze Specjalnego Ośrodka Szkolno –Wychowawczego w Kątach Wrocławskich,
ul. Drzymały 13, 55 – 080 Kąty Wrocławskie;
c) 1 dziecko z Niepublicznej Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi w Rękowie: Ręków, ul. Nasławicka 21, 55-050 Sobótka
RAZEM 43,75 km
Przewidywana liczba kilometrów 187 dni x 43,75 km= 8181,25 km
Łącznie dla zadania drugiego : 8134,50 km + 8181,25 km = 16 315,75 km
Odległości pomiędzy poszczególnymi odcinkami trasy obliczono za pomocą Google Maps.
Razem dla przedmiotu zamówienia:
– 16 315,75 km, tj. 87,25 km dziennie
4.5.3.) Główny kod CPV: 60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zgodnie z art. 255 ust. 6 ustawy Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia jeżeli postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. W postępowaniu o udzielenie zamówienia pn. „Zorganizowany, codzienny dowóz dzieci niepełnosprawnych do placówek oświatowych w roku szkolnym 2024/2025 – II postępowanie” Zadanie nr 2 Zamawiający dookreślił, iż wymaganym jest aby realizacja usługi o charakterze powtarzającym się okresowo rozpoczęła się w dniu 2 września 2024 roku, zaś data wszczęcia postepowania nie pozwalała na realizację usługi od 2 września 2024 roku. Wada ta ma nieusuwalny charakter. Jednocześnie podkreślić należy, iż uchybienie to nie może być skorygowane przez zamawiającego w toku postępowania poprzez unieważnienie lub powtórzenie tej czynności. Jak słusznie podkreśla się w doktrynie, odnosząc się do niemożliwości świadczenia należy zwrócić uwagę, że przepis art. 387 § 1 k.c. dotyczy wyłącznie takiej niemożliwości świadczenia, która spełnia kumulatywnie trzy cechy. Niemożliwość świadczenia musi być o charakterze: obiektywnym, pierwotnym i trwałym. Świadczenie jest obiektywnie niemożliwe, jeśli nie może go spełnić nie tylko dłużnik, ale każda inna osoba, natomiast świadczenie jest subiektywnie niemożliwe wówczas, gdy nie może go spełnić wyłącznie dłużnik (por. np. wyrok SN z dnia 20 marca 2009 r., II CSK 611/08, LEX nr 527123; wyrok SN z dnia 8 maja 2002 r., III CKN 1015/99, LEX nr 55497; wyrok SN z dnia 8 stycznia 2009 r., I CSK 239/08, LEX nr 523627; wyrok SA w Poznaniu z dnia 27 maja 1992 r., I ACr 162/92, OSA 1992, z. 12, poz. 90; A. Rembieliński (w:) Kodeks..., s. 333; W. Czachórski, A. Brzozowski, M. Safjan, E. Skowrońska-Bocian, Zobowiązania..., s. 71).Podstawa prawna: art. 255 ust. 6 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tj. Dz.U z 2023 r. poz. 1605 z późn. zm. zwanej dalej „ustawą”) w zw. z art. 387 par. 1 ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. - Kodeks cywilny (tj. Dz.U z 2024 r. poz. 1061).
Środki Ochrony Prawnej: Wykonawcom przysługują środki ochrony prawnej, zgodnie z wytycznymi Działu IX Rozdziału I, Oddział I ustawy z dnia z 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych (t.j. Dz. U. z 2023r. poz. 1605 z p.zm.).
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163346,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185901,65
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług samochodowego transportu sanitarnego z lekarzem na potrzeby NOVUM-MED Sp. z o. o. w Więcborku
- Usługi transportu sanitarnego, nr sprawy GCR/11/ZP/2025
- Świadczenie usługi miejskiej taksówki osobowej i specjalistycznej dla mieszkańców miasta Gniezna
- Transport sanitarny pacjentów dla Centrum Diagnostyczno-Leczniczego i Zakładu Radioterapii we Włocławku
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych zamieszkałych na terenie Gminy Miasto Ostrów Wielkopolski do Szkoły Podstawowej nr 5 im. Mieszka I, ul. Grabowska 1-3 w Ostrowie Wielkopolskim"
- Świadczenie usług transportu sanitarnego pacjentów 6 Szpitala Wojskowego z Przychodnią Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Dęblinie ambulansem drogowym typu A2 z zespołem podstawowym
więcej: (1) Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.