Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00415123/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-28
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Dobra
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685496
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Szczecińska 16A
1.5.2.) Miejscowość: Dobra
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-003
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wydzial@dobraszczecinska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dobraszczecinska.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/dobraszczecinska1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e14f532b-5683-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482179
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00030731/13/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.14 Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy i lokalizacji inwestycji celu publicznego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00415123/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WKI.ZP.271.34.2022.LT
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 191056,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i zmian decyzji o warunkach zabudowy, dla miejscowości: Mierzyn, Wołczkowo, Redlica, Wąwelnica, Lubieszyn, Grzepnica, Płochocin, Sławoszewo w zakresie:a) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną,
b) wolnostojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których zostały zaprojektowane, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych inwestora,
c) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną,
d) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynków mieszkalnych,
e) zmiany sposobu użytkowania lokali mieszkalnych na usługę,
f) budynków w zabudowie zagrodowej,
g) budynków gospodarczych, wiat, garaży, budynków rekreacji indywidualnej,
h) małej architektury
i) budowli,
j) tymczasowych obiektów budowlanych.
Orientacyjna ilość decyzji 340.
Gwarantowana min. ilość decyzji 110.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Sporządzanie projektów decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą i zmian decyzji o warunkach zabudowy, dla miejscowości: Bezrzecze, Dobra, Buk, Łęgi, Rzędziny, Stolec, Dołuje, Kościno, Skarbimierzyce w zakresie:a) budownictwa mieszkaniowego jednorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną,
b) wolnostojących, nie więcej niż dwukondygnacyjnych budynków mieszkalnych jednorodzinnych o powierzchni zabudowy do 70 m2, których obszar oddziaływania mieści się w całości na działce lub działkach, na których zostały zaprojektowane, a budowa jest prowadzona w celu zaspokojenia własnych potrzeb mieszkaniowych inwestora,
c) budownictwa mieszkaniowego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą techniczną,
d) przebudowy, nadbudowy, rozbudowy budynków mieszkalnych,
e) zmiany sposobu użytkowania lokali mieszkalnych na usługę,
f) budynków w zabudowie zagrodowej,
g) budynków gospodarczych, wiat, garaży, budynków rekreacji indywidualnej,
h) małej architektury
i) budowli,
j) tymczasowych obiektów budowlanych.
Orientacyjna ilość decyzji 340.
Gwarantowana min. ilość decyzji 110.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 77235,77 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Sporządzanie projektów decyzji lokalizacji inwestycji celu publicznego wraz z analizą i decyzji o warunkach zabudowy wraz z analizą w zakresie:a) budownictwa zamieszkania zbiorowego,
b) obiektów sportowych,
c) obiektów sakralnych,
d) budynków użyteczności publicznej,
e) budynków przemysłu, rzemiosła, usług, handlu,
f) infrastruktury technicznej,
g) inwestycji celu publicznego
w Gminie Dobra.
Orientacyjna ilość decyzji 150
Gwarantowana min. ilość decyzji 80.
4.5.3.) Główny kod CPV: 71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu
4.5.5.) Wartość części: 36585,37 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 467,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 467,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 467,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Projektowe Jolanta Patalan
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8511982600
7.3.3) Ulica: ul. Poronińska 32
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-023
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PROJEKTOWE JOLANTA PATALAN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PROJEKTOWE JOLANTA PATALAN
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W zakresie części 2 zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział VIII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU opisał, że Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, na którą można złożyć ofertę. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie w jednej części niniejszego postępowania. W zakresie części nr 2 zamówienia wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt pkt 5, ponieważ Wykonawcy złożyli oferty na więcej niż jedną część zamówienia..
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział VIII WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU opisał, że Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, na którą można złożyć ofertę. Jeden Wykonawca może złożyć ofertę maksymalnie w jednej części niniejszego postępowania. W zakresie części nr 2 zamówienia wszystkie złożone oferty podlegały odrzuceniu na podstawie art. 226 pkt pkt 5, ponieważ Wykonawcy złożyli oferty na więcej niż jedną część zamówienia.
W zakresie części 3 zamówienia:
W przedmiotowym postępowaniu w Specyfikacji Warunków Zamówienia Rozdział XIX.OPIS KRYTERIÓW OCENY OFERT, WRAZ Z PODANIEM WAG TYCH KRYTERIÓW I SPOSOBU OCENY OFERT, Zamawiający opisał, że cena podzielona została na dwa podkryteria w następujący sposób:
1) Cena – waga – 60%, gdzie :
C1 – cena za wykonanie projektu decyzji o warunkach zabudowy/*lokalizacji celu publicznego – 50% - 50 pkt;
C2- cena za wykonanie projektu zmiany decyzji o warunkach zabudowy – 10%-10 pkt.
Zatem Wykonawca w ofercie cenowej zgodnie z udostępnionym przez Zamawiającego załącznikiem nr 1c do SWZ oferuje wykonanie zamówienia z podaniem dwóch cen.
W zakresie tej części złożono jedna ofertę, w której Wykonawca zaproponował więcej składników cenowych, niż Zamawiający przewidział w prowadzonym postępowaniu, podając ceny 492 zł, 356,70 zł, 307,50 zł oraz 246 zł. - co uniemożliwiło ocenę oferty przy pomocy wskazanych przez zamawiającego kryteriów i było niezgodne z zapisami SWZ. Oferta ta została odrzucona.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
INNE PRZETARGI DOBRA
więcej: przetargi DOBRA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Opracowanie projektu planu ogólnego gminy Kożuchów."
- Budowa betonowego skateparku wraz z zagospodarowaniem terenu
- "Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Zduńska Wola"
- Opracowanie planu ogólnego Gminy Miastkowo
- Sporządzenie Projektu Planu Ogólnego Gminy Pysznica
- Sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Lubicz.
więcej: Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.