Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00410531/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: SZKOŁA PODSTAWOWA NR 2 IM. M. KONOPNICKIEJ W MIECHOWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Szkoła Podstawowa nr 2
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000732795
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Osiedle gen. Władysława Sikorskiego 15 lokal A
1.5.2.) Miejscowość: Miechów
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-200
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kontakt@sp2.miechow.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp2miechow.szkolnastrona.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-adc3aa5c-f1f7-4ca4-b508-fea36fdbb4f91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-adc3aa5c-f1f7-4ca4-b508-fea36fdbb4f9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482194
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00409426/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawa artykułów spożywczych z przeznaczeniem na potrzeby żywieniowe do Szkoły Podstawowej nr 2 w Miechowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410531
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP 1/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 - Sukcesywna dostawa różnych artykułów spożywczychWymagania dotyczące gotowych artykułów spożywczych:
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji, brak wilgoci,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – oryginalne dla produktu, zawierająca etykietę producenta. Oznakowanie opakowania powinno zawierać (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy żywności,
• wykazu składników,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nietolerancji użytych przy wytworzeniu lub przygotowywaniu żywności i nadal obecnych w produkcie gotowym (nawet, jeżeli ich forma uległa zmianie),
• ilości określonych składników,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
• specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia,
• instrukcji użycia,
• danych identyfikujących podmiot odpowiedzialny za przekazywanie,
• informacji na temat żywności,
• informacji o wartości odżywczej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 108896 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – Sukcesywna dostawa mięsa i wędlin Wymagania dotyczące mięsa:• powierzchnia gładka, niezakrwawiona, niepostrzępiona, bez opiłków kości, przekrwień, pomiażdżonych kości, głębokich ponacinań, powierzchnia tkanki mięśniowej i tłuszczowej połyskująca, sucha lub lekko wilgotna; niedopuszczalna oślizgłość, nalot pleśni,
• czystość – mięso czyste, bez śladów jakichkolwiek zanieczyszczeń,
• barwa – mięśni jasnoróżowa do czerwonej, dopuszczalne zmatowienie, niedopuszczalny odcień szary lub zielonkawy; tłuszczu biała z odcieniem kremowym lub lekko różowym,
• konsystencja – jędrna, elastyczna;
• zapach – swoisty, charakterystyczny dla mięsa świeżego, bez oznak zaparzenia i rozpoczynającego się psucia, niedopuszczalny zapach obcy.
Zawartość zanieczyszczeń w produkcie zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem; Wymagania mikrobiologiczne zgodnie z aktualnie obowiązującym prawem.
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 5 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki plastikowe lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą. Każdy asortyment produktów powinien być dostarczony w oddzielnym pojemniku.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
• nazwę asortymentu,
• dane identyfikujące producenta asortymentu,
• dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
• zawartość netto asortymentu,
• data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
• warunki przechowywania,
• oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona,
• zastosowane środki konserwujące np. octany, askorbiniany, sól peklująca,
• objawy obniżenia jędrności i elastyczności, objawy wskazujące na zaparzenie mięsa,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości;
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Wymagania dotyczące wędlin:
Trwałość: okres przydatności do spożycia produktu deklarowany przez producenta powinien wynosić nie mniej niż 10 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Opakowania:
• jednostkowe – może stanowić folia zawierająca oznaczenia wyrobów zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie normami, przeznaczona do kontaktu z żywnością, pakowane w atmosferze modyfikowanej, gramatura opakowań musi mieścić się w przedziałach od 1/2 do 4 kg dla poszczególnych wyrobów;
• transportowe – zamawiane produkty dostarczane będą w pojemnikach wykonanych z materiałów przeznaczonych do kontaktu z żywnością, zamkniętych pokrywą.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
• nazwę produktu,
• skład surowcowy produktu gotowego,
• dane identyfikujące producenta produktu,
• dane identyfikujące miejsce pochodzenia,
• zawartość netto produktu,
• data minimalnej trwałości lub termin przydatności do spożycia,
• warunki przechowywania,
• oznaczenie partii produkcyjnej.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• obce posmaki, zapachy, obślizgłość, nalot pleśni, barwa szarozielona, zawilgocenie powierzchni, uszkodzenie, połamanie, składniki użyte do produkcji zbyt rozdrobnione, pozaklasowe lub z chrząstkami, ścięgnami, itp., skupiska jednego ze składników,
• obecność bakterii salmonelli w 25 g, gronkowców chorobotwórczych w 0,1 g i z grupy coli 0,1 g, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• brak oznakowania opakowań, ich uszkodzenia mechaniczne, zabrudzenia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131100-6 - Produkty mięsno-wędliniarskie
4.5.5.) Wartość części: 54332 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3 – Sukcesywna dostawa mrożonek, ryb i przetworów rybnychWymagania dotyczące produktów mrożonych, owoców i warzyw:
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do-30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
• specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Wymagania dla ryb w filetach – ryby i przetwory rybne mrożone:
• filety całe, nie porwane,
• filety dające się łatwo oddzielić od siebie,
• paluszki rybne nie posklejane, dające się łatwo oddzielić od siebie,
• paluszki rybne całe, nie połamane,
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji, luźno ułożony, bez zbitych/zmrożonych produktów – wskazujących na częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie produktu,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Termin przydatności: zgodnie z zaleceniami min. 75% okresu oferowanego przez producenta liczony od dnia dostarczenia do magazynu.
Pakowanie – Opakowania powinny być wykonane z materiałów, które zachowują swe podstawowe cechy użytkowe podczas: zamrażania w temperaturze do -38°C, przechowywania w temperaturze do -30°C, transportu i sprzedaży. Wszystkie opakowania stykające się bezpośrednio z wyrobem muszą mieć atest kompetentnej jednostki resortu zdrowia. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
• specjalnych warunków przechowywania lub warunków użycia oraz treść: CHRONIĆ PRZED ROZMROŻENIEM.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• produkt wskazujący na uprzednie częściowe rozmrożenie i powtórne zamrożenie (kawałki lodu wewnątrz opakowania, produkt pozbijany),
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości, opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15220000-6 - Ryby mrożone, filety rybne i pozostałe mięso ryb
4.5.5.) Wartość części: 57751 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4 – Sukcesywna dostawa produktów mleczarskich i jaj.Wymagania dotyczące produktów mleczarskich:
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt o właściwej dla niego konsystencji,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Opakowanie jednostkowe i zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników (jeżeli jest ich więcej niż jeden podstawowy) oraz ich ilości,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia,
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zjełczały, zepsuty, z pleśnią,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
Wymagania dotyczące jaj:
• klasy I o normalnym kształcie, skorupka nie uszkodzona,
• komora powietrzna o wysokości nieprzekraczającej 6mm, nieruchoma,
• białko przejrzyste, gęste, bez ciał obcych,
• żółtko słabo widoczne, kuliste, przy obracaniu jajem słabo ruchliwe, powracające do centralnego położenia, bez ciał obcych,
• tarczka zarodka niewidoczna,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu,
• rozmiar M
Trwałość - okres przydatności do spożycia deklarowany 14 dni od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – pojemniki wytłoczki lub inne zapewniające higieniczną dostawę (materiał opakowaniowy dopuszczony do kontaktu z żywnością), zamkniętych pokrywą/wytłoczką. Opakowanie zbiorcze zabezpieczone folią oraz posiadające opis producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać:
- datę minimalnej trwałości, która nie powinna przekraczać 28 dni,
• nazwę, adres i numer zakładu pakującego jaja,
• liczbę jaj,
• klasę jakościową,
• metodę chowu kur np. jaja od kur utrzymywanych na ściółce,
• klasę wagową.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• pobite, nadtłuczone jaja,
• pojemniki wskazujące na wyciek białka/żółtka jaja,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 74294 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5 – Sukcesywna dostawa pieczywaWymagania dotyczące pieczywa:
• opakowanie nienaruszone, czyste, brak zawilgocenia,
• produkt świeży, wypieczony, nieprzypalony, bez pleśni,
• kromki pieczywa nie kruszą się/rozpadają na części, konsystencja umożliwia swobodne smarowanie masłem, serkiem itp.,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania oryginalne producenta, przystosowane do kontaktu z żywnością. Dopuszczane jest opakowanie jednostopniowe. Opakowanie zbiorcze musi zawierać etykietę producenta.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• wykazu składników,
• wszelkich składników lub substancji powodujących alergie lub reakcje,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości netto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 54584 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 6 – Sukcesywna dostawa świeżych owoców i warzywWymagania dotyczące owoców i warzyw:
• owoce i warzywa całe, zdrowe, czyste,
• wolne od chorób i szkodników,
• o odpowiednim stopniu dojrzałości, nadające się do bezpośredniego użycia lub przeróbki,
• zapach swoisty, bez obcego zapachu.
Trwałość - okres przydatności do spożycia min. 75% okresu deklarowanego przez producenta, liczony od daty dostawy do magazynu odbiorcy.
Pakowanie – Opakowania zbiorcze zawierające etykietę producenta. Czyste, trwałe, zabezpieczające towar przed rozsypaniem się.
Oznakowanie opakowania powinno zawierać co najmniej (odpowiednio do rodzaju produktu):
• nazwy wyrobu,
• nazwa i adres firmy i/lub producenta,
• ilości brutto żywności,
• daty minimalnej trwałości lub terminu przydatności do spożycia.
Towar będzie nieprzyjęty, jeżeli będą:
• opakowania będą zniszczone, zawilgocone, brudne, wskazujące na ubytek produktu,
• zapach, konsystencja wskazująca na produkt stary, zepsuty, z pleśnią,
• obecność bakterii salmonelli, gronkowców chorobotwórczych i z grupy coli, obecność szkodników oraz ich pozostałości,
• opakowania bez oznakowania, uszkodzone mechaniczne, zabrudzone.
4.5.3.) Główny kod CPV: 03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
4.5.5.) Wartość części: 122771 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 73944,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 76408,95 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 73944,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ”Karex 8” s.c Karolina Rozwadowska, Dariusz Rozwadowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591512314
7.3.3) Ulica: ul. B. Prusa 5
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"KAREX 8" S.C. KAROLINA ROZWADOWSKA, DARIUSZ ROZWADOWSKI
jakie przetargi wygrała firma
"KAREX 8" S.C. KAROLINA ROZWADOWSKA, DARIUSZ ROZWADOWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 73944,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 52449,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 52449,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 52449,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P Wołoch artykuły spożywcze Jan Wołoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: Ul. Krótka 5
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 52449,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53058,05 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 64751,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53058,05 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Małopolskie Centrum Dystrybucji Armapol Ewa Przebinda i Sara Przebinda S.J
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6821653999
7.3.4) Miejscowość: Poskwitów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-095
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53058,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 77860,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 86969,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 77860,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: F.H.P Wołoch artykuły spożywcze Jan Wołoch
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6590000670
7.3.3) Ulica: Ul. Krótka 5
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77860,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49708,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 49708,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49708,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Piekarnia na Ogrodowej Aleksander Gładysz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6591508301
7.3.3) Ulica: Ul. Ogrodowa 4b
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PIEKARNIA NA OGRODOWEJ ALEKSANDER GŁADYSZ
jakie przetargi wygrała firma
PIEKARNIA NA OGRODOWEJ ALEKSANDER GŁADYSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49708,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 106613,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 119778,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 106613,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Hurtownia SpożywczoPrzemysłowa Janusz Cerek
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 6591016265
7.3.3) Ulica: Ul. Kolejowa 31
7.3.4) Miejscowość: Miechów
7.3.5) Kod pocztowy: 32-200
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA CEREK JANUSZ
jakie przetargi wygrała firma
HURTOWNIA SPOŻYWCZO-PRZEMYSŁOWA CEREK JANUSZ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 106613,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
INNE PRZETARGI Z MIECHOWA
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowej koparki obrotowej wraz z osprzętem.
- Remont drogi gminnej 140241K ulica Bema w km od 0+000 do km 0+438 w miejscowości Miechów, gm. Miechów
- Remont (modernizacja) dróg dojazdowych do pól na terenie gminy Miechów
- Wymiana stolarki okiennej w Pałacu Myszkowskich w Książu Wielkim - etap 2
więcej: przetargi w Miechowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych w roku 2025
- "Sukcesywna dostawa produktów spożywczych na potrzeby Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 4 w Gdyni przy ul. Chwaszczyńska 26 "
- Dostawy produktów żywnościowych - nabiał dla potrzeb kuchni Samodzielnego Publicznego Zespołu Opieki Zdrowotnej w Myszkowie
- Dostawy jaj kurzych do Szkoły Policji w Katowicach
- Dostawa artykułów spożywczych do Zespołu Szkół w Prudniku
- Dostawa produktów żywnościowych dla Zespołu Szkół Samorządowych w Inwałdzie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.