Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00454779/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-12
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2024/2025 (trasa nr I-IV)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Śliwice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092351140
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ks. dra St. Sychowskiego 30
1.5.2.) Miejscowość: Śliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 89-530
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL618 - Świecki
1.5.7.) Numer telefonu: 48523340710
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@sliwice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.sliwice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sliwice/proceedings1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowożenie uczniów do szkół na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2024/2025 (trasa nr I-IV)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c1ca08e7-467a-41de-8f3f-288cddc489f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482199
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00454779
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.1.7.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2024/2025 (trasa nr I-IV).2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
- Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
- Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
- Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
- Część IV – trasa IV – Śliwice–Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep)-Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1047 z późn.zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
- posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
- posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
- zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
- dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
- zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
- oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
- zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
- dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
- dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
- ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024r. poz. 560) Zmawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę opracowanych ,,Standardów ochrony małoletnich” (z uwagi na zapewnienie opieki nad małoletnimi). W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie o posiadaniu „Standardów ochrony małoletnich” oraz do wglądu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczających, że ww. osoby nie figurują w kartotece karnej i nieletnich Krajowego Rejestru Karnego i informacje z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczające, że ww. osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca przedłoży „Standardy ochrony małoletnich” do wglądu Zamawiającemu.
7. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem szkoły/przedszkola.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 79602,06 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2024/2025 (trasa nr I-IV).2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
- Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
- Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
- Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
- Część IV – trasa IV – Śliwice–Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep)-Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1047 z późn.zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
- posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
- posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
- zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
- dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
- zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
- oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
- zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
- dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
- dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
- ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024r. poz. 560) Zmawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę opracowanych ,,Standardów ochrony małoletnich” (z uwagi na zapewnienie opieki nad małoletnimi). W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie o posiadaniu „Standardów ochrony małoletnich” oraz do wglądu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczających, że ww. osoby nie figurują w kartotece karnej i nieletnich Krajowego Rejestru Karnego i informacje z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczające, że ww. osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca przedłoży „Standardy ochrony małoletnich” do wglądu Zamawiającemu.
7. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem szkoły/przedszkola.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 77059,53 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2024/2025 (trasa nr I-IV).2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
- Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
- Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
- Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
- Część IV – trasa IV – Śliwice–Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep)-Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1047 z późn.zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
- posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
- posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
- zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
- dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
- zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
- oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
- zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
- dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
- dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
- ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024r. poz. 560) Zmawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę opracowanych ,,Standardów ochrony małoletnich” (z uwagi na zapewnienie opieki nad małoletnimi). W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie o posiadaniu „Standardów ochrony małoletnich” oraz do wglądu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczających, że ww. osoby nie figurują w kartotece karnej i nieletnich Krajowego Rejestru Karnego i informacje z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczające, że ww. osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca przedłoży „Standardy ochrony małoletnich” do wglądu Zamawiającemu.
7. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem szkoły/przedszkola.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 62378,83 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług transportowych w zakresie dowożenia uczniów do szkół i przedszkola na terenie Gminy Śliwice w roku szkolnym 2024/2025 (trasa nr I-IV).2. Zestawienie tras wraz z ilością kilometrów, liczbą przejazdów i liczą dzieci zawiera Załącznik nr 6 do SWZ Zestawienie tras dowozu uczniów w roku szkolnym 2024/2025.
3. Przedmiot zamówienia został podzielony na 4 części (trasy).
- Część I – trasa I - Śliwice-Zwierzyniec-Okoniny-Główka-Lińsk Wybudowania – Śliwice
- Część II – trasa II - Śliwice-Łąski Piec-Zazdrość-Laski-Śliwiczki-Śliwice oraz Śliwiczki-Laski-Zazdrość-Łąski Piec-Śliwiczki
- Część III – trasa III - Lińsk-Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadjeziorne (sklep)-Brzozowe Błota-Kamionka-Lisiny-Jabłonka-Lińsk
- Część IV – trasa IV – Śliwice–Okoniny Nadjeziorne (ośrodki)-Okoniny Nadj. (sklep)-Śliwice.
4. Przewozy uczniów odbywać się mogą wyłącznie pojazdami samochodowymi (zwanymi dalej pojazdami) spełniającymi wymagania techniczne określone w przepisach ustawy - Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz.U. 2023 poz. 1047 z późn.zm.) i innych przepisach związanych z przewozem osób, ustawą z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (t.j. Dz.U. 2022r. poz. 2201).
5. W ramach realizacji zamówienia Wykonawca jest zobowiązany:
- posiadać wszystkie niezbędne zezwolenia i licencje itp.,
- posiadać ubezpieczenie pojazdów i pasażerów od wszelkich szkód powstałych podczas przewozu i pozostających w związku z przewozem,
- zapewnić opiekę nad dowożonymi uczniami,
- dysponować sprawnym technicznie pojazdem służącym do przewozu osób,
- zapewnić pojazd zastępczy w przypadku awarii i innych przypadków wykluczających dowożenie dzieci dotychczasowym pojazdem,
- oznaczyć pojazd w taki sposób, aby zawierał informacje, że służy do przewozu uczniów,
- zapewnić uczniom bezpieczny przewóz tzn. odpowiednie warunki bezpieczeństwa i higieny,
- dysponować pojazdami o wystarczającą liczbie miejsc siedzących dla określonej trasy zgodnie z załącznikiem nr 6 lub posiadać taką ilość pojazdów, aby dowieźć wszystkich uczniów na danej trasie,
- dysponować odpowiednią liczbą kierowców do realizacji zadania posiadających wymagane uprawnienia,
- ponosić wszystkie koszty związane z eksploatacją i używaniem pojazdów oraz realizacją zamówienia.
6. Zgodnie z przepisami ustawy z dnia 13 maja 2016r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich (Dz.U. z 2024r. poz. 560) Zmawiający wymaga posiadania przez Wykonawcę opracowanych ,,Standardów ochrony małoletnich” (z uwagi na zapewnienie opieki nad małoletnimi). W tym celu Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przed podpisaniem umowy oświadczenie o posiadaniu „Standardów ochrony małoletnich” oraz do wglądu zaświadczenia z Krajowego Rejestru Karnego wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczających, że ww. osoby nie figurują w kartotece karnej i nieletnich Krajowego Rejestru Karnego i informacje z Rejestru Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym wystawione dla kierowców, opiekunów i innym osób wykonujących czynności w stosunku do małoletnich poświadczające, że ww. osoby nie figurują w Rejestrze Sprawców Przestępstw na Tle Seksualnym.
Na każde wezwanie Zamawiającego w trakcie trwania umowy Wykonawca przedłoży „Standardy ochrony małoletnich” do wglądu Zamawiającemu.
7. Szczegółowy plan dowozów oraz ewentualne zmiany Wykonawca jest zobowiązany uzgodnić z właściwym dyrektorem szkoły/przedszkola.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60140000-1 - Nieregularny transport osób
4.5.5.) Wartość części: 57693,71 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8,64 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8,64 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Arkana Arkadiusz Glaza
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611209884
7.3.3) Ulica: Żurawinowa
7.3.4) Miejscowość: Śliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-530
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA "ARKANA" Arkadiusz Glaza
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA "ARKANA" Arkadiusz Glaza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 77967,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Przewóz Osób Waldemar Łyszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611020804
7.3.3) Ulica: Świecka
7.3.4) Miejscowość: Śliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-530
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR ŁYSZKA USŁUGI TRANSPORTOWE, PRZEWÓZ OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR ŁYSZKA USŁUGI TRANSPORTOWE, PRZEWÓZ OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88830,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9,84 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9,84 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wojciech Babiński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611416086
7.3.3) Ulica: Brzozowe Błota
7.3.4) Miejscowość: Śliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-530
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 66597,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 5,81 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7,02 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5,81 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe, Przewóz Osób Waldemar Łyszka
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5611020804
7.3.3) Ulica: Świecka
7.3.4) Miejscowość: Śliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 89-530
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
WALDEMAR ŁYSZKA USŁUGI TRANSPORTOWE, PRZEWÓZ OSÓB
jakie przetargi wygrała firma
WALDEMAR ŁYSZKA USŁUGI TRANSPORTOWE, PRZEWÓZ OSÓB
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 54617,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-02 do 2025-06-278.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizacja wizyty studyjnej w Japonii
- Świadczenie usług w zakresie dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z Gminy Maszewo do Placówek Oświatowych w Goleniowie, Przybiernowie, Nowogardzie i Radowie Wielkim wraz z zapewnieniem opieki
- Usługa stałego przewozu osób niepełnosprawnych - uczestników Warsztatów Terapii Zajęciowej w Wolsztynie
- Dowóz uczniów oraz dzieci w latach 2025-2026 do Publicznej Szkoły Podstawowej z Klasami Sportowymi im. Jana Kochanowskiego w Wieniawie oraz Przedszkola Publicznego w Wieniawie
- Usługa przewozu osób starszych z niepełnosprawnością ruchową będących podopiecznymi Dziennego Domu Senior+ w Czechowicach-Dziedzicach
- Przewozy szkolne uczniów w Gminie Rzepin
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.