eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GoleniówDostawa wraz z montażem tymczasowego pawilonu biurowo - gospodarczego przeznaczonego na potrzeby P.G.K. Sp. z o.o. w Goleniowie



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa wraz z montażem tymczasowego pawilonu biurowo – gospodarczego przeznaczonego na potrzeby P.G.K. Sp. z o.o. w Goleniowie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C

1.5.2.) Miejscowość: Goleniów

1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.7.) Numer telefonu: 914184426

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://pgkgol.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa wraz z montażem tymczasowego pawilonu biurowo – gospodarczego przeznaczonego na potrzeby P.G.K. Sp. z o.o. w Goleniowie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-36e111cf-c941-43b7-8319-babd372188a2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482215

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00467496

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/8/OT/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 180000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem tymczasowego pawilonu biurowo – gospodarczego przeznaczonego na potrzeby P.G.K. Sp. z o.o. w Goleniowie
2. Szczegółowy opis zamówienia zawiera Załącznik nr 9 do SWZ – projekt architektoniczno – budowlany oraz projekt techniczny
3. Miejsce dostawy: teren Cmentarza komunalnego w Goleniowie, ul. Przestrzenna 1, 72-100 Goleniów.
4. Pawilon ma być obiektem kontenerowym, parterowym o dachu płaskim w całości wykonany jako kontener systemowy lub modułowy spełniający wymogi odnośnie efektywności energetycznej obowiązujących na dzień realizacji zamówienia (wg projektu budowlanego stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
5.Szczegółowe dane:
5.1. Pawilon posadowiony na płycie fundamentowej, składający się z modułów kontenerowych 20 stopowych, o wymiarach: 2,5x6,0x2,8m.
5.2. Szerokość elewacji frontowej budynku: 12,12 m. Wysokość budynku: 2,96 m
5.3. Elewacje wykończone poszyciem z blachy stalowej malowanej w kolorze grafitowym, z okładziną z paneli drewnianych w naturalnym kolorze drewna, wykonany zgodnie z projektem budowlanego stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ oraz wizualizacji stanowiących załącznik nr 10 do SWZ
5.4. Rynny i obróbki blacharskie wg rozwiązania systemowego.
5.5. Stolarka zewnętrzna w kolorze grafitowym.
6. Przedmiot zamówienia zostanie posadowiony na uprzednio przygotowanym, przez odrębnego Wykonawcę Robót budowlanych wskazanego przez Zamawiającego, podłożu. Transport, rozładunek i montaż (bez prac wykończeniowych) w miejscu wskazanym przez Zamawiającego zapewnia Wykonawca dostawy stanowiącej przedmiot niniejszego postępowania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 44211100-3 - Budynki modułowe i przenośne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na przedmiotowe postępowanie nie wpłynęła żadna oferta

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.