Ogłoszenie z dnia 2022-12-07
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00417886/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-10-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) w terminie I-XII.2023
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Instytut Chemii i Techniki Jadrowej
1.3.) Oddział zamawiającego: ICHTJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001024020
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dorodna 16
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-195
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: (+48) 22 504 12 20
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sursek@ichtj.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ichtj.waw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miniportal.uzp.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Instytut badawczy
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Badania naukowe
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) w terminie I-XII.20232.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8410bb-5911-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482224
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00417886/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/5/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 939134,31 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1. Przedmiotem zamówienia jest:
Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) w terminie I-XII.2023.
4.2. Zamawiający informuje, że wykaz punktów poboru energii elektrycznej i ich podstawowych parametrów technicznych zawarty jest w Załączniku Nr 1 do SWZ, który stanie się załącznikiem do umowy.
4.3. Zamawiający informuje, że przedmiot zamówienia jest skierowany do Wykonawców zobowiązanych do:
4.3.1. sprzedaży energii elektrycznej do obiektów Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej, która musi odbywać się zgodnie z przepisami określonymi w:
4.3.1.a) ustawie z dnia 10 kwietnia 1997 r. Prawo energetyczne (tekst jedn.: Dz.U. z 2021 r. poz. 716 z późniejszymi zmianami) zwanej dalej ,,ustawą” oraz aktów wykonawczych do tej ustawy,
4.3.1.b) oraz w ustawie z dnia 27 października 2022 r. o środkach nadzwyczajnych mających na celu ograniczenie wysokości cen energii elektrycznej oraz wsparciu niektórych odbiorców w 2023 roku [1]), [2]) (Tekst ustawy ustalony ostatecznie po rozpatrzeniu poprawek Senatu - stan przed ogłoszeniem).
4.3.2. posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, tj. do posiadania, obowiązującej aktualnie i na czas realizacji przedmiotu zamówienia, koncesji na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie obrotu energią elektryczną, wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki,
4.3.3 posiadania GENERALNEJ UMOWY DYSTRYBUCJI o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej, zawartej przed upływem terminu składania ofert (w której Wykonawca zwany będzie Sprzedawcą) ze Stoen Operator Sp. z o.o., (poprzednio innogy Stoen Operator Sp. z o.o.) Operatorem Systemu Dystrybucji (dalej: OSD) właściwym dla obiektów Zamawiającego, aktualnej oraz ważnej na czas realizacji zamówienia i co najmniej przez okres 6 miesięcy od jego zakończenia. Wykonawca w tej sprawie zobowiązany będzie załączyć do oferty stosowne oświadczenie, którego wzór zawarty jest w Załączniku nr 5d do SWZ „Oświadczenie techniczne”
4.4. Wymagania Zamawiającego zawarte w pkt 4.3. w związku z przepisami art. 118 i/lub art. 462 ustawy Pzp:
4.4.1. w zakresie określonym w SWZ dotyczą podmiotów, na których zdolnościach lub sytuacji polegać będą Wykonawcy po ich udostępnieniu,
4.4.2. w odniesieniu do zastrzeżenia Zamawiającego zawartego w pkt. 4.17. nie dotyczą:
4.4.2.a) podwykonawców, będących podmiotami udostępniającymi zasoby Wykonawcom,
4.4.2.b) podwykonawców niebędących podmiotami udostępniającymi zasoby Wykonawcom.
4.5. Zamawiający informuje, że szacunkowa ilość zamawianej do zakupu energii elektrycznej podana w Załączniku Nr 1 do SWZ jest prognozą na okres I-XII.2023 r. ma charakter jedynie orientacyjny, służący do porównania ofert i w żadnym wypadku nie stanowi ze strony Zamawiającego, zobowiązania do zakupu energii w podanej ilości. Wykonawcy nie będzie przysługiwało jakiekolwiek roszczenie z tytułu nie pobrania przez Zamawiającego przewidywanego maksymalnego szacunkowego zużycia ilości energii. Ewentualna zmiana przewidywanego szacunkowego zużycia nie będzie skutkowała dodatkowymi kosztami dla Zamawiającego, poza rozliczeniem za faktycznie zużytą ilość energii wg cen określonych w SWZ.
4.6. W ramach realizacji przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany będzie do:
4.6.1. zgłoszenia „innogy Stoen Operator Sp. z o.o.” – OSD właściwemu dla obiektów Zamawiającego – przedsiębiorstwu energetycznemu zajmującemu się na terenie Warszawy dystrybucją energii elektrycznej, że będzie realizatorem umowy zawartej z Zamawiającym na sprzedaż energii elektrycznej, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do SWZ,
4.6.2. pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach umowy, której wzór zawarty jest w Załączniku Nr 4 do SIWZ. Wykonawca będzie dokonywać bilansowania handlowego energii zakupionej przez Zamawiającego na podstawie standardowego profilu zużycia mocy umownej, określonej w Załączniku Nr 1 do SWZ. Koszty wynikające z dokonywania bilansowania winny zostać uwzględnione przez Wykonawcę w cenie energii elektrycznej podanej zgodnie z wymaganiami zawartymi w formularzu ofertowym – w Załączniku Nr 2 do SWZ,
4.6.3. dostarczania zakupionej przez Zamawiającego energii elektrycznej spełniającej parametry techniczne zgodnie z zapisami zawartymi w ustawie Prawo energetyczne oraz aktami wykonawczymi do tej ustawy i Polskimi Normami.
4.7. Zasady i warunki płatności oraz warunki realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są we Wzorze umowy stanowiącym Załącznik Nr 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 09000000-3 - Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09300000-2 - Energia elektryczna, cieplna, słoneczna i jądrowa
09310000-5 - Elektryczność
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego na „Zakup energii elektrycznej dla Instytutu Chemii i Techniki Jądrowej w Warszawie do obiektów przy ul. Dorodnej 16 (taryfa B21) i do obiektów przy ul. Na Krańcu 3 (taryfa C21) w terminie I-XII.2023” (Nr referencyjny: ZP/5/2022) w terminie składania ofert, tj. do dnia 14.11.2022 r. do godz. 12:00 nie złożono żadnej oferty.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- "Remont mostu nad rzeką Okrzejką w km 74+422 drogi wojewódzkiej nr 801 w miejscowości Maciejowice wraz z dojazdami w niezbędnym zakresie" - nr postępowania 031/25
- Wykonanie materiałów promocyjnych opatrzonych logo lub znakiem graficznym : Część 1, Część 2, Część 3.
- Wykonanie robót budowlanych związanych z: 1) przebudową ul. Środkowej na odcinku ul. Kowieńska - ul. Stalowa (budowa SZRM), 2) przebudową sieci gazowych (budowa PSG).
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: Krucza 19 m. 68 część nr 2: Górnośląska 7 m. 21 (w podziale na 2 części)
- Zakup i dostawa papieru kserograficznego dla szkół i placówek oświatowych w Dzielnicy Wola m.st. Warszawy oraz dla Dzielnicowego Biura Finansów Oświaty-Wola m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa energii elektrycznej do Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii w Białymstoku, Zakładu Higieny Weterynaryjnej w Białymstoku oraz Zakładu Higieny Weterynaryjnej Oddział w Łomży
- Dostawa energii elektrycznej dla Teatru im. Jana Kochanowskiego w Opolu 2025-2026
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej do nieruchomości przy al. Prymasa Tysiąclecia 58 w Warszawie
- Hurtowe dostawy oleju napędowego dla MPGK sp. z o.o. w Mogilnie - 2025
- "Dostawa (sprzedaż) energii elektrycznej do siedziby OT KOWR w Szczecinie przy ul. Bronowickiej 41 - postępowanie nr SZC.WO.260.4.2025"
- Dostawa i montaż instalacji fotowoltaicznych i pomp ciepła na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Produkty naftowe, paliwo, energia elektryczna i inne źródła energii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.