eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Trzebinia"Modernizacja kompleksu sportowego w Sołectwie Myślachowice"



Ogłoszenie z dnia 2024-09-03


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego w Sołectwie Myślachowice”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-40cce35d-b8ac-4c48-aab5-d94e291073a1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja kompleksu sportowego w Sołectwie Myślachowice”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-40cce35d-b8ac-4c48-aab5-d94e291073a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482227

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044123/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.14 Modernizacja kompleksu sportowego w Sołectwie Myślachowice.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00447506

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.58.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 438975,79 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja kompleksu sportowego w Sołectwie Myślachowice”

Zadanie jest współfinansowane w ramach projektu „Małopolska Infrastruktura Rekreacyjno-Sportowa-MIRS” w 2024 roku.
Szczegółowy zakres robót przewidziany do realizacji:
1) Trybuny sportowe:
- konstrukcja, roboty ziemne, korytowanie, mur oporowy, utwardzenie kostką, obrzeża, barierki
2) Nawierzchnia:
- boisko główne: nawierzchnia, nawodnienie, ławki rezerwowych
- boisko treningowe: nawierzchnia
3) Roboty budowlane i montażowe niezbędne do wykonania zadania:
- utwardzenie: korytowanie, kostka betonowa, obrzeża
- schody terenowe: korytowanie, kostka betonowa, obrzeża, barierki
4) Ogrodzenie:
- remont
5) Urządzenia sportowo-rekreacyjne:
- wymiana siatki piłkochwytów,
- malowanie słupków piłkochwytów.

Ponadto zakres prac obejmuje:
6) Obsługa geodezyjna (tyczenie wraz z inwentaryzacją powykonawczą i naniesieniem na mapy za-sadnicze).
7) dokonanie stosownych zgłoszeń i zawiadomień o zakończeniu inwestycji do Powiatowego Inspek-tora Nadzoru Budowlanego w Chrzanowie wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie

Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe;
b. zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
c. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
d. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
e. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
f. wywóz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych, nadmiaru ziemi z wykopów. W związku
z powyższym, oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów).
g. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
h. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy
realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego.

Zamawiający wymaga by wykonawca udzielił minimalnej gwarancji na zrealizowane roboty w wymiarze 36 miesięcy.

Kod CPV: 45100000-8, 45112700-2, 45232120-9, 45232121-6, 77320000-9, 45453000-7, 45440000-3, 45340000-2, 45400000-1, 45260000-7

4.5.3.) Główny kod CPV: 45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112700-2 - Roboty w zakresie kształtowania terenu

45232120-9 - Roboty nawadniające

45232121-6 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów nawadniających

77320000-9 - Usługi utrzymania terenów sportowych

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne unieważnienia: Na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy z 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 poz. 1605 tekst jednolity z późn. zm.) zamawiający unieważnia niniejsze postępowanie. Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę jaką zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia i zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do najniższej ceny.
Uzasadnienie faktyczne unieważnienia: W terminie przewidzianym w treści Specyfikacji Warunków Zamówienia na składanie ofert wpłynęła jedna oferta:
Oferta nr 1
KRISBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Lipcowa 58, 32-540 Trzebinia,
cena - 1 194 731,29 PLN.
Gwarancja - 60 miesięcy
Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia kwotę: 548 798,00 PLN brutto i nie jest w stanie pokryć różnicy do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę KRISBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1194731,29 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1194731,29 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.