eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Modliborzyce"Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Modliborzyce"



Ogłoszenie z dnia 2022-12-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Modliborzyce”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MODLIBORZYCE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409608

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piłsudskiego 63

1.5.2.) Miejscowość: Modliborzyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 23-310

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 015 8715079

1.5.8.) Numer faksu: 15 8717102

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@modliborzyce.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://modliborzyce.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://modliborzyce.pl/ https://ugmodliborzyce.bip.lubelskie.pl/index.php?id=67

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Modliborzyce”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fd740d0e-1898-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00482262

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-12-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00031432/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków wraz z budową Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Gminie Modliborzyce

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00300643/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: INW.271.1.7.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 9113475,33 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 911347 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 1 zamówienia obejmuje zadanie: Modernizacja i rozbudowa oczyszczalni ścieków w Gminie w Modliborzyce, realizacja inwestycji w formule „zaprojektuj i wybuduj”. Zamawiający dzieli zamówienie na dwa (2) następujące etapy:
1) etap I obejmujący zakres zaprojektowania kompletnej dokumentacji projektowej,
2) etap II obejmuje wykonanie robót budowlanych na podstawie dokumentacji uprzednio przez siebie sporządzonej, budowy i rozbudowy oczyszczalni ścieków w Modliborzycach. Głównym założeniem inwestycyjnym jest zapewnienie przyjęcia i oczyszczenia ścieków przez nową oczyszczalnię ścieków w ilości min.Qdśr=350m3/d.
Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia określa Program funkcjonalno-użytkowy (zwany dalej: „PFU” ) – stanowiący Załącznik nr 9 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy (PPU) – Załącznik nr 8A do SWZ.
Wykonawca zatrudni do projektowania doświadczonych projektantów, posiadających odpowiednie, wymagane Prawem Budowlanym uprawnienia do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz należących do odpowiednich organizacji samorządu zawodowego oraz kompletny personel pomocniczy.Dodatkowe wymagania Zamawiającego związane z realizacją przedmiotu zamówienia w zakresie zatrudnienia osób, o których mowa w art. 95 ustawy: Wykonawca lub Podwykonawca zobowiązuje się, że w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia będzie zatrudniał na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów Kodeksu pracy osoby na stanowiskach robotniczych wykonujące roboty (fizyczne) budowlane. Szczegółowe wymagania w tym zakresie znajdują się w Projektowanych postanowieniach umowy (PPU) stanowiące Załącznik nr 8A do SWZGwarancja na wykonane roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia wynosi 36 miesięcy od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert. Okres rękojmi za wady jest równy okresowi gwarancji. Zamawiający wymaga od Wykonawcy ubezpieczenia robót zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 5 Projektowanych postanowieniach umowy (PPU).Zamawiający informuje, że nie przewiduje możliwości i nie wymaga od wykonawcy złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia, o których mowa w art. 131 ust. 2 ustawy PZP.
Zamawiający zaleca dokonanie wizji w terenie, w celu sprawdzenia warunków związanych z wykonaniem usług i robót będących przedmiotem przetargu, w zakresie skalkulowania ceny przez Wykonawcę.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

4.5.5.) Wartość części: 8200000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

część 2 zamówienia obejmuje zadanie: zakup i dostawa fabrycznie nowych pojazdów do odbioru i transportu odpadów komunalnych:
 (1) jeden specjalistyczny pojazd typu: śmieciarka na podwoziu trzyosiowym o zabudowie 22m2 wraz z wyposażeniem, rok produkcji min. 2021;
 (1) jeden pojazd ciężarowy typu o DMC 3,5 t. z zabudową skrzynia osiatkowana, rok produkcji 2021/2022;
Szczegółowe informacje dotyczące parametrów technicznych, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia wymaganych przez Zamawiającego określa Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) stanowiący Załącznik nr 10 do SWZ oraz Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy stanowiące Załącznik nr 8B do SWZ. W przypadku, gdy opis przedmiotu zamówienia wskazywać będzie na konkretne produkty i/lub materiały z podaniem nazwy producenta oznacza to, że Zamawiający oczekuje zaproponowania rozwiązań o parametrach technicznych równoważnych, tj. nie gorszych niż parametry jakimi charakteryzuje się opisany produkt i/lub materiał. Przedmiot zamówienia musi spełniać wszystkie wymogi określone przepisami prawa dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne określone w ustawie z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 450 z późn. zm.) i rozporządzeniach wykonawczych do tej ustawy. Odbiór przedmiotu zamówienia dokonany zostanie na podstawie protokołu zdawczo-odbiorczego, w obecności przedstawicieli Stron. Okres gwarancji: minimum 24 miesiące na podwozie, minimum 24 miesiące na urządzenia zabudowy. Wykonawca może zaproponować dłuższy okres, maksymalnie przedłużając okres minimalny o dodatkowe 24 miesięcy co będzie uwzględnione podczas oceny i badania ofert na zasadach określonych w rozdziale 14 do SWZ - kryteria oceny ofert. Wykonawca gwarantuje czas reakcji autoryzowanego serwisu Wykonawcy do 48 godzin, (dni robocze), czas napraw usterek do 5 dni roboczych od momentu zgłoszenia. W przypadku przekroczenia terminu Wykonawca zobowiązuje się zapewnić pojazd zastępczy o równoważnych parametrach.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34100000-8 - Pojazdy silnikowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów

34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów

4.5.5.) Wartość części: 913475,33 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8757600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 11800000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10578000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjno-Monterskich Budownictwa „PRIMBUD” Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8651000778

7.3.3) Ulica: Nowa 30J

7.3.4) Miejscowość: Nisko

7.3.5) Kod pocztowy: 37-400

7.3.6.) Województwo: podkarpackie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

STALBUDOM Sp . z o.o. , ul. Zgoda 4/7 00-018 Warszawa
- wykonanie projektu oczyszczalni ścieków;
- wykonanie technologii i AKPiA oczyszczalni ścieków.


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-11-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1057800000 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne art. 255 ust. 1) ustawy Pzp: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne w przedmiotowym postępowaniu nie złożono żadnej oferty do dnia 25 sierpnia 2022 r. godz. 10:00.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.