Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00369837/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-17
- 2024/BZP 00377834/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Umiastowie przy ulicy Umiastowskiej 74, gm. Ożarów Mazowiecki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ożarów Mazowiecki
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013271269
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Ożarów Mazowiecki
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-850
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 227313200
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@ozarow-mazowiecki.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ozarow-mazowiecki.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-dd67df3d-2c81-11ef-b373-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wyposażenie Szkoły Podstawowej w Umiastowie przy ulicy Umiastowskiej 74, gm. Ożarów Mazowiecki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-dd67df3d-2c81-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00482262
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-03
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00369837
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP.271.25.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie Szkoły Podstawowej w Umiastowie przy ulicy Umiastowskiej 74, gm. Ożarów Mazowiecki z uwzględnieniem podziału zamówienia na części - część A - zakup wraz z montażem wyposażenia meblowego.4.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia meblowego do Szkoły Podstawowej w Umiastowie.
Wspólny słownik zamówień
Część A:
39160000-1 Meble szkolne
39161000-8 Meble
391300000-2 Meble biurowe
391500000-8 Różne meble i wyposażenie
4.3 Szczegółowy opis zakresu przedmiotu zamówienia dotyczący obydwu części zawarty został w załączniku Nr 1 do SWZ.
4.4 Przedmiot zamówienia powinien być zrealizowany zgodnie z wymogami producenta, obowiązującymi normami i przepisami prawa oraz z zachowaniem przepisów BHP i PPOŻ.
4.5 Przedmiot zamówienia musi być oznakowany przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu jak i producenta.
4.6 Przedmiot zamówienia musi spełniać wymagania określone w załączniku Nr 1 do SWZ oraz wszelkie inne wymagania wynikające z obowiązujących przepisów i być dopuszczony do obrotu na terenie UE.
4.7 Przedmiot zamówienia winien być fabrycznie nowy, w oryginalnych opakowaniach (o ile posiadają), nieużywany, wolny od wad i uszkodzeń, niebędący przedmiotem praw osób trzecich oraz nie będący przedmiotem wystaw, targów i prezentacji, wykonany w ramach bezpiecznych technologii.
4.8 Wykonawca zobowiązany jest, przed dostarczeniem przedmiotu zamówienia okazać stosowne wymagane prawem: atesty, świadectwa, aprobaty techniczne, certyfikaty i deklaracje zgodności oraz dostarczyć Zamawiającemu kserokopie tych dokumentów. Przedmiot zamówienia winien spełniać wymagania norm UE.
4.9 Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia do Szkoły Podstawowej w Umiastowie, ul. Umiastowska 74, 05-850 Ożarów Mazowiecki.
UWAGA: Zamawiający wymaga od Wykonawcy dostarczenia zakupionych towarów łącznie z rozładowaniem, rozpakowaniem, wniesieniem do pomieszczeń wskazanych przez Zamawiającego oraz ich montażem, na koszt własny i ryzyko Wykonawcy, w godzinach i dniach uzgodnionych z Zamawiającym.
4.10 Wykonawca pozyska we własnym zakresie i na swój koszt zaplecze prac montażowych urządzeń oraz ubezpieczy prace w niezbędnym zakresie.
4.11 Informacje dotyczące zastosowania wyrobów, materiałów i technologii równoważnych.
4.11.1 Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia Zamawiający odnosi się do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych oraz innych systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, to jest obowiązany wskazać, że dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym, a odniesieniu takiemu towarzyszą wyrazy lub „równoważne”.
Wymienione w jakiejkolwiek części dokumentacji ( załącznik Nr 1 do Specyfikacji Warunków Zamówienia SWZ): nazwy własne, marki wyrobów, materiałów, technologii nie są obligatoryjne dla wykonawców.
Wykonawca ma prawo do zaoferowania innych wyrobów, materiałów, technologii pod warunkiem zapewnienia parametrów technicznych co najmniej identycznych z parametrami określonymi w dokumentacji zamówienia.
Jeżeli dokumentacja stanowiąca zał. Nr 1 do SWZ wskazywałyby w odniesieniu do niektórych materiałów, wyrobów i technologii znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, w tym w szczególności podane zostały - nazwa własna materiału, wyrobu czy technologii, numer katalogowy lub producent, należy to traktować jako rozwiązanie przykładowe, określające standardy, wygląd oraz wymagania techniczne. Wszelkie materiały, urządzenia i technologie, pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać materiały, urządzenia i technologie, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia, nie mają na celu uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów. Tak zastosowane zapisy są tylko w sytuacjach, gdy zamawiający nie był w stanie opisać przedmiotu zamówienia za pomocą dostatecznie dokładnych określeń - w tych wypadkach należy zawsze przyjąć sformułowanie - " lub równoważny" Zastosowane przez Wykonawcę materiały, wyroby i rozwiązania równoważne, muszą być co najmniej:
- o tej samej wytrzymałości i trwałości, o tym samym poziomie estetyki (wyroby) ,
- o parametrach technicznych opisanych w dokumentacji przetargowej,
- kompatybilne z istniejącą i projektowaną infrastrukturą,
- spełniać: te same funkcje, wymagania bezpieczeństwa konstrukcji, bhp i p. poż,
- posiadać stosowne dokumenty dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty i aprobaty techniczne).
Wykonawca musi udowodnić zamawiającemu, że proponowany materiał, wyrób, technologia lub rozwiązanie jest równoważne, przedstawiając np. wszelkie dokumenty, obliczenia, opinie etc. potwierdzające równoważność.
4.12 Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień, o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 8 ustawy Pzp.
4.13 Zamawiający nie przewiduje złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych.
4.14 Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na poszczególne części: A - B. Każdy z wykonawców ma prawo złożenia po jednej ofercie na dowolną liczbę części.
4.15 Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
4.16 Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
4.17 Zamawiający nie zastrzega możliwości ubiegania się o udzielenie zamówienia wyłącznie przez Wykonawców, o których mowa w art. 94 ustawy Pzp, mających status zakładów pracy chronionej, spółdzielni socjalnych oraz innych Wykonawców, których głównym celem działalności ich wyodrębnionych organizacyjnie jednostek jest społeczna i zawodowa integracja osób społecznie marginalizowanych.
4.18 Zgodnie z art. 310 pkt 1 ustawy Pzp Zamawiający może unieważnić przedmiotowe postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli środki publiczne, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, nie zostały mu przyznane.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39160000-1 - Meble szkolne
39161000-8 - Meble przedszkolne
39130000-2 - Meble biurowe
4.5.5.) Wartość części: 443381,72 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4.1 Przedmiot zamówienia obejmuje wyposażenie Szkoły Podstawowej w Umiastowie przy ulicy Umiastowskiej 74, gm. Ożarów Mazowiecki z uwzględnieniem podziału zamówienia na części - część B - zakup pomocy dydaktycznych.4.2 Przedmiotem zamówienia jest zakup wraz z dostawą wyposażenia multimedialnego / pomocy edukacyjnych do Szkoły Podstawowej w Umiastowie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
39162000-5 - Pomoce naukowe
4.5.5.) Wartość części: 27759,59 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 416883,90 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 416883,90 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 416883,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MOJE BAMBINO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 100283710
7.3.3) Ulica: ul. Graniczna 46
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 93-428
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 416883,90 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29126,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32347,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29126,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Arkadiusz Ogłoza Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Grzegorz Zawierucha Wspólnik Spółki Cywilnej Przedsiębiorstwo Handlowo Usługowe EL HYDRO
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 260758586
7.3.3) Ulica: Suchowola 6
7.3.4) Miejscowość: Chmielnik
7.3.5) Kod pocztowy: 26-020
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO USŁUGOWE EL HYDRO S.C. Zawierucha, Ogłoza
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29126,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-08-20INNE PRZETARGI OŻARÓW MAZOWIECKI
- Dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego dla Powiatowego Inspektoratu Weterynarii Powiatu Zachodniego Warszawskiego w Ożarowie Mazowieckim.
- Modernizacja ulicy Bez nazwy nr 95 tj. adresy Partyzantów 11 i 13 w Ożarowie Mazowieckim
więcej: przetargi OŻARÓW MAZOWIECKI »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup, dostawa oraz montaż nowych mebli biurowych oraz dostawa foteli biurowych na potrzeby PZPW Rzeszów, zamówienie z podziałem na 2 części
- "Zakup wraz z dostawą mebli i wyposażenia biurowego, sprzętu AGD i RTV oraz zakup rolet okiennych wraz z montażem oraz pozostałego asortymentu dla ŚWK OHP oraz podległych jednostek"
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek przedszkolnych na terenie Gminy Linia
- Dostawa materiałów, pomocy dydaktycznych i wyposażenia na potrzeby realizacji projektu edukacyjnego pn. "Szkoła marzeń"
- "Dostawa mebli biurowych oraz wyposażenia do Urzędu Gminy w Studzienicach"
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem foteli biurowych oraz krzeseł
więcej: Meble biurowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.